Gurugameren szereztem a Mo-dnak kettõ rajongót B&I és tototto személyében MPortalon is vannak 3-an 4-en + én egy haveromat is beszerveztem lokids ott van Lifeforce meg te Scythe Prohardveren is van egy arc és még azok akik itt vannak az SG fórumon. Vagyunk annyian, hogy jókat lehessen gámolni, csak össze kellettvolna szedni az embereket, meg kéne keríteni valakit aki ért hozzá, hogy hogyan kell megcsinálni a vote-ot a szerveren és akkor mindenki happy lenne
anno volt amikor 5v5 is volt simán de hát ha 10 percig nincs tele a szarver az má nemjó :)
Nem 3-4 ember csak meg kellett volna szervezni én tettem rá kísérletet egy pénteki nap akkor 5-en voltunk, de csak azért, mert sok embernek nem volt jó a péntek, akor megdumáltuk, hogy holnap megint feljövünk és remélhetõleg azok is jönnek, akik tegnap nem értek rá. Erre már nem került sor, mert már szombaton kanyec volt a szervernek
Az az igazság, hogy az UT-t simán meglehetett volna oldani 2 cdben is, csak ugye így kevesebben akarják majd letölteni, mert azért mégis csak 6 giga... Manapság vagy nagyon sok cd-s egy játék vagy 1-2, de szerintem minden játék beleférne egy max 3 cds dologba.
Na szóval ro.hungs.hu IP címe: 193.6.2.125 a svéd szerver IP címe: 213.100.239.165 mindkettõre nem éppen oridzsi UT2k4-el is fel lehet menni szóval ez nem gond. A gond az, hogy van mo-n 10-20 ember akit érdekel az RO, de sosem vagyunk fent egyszerre ezért én most azt mondom gyertek fel az ro.hungs.hu-ra 8-kor és játszunk jókat!
megvan valakinek a dev-u4dv.iso fájl?
kár hogy kicsi az érdeklõdés a mod után, régen dod-oztam, ami szerintem szintén nagyon jó, de azt sem játszotta sok magyar
3 ja
a 3-as
a ro.hungs.hu-n melyik verzió fut? 1.2? 2.0? 3?
tévedés, vannak külföldi tört szerverek is, angol, svéd..
Neked hiába nem tetszik, látod sokaknak igen, és még ma is ezrek játszák... Ráadásul a BF már a kezdetektõl fogva arcade játéknak készült, tehát ilyen módon fikázhatod a végletekig ha úgy gondolod.
Ez lustaság balance, hogy jó akkor legyen minden tank ugyanolyan szinte, csak külsõleg változzanak.
Balancot máshogy is meglehet ám oldani... Legyen több pont a tigris kilövésa spawnoljon ritkábban, legyen lassabb stb.
Ilyen alapon, akkor minek 2 vh? :) Találjanak ki egy fantázia világot, aztán menjen ott :)
Annak idején elkezdtem csinálni egy reál módot, aminek a kezdeti stádiumával játszottunk is. Aztán elkezdtem benn hagyni a hullákat és a "halott" eszközöket, de 20 halott és 3-4 halott roncs láttán szétakadt :D
Én inkább olyanra gondolok, mint ami a Soldiers-ben van, hogy talán egy kézigránát köteg az biztosan meg tudta tenni azt egy tankkal, ami a "legfájdalmasabb" neki... a lánctalpát leszakítani. Egy mozgásképtelen, tehetlen tankban ülni nincs is frusztrálóbb érzés szerintem... ja és persze mindeközben zajlanak körülötted az események.
Tán nem kellene ennyire belemerülni a két játék összehasonlításba. Nekem min akét játék nagyon tetszett-szik, de én a realisztikus játékokat kedvelem igazán és ez az. Én csak azt sajnálom, hogy egyenlõre 2 ilyen map van ahol lehet tankozni...
arról ne is beszéljünk hogy egy vadászgép fel tud e szállni 15 bombával és hogy a kézigránát mekkora kárt tud tenni pl. egy Tigrisben :DD hát sokmindent feláldoztak a játszhatóság és a teambalance oltárán és ezzel igazán nincs is bajom, de a tankokat (szinte mindig tankos vagyok) akkor is nagyon elszúrták
Az szerinted normális, hogy úgy repül a tanklövedék mintha mozsárból lõtték volna ki? :) Arról nem is beszélve, hogy olyan baromságok voltak abban a játéban, hogy ihajj... M10 Wolverinet, aminek köztudottan nulla pancélja van szinte, kb egyerõs a játékban lévõ tigrissel. :/
Az túlzás hogy ezerszer jobb, mert attól nem lesz valami sokkal realisztikusabb, hogy 2 lövéstõl robban fel a tank, ráadásul bárhonnan, és 2en érdemes beszállni. Még tele van bugokkal, de már jó úton járnak. És a Battlefield játékok szokásos hülyesége ez a "lövedés-beejetéses" lövldözés, amit nem nagyon értek miért van, de hozzá lehet szokni. De nehogy azt hidd azért, hogy egy klánwaron, a sok profi se bir velük célozni, és inkább közel mennek...
Szóval jó lesz ez a tankos rész az RO-ban, de még messze nem elég jó.
"tankparódián" nem a BF-es tankvezetõkrõl beszélek (minden tiszteletem az övék hogy megtanultak velük célozni) hanem magukról a BF-es tankokról BattleGroup42-ben vagy DC-ben a tankok úgy lõnek ahogy a tankoknak lõniük kell és az ember nem lesz tengeribeteg ha ráhajt egy homokbuckára
Mivel nem próbáltam ki a játékot még, így a célzásról csak utánna tudok én is nyilatkozni. De ha arról van szó, hogy éppen a "célkereszt" közepében van a lövésirány és nyílegyenesen, akkor nem is tudom melyikkel nehezebb (és persze ettõl jobb) a tankozás. BF-ben a PIV esetén közel nyílegyenes a lövés és a célkeresztõl jobbra fel száguld el a lövedék és így kell célozni. Sherman esetében pedig íves a lövés ezért emelni kell a csövet... szóval aki figyelt iylen apróságokra korábban, abból egy jó tankos vált a BF-ben és nem kellett felesleges/veszélyes közelharcba bocsátkoznia, hanem idõ elõtt lesebezte vagy el is pusztította az ellent. Szóval ez a BF és ezért szeretném megnézni, hogy ugyan milyen is lehet egy UT-s alapokon nyugvó tankozás. Még az is lehet, hogy megtetszik és utánna azzal is fogok játszani. :)
Játszottam én eleget BF-fel. Soha nem kerülhetsz ilyen messze egymástól, mint itt arról nem is beszélve, hogy bfben minden tank 1 személyes, azaz 1 emberrel is simán lehet menni vele. Míg itt ezerszer jobb, hogy 2 ember alatt sokkal kevesebb eséllyel mész. Arról nem is beszélve, hogy ezerszer jobb a célzásrendszere ennek. BF egy arcade játék.
Gyere egyszer el egy szép kis Aberdeen-es war-ra hozzánk spectator-kodni és majd meglátod milyen "paródiát" ad elõ Zajci, Frankie, Misa, Kisponty, Wallen, Schreck, stb...
a trailer gyakorlatilag semmit sem mutat meg a tankokból, pláne nem a tankcsatákból ha besértõdtél akkor sry, egyszerûen csak érthetetlen számomra hogy a RO tankjai után ebben a topicban a BF-es tankparódiák szóba kerülhetnek
"Ha viszont így történt és hagytad magadhoz közel engedni az ellenséges tankot, akkor az te bajod volt." - ez pedig szvsz hülyeség
Te is tudod hogy vélekedek azokról, akik már bocsánat a kifejezésért de jónéhányszor hülyeségeket írkálnak a BF-rõl (pl.: JO topic korábban). Ez a félméteres lövöldözés szintén az, mert az már régen rossz ha olyan közel engedi magához a tankot vki... ja hogy nem talája el messzirõl mert célozni és "ívet számolni" is kell?! Hát az ilyen illetõnek bizony nem marad más csak tényleg a 1/2 méres lövöldözés.
Na kicsit nyugodtabb hangvételben. Life te normálisan leírtad mirõl van szó és így már pontosasn világos a 2 játék közötti különbség és remélhetõleg én is mielõbb kipróbálhatom,. Az igazság az, hogy már 5 napja itt figyel a gépemen a mod (köszönet érte), csak éppen az maradt ki a számításból, hogy anno én nem írtam ki magamnak az alapjátékot a megjelenésekor (nem igazán tetszett) a haverom DVD-je meg sérült és most így hónap végén 6 CD letöltése kis nehézségbe ütközik lévén chello-s vagyok. Viszont a héten mindenképpen szeretném kipróbálni, mert nagyon izagtaj a fantáziámat ez a tankosdi. :)
Tudod van már jó 3-4 hónapja, hogy a klánon belül az egyik tagunk (Hagirez, ha vki nem ismerné volt HBA-s és földim) felhívta a figyelmemet erre az UT mod-ra (akkor 2.0-ás verzió volt). Nos akkor nem igazán fogott meg, mert nem mutatott semmivel sem többet nekem mint a COD... egy egyszerû II. VH-s FPS. Nos 2004. augusztus 22.-én a HARDWIRED-re kirakták a 3.0-ás verzió alig 150 MB-os trailerjét, amiben ugye már jármûhasználat is van és ami igencsak felkeltette a kíváncsiságomat. Tehát nem most ismertem meg már a játékot és nemcsak képeket láttam belõle. Remélem mostmár megnyugodtál.
De azért meg kell hagyni, van még mit csiszolni a tankok körül, de majd gondolom erre sort keritenek a további peccsekben.
Nem is tudom mi lett volna ha nem szolsz be :D Viccet félretéve összességében arról van szó, hogy ultrarealisztikus. A tank nem TPS nézetü, és külön van a "soför" a "toronykezelõ" és a gépágyús. Mindegyiknek a látómezeje megegyezik a valós életben lévõkkel. Tehát a kukkolónyílástól (élvezet így vezetni :D )elkezdve a torony kukkolónyílásáig. A torony forgási sebessége szintén megegyezik az igazival. A töltésrõl nem is beszélek ami kb 10-15 mp (mint az életben, és még az ágyu csöve megtöltésének hangjára is odafigyeltek :) nagyobb a látótávolság mint a bf-ben, (erre értette, hogy messzebrõl is lehet lõni egymást)és a map is gazala méretü. Természetesen azt meg sem említem, hogy nem úgy mûködik, hogy beugrok és már el is indul a tank... :) Hasonlítani a két játékot talán nem kellene mert a BF arcade jellegü "fun" játékra készült, ezt pedig a realisztikusságot kedvelõ inyenceknek készítették.