Hú bazz olyan bugokat mondtok, amiket még nem láttam, nekem eddig 1x fordult elõ, hogy beragadtam a falbaz az is a Kaukasus pályán és 3x, hogy a kezemben maradt a gránát, amúgy minden ok. Az UT2004 3270 Patch-ét feltettétek? Lehet hogy azért gikszeres!
Mármint lehet hogy azért gikszeres, mert nem tettétek fel ugyanis kell hozzá
Igen tudom... Igy is volt megbeszélve, hogy most õ indítja, de technikai probléma miatt nem tudta elindítani. Egyenlõre a hungs.hu -n megy még a szerver, de délutántól a már megbeszélt szerveren játszhatunk. Adtam neki egy domaint is, úgyhogy amint elindult az új szerver, használjátok a ro.hungs.hu címet felcsatlakozásra.
Majd estefele nézz rá, most nincs rá sok esély pláne hét közben hogy játszanak rajta :) Estefele azért szoktak lenni.
Hohó, most voltunk fent vagy 10en! Nagyon kemény tankcsatát vivtunk, aztán jött még egy másik map, az is über volt :) Nagyon jó ennyi játékossal, bejövõs dolog! Remélem holnap is összejövünk majd ennyien.
Szertintem a tankos rész lenne az erõssége a játéknak, ha kicsit fejlesztenének még rajta :) Iszonyat jó ilyen messzirõl lõni egymást nem úgy mitn a hülye bfben, hogy felcentirõl puffognak a tankok egymásnak.
Nem értem miért ilyen gyér az érdeklõdés a játék iránt. Anno mikor kijött sima UThez egy mod pillanatok alatt megteltek a szerverek.
jövök én is csak letöltöm
Azért vannak kevesen, mert az alapjáték 5.4gb... Sebaj... Majd hozzászoknak, mert a jó játékokat mostmár nem usszuk meg 3cd vagy 1dvd alatt..
Nem is tudom mi lett volna ha nem szolsz be :D Viccet félretéve összességében arról van szó, hogy ultrarealisztikus. A tank nem TPS nézetü, és külön van a "soför" a "toronykezelõ" és a gépágyús. Mindegyiknek a látómezeje megegyezik a valós életben lévõkkel. Tehát a kukkolónyílástól (élvezet így vezetni :D )elkezdve a torony kukkolónyílásáig. A torony forgási sebessége szintén megegyezik az igazival. A töltésrõl nem is beszélek ami kb 10-15 mp (mint az életben, és még az ágyu csöve megtöltésének hangjára is odafigyeltek :) nagyobb a látótávolság mint a bf-ben, (erre értette, hogy messzebrõl is lehet lõni egymást)és a map is gazala méretü. Természetesen azt meg sem említem, hogy nem úgy mûködik, hogy beugrok és már el is indul a tank... :) Hasonlítani a két játékot talán nem kellene mert a BF arcade jellegü "fun" játékra készült, ezt pedig a realisztikusságot kedvelõ inyenceknek készítették.
De azért meg kell hagyni, van még mit csiszolni a tankok körül, de majd gondolom erre sort keritenek a további peccsekben.
Tudod van már jó 3-4 hónapja, hogy a klánon belül az egyik tagunk (Hagirez, ha vki nem ismerné volt HBA-s és földim) felhívta a figyelmemet erre az UT mod-ra (akkor 2.0-ás verzió volt). Nos akkor nem igazán fogott meg, mert nem mutatott semmivel sem többet nekem mint a COD... egy egyszerû II. VH-s FPS. Nos 2004. augusztus 22.-én a HARDWIRED-re kirakták a 3.0-ás verzió alig 150 MB-os trailerjét, amiben ugye már jármûhasználat is van és ami igencsak felkeltette a kíváncsiságomat. Tehát nem most ismertem meg már a játékot és nemcsak képeket láttam belõle. Remélem mostmár megnyugodtál.
Te is tudod hogy vélekedek azokról, akik már bocsánat a kifejezésért de jónéhányszor hülyeségeket írkálnak a BF-rõl (pl.: JO topic korábban). Ez a félméteres lövöldözés szintén az, mert az már régen rossz ha olyan közel engedi magához a tankot vki... ja hogy nem talája el messzirõl mert célozni és "ívet számolni" is kell?! Hát az ilyen illetõnek bizony nem marad más csak tényleg a 1/2 méres lövöldözés.
Na kicsit nyugodtabb hangvételben. Life te normálisan leírtad mirõl van szó és így már pontosasn világos a 2 játék közötti különbség és remélhetõleg én is mielõbb kipróbálhatom,. Az igazság az, hogy már 5 napja itt figyel a gépemen a mod (köszönet érte), csak éppen az maradt ki a számításból, hogy anno én nem írtam ki magamnak az alapjátékot a megjelenésekor (nem igazán tetszett) a haverom DVD-je meg sérült és most így hónap végén 6 CD letöltése kis nehézségbe ütközik lévén chello-s vagyok. Viszont a héten mindenképpen szeretném kipróbálni, mert nagyon izagtaj a fantáziámat ez a tankosdi. :)
a trailer gyakorlatilag semmit sem mutat meg a tankokból, pláne nem a tankcsatákból ha besértõdtél akkor sry, egyszerûen csak érthetetlen számomra hogy a RO tankjai után ebben a topicban a BF-es tankparódiák szóba kerülhetnek
"Ha viszont így történt és hagytad magadhoz közel engedni az ellenséges tankot, akkor az te bajod volt." - ez pedig szvsz hülyeség
Gyere egyszer el egy szép kis Aberdeen-es war-ra hozzánk spectator-kodni és majd meglátod milyen "paródiát" ad elõ Zajci, Frankie, Misa, Kisponty, Wallen, Schreck, stb...
Játszottam én eleget BF-fel. Soha nem kerülhetsz ilyen messze egymástól, mint itt arról nem is beszélve, hogy bfben minden tank 1 személyes, azaz 1 emberrel is simán lehet menni vele. Míg itt ezerszer jobb, hogy 2 ember alatt sokkal kevesebb eséllyel mész. Arról nem is beszélve, hogy ezerszer jobb a célzásrendszere ennek. BF egy arcade játék.
Mivel nem próbáltam ki a játékot még, így a célzásról csak utánna tudok én is nyilatkozni. De ha arról van szó, hogy éppen a "célkereszt" közepében van a lövésirány és nyílegyenesen, akkor nem is tudom melyikkel nehezebb (és persze ettõl jobb) a tankozás. BF-ben a PIV esetén közel nyílegyenes a lövés és a célkeresztõl jobbra fel száguld el a lövedék és így kell célozni. Sherman esetében pedig íves a lövés ezért emelni kell a csövet... szóval aki figyelt iylen apróságokra korábban, abból egy jó tankos vált a BF-ben és nem kellett felesleges/veszélyes közelharcba bocsátkoznia, hanem idõ elõtt lesebezte vagy el is pusztította az ellent. Szóval ez a BF és ezért szeretném megnézni, hogy ugyan milyen is lehet egy UT-s alapokon nyugvó tankozás. Még az is lehet, hogy megtetszik és utánna azzal is fogok játszani. :)
"tankparódián" nem a BF-es tankvezetõkrõl beszélek (minden tiszteletem az övék hogy megtanultak velük célozni) hanem magukról a BF-es tankokról BattleGroup42-ben vagy DC-ben a tankok úgy lõnek ahogy a tankoknak lõniük kell és az ember nem lesz tengeribeteg ha ráhajt egy homokbuckára
Az túlzás hogy ezerszer jobb, mert attól nem lesz valami sokkal realisztikusabb, hogy 2 lövéstõl robban fel a tank, ráadásul bárhonnan, és 2en érdemes beszállni. Még tele van bugokkal, de már jó úton járnak. És a Battlefield játékok szokásos hülyesége ez a "lövedés-beejetéses" lövldözés, amit nem nagyon értek miért van, de hozzá lehet szokni. De nehogy azt hidd azért, hogy egy klánwaron, a sok profi se bir velük célozni, és inkább közel mennek...
Szóval jó lesz ez a tankos rész az RO-ban, de még messze nem elég jó.
Ok értem. Az utolsó mondatod második felével meg teljesen egyet is értek... tengeribeteg LOL .
Az szerinted normális, hogy úgy repül a tanklövedék mintha mozsárból lõtték volna ki? :) Arról nem is beszélve, hogy olyan baromságok voltak abban a játéban, hogy ihajj... M10 Wolverinet, aminek köztudottan nulla pancélja van szinte, kb egyerõs a játékban lévõ tigrissel. :/
arról ne is beszéljünk hogy egy vadászgép fel tud e szállni 15 bombával és hogy a kézigránát mekkora kárt tud tenni pl. egy Tigrisben :DD hát sokmindent feláldoztak a játszhatóság és a teambalance oltárán és ezzel igazán nincs is bajom, de a tankokat (szinte mindig tankos vagyok) akkor is nagyon elszúrták
Tán nem kellene ennyire belemerülni a két játék összehasonlításba. Nekem min akét játék nagyon tetszett-szik, de én a realisztikus játékokat kedvelem igazán és ez az. Én csak azt sajnálom, hogy egyenlõre 2 ilyen map van ahol lehet tankozni...
1-2kézigránát, ha a lánctalp alá dobták akkor leszakította.
Én inkább olyanra gondolok, mint ami a Soldiers-ben van, hogy talán egy kézigránát köteg az biztosan meg tudta tenni azt egy tankkal, ami a "legfájdalmasabb" neki... a lánctalpát leszakítani. Egy mozgásképtelen, tehetlen tankban ülni nincs is frusztrálóbb érzés szerintem... ja és persze mindeközben zajlanak körülötted az események.
Na és? Ha nem igy lenne akkor nem lenne meg a balance.
Annak idején elkezdtem csinálni egy reál módot, aminek a kezdeti stádiumával játszottunk is. Aztán elkezdtem benn hagyni a hullákat és a "halott" eszközöket, de 20 halott és 3-4 halott roncs láttán szétakadt :D
Balancot máshogy is meglehet ám oldani... Legyen több pont a tigris kilövésa spawnoljon ritkábban, legyen lassabb stb.
Ez lustaság balance, hogy jó akkor legyen minden tank ugyanolyan szinte, csak külsõleg változzanak.
Neked hiába nem tetszik, látod sokaknak igen, és még ma is ezrek játszák... Ráadásul a BF már a kezdetektõl fogva arcade játéknak készült, tehát ilyen módon fikázhatod a végletekig ha úgy gondolod.
Nuku tolerancia mások iránt! :) Ami nekem tetszik az a jó! :)