Nem azt mondta a testõr, hogy nyomtass ki valamit, hanem azt, hogy majd akkor beszélhetsz a csajszival, ha megjelent valami hízelgõ cikk a red chapel-rõl az újságban. Úgyhogy nincs más dolgod, mint visszamenni az irodába és beszélni a kollégával, aki mindig az asztala elõtt áll. Majd õ elintézi. Innen már szerintem csak tovább tudsz jutni.
Ezt már vagy 3 éve játszottam, akartam képet keresni róla de sehogy sem találok. Ez is ilyesmi jellegû játék, mint ez a 3D-és képmozgású, az 1800-as években játszodik, itt is nyomozni kell, ugyan nem hasmefmetszõ után, de elég relytélyes titkok tárulnak fel a játék folyamán, és izgis is. Meg, van a folytatása a Pharaoh of Curse, az is nagyon jó.
Nem szeretnék offtopic lenni, csak annyit irnék, hogy sajnos nem jutott eszembe a pontos cime, nem volt kedvem a sok cd-eim közül elõkotorni, örülök hogy Te beírtad a pontos cimet. Egyébként nagyon tetszett nekem mind a két rész.
Szóval, visszatérve az idevaló témára, nagyon jól haladok a játékban, kezdek rájönni, hogy többször kell visszamennem ugyanazon helyszinekre, beszélgetni, keresgélni. Most az 5. napnál tartok a kórházba mentem kutakodni. Nagyon tetszik ez a játék, teljesen leköt. Nevettem egy jót, mikor a kopasz kinai lefejelt, egy kicsit váratlanul ért, és azt hittem, hogy kezdhetem elõlrõl.
Egyáltalán nem irtad rosszul a cimét, több kalandjátéknál is elöfordul, hogy kurtitott cim alatt emlegetik, méltatják, keresik stb. igy a rövid "Loch Ness" mint cim teljesen helyénvaló.
Egy másik Cryo/Dreamcatcher kalandnál is bevált "szokás" csak Nautilus-t emlegetni, holott a pontos és teljes cime ez: "The Mystery of the Nautilus".
De az al "legjobb", mikor ugyanazt a játékot két-három néven is kiadják Dreamcatcher-ék attól függöen, mely kontinensre célozzák. Pl. az idehaza is árult "The Messenger" másik cime: "The Final Curse", amit pl. francia nyelvterületen: "Louvre - L'ultime malédiction" néven terjesztenek. Az általad is emlitett Pharaoh's Curse itthon (és német nyelvterületen) Amenophis Ressurection (Amenophis Die Auferstehung) név alatt fut, ez akkor igazán jó, ha már megvan az egyik és mellé megveszed/megkapod a másikat, ami - a cimén kivül - ugyanaz. A topic cimadó játékát, a 'Jack the Ripper'-t a kedvenc adventure-oldalam az Amenophis-folytatásának jelzi, ezt valaki majd talán megerösiti/megcáfolja, aki játszotta mindkettöt.
Végszóként még annyit, hogy volt már korábban egy másik kalandjáték is "Jack the Ripper" cimmel, erröl itt van egy kis információ: << Adveture-Archiv >>
Egy kis segítséget szeretnék kérni. 6. napon vagyok, Dr. Tumbbletwo irodájában. Megnéztem a diplomáját, mellette a kulcslyukat, a noteszét, az íróasztalán kivettem a fiók kulcsát a tintatartóból, majd megnéztem a fiók tartalmát is, végezetül visszatettem a kulcsot a tintatartóba. A probléma az lenne, hogy most a Pinkerten Agency-be kellene mennem (walkthrough rules :-) ), de nem tudok. A térképen a kurzor fogaskereket ábrázol, úgy meg nem hagyja a kattintást. Ez most valami bug, vagy valamit nem csináltam meg az irodában??
Biztos, hogy visszatetted a kulcsot rendesen a tintataróba ?
Hali, megjöttem és HELP! Elfelejtettem hanyadik nap, asszem az 5., este van, és a kórházban az alagsorban vagyok, hütõkamrában, vagy miaz. Az elsõ ajtón bemegyek, szemben még egy ajtó, mellette létra. A bal doldalon megjelenik a kéz ikon, de nem tudok semmit csinálni, közben a másik ajtó lassan lecsukodik. Aztán fehérség, és gameover. Amúgy körbenéztem többször, a mérlegnél ott a szem ikon, meg is nézem, de onnan sem lehet használni semmit. Most mivan?
Menj be a hûtõraktárba, emelj le egy megnyúzott marhát vagy mi az, jöjj vissza gyorsan az elõtérbe és rakd a fadeszkára. Majd az bejárati ajtó mellõl emeld le a fejszét, és vágd ketté a húst. Az egyik 55 font, míg a másik 45 font súlyú lesz, ezt leellenõrizheted a mérleg segítségével. Azért fontos az 55 font súly, mert a hûtõkamrában a másik ajton ahol lóg a kampó és fel lehet menni a létrán, rajta van, hogy mennyi súly kell hozzá, már nincs más dolgod, mint fölkapod az 55 font súlyú húst, és fölakasztod a túloldalon lévõ kampóra, és máris nem fog lecsukódni az ajtó. Innen már menni fog szerintem. Remélem érthetõ voltam :)))
Visszaraktam a kulcsot, de úgy sem volt jó, viszont közben megoldottam a problémát. Ki kell jönni az irodából, csak utána lehet a térképen navigálni. Ez azért érdekes, mert korábban nem számított, hogy hol állok éppen.
Igen érthetõ amit leírtál, köcci, így értem, de sajna csak délután tudom megcsinálni. Egyébként érdekes, hogy pedig pásztáztam baromian körbe az egérrel a raktárban, még a logó husokra is rámentem, és nem jelzett semmit, csak a létrára, meg a súlyra, de ezek szerint jobban kell szétnéznem.
Húhúú! Csak annyit kérdeznék, hogy a 6. napon este, visszamentem a Dr. Tumbbletwo irodájába, de nem tudok kijönni. Lehet, hogy nem lett volna szabad este bemenni oda, mivel nappal már voltam és azért? Kezdjem visszább megint el?
Húúú, ha jól emlékszem, az irodában van az íróasztal mellett baloldalt egy kis bemélyedés. Azt vizsgáld meg jobban, és találsz egy titkos zárat. Ezután el kell menned a jegyárus haverhoz, és el kell kérni tõle a tolvajkulcsot, majd visszamenni Tumbletwo irodájába. Remélem erre a részre gondoltál.
Hihetetlen hülye vagyok! El sem tudom hinni, de az elsõ napnál elakattam! Mit csináljak, beszéltem a fõnökkel, meg egy munkatárssal, de nem tudok utána semerre se menni, látok egy lépcsõt, de nem bírok lemenni rajta!!! Valaki tud segíteni?
De le tudsz menni. Jobb klikk, majd elõjön az inventory. Ott látsz egy térképet, rajta egy gombostût. Na most nincs más dolgod, mint az inventoryban lévõ papírt használod a gombostûvel a térképen, és máris oda tudsz menni, ha rákattintasz. Ez a késõbbiekben is így lesz.
Huhh.. Nos eleinte azt hittem, hogy egy barom vagyok, amiért ezt a hülyeséget letöltöttem!!!! De most, hogy kezdek belebonyolódni az ügybe egyre jobban megteccik!
Hahóka! Nos van valami amit nagyon nem értek. Nem tudom, hogy bugos-e, vagy kell, hogy igy legyen. 7. nap este van, a Red Sapel-ba mentem, és valamilyen modon, bejutottam anélkül, hogy a faajtót kinyitottam volna, csak felfelé mutatott a nyil, és oda kerültem a ahol az a kinai lefejelt, a Laundry Wang ajtaja elé. De most az ajtónál akárhova pásztázok, legalább fél órája, sehol semmi. Aztán meg sehova sem tudok menni, térkép alapján sem. 1ébként nagyon frankó avatarod van Lezlee.
Hello, elakadtam... 10 napnál járok. a naptárban beikszelgettem a dátumokat és utána hív a rendõr, hogy mennem kell, mert a Carter vár, de amikor odamegyek azt mondja mennyek innen, a Carter nincs itt... Akárhova megyek, nem bírok bemenni sehova, csak egy nõt látok... Mit tegyek?
Nemtom, sztem ez egy bug! Végigjáccáson olvasgatom mit kéne tennem, és azt írja, hogy a pacáknak azt kéne mondani, hogy pár perc és ráér!!! De nem!!!!
Ha jól tudom, ott kell lennie a rendõrörsön a pacáknak, aki a képeket rajzolja, beszélgess el vele, majd menj vissza a rendõrhöz, és már mehetsz is Carterhez.
Köszike, nekem is tetszik. Most valahogy nem rémlik, melyik napra gondolsz, az a baj, hogy majdnem minden nap ugyanoda kell menni mindig, és már keverem a napokat, már lassan 3 hete, hogy végignyomtam. Esetleg ha leírnád kicsit részletesebben, akkor lehet hogy tudok segíteni.
Ez akkor van ugye, amikor bekarikáztad a dátumokat a naptáron és hívott a csákó, hogy mehetsz Carterhez? Mert ha igen, akkor ott kell lennie a csávónak. Bár én is észrevettem, hogy tele van a gém bugokkal, próbáld meg úgy, hogy visszatöltesz egy korábbi állást, és úgy mennie kell.
Hát ez nem fog sikerülni :( Hiába, a 7. naptól újrapróbáltam... De ugyanaz, egyébként amikor azt mondja, hogy hálaadáskor lesz a gyilkosság, akkor nálam 2 dátumot karikáz be, nem csak 1-et, nálatok is?
Igen, 2 dátumot karikáz be, mer akkor még nem tudja biztosra, de késõbb kiderül, hogy melyik napon lesz a gyilkosság.
Nahát! 8. nap van már, van plakátom is, de nem tudom még hova ragasszam. Beszéltem a bárénekesnõvel, és annál a telegramnál nem tudom mi a bánatot kéne irnom.
Nos :) A plakátot a Patsonnak kell adni, a kulccsal együtt, amit kölcsönkértél. A telegrammba pedig azt kell írni, hogy 39 12 kb úgy hogy ...-- és most egy jobb nyíl, ezzel beviszed a gépbe (van egy morze abc az asztalon, azon nézd, hogy mik a számok. Ha beírtad a 3912-t, akkor húzd le a kart és írd be a SILKNER nevet :) Húzd le a kart és menj el.
Megkaptam, de így se megy :( Ugyanazt mondja, kíváncsi vagyok, neked mit fog mondani, ha esetleg be tucc menni a rendõrhöz, akkor küldenél egy mentést onnan is? Azt nagyon-nagyon mekköszönnem :)
Te, még én sem tudtam bemenni, de a naptáron 4 dátumot jelöltem be a Today irodában, ott van a koléga, és Abi is, most nem tudom hol állsz, Te is beszéltél már velük? Vagy most mivan?.
Én beszéltem velük, a naptáron be kell jelölni a gyilkosság dátumait. pirossala londonit, kékkel a new yorkit, ha megvan majd felhív a rendõrség, hogy menny, amikor én odamgyek, akkor az emberke azt mondja, hogy nincs benn a fõnök, jöjjek vissza késõbb, és nem ezt kéne, hogy mondja...
most nem tudom berakni a képet, de nekem 08.31.; 09.08.;09.30.; és 11.09.-et karikázta a pirossal, és a kék ceruzát nem engedi, hogy felvegyem, nincs kéz ikon.
Ez nálam is így volt. Ez egy bug. Úgy kell csinálni,hogy elõször megnézed a Londoni gyilkosság idõpontjait a papírról, majd ezeket lejegyzeteled valahova, majd egymás után pontosan a dátumokra kattintva jelölöd ki a piros ceruzával, és akkor már engedni fogja, hogy használd a kék ceruzát is. Így már mennie kell.
Köszi Lezlee, tényleg ez volt a baj, ami nálad.:) Megis van a megoldás, belehet menni a felügyelõhöz. Amikor elmegyek a rendõrségre, beszélek az ügyeletessel, és még a csapóajtónál balra, ahol egy nõ is szokott ülni, ott egy ürgével is beszélni kell, és utána enged be lehet menni a felügyelõhöz. Küldöm a mentést.:) Na, ügyi vagyok nem?!
Ááá!! Passz, elakadtam megent. Van megint pisztolyom is, és kaptam a Pinkertenben egy maps drawer keyt, de egyszerüen nem tudom hova menjek vele, ott helyben is kerestem legalább egy kulcslyukat, mindenhol jártam már.
Nagyon szivesen máskor is!
Én is ugyan ott akadtam el mint tekken, jó lenne egy kis segítség. Nem tudom hova kell a kulcs.
A kulcs az átvilágító izé alá kell, ott lesz egy fiók, bedugod és kiszeded a térképeket. Egyébként végigtoltam :( Ne számíccsatok hej de jó végre (valszeg folytatást akarnak csinálni, azér fejezték be úgy ahogy...)