Tökéletesen mûködik a crack. Sajnos otthon vannak a mentéseim a 2. pálya elejérõl, mivel az elsõ pályát nem akarom mégegyszer végigtolni. Na majd hétvégén nekiállok.
Megjelent egy crack az orosz nyelvû officershez. Lehúztam és mindjárt ki is próbálom.
Letöltöttem az orosz nyelvû Officers-et. Mérete 706 mega. A program telepítés után indítva cd key-t kér. Nekem az nincs. Ennek hiányában is hajlandó elindulni, de csak 1 óra játékidõt enged, azután nem indul el. A demoban megismert pályával kezd a játék. Szerencsére a demoból volt mentésem a pálya legvégérõl. Ezt betöltve aztán kezdhettem a 2. pálya elejérõl. Egy várost elfoglalnak a szövettségesek így indul az intro. Ezután meg kell védenünk a várost a német ellentámadástól. Egy félkör alakú lövészárok rendszerben vannak a katonáink, mögöttük tankok beásva. Az egységek kb. 1/3-át irányíthatjuk, a többit a gép kezeli. Az elején a németek PzIVH és PzIVG tankokkal támadnak gyalogsági támogatással. Nagyon reménytelennek tûnik a rohamuk és hamar elvéreznek. Aztán a második hullámban már feltünik tigris és királytigris harckocsi is és igencsak megtépázzák a védelmet. Én 1 tigrist és 2 királyt láttam, de lehetett több is a nagy csatában. A katonák feje fölött közben vad légicsata játszódik. Itt már küldhetünk mi is vadászgépeket. Ha sikeresen visszavertük a támadást, akkor jön a mi ellentámadásunk, a demoban megszokott körülmények között. A térkép tele van piros körökkel és kiemelt vaskeresztes városokkal. Ezeket kell(ene) elfoglalnunk. Utánpótlást lehet kérni és lehet indulni is. A gép is indít egy hatalmas sereget az egyik kiemelt város ellen. Én az elsõ piros pöttyös stratégiai pont elfoglalásáig jutottam. Nem tudom, hogy én lettem-e bénább, vagy javítottak a harcrendszeren. Mert a hatalmas erõfölényem ellenére, hihetetlen veszteségeket szenvedtem már az elsõ pontnál. Sajnos eddig jutottam nemegészen 1 óra alatt, mivel rengeteg ideig pöcsörögtem az egységek nézegetésével, forgatásával, zoommolásával. Nem gyõzök vele betelni. Eszméletlen jó, amikor a nyitott önjáró tüzérségben az emberek betöltik az ágyút, mozgatják az ágyócsövet, majd elsütik az ágyút. Szóval nézegetéssel elment az idõ. Sajnos a PrintScreen billentyû hatástalan, így nem tudtam képernyõ mentéseket készíteni. Beüzemeltem két képlopót is, de azok gyorsbillentyûi is hatástalanok. Van ezekenk a képlopóknak idõzítõ funkciójuk is, de azokkal nem tudom elkapni a tigriseket, vagy a jobb ágyúlövéseket, légicsatákat, így nem is próbálkozom velük.
További játék csak akkor ha szerzek cdkey-t. Szólhatnátok, ha valahol a neten találkoztok vele.
CoH = Company of Heroes Ezt a játékot mostanában etalonként emlegetik, fõleg (egyáltalán nem pártatlan) játékmagazinok. Szép-szép, de hasraesni éppen nem kell tõle, ráadásul csak a jenkikkel lehet benne lenni, no comment.
Sajnos újabb pletykákat hallottam az Officersrõl. Elõször is csak Oroszországban jelenik meg egyelõre. Nem tudni mikor ér európába. Ez nem is pletyka, hanem tény. Ami viszont pletykának tûnik (de nagyon valósnak), hogy nem lesz benne sem multiplayer, sem pedig német kampány (oroszról nem pletykálnak), csak majd állítólag egy kiegészítõben fog érkezni. Na mondjuk ezt mondták a CoH-al kapcsolatban is és ahhoz sem érkezett még semmiféle kiegészítõ (tudtommal). Hát így hirtelen ennyit a rosszhírekbõl (rosszpletykákból).
Átböngészve az angol szöveget, azt vettem ki, hogy lesz orosz és német kampány is. Remélem jól vettem le az infókat. Többen is aggódtak, hogy benne lesznek-e az oroszok. Keleti front nélkül nem lett volna igazi a játék, másrészrõl azokat a játékokat sem szeretem, ahol csak a "tökös" jenki srácokkal lehet rambózni, mint például a CoH-ban.
Végigtoltam a demot. Nos, aki már játszott vele az tudja, hogy az alaptérképen nyolc szektor van, minden szektornak egy kiemelt startégiailag fõ pontja van. Akkor ért a meglepetés, amikor elfoglaltam a 4. szektor fõ pontját, mert kiírta, hogy gyõztem és vége lett a küldetésnek. Biztos kiírta ezt a feladatot valamikor a játék indítása elején, de én nem olvastam ezt el. Eddig módszeresen haladtam és a szektor összes pontját elfoglaltam, csak ezután mentemn mindig a következõ szektorba. Ezért tartott nekem ilyen hosszú ideig a demo végigtolása. Nos ha valaki csak négy szektor fõ pontjaira koncentrál, akkor szerintem egy óra sem kell a végigjátszáshoz, na de akkor mi értelme a többi - általában jól védett -, startégiai pontnak a térképen, na meg mi értelme a 8 szektornak? Amikor végigvittem a pályát, akkor megjelent a teljes listája az összes pályának, és a második küldetés már nem volt inaktív mint a többi. Izgatottan ráklikkeltem, de csak az eligazitási képernyõ jön be és nem indul el a pálya. Gondolom nincs is benne a demoban. Összességében remek játék az officers, igazi méltó utódja a Sudden Strike vonalnak.
Oké és thanks az infot! Észben tartom... de szerintem majd csak a full géjmmel játszok vele.
Az engem is nagyon zavar, hogy nem lehet közvetlenül állást betölteni, hanem el kell indítani az elsõ (és egyetlen) pályát, majd ezután lehet állást betölteni. Mondjuk ezután már viszonylag gyorsan betöltõdnek az elmentett állások.
Én már egyszer eljutottam addig, hogy elfoglaltam 3 szektort és annak az összes stratégiai pontját. Ezután újra kezdtem az egészet mert nagyon sok mindenre menet közben jöttem rá és nagyon elpocsékoltam az utánpótlásokat. Érdemes az elején amint lehet a gép által irányított egységek segítségére sietni a partraszállásnál. A gép rengeteg egységet elpocsékol és ha nem segítünk neki, akkor egy idõ után a támadása kifullad. A gép által támadott szektor és a saját kezdõ szektorunk határán van egy ellenséges állás, ahol 4 német rakétavetõ is van. Ezeket érdemes az eleján bezsákmányolni, mert aztán hatalmas segítséget jelentenek. Ezeknek megadjuk a célpontot, majd a lövés után maguktól újratöltõdnek, nem kell lõszert szállítani neki, mint ahogy a többi egységnek sem. Nem tudom, hogy megmarad-e a teljes verzióban is a lõszer hiánya, azaz, hogy végtelen mennyiségû van belõle az egységeknél. Az elején van több német 37 mm-es légvédelmi ágyú is, ami hihetetlenül pusztítja a katonáinkat. Ha sikerül megszerezni egyet is, az nagyban növelni fogja a gyõzelmi esélyeinket. Én már kb. 6 szor kezdtem el a játékot (de csak kétszer komolyan a többi ismerkedõ jellegû volt) és ebbõl csak egyszer sikerült egyetlen 37 mm-es légvédelmi ágyút elfoglalnom, mivel a katonák elõszeretettel lõvik ki rakéta vetõvel, vagy kínálják meg kézigránáttál, így az teljesen megsemmisül. Hihetetlenül hatásos a gyalogság ellen, de a páncélozott jármûvek és a tankok ellen is. Egyébként is elmondható, hogy a légvédelmi egységek nagyon hatásosak a játékban, így roppant mód érdemes vigyázni az utánpótlásként kapható 16 mm-es ikergéppuskával felszerelt légvédelmi egységre is.
Az a baj, hogy rohadt lassan tölti be nekem a pályát, aztá meg még nem nagyon igazódtam ki rajta.... töröltem. Majd a teljes játéknál megnézem mit hogyan kell.
Végre sikerült nyúznom a játékot. A hat partraszálló csónak legénységét értelmetlenül nekizavartam a lövészárkoknak. Mindet lemészárolták, úgy hogy minimális veszteséget okoztak. Azt hittem, hogy vége, de megint kaptam 6 csónaknyi embert. Ezeket is nekizavartam és ezek is meghalltak. Itt már majdnem hagytam a fenébe az egészet, de adtam még a játéknak egy esélyt. Ezután megint kaptam 6 csónaknyit. Na ezeknek már sikerült elfoglalni az elsõ beton bunkert. Végre elkezdhettem játszani. Légvédelmi ágyúk elfoglalásával már könnyen likvidáltam a környéket, majd egy jól ledobott deszant egység segítségével enyém lett a szektor keresztje. Jött néhány tank is, így már könnyebben tisztogattam. Rájöttem, hogy a piros pöttyök a térképen szintén ellenséges csapatok, így hiába kapott csillagot a szektor, maradt még benne ellenség bõven. Na eddig jutottam. A játék nagyon tetszik. Ilyennek kellett volna lennie a Sudden Strike 3-nak. Sajnos eddig az meg sem közelíti ezt a játékot. Ettõl függetlenül továbbra is fenttartom azon véleményem, hogy nem ez a pálya a legmegfelelõbb választás egy demo kezdõ pályájának.
Nem a játékot fikáztam, hanem a rossz pálya választást egy demohoz. Ezt át lehetett volna hidalni azzal, ha két pályát raknak a demóba. Egy kis egyszerût kezdésnek, azután pedig jöhet a partraszállás. Mindegy. Ha elég idõm lesz rá, akkor majd elszöszmötölök vele.
Mivel dinamikusan valtozik az ido napszakok, a partraszallas meg sotetben volt ezert indul sotetben a jatek. Ha jol osztok-szorzok leszamolom, hogy meg benazok is, egy mapot megcsinalni vagy 10 ora biztos van, ez tenyleg strategai jatek, a coh ehhez kepest shootem up. Aki szeret szoszmotolni, erot gyujteni gyonyoru grafika mellett, ne hagyja ki. Minden egysegnek van vagy 10 kulonbozo parametere, egyszerre rohangal mar vagy 400 egyseg a terkepen eleg jo... na ennyit a reklamrol :)
ja es van angol nyelvu a demo is.
hmm az elottem levo is egy velemeny...Ha keptelen vagy atlatni, az a te bajod nem a jateke.DE gondolom a fenyero tekerot meg megtalalod a monitoron, hogy ne vakon tapogatozz, mert a jelek szerint azt tetted. Ekkora jatekteret egy jatekban sem lattam, kb 1000 X -e a COH-nak. Ebbol adadodik teljesen mas stilusu jatek sokkal tobb egyseggel.Annyi kozos van bennuk itt is teruleteket kell foglalni.Meg nagyon az elejen vagyok. folyamatos hatter tamogatassal kell nyomulni, kiepiteni a supply vonalat stb stb. Eddig lenyugozott, de majd ket ora mulva meglatom mindig iyg erzem -e :)
Kipróbáltam a demot. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem már herótom van a Normandyai partraszállástól. Már a Company of Heroes is azért tartott nálam 3 percig, mert rögtön partraszállás volt a kezdés. Ráadásul ez egy demo, egy eddig ismeretlen frissen megjelent játéknak a bemutatója. Ideális lett volna egy nyugis kezdésû pálya, ahol rácsodálkozunk a jármûvekre, emberkékre, környezetre. Zoomolgatunk, forgatjuk a pályát, megvizsgáljuk a jármûvek kidolgozását, fegyverzetét, festését, mozgását. Megnézni hogyan mozognak a katonák, miként kúsznak, másznak, esetleg jármûvekbe ki- és beszállás. Ezek után szépen elindulni, fokozatosan felderítve a terepet, szembetalálkozva egy esetleg két ellenséggel, hogy tudjuk miként reagál az ellen és a saját egységeink, majd egy közepesen beásott ellenséges csapat megtámadása és közepes keménységû kûzdelemben való legyõzése, sikerélmények begyûjtése. Ezután hátradõlünk és azt mondjuk: "Ez Igen! Ez a nekem való játék, ez olyan... olyan megakúúúúl!"
Erre itt: Sötét partvonal, írgalmatlan fegyverropogás, robbanás mindenütt. Partrarohanó gyalogosok, melyek a másodperc tört része alatt meghalnak. Ész nélküli egység kijelölés és kétségbeesett kattintgatás valamivel, valahova. Azt sem látom mit jelöltem ki, hova menjek, mitõl halt meg, mi lõtte le. Majd game over felirat. Ezután uninstall, anyázás, sörfelbontás, szentségelés.
nekem nem igazán tünt fel, hogy milyen tipusú játokról is lessz szó, vagy mihez lessz hasnó. De a két videjó alapján érdemes lessz odafigyeelni erre a játérka!
A Game factory Interactive értesítette az internetes közönséget, hogy a szerdán induló Games Convention 2004-en a következõ játékokkal képviseli magát: Power of Law, ALFA: Antiterror és az Officers. A játékokról egy picivel bõvebb infó erre leledzik. Erre
info: Gamestar
Officers: Kombat
Sogun, 13:42 - Játék: RTS
(Worthplaying) A Game Factory adja majd ki a 3A Games második világháborúban játszódó real-time stratégiai játékát. Korábban Kombat néven ismertük meg a cuccot. Három hadjáratban tombolhatunk. Oroszország, Németország és a szövetségesek, Anglia és USA oldalán harcolhatunk. Az Officers brutális élethûségre törekszik. Különleges egységeknek is parancsolhatunk. Hõsünk szakaszvezetõként kezdi, majd a legmagasabb rangban végez. Képességeit szerepjátékszerûen tápolhatjuk, valamint közvetlen alárendeltjei tulajdonságain is javíthatunk. A tavalyi képeket elnézegetve megállapítottam, hogy a játék grafikailag furcsán visszafejlõdött. Vagy a korábbi fotók elõre rendereltek voltak? Megjelenési dátum egyelõre ismeretlen.
info: Hardwired képek ott találhatók.
Kombat ---> Officers
[2004-03-22 @ 06:37 - Mantis]
A második világháborún alapulú, félelmetes, 3D-be burkolózó RTS új nevet kapott. Az eddig Kombatként mûködõ játékról döntött a 3A Games és a Game Factory Interactive úgy, hogy más névvel fog ezentúl masírozni a képernyõkön. Továbbra is ragaszkodnak az eredeti ötlethez, valamint az elõzetesen bemutatott tartalomhoz. A különbség pusztán annyi, hogy ezentúl Officersel lesz dolgunk, mely már a hivatalos honlapon is új valójában szerepel.
Nem az én hibám eddig mindig úgy tettem be a képeket ahogy kell és mindig müködtek sorry. De egyébként akit érdekel a game : http://www.3dgamers.com/3drpg/Year/ --->és itt a Kombat gamera kattintva megnézhetitek õket!
23 hozzászólásból 21 a témaindítóé. miért nem lehet 1 hozzászólásban benyomni az összes képet? mellesleg a fele kép nem is látszik (lehet, hogy csak nálam nem), meg tetszik az alcím is
Hogy lehet egy topik kezdését így összehányni? :DD
HIVATALOS honlap : http://www.kombat-game.com
Na jó lesz ez a game is.
The game describes events since 1939 to 1945( the Second World war). At the beginning of game the player can choose any side from submitted. In the game the basic contradictory countries are the USSR, Germany, Allies (The USA, Great Britain). The Player chooses any side and the game begins with that moment when this or that side started real operations. Germany 1939 On the border with Poland. The USSR 1939 On the border with Finland. Allies 1943 landing in Normandy.
Units of the following countries will take part in the general actions: Poland, France, Italy, Finland, Hungary, Bulgaria, Romania, Croatia, Slovakia, Belgium, Yugoslavia, Czechoslovakia, Denmark, Holland Norway.
Starting any compaign the Player can choose what type of units he will play for.
The basic accessible types of the units: Germany - Infantry, Tank. The USSR - Infantry, Armoured. Allies - Infantry, Tank.
Types of the units participating in the game:
1. Germany: Infantry -Iitorised Tank Artillery -Flying Engineering Sea -SS Gestapo and Investigation.
2. THE USSR: - Infantry -Armoured, subsequently Tank -Artillery -Flying -Cavalry -Sea -People's Commissariat of Internal Affairs and Investigation.
Also staff units and Investigation The participants of the game: 1. More than 350 samples of ground fighting equipment), 2. Up to 60 samples of air devices, 3.30 kinds of personal arms of units. The Player is given a chance to show his tactical and strategic opportunities during the game. The player begins the game as the commander of a platoon.After having done preliminary general training in a military school he is sent to the front. Later the Player's promotion depends on the results of his actions. He can rise to the rank of General and command a division. In the game all tactical map of Europe with division into the countries is realized. Applying 3dD technologies you generate with the sizes 20x20 km, as the sector is approaching to the edge of the map new space is generated. All the actions in game are realised only on land and in air in spite of the fact that some sea divisions will take part in battles.
In the game two systems of AI are realised: 1. Global AI. 2. Local AI. Using global AI in the game the Joint Staffs of the countries are realized. Just on the tactical map all the objects (Capitals, cities, factories, bridges, warehouses, etc.) for AI will be qualified as the purpose with a various category. Depending on their importance AI analyses the situation on the tactical map and set the Player the aim and the task. An ultimate goal of the game for all countries is the Capital of the opponent. When the Capital is captured the game is over. The local AI operates actions of the units. All the units are formed according to regular structure. The player cooperates only with the commander of the unit. All actions of other units of the division are operated by AI processing the received orders from the commander of the given unit .Thus, the Player commanding on a maximum level « the Commander of the Division », will operate from 10 up to 50 units, and up to 15,000 people from one side. Big battles can involve from the two sides up to 20 -25,000 units which are strung 15-20 kms of front lines. The Player is also given a chance to step in the actions of any subordinate unit to change their operations. The plot of the game is not linear. By the beginning of game the units will be placed according to the historical data. The companies get different missions. Missions for the Player can put from one up to several tasks, and generation of the following tasks will depend on their fulfillment. Also at capture of the important purposes such as Military factories, Railway stations, Bridges, etc. the capture will negatively influence the potential of the opponent country ( shortage of reinforcements of arms and people.