Huhh.. Nos eleinte azt hittem, hogy egy barom vagyok, amiért ezt a hülyeséget letöltöttem!!!! De most, hogy kezdek belebonyolódni az ügybe egyre jobban megteccik!
Hát nekem is beletelt vagy 10 percbe, mire rájöttem, nem volt egyértelmû.
De le tudsz menni. Jobb klikk, majd elõjön az inventory. Ott látsz egy térképet, rajta egy gombostût. Na most nincs más dolgod, mint az inventoryban lévõ papírt használod a gombostûvel a térképen, és máris oda tudsz menni, ha rákattintasz. Ez a késõbbiekben is így lesz.
Hihetetlen hülye vagyok! El sem tudom hinni, de az elsõ napnál elakattam! Mit csináljak, beszéltem a fõnökkel, meg egy munkatárssal, de nem tudok utána semerre se menni, látok egy lépcsõt, de nem bírok lemenni rajta!!! Valaki tud segíteni?
Remélem jó a gamma, most telepítem :)
Igen, ez az a rész, kössz. A valami "pass key" már nálam van.
Húúú, ha jól emlékszem, az irodában van az íróasztal mellett baloldalt egy kis bemélyedés. Azt vizsgáld meg jobban, és találsz egy titkos zárat. Ezután el kell menned a jegyárus haverhoz, és el kell kérni tõle a tolvajkulcsot, majd visszamenni Tumbletwo irodájába. Remélem erre a részre gondoltál.
Húhúú! Csak annyit kérdeznék, hogy a 6. napon este, visszamentem a Dr. Tumbbletwo irodájába, de nem tudok kijönni. Lehet, hogy nem lett volna szabad este bemenni oda, mivel nappal már voltam és azért? Kezdjem visszább megint el?
Igen érthetõ amit leírtál, köcci, így értem, de sajna csak délután tudom megcsinálni. Egyébként érdekes, hogy pedig pásztáztam baromian körbe az egérrel a raktárban, még a logó husokra is rámentem, és nem jelzett semmit, csak a létrára, meg a súlyra, de ezek szerint jobban kell szétnéznem.
Visszaraktam a kulcsot, de úgy sem volt jó, viszont közben megoldottam a problémát. Ki kell jönni az irodából, csak utána lehet a térképen navigálni. Ez azért érdekes, mert korábban nem számított, hogy hol állok éppen.
Menj be a hûtõraktárba, emelj le egy megnyúzott marhát vagy mi az, jöjj vissza gyorsan az elõtérbe és rakd a fadeszkára. Majd az bejárati ajtó mellõl emeld le a fejszét, és vágd ketté a húst. Az egyik 55 font, míg a másik 45 font súlyú lesz, ezt leellenõrizheted a mérleg segítségével. Azért fontos az 55 font súly, mert a hûtõkamrában a másik ajton ahol lóg a kampó és fel lehet menni a létrán, rajta van, hogy mennyi súly kell hozzá, már nincs más dolgod, mint fölkapod az 55 font súlyú húst, és fölakasztod a túloldalon lévõ kampóra, és máris nem fog lecsukódni az ajtó. Innen már menni fog szerintem. Remélem érthetõ voltam :)))
Hali, megjöttem és HELP! Elfelejtettem hanyadik nap, asszem az 5., este van, és a kórházban az alagsorban vagyok, hütõkamrában, vagy miaz. Az elsõ ajtón bemegyek, szemben még egy ajtó, mellette létra. A bal doldalon megjelenik a kéz ikon, de nem tudok semmit csinálni, közben a másik ajtó lassan lecsukodik. Aztán fehérség, és gameover. Amúgy körbenéztem többször, a mérlegnél ott a szem ikon, meg is nézem, de onnan sem lehet használni semmit. Most mivan?
Biztos, hogy visszatetted a kulcsot rendesen a tintataróba ?
Egy kis segítséget szeretnék kérni. 6. napon vagyok, Dr. Tumbbletwo irodájában. Megnéztem a diplomáját, mellette a kulcslyukat, a noteszét, az íróasztalán kivettem a fiók kulcsát a tintatartóból, majd megnéztem a fiók tartalmát is, végezetül visszatettem a kulcsot a tintatartóba. A probléma az lenne, hogy most a Pinkerten Agency-be kellene mennem (walkthrough rules :-) ), de nem tudok. A térképen a kurzor fogaskereket ábrázol, úgy meg nem hagyja a kattintást. Ez most valami bug, vagy valamit nem csináltam meg az irodában??
Köszi a tájékoztatást, örömmel olvastam, és érdekes is. Na, most gyorsan megyek folytatom a nyomozást.
Egyáltalán nem irtad rosszul a cimét, több kalandjátéknál is elöfordul, hogy kurtitott cim alatt emlegetik, méltatják, keresik stb. igy a rövid "Loch Ness" mint cim teljesen helyénvaló.
Egy másik Cryo/Dreamcatcher kalandnál is bevált "szokás" csak Nautilus-t emlegetni, holott a pontos és teljes cime ez: "The Mystery of the Nautilus".
De az al "legjobb", mikor ugyanazt a játékot két-három néven is kiadják Dreamcatcher-ék attól függöen, mely kontinensre célozzák. Pl. az idehaza is árult "The Messenger" másik cime: "The Final Curse", amit pl. francia nyelvterületen: "Louvre - L'ultime malédiction" néven terjesztenek. Az általad is emlitett Pharaoh's Curse itthon (és német nyelvterületen) Amenophis Ressurection (Amenophis Die Auferstehung) név alatt fut, ez akkor igazán jó, ha már megvan az egyik és mellé megveszed/megkapod a másikat, ami - a cimén kivül - ugyanaz. A topic cimadó játékát, a 'Jack the Ripper'-t a kedvenc adventure-oldalam az Amenophis-folytatásának jelzi, ezt valaki majd talán megerösiti/megcáfolja, aki játszotta mindkettöt.
Végszóként még annyit, hogy volt már korábban egy másik kalandjáték is "Jack the Ripper" cimmel, erröl itt van egy kis információ: << Adveture-Archiv >>
Szóval, visszatérve az idevaló témára, nagyon jól haladok a játékban, kezdek rájönni, hogy többször kell visszamennem ugyanazon helyszinekre, beszélgetni, keresgélni. Most az 5. napnál tartok a kórházba mentem kutakodni. Nagyon tetszik ez a játék, teljesen leköt. Nevettem egy jót, mikor a kopasz kinai lefejelt, egy kicsit váratlanul ért, és azt hittem, hogy kezdhetem elõlrõl.
Nem szeretnék offtopic lenni, csak annyit irnék, hogy sajnos nem jutott eszembe a pontos cime, nem volt kedvem a sok cd-eim közül elõkotorni, örülök hogy Te beírtad a pontos cimet. Egyébként nagyon tetszett nekem mind a két rész.
Ezt már vagy 3 éve játszottam, akartam képet keresni róla de sehogy sem találok. Ez is ilyesmi jellegû játék, mint ez a 3D-és képmozgású, az 1800-as években játszodik, itt is nyomozni kell, ugyan nem hasmefmetszõ után, de elég relytélyes titkok tárulnak fel a játék folyamán, és izgis is. Meg, van a folytatása a Pharaoh of Curse, az is nagyon jó.
Nem azt mondta a testõr, hogy nyomtass ki valamit, hanem azt, hogy majd akkor beszélhetsz a csajszival, ha megjelent valami hízelgõ cikk a red chapel-rõl az újságban. Úgyhogy nincs más dolgod, mint visszamenni az irodába és beszélni a kollégával, aki mindig az asztala elõtt áll. Majd õ elintézi. Innen már szerintem csak tovább tudsz jutni.
Elakadtam. Tudom, butus kérdés lesz, de a 2 napnál járok a játékban. A rendõrség pultjáról elvettem az irományt, aztán nem tudom mit csináljak. A Red Chapelnél, a bárénekesnõ testõre, valamit mondott, hogy nyomtassak ki valami papirt. Voltam asszem Crem 15.-nek hivják azt a helyet, ahol egy madárra néztem, és tök piros lett elõttem minden. Kérnék valami segítséget, ha lehet. (sok kalandjátékot lejátszottam, közte volt a Drakula 1-2.-ig, Locness, stb...:)
Hát én se sz@rtam be a félelemtõl a játék közben egyszer sem. Valahogy hiányzott az az érzés, para, hogy bármikor lecsaphat Jack újra. Nem adta át a játék igazán a félelmet, az egész fílinget. Ezért is mondtam, hogy nagyon sok lehetõséget kihagytak, lehetett volna sokkal jobb is ez a game.
Hát nemtom én éjszaka játszottam vele, de nem szartam be rajta. Amikor féltem játék közben az a Silent Hill 2 alatt volt. Na ott volt olyan, hogy jétákból kilép, villany fel, Jó barátok rész megnézve villany le játékba vissza, megint fél óra játék és így tovább.
Lehet, hogy elfogult vagyok... :) Annyira vártam ilyen stílusú gémet, pláne a Jack sztorit, hogy én szemet hunyok a hibák(?) felett! Sebaj!! Azé jó vót!! Kérem a köv.-t! :)
Hát tényleg nem volt annyira rossz játék, de azért én már találkoztam tucatnyi jobb kalanddal is, mint pl. az általad említett Drakula részek is. Nekem is bejön az eredeti Jack sztori, ezért nálam is nagy várakozás elõzte meg a gamet. De ennek ellenére azt kell mondjam, hogy csalódtam, és ez fõként az elcseszett vége mondatja velem. A grafikáról nincs mit mondani, hiszen prerenderelt. A sztori elég unalmasan indul, aztán engem is magával ragadott, de a végére úgy érzem ismét leült a történet. A sok megválaszolatlan kérdés mellett az sem tetszik, hogy hihetetlen sok bugot hagytak a játékban, ami szerintem pár hét teszteléssel kiküszöbölhetõ lett volna. A végére annyit hogy alapvetõen nem egy rossz játék, de a sztorinak köszönhetõen akár etalon is lehetett volna a game, de nem így történt elsõsorban a rengeteg kihagyott lehetõség és poén miatt. Szvsz lehetett volna ez a játék sokkal jobb is.
Szasztok! Az elõbb nyomtam végig!! Naggyon jó a játék!!! Hasonló stílusúakat is lenyomtam már (Dracula 1-2, Necronomicon,Post Mortem), úgyhogy amikor elindítottam a gémet, fülig ért a szám. A címe miatt régóta vártam (nagyom komálom a Jack-sztorit, szvsz a From hell c. film egész jó verzió volt ebben a témában), és nem csalódtam. Jó, a grafika nem egy No. 1, de a sztori nagyon jól folytatja az eredeti történetet. Nekem még a vége is teccett, a nyitott kérdések ellenére. Olyan volt, mint egy jó kis interaktív krimihorror!! :)) Kétszer akadtam fenn, a tipikus figyelmetlenségem miatt, de amúgy nem volt nehéz, ami nem baj, mert úgy meg a sztorivezetés látta volna kárát! Néhányszor összeszartam magam, mint a már említett elõdöknél is, pedig nem egy pörgõs darab! :) Bocs a szófosásért, csak a hatása alá kerültem. Lehet, hogy este megnézem a From hellt, kedvet kaptam egy kis belezésre! >:)) Hasonló témájú filmje nincs vkinek? Volt régen egy kétrészes tv-film Michael Caine-nel a fõszerepben meg egy Sherlock Holmes vs Jack the ripper múvi (utóbbiban nagyon brutál módon volt ábrázolva az uccsó Whitechapel-áldozat Mary Kelly meggyilkolása: igazi vágóhíd volt!! Kiskoromban nagyon befordultam attól a filmtõl. De mindkettõ nagyon király film! Vki olvasta a Hasfelmetszõ Jack naplója c. könyvet? Szvsz kamu lehet, de a szerzõ oldalakon át bizonyítja, hogy az elemzett napló eredeti! Mindenesetre jó kis teória az is! Mindegy, az igazságot sose tudjuk meg, maradnak az ehhez hasonló jó kis játékok meg filmek!!! Télleg bocs a sok dumáért!! :)) (Kár, hogy nincs értelme nekiugrani még eccer... :(( )
Nem mondanátok egy konkrét helyet?
na,sehol nem találom:( Eddig kerestem.Dc-n,warezeken...a warezekkel az volta a bja hogy mindeggyik fizetõs:(
akko utána nézek
dc++, warezcenter, hdc, stb. Majdnem minden warezen fönt van szerintem.
nekem az lenne a problémám h nem indul a game, indítannám, tölt és nem történik semmi :\ vmi help?
Azért is vártam a pisztolyos jelenetet,mert kíváncsi voltam, hogy lesz-e benne valami csavar, mint a Black Mirror-ban.(Na ott aztán szidtam mindent, amikor kiderült mit kell csinálni. )
Ez jó kérdés, én végig azt vártam, hogy mikor durranthatok már bele egyet Jackbe :)) Hát gyenge kezdés után, erõs visszaesés jellemzi a játékot. Jól elcseszték a végét szerintem, meg csomó kérdés megválaszolatlan maradt.
Hát szerintem mindenképpen a Black Mirrorral kezd, azt még be is lehet tán szerezni valahol. Horror témájú szintén, csak sokkal profibban van megcsinálva mint a Jack. Nagyon jó sztori, nagyon élvezetes fejtörõk jellemzik. Nálam még most is etalon, talán a tavalyi év legjobb kalandja a Broken Sword 3 mellett.
szia. köszi kiprobálom öket még egyikkel se játszottam. amugy a mászkálos fejtörös külsõ nézetes játékok jönnek be. pl tomb raider de a horrort is szeretem pl sillent hill. csak annyi szar van hogy nem tudom melyiket érdemes beszerzni.
Így egy éjszaka alatt végigjátszva nem olyan rossz, bár a végére kissé unalmas.Ja és tudja valaki, hogy a pisztoly minek kellett ?
Már melyiket a Jack-et? Nálam is úgy volt, hogy uninstall lesz a vége, de aztán valami titokzatos erõ hatására folytattam, és a végére megtetszett. Bár eléggé elcseszték a végét szerintem.
sziasztok! már én is végig nyomtam de jobbra számitottam. amugy nálam szépen végigment a játék nem volt vele semmi baj. a sibéria 2-öt már én is várom az 1 nagyon tetszet.amugy tudtok még ilyen stilusu jó játékot?
hát, most éppen szüneteltetem, mostanában nem játszom, csak filmeket nézek. ja meg Call of Duty-zom ezerrel :) meg most kezdtem el a hitman 2-t, szal majd... most gõzerõvel várom a síberia 2-t
Nah végre végig nyomtam. Hát elég vegyesek az érzéseim. Mindenesetre nem lesz az év kalandjátéka :)) Szerintem elég rövid volt, és elég könnyûek voltak a feladványok is. Viszont a vége nem egy szokványos befejezés. Más nem nyomta még végig???
A rendõrségnél ott beszélget a csajszival Silkner. Beszélgess el vele, (adni fog egy jó tippet) majd menj vissza a recepcióhoz és már mehetsz is a felügyelõhöz.
Hi! Nekem nem volt a naptárasnál semmi pedig össze vissza jelölgettem.
De utána viszont nem tudok semmit csinálni. Amikor felhívnak és bemegyek a rendõrségre ott beszélek a faszival aki valami White chapel-rõl beszél aztána nem tudok semmit csinálni mert nem történik semmi.
Valaki leírhatná utána hova kelll meni!!!!!!!!!!! THX
SPOILER
Amikor Silknernél hallod hogy újabb gyilkosság történt, és utána odamész a gyilkosság helyére, ugye ott fekszik letakarva a holttest, mire megkérdezed, hogy ki az, ekkor a faszi lehúzza a lepelt a hulláról és ekkor következik a nagy felismerés, hogy Red Sally a következõ áldozat. Na most az volt a bug, hogy lehúzta a lepelt a holttestrõl, és akárhogy néztem a holttestet, ez a köcsög Palmer ki nem nyögte volna, hogy Red Sally az. És ezmiatt ugye lehetetlen volt a továbblépés. Igazából nem tom, hogy miért volt ez a bug, a legközelebbi alkalommal már hál isten megeredt a nyelve Jimmy-nek :)))
Én is így jártam, csak nekem a 9. nap elején volt a mentésem. Ráadásul kétszer kellett elölrõl kezdenem, mert találkoztam még egy buggal, aminek köszönhetõen nem tudtam tovább jutni. Aztán már hál isten jó volt, különben ráhagytam volna a fenébe.
Így jártam én is. Ez egy bug, nem is kicsi. Vissza kell töltened egy korábbi mentést, és úgy megcsinálni ezt a feladatot, hogy elõtte megnézed és memorizálod a dátumokat, majd egymás után folyamatosan karikázod be a dátumokat. Csak így engedi felvenni utána a kék ceruzát. Amúgy tele van a program bugokkal, igazán tesztelhették volna még pár hétig. Amúgy én a 11. napon nappal tartok, de sajna nem tudom folytatni, mert melóhelyen vagyok, egész holnap reggelig :((
10. napon vagyok es a londoni gyilkossagok idopontjat kene bejelolnom egy naptaron barna ceruzaval es a new york-it kek ceruzaval.Amint az osszes londonit bejelolomnem tudok atvaltani a kekre,mar mindenhol jartam es nemtom mit kell csinalni,vki help pls!
Ha beírtad mindkettõt, akkor nyomd le azt a kart a jobb szélen, és kiadja a papírt, és rajta amit írtál. Mivel ez olyasmi, mint az Internet õse, vagy a levelezés egy formája, gondolom nem fogsz azonnal választ kapni. Én ott hagytam és folytattam a napomat, és már a 9. napon tartok, tehát gondolom, hogy jól csináltam :)))
Lenne még egy dolog. Mikor beírom a számot és a nevet utána hova kell menni? Meg amit írok azt elküldöm valahova vagy az valami dokumentumhoz kell? (a gyenge angoltudás...)
Én meg csomó ideig azt hittem, hogy a bárddal a kezemben kell kimennem a "látogató" után, hogy megvédjem magam :)))))
OK. Én most a 9. nap elején vagyok, már nem sok van hátra mivel 12 napos a sztori. Hát jó, jó ez a játék, de egy idõ után elég egyhangú, kevés a használható, kombinálható tárgy, és szerintem baromi rövid. Mondjuk mindenképpen végignyomom, mert kíváncsi vagyok a végére.
ÁÁÁÁÁÁ! Én meg a bárdal a kezemben próbált intézkedni. Kössz!
ahogy bemész az ajton bal kézre van egy bárd, de elöször leakasztod a disznot a hütõházban kihozod az asztalra majd a bárddal kettévágod. az egyik felét felakasztod az ajtonál lévõ vasra
Na az elõzõ kérdés már nem kell! Most ott vagyok hogy felveszem a két kulcsot és bemegyek az ajtón de hogyan kell a disznót levágni?mert gondolom azt kell a mérlegre rakni! De minél elõbb ha valaki tudja!!!!!!!!!!!!!!!
Most így nem vágom, hol akadtál el. Ez melyik napon van? Kicsit részletesebben, mert szinte minden nap ugyanolyan, ugyanazokkal a helyszínekkel, ugyanazokkal a karakterekkel.
Na asszem megvan. Ott van egy papír, rajta contact és subject( kapcsolat és tárgy). Elõször a contactot kell beírni, még hozzá én a Londonit írtam, az volt kézenfekvõ. London kódját megtalálod a papíron a gép mellett. A Subjecthez meg ezt kell írni: SILKNER. Remélem érted, hogy miért.