Nem, én indítottam listen servert. Azért ilyen alacsony az fps.
Tetszeni tetszett. Jó lenne ez a játék, de olyan hatalmasak a pályák, hogy akár 1-2 percig is futhat az ember anélkül, hogy találkozzon vkivel. Még nagy a gépigénye is.
Ezért akarják átírni UT2004-re, abban lesznek jármûvek, és gyorsabban lehet majd a mapeken közlekedni
ok csak érdekelt tört szerver van sok vagy hogy probáltad ki?
Mapek egy részén pl. az én screenshotjaim vannak, ha látsz rajtuk fraget megbizonyosodhatsz róla. Asszem néhányon van.
Akiket a képek nem gyõztek meg, azokat a videó sem fogja! :) 1.2 - Ingame
ez eddigis igy volt hogy crackes szervereken megy ez nem ujdonság, csak már láttam pár olyan modot amit tört gamera egyátalán fel se lehetett rakni/nem ment törtel mivel modositva volt az exe...
hát ha ez igy leszs hogy tényleg iylenek a fegyverek és tényleg reális lessz a cucc, és még tört gameval is menni fog akkor nagyon über lesz szvs és a legtöbb eddigi 2.vh-s game elmehet a sunyiba :)
Van ingame is, kettõ.
Úú-úú-úú.
Red Orchestra An Unreal Tournament Total Conversion
A Red Orchestra készítõi azok közé a mod fejlesztõk közé tartoznak, akik úgy gondolták, még nem merül ki a második világháború témája a MoHAA, BF1942, vagy a RtCW és kiegészítõik (majdani) megjelenésével, és maguk is megpróbálkoznak a téma feldolgozásával. El tudják-e csábítani a konkurrenciától a rajongókat? Csapatszállító és harci jármûveket, hatalmas pályákat, hiteles arzenált, rengeteg új játékmódot, több új fegyver funkciót (iron sight a realizmus kevdelõinek!) és még sok minden egyebet várhatunk a modtól. A szembenálló felek az oroszok és a németek lesznek (ebbõl válassz, magyar! ;)), a katonák saját nyelvükön szólalnak majd meg. Forrás: Red Orchestra;Red OrchestraUnreal_hcgamer Jelenleg UT2003-mal játszható az RO, és ez valószínûleg még hónapokig így marad, de várható, hogy elõbb-utóbb csak UT2004-gyel lehet kipróbálni a legfrisebb verziókat, mivel nemrég kiderült, hogy mégsem lehet majd UT2003-mas szervereken játszani a következõ résszel. (Thx Jatfield)