Közben utánanéztem, szóval a hely neve Lord Lao's Furnace. A felhasználható receptek a követketõk: Configuration of the Ox (+25% a mágikus stílusok sebzésére, ékkõ) Configuration of the Tiger (+30 Fókusz) Configuration of the Rabbit (Wind Shield ékkõ) Configuration of the Dragon (Body +5) Configuration of the Snake (Mind +5) Configuration of the Horse (Spirit +5) Configuration of the Goat (+3 minden tulajdonságra) Configuration of the Rat (+25% harcmûvészeti stílusok sebzésére, ékkõ)
Az utolsó kettõ közül csak az egyiket lehet létrehozni, mert amint megkreálja valamelyiket az ember, az egész kóceráj szétesik.
Leírásokat meg lehet kapni Kang bátyótól, ezen a területen is lehet találni egyet, a fõvárosban van 2, 1 van a lótuszok erõdjében, egyet meg valakinek segítve kaptam azt hiszem megintcsak a fõvárosban, de ebben nem vagyok biztos.
Elegendõ alapanyag szedhetõ össze ahhoz, hogy akár bármelyik konfigurációt két alkalommal is létre lehessen hozni. Értelemszerûen a két legerõsebb (goat és rat) valamelyikének használata után cumi van, mert több dolgot azután már nem lehet kreálni.
A kalapos õrült alkimista aki csatlakozik hozzánk, lehetõvé teszi, hogy csak úgy repkedjünk a röppenccsel. Beszél sokmindenrõl, de végülis kikotyogja, hogy van pár dolog aminek utánanézne. Simán csak vállaljuk el hogy repkedünk, nem kell konkrét területre menni (a játék elején nem is nagyon tudunk majd).
Az elsõ ilyen repkedés után elmondja, hogy ismerõs dolgokat látott és valami dereng a múltjából. Meg mintegy mellesleg egy új reppencsre való kiegészítõt is szervált amit használhatunk.
Késõbb is lesznek még hasonló repkedõs küldetései amiket õ maga ad. Ha jól emlékszem 3 vagy 4 amit véghez kell vinni külön neki. Ha ez megvan, akkor eljut a végsõ céljához és lehetõvé teszi, hogy egy új területre átmenjünk ha vele ezt megbeszéltük.
Ez egy technikai zseni istenség kis laborja. Mindenféle kütyükkel. Vannak "receptek" (ló technika vagy sárkánytechnika, de van nyúl is ha jól emlékszem). Ezeket a tekercseket megtalálni tudjuk különféle helyeken, illetve a repkedõs küldetésekért a kalapos manus is ad ilyeneket. Ezekben le van írva szépen virág nyelven hogy milyen alapanyagot kell behelyezni a gépbe, majd melyik kis gépeket kell milyen sorrendben elindítani, végül melyik szobornál lehet aktiválni az egész kreálásosdit.
Alapanyagokat meg boltosoktól vehetünk, illetve van amit találni lehet.
Tárgyakat (konkrétan kristályokat amiket berakhatunk az amuletbe), képességeket lehet kreálni így. Ha végül minden ilyen spéci technikát létrehoztunk, akkor kiderül egy nagy titok is ami az alkimistához kötõdik. Ennek kiderítését rád bízom. Jó móka, de kicsit hosszú lesz.
Már hogyne lenne Világ. Akkor nézd meg mégegyszer. Katt a térképre és aztán ott ALUL a Világra... A repcsis fazont még nem néztem, de már a rakparton beszéltem vele, de semmi infót nem adott ki a világról....
Jaja, a Jade Masterre gondoltam. :) Utánaolvastam és azt írták, hogy semmi plusz nincs a kimaxoláson kívül. Viszont még egyszer ugyanezzel a csókával azért csak nem vinném végig, legalábbis mostanában.
Nem a kezelõfelületet nem értem hanem amit mondassz.
A világtérkép nem esc-re jön fel, hanem amikor a repülõs fazonhoz odamész azzal hogy repülni akarsz. ESC-re amit megtekinthetsz térképet az az, ami a jobb felsõ sarokban is ott van, csak többet mutat kicsivel, de az korántsem világtérkép.
Mert minél haladsz elõre fele a sztoriban, annál több területet "törsz fel" a térképen. Így láthatod azt egybefüggõen.
Játszol vele és nem érted a kezelõfelületet? Esc: ott egy csomó almenû van a hõsöddel ill. a világtérképpel kapcs... rá katt és kész... meglátod milyen nagy területet kell még bejárnod...
Szerintem is a repcsis részt igazán kihagyhatták volna ILYEN LOOOOOOOOL megjelenítéssel. Gondoltam, mikor elõször megjelent a repülõ, h olyan lesz mint a c o duty-ba. Tiszta DEDÓ. ÉGÕ!!!! XD Sokanígy látjuk, h ez dedó, de akkor mi a fenének tették bele ezt mégis (repülõ)?! LUSTA fejlesztõk! Ez van.
Viszont komoly szerepe van, mert így lehet elõcsalni egy kiemelkedõ fontosságú területet. Végig lehet ugyan csinálni a terület felfedezése nélkül is a játékot, de egy nagyon jó sztoriszál kimarad így.
Szerintem illik a hangulatba. Az egyszerû Arcade megjelenítés meg gondolom helyspórolás és gépigény csökkentés végett lett olyan amilyen. Legalábbis szerintem.
Alapvetõen nem nehéz. Legalábbis az alapvetõen elérhetõ fokozatokban egyáltalán nem az. Ügyeskedni kell, hogy mikor milyen felszerelést aktivál az ember, de rá leeht érezni és úgy nem nehéz. JM fokozat persze más lapra tartozik, ott már azért a gép keményebben nyomja a dolgot. :)
Aha. A minigame (repcsis lövöldözõs) nem illik a játék hangulatához, olyan mint egy játéktermi 2D lövöldözõs, kihagyhatták volna. Eddig se tûnt könnyûnek :)
Nem nagyon van változás a nehezebb harcokon kívül (a mini game-ek meg nagyon eldúrvulnak a nehézség terén, itt tényleg nagyon is észrevehetõ a változás). Vagy legalábbis nem nagyon vettem észre ha voltak is. Minden ugyanúgy megszerezhetõ és elérhetõ.
Mármint Jade Master fokozaton? Naná. :) Részemrõl többször is. Egy élmény volt, mert jóval nehezebbé váltak a harcok. Tovább is tartott az egész és végülis így minden megszerezhetõvé válik vagy kimaxolhatóvá amit csak az ember szeretne.
Pont akartam kérdezni hogy azonkívül hogy a nehézségi fok nehezebb, van-e változás? :) A nehézség egyébként relatív, mert a képességek megamardnak, egyedül a kristályok hiányoznak.
Létezik ember, aki Grand Master fokozaton végigvitte ezt a játékot? Érdekes koncepció, annyi szent!
Az elsõ tekercsek mindkettõ stílusból megszerezhetõek. Ha jól emlékszem a faluban vannak ahol a játékos kezd. Csak alaposan körül kell nézni. A másik kettõ ami hiányzik mindig ugyanott van, de az adott helyszínen történõ döntéstõl függ melyiket kapja meg az ember.
Egy játék alatt mindkettõt nem lehet begyûjteni. Ha valaki mindkét stílust akarja, akkor vigye végig elõbb az nyitott tenyeresként, majd ugyanazzal a karakterrel zárt ököl követõként a játékot. Vagy legalábbis a kritikus pillanatokban viselkedjen a megfelelõ módon. Ekkor egy karakternél meglesz mindkét stílus, bár felesleges.
Szánalmas ez a duma megint csak azt mondom olvass vissza ,miért is mondom azt ,hogy hülye vagy ? Azért mert egyet értesz azzal amit rotator írt #838-as hsz-ben. Gondolkozz már el egy kicsit még ez neked olyan nagyon nehéz is szerinted nem hülye az aki ílyet ír és aki egyet ért vele nemkülönben. Veszetül bizonygatok te most mit csinálsz ? Kirohanások,düh elborult agy melyik hsz-re gondolsz én semmi dühöt nem látok egybe se. Az én személyiségemnek semmi baja én veled ellentétben eltudom választani a valos világot egy játék kitalált világátol. Kettönk közül én voltam az aki elöször megbékélt ha olvastad a #806-ast. Azt meg komolyan gondolod te helyre tehetsz engem ?,és még kettönk közül szerinted én vagyok a dühös,elborult agyu.
Jól van, eddig kedves voltam, de ideje helyre tenni téged.
Én azt látom, hogy amikor páran megemlítettük azt, hogy képtelenek lennék végigjátszani a játékot rossz karakterrel, akkor neked elborult az agyad és elkezdtél minõsíthetetlenül minket lehülyézni. Engem nem érdekel az, hogy valaki számítógépen mit csinál, de ha valaki ilyen veszettül próbál bizonygatni valamit, akkor annál az illetõnél valami defekt van (hiszen képtelen felfogni hogy az emberek különbözõek), tehát javaslom hogy keress fel egy orvost, mert én viszont úgy látom, hogy neked komoly mentális problémáid vannak.
Mi csendesen és finoman azt közöltük hogy negatívnak tartjuk azt, ha valaki gonosz karakterrel játszik, de messze nem olyan dühödten mint te tetted, sõt ezen megjegyzések kiváltó oka pont a te veszett dühû és rendkívül ostoba kirohanásaid voltak. Tehát szállj magadba, és keress fel egy orvost, hátha tud rajtad segíteni. Remélem ámokfutásod végre véget ér, a továbbiakban nem fogok lealacsonyodni ahhoz, hogy veled foglalkozzak, mert látom, te annyira mérhetetlenül buta ember vagy hogy egyszerûen nem éri meg a veled való kommunikáció. Végeztünk.
kuks, csak akkor tudod összeszedni a vipera tekercset, ha negatív figurát alakítasz. De legalább egy helyen gonosznak kell lenned. Az elsõ tekercsre nem igazán emléxem, hogy hol van, de a másodikat a kalózok szigetén tudod összeszedni, de csak akkor, ha az anyát meg a lányát eladod rabszolgának. Sehogy máshogy. Ha nem adod el õket akkor a Vasököl tekercset kapod meg, tehát itt dõl el melyik stílust tudod elsajátítani a játék során. A harmadik tekercs elég messze van. A birodalmí fõvárosban a Lótusz orgyilkosok fõhadiszálássán ott is a helyi vezetõ termében. Szóval túl sokat nem villoghatsz vele, hacsak a fõvárosban nem hagysz ott mindent és egybõl bumlizol a Lótuszokhoz.
Olvasd már el a hozászolásaitokat ,hogy azért mert valaki kijátsza a teljes játékot mindkét oldalon akkor a valo életben felnégyelni, átkúrni, meglopni, hazudozni szokot. Te nem tudsz meggyözni arrol ,hogy aki ilyeneket ír / tehát nem mindenki / az sik hülye aki egyetért vele detto. Azt meg hol olvastad ,hogy engem zavar hogy ha te élvezel totál hidegen hagy. Mellékesen hogy tud egy olyan hihetetlen tiszta szivü becsületes ember mint te akit zavar egy virtuális térben, egy játékban végrehajtott tett ilyen csunya szavakat használni, csak ovatosan mert még leesel a piedesztádrol.
30-on túl vagyok tehát apám nem igazán lehetnél, ebbõl kifolyólag nem igazán kisfiamozhatsz. Nagyon bassza a csõröd hogy van aki élvezi a játékot, de ezt ne úgy fordítsd le hogy rajtad kívül mindenki hülye. :)
Hi Tin rakpartján vaok, a gátat már lezártam... jártam a kalozok szigetén, így egy nagyszitakötõt megszereztem, de Hajnalcsillagot megkérdeztem (mert ugye bár, õ rá lehet számmítani a fõküldiknil mindig eszbe tartja), és még mindig azt mondja, h kell egy repülõ:OOOO Há már van. Már csak a repülõtérképet kén megszerezzem az Erdõben, és gondolom ezt a nagypáylát is kivigeztemm , s irány a Jade szíve. (remélem) bár nagyon nagy világa van e játéknak.
Nekem nem poénos a rossz oldal... semmi baj nincs vele hza neked igen, de van akinek nem. Na de etz télleg haggyuk... megyek aludni... jó8 midnenkinek
Ez a lényeg ,hogy virtuálisan és egyáltalán nem szeretem jobban egyik oldalt se de ha valamelyiket kihagyom akkor tudom ,hogy egy csomo poénról lemaradok. Ezek a fránya fejlesztõk valahogy mindig jobban megirják a rossz karaktereket ez a oka mindennek.
Szerintem sok köze van hozzá... én sem akarom a rossz oldalon végigjáccani, mert nem olyan a személyiségem. Egyszerûen nem az én stilusom hogy rossz legyek. És ez a játékban is megmutatkozik... Neked olyan a személyiséged, hogy szereted kipróbálni a rossz dolgokat, fõleg ha csak virtuális és nem lesz belõle senkinek sem baja... ennyi
Szerintem az apukád lehetnék nézd meg az adatlapomat. Kettönk közül te vagy az aki szégyeli vagy nem meri beirni az adatait. Továbbra is azt mondom hogy forduljatok orvoshoz ha nektek gondot okoz egy crpg-ben rosszalkodni. A valos személyiségemnek semmi köze ahhoz ahogy kontroláltan beleélem magam egy játékba.
Túl fiatal lehetsz hogy ekkora szád van, vagy csak belûlrõl kapar valami bûntudat, ezért magyarázod körbe-körbe hogy milyen jó a sötét oldallal játszani, pedig valójában ez védekezés attól hogy beismerd milyen vagy valójában, azaz te önmagad.
Nem lehetne ezt az offtopic témát befejezni? Maradjunk abban hogy bárki bármelyik oldallal játszik az hülye, én benne vagyok, tehát nincs min vitázni :)
Sajnálom de szerintem rotator egy sik hülye és te is az vagy ha egyet értesz vele. Olvasd már el a #838-as hsz-ét szerinte én mindenkit felnégyelek, átkúrok, meglopok, pusztán csak azért mert én tudom mi a különbség a valoság és a játék között. Az meg már koros beleélés amiröl te beszélsz.
El lett magyarázva csak nem fogod fel, a játékot beleéléssel lehet igazán élvezni. Ez persze nem feltétlen azt jelenti hogy fogok egy bárdot és kiírtom a családot (fõleg jó karakterrel). Márpedig vannak olyan emberek, pl én is, aki egyszerûen nem akar a másiknak ártani. Ebbõl kifolyólag nem tudnánk élvezni a sötét oldallal, tehát nem játszunk vele. Ennyi és nem több, nem kéne felmagasztalnod magad és lehülyézni a többit, mert te mindkét oldallal végigviszed. Legyen már végre pont ezen a butaságon.
Nagyon jóó ez a gém, el lehet küldeni mindenkit a picsába,,, na de elõször a jó oldalát akarom teljesíteni... aztán jöhet a zárt ököl.
hol találom a vipera stílus tekercseit?
Ok, nem probálak meggyözni titeket ha jobban belegondolok örülnöm kellenne ,hogy ennyire tiszta,érzékeny lelkü srácok vagytok ,hogy egy kitalált világ eseményei ekkora hatással vannak rátok. Az hogy ez normális vagy nem tényleg ne feszegesük minden esetre kemény életetek lehet ilyen oriási nagy érzékenységel a való világban.
Már megbocsás de ez annyira ostoba hozászolás volt ,hogy nem is tudom mit írjak. A fejlesztöktöl kezdve a játékostársadalom 99%-ig mindenki tud és szeret is gonosz karakterel lenni és egy egézséges pszihével rendelkezö embernél ez nem is jelent semmi lelki problémát. Ha nálad igen akkor valszeg nincs minden rendben vagy te vagy a dalai láma legujabb reinkarnácioja.
Elég furcsa meglátás. Egy szerepjátékban úgy alakítod a karaktert, ahogy neked tetszik. Elméletileg - normális esetben - vagy a saját magad képmására formálod a játékost, vagy olyanra, amilyen az életben szeretnél lenni, de nem teheted meg. Namost, ha valaki szemrebbenés nélkül nyomja gonosz karakterrel, akkor ott belül megvan benne az, ami bennünk nincs. Ne tévesszük össze ezt egy fps-sel, ahol nincs választási lehetõség, az ember szó nélkül darálja le az ellent. Azok tényleg poligonhuszárok és a fene se sajnálja õket, node nem is élem bele magam, csak hentelek egy jót, azt csók!
Sorry ,de inkább a te nézeted az érdekes ,annyira beleéled magad egy kitalált világba ,hogy nem tudsz különbséget tenni a valoság és a fikció között ? Mert ha tudnál nem lelkiznél egy poligonhuszár miatt.
Érdekes nézet. Szerinted mindenki aki játszik és beleéli magát, az potenciális tömeggyilkos? :) Úgy hallottam ezek a amerikai mészárlásokkal kapcsolatban hogy a gyilkolások (diák) elkövetõi pszichiátriai szerek befolyása alatt álltak amit gyógyszerként kaptak. Ezen szerek egyik "mellékhatása" az erõs agresszió. Játékokra nem emlékszem hogy velük kapcsolatban a Jade Empire-t emlegették volna... :)
Szerintem te nem érted :) Ha gonosz döntéseket hozok, akkor az ököl növekszik, ha jókat, akkor a nyitott tenyér. Ezek után teljesen mindegy mit mondott az elején valami nevenincs mester :)
rotator, totya4: Khmm... Tessék már megérteni, hogy nem gonoszság a zárt ököl útja! Kétségtelen, hogy így a legkönyebb rá gondolni, de nem az. Figyelmesen tessék elolvasni/meghalgatni mirõl süketel a nagytermetû mester a kezdõ helyszínen. Nagyon is jól elmondja mi a csízió. Mint ahogy azt is elmondja, hogy a nyitott tenyér sem feltétlenül a szívjóság útja. Ugyanúgy állhat önös érdek minden jócselekedet mögött. Vagy ami valakinek jó, nem biztos, hogy tényleg az is lesz hosszútávon. Az egész csak nézõpont kérdése.
Ennyibõl a KotOR 2 jobb volt, mert jobb példákkal tudott szolgálni. Ott Kreia mama egész jól bemutatta a jó/rossz gondolkodásmód buktatóit.
Plusz ez egy játék. Élvezni tessék, ne moralizálni egy kitalált hátterû dolgon. Simán el lehet merülni egy játékban úgy is és élvezni, hogy nem moralizál az ember. Aki nekiáll ilyesminek, az könnyedén megzavarodhat és akkro jönnek a bekattant lövöldözõ emberkék, akik képtelenek elkülöníteni a valóságot egy játéktól.
Meg aztán tényleg nagyon sokat veszít az, aki kihagyja az ilyen kettõs játékok egyik felét. Fõleg azért, mert általában a "rossznak" tartott oldalra van minden esetben helyezve a nagyobb hangsúly a sztori, a kidolgozottság és minden más terén.
Hüha, akkor itt nagy a baj kicsit olyan érzésem van mint amikor a hirekben látom ,hogy egy diák halomra lövi társait mert tul sokat játszot. Szerintem mint már írtam az elvonatkoztatáson van a lényeg ,hogy tudj különbséget tenni a valoság és a kitalált világ között. Ha gonosz karakterel nyomom semmi erkölcsi agályom nincs hogy lemészároljam az ártatlanokat mert beleélem magam a szerepembe, de itt jön a lényeg ,hogy azért annyira nem élem bele magam ,hogy lelkiismeret furdalásom legyen egy pixel huszár / akár ártatlan akár bünös / kinyirásától a való életben a gép ellött ülö igazi személyiségemnek.
Ha csak pixelhuszárokat látsz a képernyõn, akkor szerintem te 10 féleképpen végigjátszva sem fogod tudni élvezni annyira, mint aki egyszer végigjátsza teljes beleélésel :)
Hehehe ismerõs érzés. De valahogy átvergõdtem, csak-csak kijön a dark oldala a karkternek a KotOR-ban. A Jade Empire egy fokkal jobb. Imitt amott van átmenet, pl. Tien rakparton az öregnél akkor is kapsz gonosz pontot, ha visszadod neki a képet, de pénzt kérsz érte (szupergonoszok elkérik a pént és megtarthatják a képet is). Vagy én gonoszként kinyírtam a róka komát, de csak megfogadtam a tanácsát és legyilkoltam az Anyát is.
Az viszont kár hogy a kalozoknál a rabszolga kereskedõs résznél csak akkor kapom meg a vipera technika tekercset, ha eladom õket. Zárt ököl pontot kaptam azért is (ami nagyon tetszett egyébként), hogy a kiscsajt rávettem hogy szúrja le a pacákot (a csaj meg még élvezte is a gyilkolást). Így megúszták volna és negatív pontot is kaptam volna, de így nem kaptam tekercset. Úgy hogy viszatöltöttem és eladtam õket.
Nekem az égvilágon semmit sem jelent egy pixel huszár levágása ,emmiatt nem lesz lelkiismeret furdalásom a lényeg az ,hogy tudjál elvonatkoztatni. Amikor leülök játszani egy crpg-vel beleélem magam a játékba de a valoságtol azért sosem szakadok el annyira, hogy morális válságba kerüljek egy döntésemtöl. Szerepjáték a lényeg ,hogy beleéld magad egy kitalált / és ezen van a hangsuly / karakter börébe. Az mellékes hogy jó vagy rossz mert az egész szerepjáték a lényeg ,hogy a való életben probálj meg becsületes és jó lenni mert csak annak vannak igazi következményei. A kotor esetében meg dupla annyi dologról maradtál le mint itt mert az valamivel összetettebb ennél a játéknál.
Nem dehogy. Mivel ezek cg figurák, így valakinek adnia kellet hozzá a hangját. Ezt hivtam én szinkronnak. Na ez sikerült nagyon jól. De megnéztem az így készültet és kb 80 különbözõ emeber adta hozzá a programhoz a hangját (kb 350 karakter van a játékban). Szóval nem az Oblivionnak volta a hangmérnök gárdája.
:)) Hát igen, az a baj, hogy itt többnyire olyan választási lehetõségek vannak, hogy vagy adsz egy ezüstöt a koldusnak, vagy feltrancsírozod és elveszed az ezüstjét. Namost azért nem semmi, ha valaki szívbõl az utóbbit választja (nemcsak azért, hogy ne maradjon le valamilyen párbeszédrõl).
En sajnos virtualisan sem tudok gonosz lenni... anno KoTOR-t is elkezdtem ugy, hogy na, most sotetoldal, miegymas. 3 ora utan 75% light lettem, pedig igazan igyekeztem :/
Nos néhol felfezhetõ azért az adandó válaszok között irónikus, cinikus lehetõség is, így ha végigtoltam a Zeng gyerekkel, akkor lehet, hogy a nõcit megpróbálom úgy kalibrálni.
Nem akartam megbántani a jó lelkü emberkéket ha téged a virtuális gonoszkodás zavar természetesen ne eröltesd de amellett kitartok ,hogy egy csomo mindenröl lemaradsz emiatt.
Hát a vidkarid lehet a szûk keresztmetszet, mert ahhoz minimum 6200st ajánlanak. De lehet hogy megy vel nem tudom. A többi az biztos belefér az alapkövetelménybe.
Én is pont ezért viszem végig negatív karakterrel is, mert így lemaradnék jópár dologról. Meg néha viszatöltöm és máshogy csinálom meg. Tény hogy negatívként jópár beszólás van, amin szétröhögtem magam. A másik újdonság volt nekem, hogy én eddig a hercegnõvel mikor a légikiötõben elénk jön mindig tiszteletel beszéltem, most meg agyon szopattam... hahaha... az udvaroncai meg estek ösze ájultan egymás után egy-két durvább beszólástól. Az nagyon nagy poén volt. Amúgy nem tudom miért, de az egyik legjobb beszolásnak azt tartottam, mikor a kalozok szigetén levágjuk a rabszolgakereskedõket és vevõ megszólal: "Megölted õket. Még sosem láttam ilyen borzalmas dolgot." Tudom, hogy ez nem annyira vicces, de az döbbent hangsúly ahogy mondja az nagyon ott van. Szuper szinkronja van a játéknak egyébként. A másik kedvencem:
a gamepad lehet meglessz, hogy menne a játék -Intel Celeron 2,4 Ghz -1 GB RAM -nVidia GeForce FX5900XT 256 MB (asszem) -Winyó XP paraméterekkel?? (nem tudtam máshogy kifejezni magam :D)
Nem a zárt ököl miatt pendítettem meg a csajos végigjátszás lehetõségét, hanem az olyan játékokban, ahol románc is van, mindig férfikarakterrel nyomom, mert frusztrál ha "nõként" rámnyomul egy csávó npc. De ha van leszbizés (ezen azért meglepõdtem), akkor szóbajöhetõs a dolog. :P
Az hogy kivel jöhet össze a karakter eleve nem függ a beállítottságától. Pasiként össze lehet jönni mindkét csajszival meg a kékruhás fazonnal is. Nõként a hercegnõ és a kék ruhás fószer jöhet szóba.
Annyi az érdekes csupán ha zárt ököl követõje a játékos, akkor másként tekintenek rá a többiek a tettei okán, másként viszonyulnak hozzá. Jó látni miként vívódik a leendõ szerelme a fõszereplõnek, hogy el tudja fogadni az érzéseit. :-)
Nagyon is egyetértek azzal, hogy aki nem viszi végig a másik oldalon is, az nagyon de nagyon sokat veszíthet a játékélménybõl. Mintegy mellesleg meg a zárt ököl útja nem feltétlenül a rossz oldal. Nem is gonosz, csak másként vélekedik jópár dologról. De ezt a kövér mester a faluban sokkal jobban el tudja magyarázni.
Szerintem a zárt ököl utját nem azért érdemes követni mert nöi karakterel lehet egy másik nöi karival románcod / ami ugy hülyeség ahogy van / hanem azért ,hogy teljesen kijászd a cuccot. A játékban van kb ötven mellékküldetés és ezeket többnyire kétféleképpen lehet megoldani ha sokadszora is ugyanugy választasz lemaradsz egy rakás poénról és bejátszásról. Arról nem is beszélve ,hogy vannak stilusok és küldetések / pl a rakparti fazon aki egy hangszer alkatrészeit keresi amit egy legendás zárt ököl utját követö mester készitett / amik csak igy válnak elérhetövé.
állítsd át a nehézségi fokozatot masterre vagy az alá. itt másképp van, a legkisebb easy a master pedig a normal fokozat
én is azért haltam meg rögtön az elején, még volt is ezért hozzászólásom, mert alapból nehéz fokozaton indul a játék
ráadásul az irányítás, nos, hagy némi kivánnivalót maga mögött a célpontkijelölés miatt
No feltettem a magyarítást. Köszke a linket!
Újat kezdtem magyarul, és be kell h valljam, h über faxa hangúlatú a gamma így, most már mindent értek. Összegezve 30 perec alatt: Grafika 88% Történet 95% Hangulat 99% Hangok/Zene 90% Irányítás 90%
Ui: elekadtam:( Sajnos nem tom legyõzni a partoknál a kalóz támadás után a megidézett szellemeket:(( Nyomok f-et, de nem jön össze. S már másodjára neki futottam, akkor meg megöltek a kalózok... elsõre sikerült, másodjára már nem... most meg pihizek vele, majd holnap folytatom, egy esetleges tippet szívesen elfogadnék valakitõl, h h kell a szellemeket legyûrni. akkor csak egyet nyírtam ki... s még maradt kettõ. Hajnalcsillag tovább bírta a bunyót velük, de hát ez természetes, mivel jól ismeri a szellemeket. Jó a történet és a levezetése is.
És még egy: MIÉRT cSAK ENNYIEN ÍRUNK IDE??!! (bocsi a kiabalásért:DD)
Én 8000-ért vettem Saiteket, arányaiban az egyik legdrágább cucc volt a gépemhez, de még mindig nem bántam meg, hogy megvettem, nagyon perfektül mûködik. A P990-ast ajnánlanám...