Na én kipróbáltam. Tapasztalatok: repülõk ûberelnek mindent, úgyhogy a kritikus célpontoknál,amelyek elpusztítása esetén nyer az egyik csapat, érdemes a közelében vadászt haqyni.
A pályáról: Japán fölény, mivel a kritikus célpontok a 2 reptér, és a kikötõjük U.S.A-oldalon 2 repülõgéphordozó van ,és a kikötõjük, na itt van a probléma: a hordozót torpedóval is tudják támadni, úgyhogy nem volt olyan játék, ahol az amcsik nyertek volna(kivéve max 1 et, de ott is idõ elõtt lett vége)
Tengeralattjárók(sub) csak a felszínre tudnak lõni a torpedókkal, ami elég nagy hiba, mert nem lehet az ellenséges sub-ot kiiktatni, hacsaknem megy a felszínre, mert akkor torpedóval 2 találat elég neki. Elülsõ (3db) ,és hátsó (2db) vetõcsövek is vannak a tengeralattjárókon, ha üldöznek, nagyszerûen ki lehet használni. Ha romboló ered a nyomodba, akkor a legmélyebbre célszerû menni, mert ott nem ér el a depth charge
Érdemes a repülõket saját kézzel irányítani, bár nekem nem váltott az egységek között a szakaszon belül(a beállított billentyûre), tehát csak 1 gépet tudtam irányítani a 3-ból(egy repülõgép kötelékben 3 repülõ van)
Torpedók a leghalálosabbak, úgyhogy ha egy battleship mellé ér a rombolód, vagy tengeralattjáród, és tud löni, akkor vége a ellennek.
A hajók a kikötõkbõl érkeznek, ha megsemmisült egy egységet, csak akkor tudsz újabbat kihozni. Repülõknél a leszállás néha bekavarodik, úgyhogy ha távol vagyok a reptértõl/ anyahajótól, akkor kamikaze akció,és gyorsan jön a friss egység lõszerrel együtt (torpedó/depth charge/ 2*100lbs bomb/1*500lbs bomb/1*1000lbs bomb) repülõgépenként változó hogy mi mehet föl rá.
Nagyobb hajók: CA,BB,(heavy cruiser,battleship) a középen egy célkereszt, fönt a fõ ágyúk leddel, alul kisebb ágyúk leddel jelölve. 4 állapota van a lednek: kiégett(münködésképtelen az ágyú[kilõtték]), piros(nincs pozícióban még), sárga(mindjárt kész),zöld(tüzelésre kész). A célzás úgy megy, hogy jobb gombra célpont választok, ilyenkor fehér keretes lesz a célpont, majd rajta tartom,várok, amíg zöld nem lesz a led, és bal gomb. Légvédelemnél, torpedónál is ilyen ledek vannak.
Irányítás: megszokható, csak gyakorolni kell mindent 3-4 alkalommal Online felület(Matchmaker): eléggé rossz, a szobába belépve nem látszik a játékosok pingje, úgyhogy gyakori hogy elszáll 1-2 ember 8 játékos esetén, de ilyenkor sincs gond, mert a csapatárs átveszi az egségeket, és a gyártó egységeket/épületeket.
Most jelenleg azért nem játszom, mert ledob , nem tudok csatlakozni a szobákhoz, a szoba keresõt látom(tegnap[3-5 szoba volt max] még jó volt,de most 1000-1400-as ping van ,és van vagy 10 szoba)
Valaki esetleg lanban hamachin keresztül végre kipróbálná velem? Még mindig ne mtudtam csatlakozni interneten keresztül a lentebb leírtak miatt.
"ez marad az eros arcade kategoriaban" "ha valami szar az szar, kar szepiteni es tok mindegy ki csinalta" Sajnos ez mind így van... Jó játék lesz 6 éveseknek...
Gamespy oldalán? Na és mi az oldal linkje? Gamespy.com? Amúgy ezt igazán írhatták volna ,mert nekem az jött le az egészbõl, hogy oda szépen beírom a regem és hajrá.
Basszus. Beírom a nickem, jelszavam ,e-mailem és incorrect password, pedig megnéztem gamespy profile-ban ,hogy az a jelszó, amit írtam.
Lanba kipróbáljuk? Lehetne lanban is és sg szerver aztán hajrá. Na?
Elvan cseszve a multi dolog, szerintem ASE kéne és kséz, ne mgamespy, meg ilyesmi.
Hamachin keresztül lanba nem lehetne kipróbálni úgy, hogy mi sg-sek egy szerver? Mert akkor nem lenne sok láma emberke, meg fent akadás és jót játszanánk. Csak kérdem, hátha... mert nem vagyok otthon a témában ,hogy mit meg hogyan lehet itt a multiba. Most töltöm csak.
Én meg töltöttem PCDome-ról és 10perc 7mp volt hátra, mikor látszólag behalt... se másodpercek nem pörögtek le, se a megabájtok....ááhh, ilyet. Most töltöm újból.
Valaki leirná hogy hogy a halálba kell rámenni a netre?:D, irjam be a gémszpájos cuccokat, regeljek, de állanódan valami baja van, hibás pass, hibás név, hibás mail... kezd felidegesíteni. Valaki legyen szives leirni h mûködik, azt akkor majd kiprobálom.
Ja hozzáteszem nem fut per pill semmilyen emulációs program (legalábbis tudomásom szerint), mert gondoltam hátha bezavar.
hmm de mi a fax köze a demónak a securomhoz? Egy demónak akkoris illene mûködnie...
Hehe új securom van rajta de szerintem Yasu megeszi reggelire legalábbis remélem!
Valakinek valami 5lete hogy miért kapom ezt a hibaüzenetet?
pfff, most mar csak egy servert talalok, vagy tenyleg ilyen fos a keresoje, vagy csak tukrozi az emberek velemenyet a szerver darabszam...
tapasztalatok: 15 perc proba utan se tudtam csatlakozni egy jatekhoz, mert az emberek keptelen megtalalni a back buttont miutan egyseget valasztasz, hoyg readyt nyomj es igy sose indul el a jatek valaki miatt. A szerver keresoje ocskafos es akkor meg finom voltam. Jatek kozben nem lehet megnezni az iranyitast, /uristen/ legalabbis nekem nem sikerult, vakon nyomkodja az ember ossze-vissza, mi mit csinal.Amikor hajokat kuldesz ki eloszor, fogalmad sincs mit is jelentenek a nevek, ha csak nem vagy otthon a temaban mert egy nyamvadt kep, leiras nics roluk. Amig nem probaltam fogalmam se volt milyen tipusu jatek, de igy mar belonem az egyszerusitett Pacific Storm stilusba ami nekem klasszisokkal jobban tetszett, bar az komolyabb hangvitelu ez marad az eros arcade kategoriaban.Multiban max 10 egyseggel azon a palyan amin voltam. Bar be van allitva a windowsomba a max felbontas, csak azert is ugyesen akkorat alitott be alapbol, hogy a monitorom nem tudta megjeleniteni ezert kikapcsolt. Nem tudom miert olyan nehez legalabb a desktop felbontasat hasznalni. Hogy valami pozitivat is irjak, nagyon egyszeru grafika ami legalabb gyors :) Az iranyitas mar egy rutinos embernek jo es gyorsan hasznalhato, de errol sincs egy szo se, vegignyomtam ketszer a billentyut es meglepetesemre semmi nem tortent, a kameranezet valtason kivul. szerintem mar itt sokan el fognak verezni, ha tuljutottak a gamespyos szivatason es a back gombon is :) valaki atirhatna a topic cimet a jatek pontos nevere , ha mar ez fog maradni. Persze megint egy magyar jatekot fikazok, ami sokaknak nem tetszik, de ha valami szar az szar, kar szepiteni es tok mindegy ki csinalta.
A szükséges biztonsági egységet nem lehet aktiválni. A következõ programot nem lehet végrehajtani (6000). További részleteket keressen a http://www.securom.com/message_hu.asp?m=module&c=6000&l=hu címen.
(PC Games) Az Eidos kihirdette, hogy február 9-én érkezik a magyar fejlesztésû Battlestations: Midway akció-stratégia, melyben vezethetjük a háborúban részt vevõ jármûveket.
Eidos Interactive today announced that the release date for the upcoming game Battlestations: Midway has been set for early Q1 2007 for the Xbox 360 and the PC in North America, to coincide with the 65th anniversary of the Battle of Midway.
Hogy végül megjelent? Az annyira még nem lombozna le.
Kiváncsi leszek hogy megjelenik e jövõ hónapban...
Ezt olvastam a HCG-n: " Battlestations: Midway
A második világháború ismét visszatér közénk - az utóbbi 7 éven belül immáron körülbelül hatvanhétezredszer. A témát feldolgozó játékok feltartóztathatatlan áradata azt eredményezi, hogy az egyszeri játékosok többsége undorodik az ilyesfajta próbálkozásoktól, hiszen szinte teljesen egyértelmû, hogy ezek a játékok egyfajta "biztonsági stratégiát" képviselnek: ha valahol van Tigris tank, frankón zörgõ, alacsonyan repülõ bombázó és sok-sok náci vagy japó, az nagy pénzügyi bukás már nem lehet. Talán mostanra már picit kifutóban van a trend (a hangsúly áttevõdött az MMORPG-k tömeges fejlesztésére), de azért még mindig nem telik el olyan hónap, hogy ne számolhatnánk be két vagy három harmincas-negyvenes években játszódó produkcióról. A magyar illetõségû Mithis Games Battlestations: Midway címû mûve is a második világégésbe repít el bennünket, ám annyi változatosság mindenképp akad benne, hogy ezúttal nem a németek ellen kell hadakoznunk, hanem az 1942-es csendes-óceáni hadszínteret járhatjuk be - az epilógus lejátszása tehát az osztályrészünk. No persze nem mintha nem játszódott volna már jónéhány játék története a jenki-japán háború idején, de mostanság már az is nagy szó, ha egy játékban nincs egyetlen eltorzított horogkereszt vagy német kiáltozás sem.
Az unalmas siránkozásom helyett nézzük inkább, mivel is lesz dolgunk április 18-án! A Battlestations: Midway egy tengeri csatát szimulálni kívánó játék, melyben ezúttal nem generálisként veszünk részt, hanem választásunk szerint bármelyik harcban résztvevõ egységet elkommandírozhatunk, hogy hihetetlen képességeinkkel sikerre vigyük a fanatikus japánok elleni hadmûveleteket. Több mint 60 féle harci jármû áll majd rendelkezésünkre, így egyaránt jártasnak kell lennünk a gigantikus rombolók vezetésében, a tekergõzõs "dogfight"-ban, azaz repülõ masinák géppuskatusájában, vagy épp a tengeralattjárók csendes támadásvezetésében.
Az egyjátékos hadjárat során természetesen a csendes-óceán minden picit is lényeges megtörtént hadmozdulatát lejátszhatjuk, kezdve Pearl Harbor forró óráitól a Wake-és Midway-szigeteknél megejtett heves összecsapásokon keresztül a Koral-tengeri hadakozásig, téve mindezt számítógép képernyõjén eddig "soha nem látott" mennyiségû és minõségû haditechnikai eszközzel.
Az egységek irányítása elõre láthatólag harmadik személy nézetébõl (TPV, third-person view) zajlik majd, melynek megvalósítására kíváncsi lennék egy 200 méter hosszú romboló vagy egy tengeralattjáró esetén, de biztosra veszem, hogy ilyen esetekben kapunk valamiféle használható interfészt. A fejlesztõk szerint a fantasztikus grafikai motor olyan hangulatot teremt majd, mely szinte magával ragad bennünket az óceánra, s ehhez olyan hangeffektek társulnak majd, melyeket még az eredeti hadigépezetek is megirigyelnének. Ehhez csupán annyit fûznék hozzá, hogy a játék nem két napja készül már (ha jól emlékszem, 2003 végén - 2004 elején jelentették be), s azóta többször is csúszott a megjelenés, hiszen az elsõ néhány sajtóközlemény még a tavalyi év nyaráról beszél. Ezt a tényt figyelembe véve, nomeg a képeket elnézve talán nem túlzás kijelenteni, hogy a vizuális megjelenítés így 2006-ban meglehetõsen távol áll a "fantasztikus" jelzõtõl - a pixel shaderes víz mostanság már nem csap földhöz senkit. Ennek ellenére a motor egyáltalán nem tûnik rossznak, valamint képes lesz egyszerre nagyon nagy számú egységet a szemünk elé varázsolni, és talán éppen ez az, ami megteremti a háború érzetét, valami olyasmit, melyet akkor érezhettünk elõször monitorok elõtt, mikor elsõként társultunk be egy masszívabb Battlefield 1942-csatába.
A szimulátorok szerelmeseit ezúttal is el kell hogy keserítsem: mivel legalább három, egymástól totálisan különbözõ jármûvet (hajó, tengeralattjáró, repülõ) lesz lehetõségünk kipróbálni, nem lehet elvárni a fejlesztõktõl, hogy mindet szimulátorszerû kezeléssel lássák el, s az erõteljes multiplayer-orientáció is azt mutatja, hogy a Mithis-es srácok feláldozták a szimulációt a játszhatóság és a szórakoztatás oltárán.
Szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy kis hazánk fiai a Nexus után ismét egy szórakoztató játékkal lepik meg a nagyközönséget. A Battlestations: Midway-nek minden esélye megvan arra, hogy hatalmas siker legyen, s talán azt is megkockáztathatom, hogy felveszi majd a versenyt a Battlefield 1942-vel a többjátékos-csatározások terén. Ha mindaz, amit a srácok ígérnek, valóban megvalósul, tuti, hogy áprilisban ismét hazafias érzelmektõl duzzadhat a mellkasunk."-Grusi
rossz hír a HCGameren: "Nem jelenik meg idén a Mithis berkeiben készülõ Battlestation: Midway. A program jelenlegi megjelenési dátuma 2006. március. A halasztás okát nem tudjuk."-HCG
Alapból RTS, de mivel Te is vezethetsz majd repcsiket, hajókat magad, így szimulátoros beütéstõl sem mentes (hogy ez mennyire lesz reális (nehéz), az majd kiderül...). Nagyon tetszene, ha tényleg ilyen - megtervezem a támadást/védekezést, majd részt is veszek annak kivitelezésében - játék lenne belõle. Persze a készítõk ezt is igérték nekünk.
már nagyon várom!!! kiváncsi vagyok, hogy egyálltalán milyen kategoriájúúú???!!!
Esse... Azért megnézhetnéd a shotokat! Azért van különbség. Ez az utóbbi valami eszméletlen gyenge. Talán editorból való, de hogy nem játékból, azis biztos.