kár hogy kicsi az érdeklõdés a mod után, régen dod-oztam, ami szerintem szintén nagyon jó, de azt sem játszotta sok magyar
megvan valakinek a dev-u4dv.iso fájl?
Na szóval ro.hungs.hu IP címe: 193.6.2.125 a svéd szerver IP címe: 213.100.239.165 mindkettõre nem éppen oridzsi UT2k4-el is fel lehet menni szóval ez nem gond. A gond az, hogy van mo-n 10-20 ember akit érdekel az RO, de sosem vagyunk fent egyszerre ezért én most azt mondom gyertek fel az ro.hungs.hu-ra 8-kor és játszunk jókat!
Az az igazság, hogy az UT-t simán meglehetett volna oldani 2 cdben is, csak ugye így kevesebben akarják majd letölteni, mert azért mégis csak 6 giga... Manapság vagy nagyon sok cd-s egy játék vagy 1-2, de szerintem minden játék beleférne egy max 3 cds dologba.
Én nem tudok fellépni erre a szerverre sem...:( CD key in use. ezt írja.
Nem 3-4 ember csak meg kellett volna szervezni én tettem rá kísérletet egy pénteki nap akkor 5-en voltunk, de csak azért, mert sok embernek nem volt jó a péntek, akor megdumáltuk, hogy holnap megint feljövünk és remélhetõleg azok is jönnek, akik tegnap nem értek rá. Erre már nem került sor, mert már szombaton kanyec volt a szervernek
anno volt amikor 5v5 is volt simán de hát ha 10 percig nincs tele a szarver az má nemjó :)
Gurugameren szereztem a Mo-dnak kettõ rajongót B&I és tototto személyében MPortalon is vannak 3-an 4-en + én egy haveromat is beszerveztem lokids ott van Lifeforce meg te Scythe Prohardveren is van egy arc és még azok akik itt vannak az SG fórumon. Vagyunk annyian, hogy jókat lehessen gámolni, csak össze kellettvolna szedni az embereket, meg kéne keríteni valakit aki ért hozzá, hogy hogyan kell megcsinálni a vote-ot a szerveren és akkor mindenki happy lenne
b&i már 2.0 nál is volt nem? meg tototto is asszem
nincs..., már rég megbukott ez a game is, nincs elég ember, igy nincs törött szerver se, eredetivel emg szvsz nem tul sokan rendelkeznek errefele ut2k4bõl :)
pedig van pár módosulás hozzá.... lehet ezt most megéri megvenni, nem? (én kaptam egyet, könnyen dumálok...;))
tom hogy van de ettõl emberek tébsége mo-n modokért nem fogja megvenni..., köztük én sem..., van egy pár nem rossz mod de egyik se annyira kiemelkedõ hogy emgérje :/ ez van... arról nem is beszélve spec hogy én oylan gamet nem hiszem hogy megveszek ahol egy darab maygar nincs rajtam kivül :)
énis szoktam néha venni játékot de sajnos ut2k4 nem tartozik ezek közé :P meg a jó modokat én is szeretem de ut2k4-ben eddig max egyel találkoztam ahoz viszont pont nem kell full game :P külföldiekel gondom meg nekem sincs de azért jobban szeretek honfitársaimmal jáccogatni :P
és nem lennél antijedi, ha nem ellenkeznél mindig, ugye? :D
na de témánál maradva, tegnap este játszottam RO-val egy 32-es szerveren, 24-en voltunk fenn kb, és nem laggolt, szépen ment...
elég realisztikus a gém, (a hidden&dangerius jutott néha eszembe), és bazinagy pályák vannak... városi pályán, meg irtó jól néz ki, amikor egy romos házból csak a sniper torkolattüzét látod... ilyenek.. nekem nagyon tetszett, kicsit hasonlít army-hoz a nehézsége miatt... pl alig lehet megkülönböztetni, ki van veled, ki ellened...
ja és nem lehet bárki sniper, meg van határozva, hogy mibõl hány lehet..
nem tom feltünt e de én is ismerem a gamet..., már 2.0val is nyomtam... :) amugy tény hogy nem lene rossz, de attól még nem fogok ut2k4et venni hogy jácchasak sokat külföldiekel :)
Hogy ne lenne! Mi vagyunk azok, meg még 1-2-en innen onnan Lifeforce néha (új verzió megjelenésénél) indít szervert (tört, de nagy probléma, hogy a vote-ot nem sikerült még megoldani) aztán a szervernek az lesz a vége, hogy 2 hét után leállításra kerül, mert max 8-an jövünk rajta össze! Ezen talán vátoztathat a 3.1 nagyon jó lenne, ha kialakulna legalább egy kicsi, de állandó RO társaság. Meg 1-2 COD-ossal is meg kellene ismertetni a játékot, mert ha az tetszik nekik, akkor ez méginkább fog!
Megnéztem a videót: Sok autóversenyzõs játékban nem képesek belsõ nézetet csinálni mûszerfallal, miegyebek, itt meg a tank-tól kezdve a szállítójármûig mind meg van csinálva belsõ nézetbõl is! Arra is odafigyeltek, hogy az emberünk becsukja maga után a tank fedelét. A tankok korhûen vannak ábrázolva, elég csak megnézni a Párducot! Ennek a tanknak a felülete nem sima, hanem barázdált! Ez a rá felhordott Zimmerit réteg miatt ilyen. Ez a réteg egy antimagnetikus réteg, arra volt hivatott, hogy megvédje a harckocsit a mágneses aknáktól és gyalogsági bombáktól! Ezt a réteget még a gyárban a korróziógátló alapozás után vitték fel két rétegben rétegenként 5mm-t és 24 órát hagyták száradni, ezután még 1 órán át gázlánggal kezelték, hogy a paszta a hõ hatására kellõen megkeményedjen (enélkül 8 nap kell a teljes kiszáradáshoz). A Zimmerit réteg az alábbi összetevõkbõl épül fel: 25% polyvinyl-acetát, 10% cink-szulfát, 10% fûrészpor 40% bárium-szulfát, 15% okkerszínfesték. Nemtudom ismeritek-e a DOD nevü HL mod-ot, abban nagyon bejött, hogy hallani lehetett a mellettünk elsüvítõ golyót! Ha jól vettem ki a videóból, akkor már a RO-ban is benne lesz figyeljétek meg, mikor az orosz katona a fa mögül lövöldöz! Annak is nagyon örülök, hogy lecserélték azt a hangot, mikor rádión kérünk tüzérségi támogatást, ez a hang sokkal jobban illik a játékba
Folytatódik a 3.1-rõl a képáradat és letölhetõ a RO-Soundtrack. Néhány új kép a Jucha lengyel városkáról és egy kis tankdöpping. Mind-mind a hivatalos oldalon!
pár napja nyomom, és még mindig tetszik... jó a netkód, amcsi szerveren is kicsi a ping, nem lagosak a szerverek, jól van kitalálva a respawn, meg van egy olyan ficsõr amitõl hanyattestem elõszõrre: kilõtték a kezembõl a fegyvert (ráadásul jó messze repült, nem is tudtam utánamenni), menekültem üres kézzel, mint a nyúl :) pipec :)
áááá, ez a videóóóó :)))) nagyon faca :) és most látom, hogy nov.15 a megjelenési... húha :)
Még nem próbáltam(próbáltuk) ki, de talán itt az ideje... Lenne pár kérdésem: -az alap UT-t kell-e frissíteni, pecselni? -alapban be van kapcsolva a futás: ez kb. egyenlõ az "alap" UT-s vagy pl. ET-s futással (megy mindenki ezerrel, ha sokan vagytok azt sem tudod ki kivel van), vagy pedig normalizálták? (Elvégre ez egy "realizmus" mód lenne ha jól tévedek) -mennyire épít a jármûves harcra a mód?
A képek gyögyörûek... Eddig a COD/UO/HOB volt a csapat favoritja, de ezt muszály megismerni...Végre más is felismerte, hogy a realizmus mód jóóó.
OFF Oks...fáradt vagyok...persze, hogy kell patch:Remember, you will NEED UT2004 patch 3339 to play Red Orchestra 3.1 so GET IT NOW! ON Bocs!
Haller csókák :)
Gyertek TudatLAN-ra, minden ki lesz próbálva, Strike Force, HOB, RO ...
három féle sebesség van: - alap futás, fegyverelõre áll, tudsz lõni - séta, pontosabblövés - rohanás, a fegyvert maga elé húzza az ipse, nem tud lõni közben. ez csak kb 10-15 mp-ig lehet, utána abbahaggya a rohanást, átvált alap futásra és elkezd zihálni meg köhécselni (nagyon pipec ficsõr amikor 10-12 ember krákog...:D)
van még egy spec állapot, amikor célra emeled a fegyót (ironsight), akkor nagyon lassan tudsz mozogni, így pl sarkok mögül ki tudsz ovatosan nézni nincs kihajolás (nemtom kell-e, nekem elõször furcsa volt, utána nem hiányzott)<-- most töltöm a 3.1-et, lehet ebben már lesz...
egyébként még mindig ajánlom mindenkinek, mert nagyon hangulatos, és jól el van találva apörgõsség-okosság-taktika-skill-kemp arány (értsd alatta: mindegyik létezik, és mindegyik ellen van megoldás)
a respawn is jó, nem egyedül rak vissza, hanem összegyûjt 5-10 embert (aki halott) és együtt indítja õker (így egy egész kis sereg érkezik a harcmezõre)
ja a jármûves harc: az újban lesz pár, azt ígérték
eddig nincs sok tapasztalatom ezügyben, én egy pályán voltam, ahol volt pár tank, de lehetett mellette nyugodtan gyalogoskodni, mert a map úgy volt felépítve, hogy el lehetett kerülni õket
hát nem tom, kis látszámnál nagyon point and click volt... 8értsd: védõk kempelnek, támadók meg meghalnak...) fõleg néhány spec pályán..., nagy létszámban lehet hogy jobb de ennek sose lesz nayg magyar rajongotábora szvsz... :((
Elkezdtem tölteni a Red Orchestra 3.1-t a FilePlanet-rõl meg még valami szarsgról is! A FilePlanet ingyenes részérõl kezdtem tölteni reggel 7 óra óta most kidobott, hogy valami idõlimit tullépése miatt megszakította a letöltést Most arra várok, hogy valahova máshova is felkerüljön szóljatok, ha esetleg tudtok magyar link-rõl köszi
A 3.0-ban 2 pálya volt még csak, ahol lehetett jármûvet vezetni, itt már több lesz! Egyébként ha még nem próbáltad az RO-t, akkor van egy szomorú hírem ami most kijött az csak egy patch 3.0=>3.1 és inkább közelebb van a 400 megához, mint a 300-hoz, de mivel ez csak felpatcheli a 3.0-t így az is kell majd, ami 500mb! De megéri leszedne én azt mondom!
tese jáccotál vele sokat..., van pl egyik pálya ahol iylen lövészárkok vannak, egy romos falu meg vasutisinek asszem...., na azt 3v3-ban ugy be lehet kempelni hogy te ott az életbe nem fogsz senkit nyakonszurni :) meg 4v4-ben is, 5v5fölött már lehet akár értelme is a mapnak :)
Antijedi, nemtudom, csak én látok itt ebben a topicban új embereket, akik ki akarják próbálni a Red Orchestra-t, vagy te is?! Mert ez azt jelenti, hogy minden valószínüséggel nõ a játékostábor!
Tudom melyik map az (valami P betüs) az elsõ két célpontot könnyû elfoglalni a ház kicsit durvább, de a házat is szépen meg lehet kerülni a susnyásban és a tetõn kempelõ 3 emberbõl 1-t leszúrtam egyet lelõttem és a harmadik végzett velem!
nem lehet 3at megkerülni..., max nagyon lámák voltak :) anyit el lehet érni hogy ha jól célzol és jók a reflexeid kettõt kiszedsz valahogy de a 3.al nembirsz az tuti :P(jobban mondva 3an sem birnak velük...) szóval ha ott oylanok vanak akik tugyák is micsinálnak az 5v5 alatt szvsz nagyon reménytelen :)
Épp ez az õk a sin felöli oldalt vigyázták, de nem néztek a hátuk mögé! Egyébként nem tudom pontosan, hogy sikerült-e végülis elfoglalni, de az a map nagyon jó!
Nem tud valaki adni egy linket, ami nem fileplanet-es?
ha blafaszok lenének tényleg azt néznék... egy néz elõre egy sréhen hátra és jobbra egy meg baloldalt vigyáza és cikázik a hátso és elsõ rész között néha hogy kell e segiteni..., igy az életbe nem jutsz be... :) de ha pl 4v4van ako egy golyoszoros lesz csak a fronton és 3 ember jut a többi részre..., még esélytelenebb... :) nagy létszámnál emg nemtom de ugy lehet jobb ahelyzet... :) amugy az a map szeirntem borzasztó, full kempakadémia azuz egész (az egész game is az de az a map mégjobban :P)
nem nemõ, hanem az iylene ygszeri becsõppenõk a fél bagázs azokból volt... akár hogy számolom ha 10 ember lenne jóesetben az már sok és ezer százalék hogy soha nem elsz akkor oylan hogy pont midnenki fentvan...
Nem tudott még RO-ban feldühíteni egy kemper, mint más játékokban! Be kell védeni a helyet és le kell támadni kész ennyi. Nagy kihívás van benne és élvezem (max azt szar kivárni, míg újraéledek)... Ha a legutolsó videóban jól láttam, akkor az említett pályán is lehet tüzérségi támogatást kérni... nos azzal letösztogatjuk a tetõt, aztán indulhat a roham
annyira látszik, hogy felületes ismereteid vannak antijedi... csak kiprószáltad, eldöntötted, hogy nem tetszik és kész.. most meg megpróbálod elvenni az emberek kedvét a játéktól hülyeségekkel.. nem, nem úgy van ahogy mondod... nem kempakadémia a gém.. ja és nem 3v3-ra meg 4v4 re találták ki (mint ahogy BF se szórakoztató 2v2-ben és aknakeresõt se jó játszani 17-en...)
szal lehet extrém dolgokat emlegetni, meg mindent fikázni, de ez a játék a maga stílusában rendben van...
Te ha jól tudom eldöntötted, hogy nem játszol ezzel, mert pl kevés a magyar...
nehogy megsértõdj, nem sértegetni akarlak, ne érts félre!
igen, majdnem mindenhol lehet tüzérségi támogatást kérni... (kemp ellen tökély)
itt a védõk feladata az ügyes kemp, a támadóké az ügyes feltörés... (nem kapkodós a játék, bár van ahova sietni kell, hanem a jó csapatmunka a fontos és ezt sokan szeretik... 20 perc kb egy kör elõírt max ideje...)
nekem FPS centrálról jött rendesen (regeltem, gyorsan ment az is)
128-as netem van és a letöltés sok órába telik ezért kellene egy olyan hely, ahonnan addig szedek, amíg le nem jön! Egyébként ezzel a 128-as nettel egy swéd szerveren 30-as pingem volt és kb 26-an voltunk a szerveren tehát az RO netkódja mindent felülmúl!
mondtam én hogy oylan borzasztó? szeirntem se rossz mert amiatt van hogy realisztikus de ettõl meg kis létszámban a játszhatóság igencsak megkérdõjelezhetõ...
2.0 óta probáltam mai napig fent a gépen és többet nyomtam vele mint te vagy alkarcsont fogsz..., ezt nagyon bebuktad..., csak én egyszerüen reálisan nézem a dolgokat :) a legelsõ reakciók nekem is az volt kb mint nektek de már elmult az újdonság varázsa, ez van... az meg hogy nagy létszámal jó tény, már énis leirtam kb 50szer, de ettõl még nem fog több magyar jáccani egyszerre..., ez van... és én nem akarom snekinek a kedvét elrontani csak leirtam a véleményem és az iylen lett ennyi... mellesleg megnyugodhatsz hogy én örülnék a legjobban ha lenne pl egy stabil 10v10et jácco társaság pl és nem ennyi magyart érdekelne...
2.00 óta probáltam: értsd az votl az elsõ de persze néztem 3.0-t is és le fogom szedni majd 3.1et is... és mind mondtam jáccotam vele nem is keveset... :)
hát 3.0-ban én csak tankos pályán találkoztam tüzérséggel..., azóta lehet átszerkesztették a mapokat de amikor én néztem még 3.0-t akkor olyanok voltak a sima "gyalogos" mapok mint a 2ben teljesen... :)