Nem tölthetem fel, mert hivatalos úton kerül hozzám, meg különben sem szeretem a warezolást. De az érdekesebb dolgokat majd bemutatom a bop-os fórumon.
szerintem a silent hunter nem lesz ilyen király mint a DW... ne essék félreértés, az SH2 vel sokat játszottam, és ténleg az egyetlen jó szimulator volt hosszú ideje ebben a témában a DW elõtt, de ez sokkal monumentálisabb szerintem a sima tengeralattjáró szimulátornál. (meg ugye ez más korszakbeli is). Most jött le, azonnal haverokkal kipróbáljuk multiba multi-station módban.
Hmm multiban lehet idõt gyorsítani? Elég uncsi lehet órákon keresztül egy Orion radarképernyõjét bámulni :)
tény hogy monumentálisabb de viszont nekem valamiért a hangulata sokkal kevésbé jön be mint sh1 vagy sh2-nek, én se tudom megmondani miért de nekem azok jobban bejöttek
Sztem a passive akkor kell amikor tudod hogy közelben van egy ellenség és az megzavarja az érzékelõit aktív meg torpedók ellen mert akkor már úgyis tudja ,hogy hol vagy.
wake homing, ami a hajó után húzott nyomvonalat (áramlásváltozást) követi, aztán vezeték vezetés (de ezek egyben szonárvezérlésûek is általában), meg talán van a játékban MAD (mágneses anomalitás) alapján mûködõ is de ebben nem vagyok biztos
Wh-st lõttem már szebõl is (SC) nem egyszer és szinte mindíg sikerült , szóval ezt a nyomvonalas témát nem vágom (amúgy sem vagyok túlságosan hozzáértõ személy :D) , a kanócosat meg csak vezérlik valami alapján , ami viszont megintcsak akusztikus , nem ? Mágneses rávezetésrõl meg éppúgy nincs lövésem mint a nyomvonalas dologról ... Gyujtó az ok , de rávezetés ... ?
nyomvonalat követi? hát ezt nehezen tudom elképzelni
az is akusztikus elvû de nem a hajó zaját, hanem ahol fodrozódik a víz a hajó elején, illetve a nyomvonal amit ez létrehoz megváltoztatja a hang terjedését, és valahogy ezt észleli. de én se vagyok hozzáértõ, csak így olvastam valahol
Kb milyen távolról lehet subot hatásosan kilõni másik subbal? mert ahogy tapasztaltam 5km felett simán elmanõvereznek
VAn vkinek kedve multizni?
Nah , végignyomtam a helos demoküldit x-edszerre (a Kilo nem fogott meg annyira (de jó , hogy Gundark nem szokott erre járni még leárulózna megint ) és egyszerûen imádom ezt a gammát .
Már rutinból gyártom a bólyákból a hibaháromszögeket és lógatom a közepébe a kanócot , nagggyon kellemes látni az aktív szonáron ahogy a halacska megy a tengó felé aztán BUMMM !
Ha nem jön meg jövõ héten a kardomba dõlök ...
sub kiemelkedik a vízbõl azt SAMmal lekap:D
A változatban ... B változatban : sub kiemelkedik a vízbõl azt kap az arcába egy Pingvint (nem a Linux-ost!) az arcába ...
Árulja ezt a gammát valamelyik magyar forgalmazó? Én megvenném szívesen, mert az ilyen játékokat támogatni kell, de egyik magyar boltban sem láttam.
A demóval szórakozok, már nagyon vágom a Victor kinyírását. Ledobálok pár DIFAR-bólyát, azok bizonyultak a legjobbnak. Ha a három DIFAR fogja a Victort, akkor a feltételezett helyére egy DICASS-t, ami tud pengetni, és többé nem lóg meg a Victor.
még nem árulják szerintem, mert külföldre is csak nemrég kezdték szállítani... én is figyelem a boltokat, mert én is meg akarom venni
Egész nap helikopterezel mi , Árulókám Nem baj nemsokára itt az SH3Addig meg még seawolfozhatok egy kicsit
Már megjött a full változat reggel óta azt próbálgatom úgyhogy a demós heloból mára OHP lett (nem egyszerû eset) . A SC-ban mindíg azt hittem , hogy "bezzeg a felszíni hajók, semmi bújkálás , infó hegyek 1000 km-en belül mindenrõl , tatásan legyalázok minden tengót" de nem ... nemcsak "nem tatásan" de sokszor a fregattommal mélyebbre merülök mint anno az Akulával bármikor ...
Az egy rejtély hogy miért nem tettek bele dinamikus hadjáratot. Mert ez igy eléggé snassz. Már a red storm rising-ben is vót még a múlt században Ezzel lehetne teljes. No meg azzal hogy emberek lennének a hajón mint az sh3ban
Nah, végre megvan. Jó, bár van ami nem tetszik. Szerintem sok hülye küldetés van. Terroristák elloptak egy nukleáris tengeralattjárót... Afrikában bénázni motorcsónakok ellen a fregattal, evakuálás Kelet-Timorból... ->LOL
Kicsit elveszik a tengeri háború feelingje.
Jókora bugok vannak, hajók "kiúsznak" a szárazföldre.... A Harpoon földnek repül... Reméelem lesz majd patch.
Mindezek ellenére azért jó.
hajók "kiúsznak" a szárazföldre
ha hibás a célpont TMA-ja, akkor látszólag kiúszhat a szárazra
1. Ilyet még nem láttam, de ezek szerint elõfordulhat :) 2. A harpoon hajók elleni rakéta és nem robotrepülõgép. Elképzelhetõ, hogy ha alacsonyan repül, nem kerüli ki a tereptárgyakat. TASM-al próbáltad már?
Nem, a Weapon Control-nál beállítom az útvonalat, és utána kilövöm. Tenger felett nincs is gond, de az afrikás küldetésnél, ahol egy folyón kell hadakozni, a Harpoon beleáll a földbe.
Hát...kipróbáltam...fenn is volt kb. 1 órát a gépemen,utána szépen leszedtem. Urami (szerintem) ezt elba**ták,de nagyon! 90%-ban végigjátszottam a Fleet Commandot,nagyon vártam ezt,de csalódtam! Hogy míért? Kezdeném ott,hogy a Fleet Commandban az volt a legjobb,hogy tényleg A KAPITÁNY voltam,aki nem áll be a géppuska mögé,nem õ mondja meg,hogy milyen rakétát kell betõlteni,hanem csak azt dönti el,hogy mit mikor,mivel kell leküzdeni és hogy kell manõverezni. Tehát irányít és nem melózik! Ez tetszett a F. C.-ben,hogy egyszerûen kiadtam a parancsot (pl.: XXXX cél lekûzdése Harpoon-al és egyszer csak elindúlt az a rakéta és vagy talált,vagy nem. A másik dolog az irányítás,nem kellett útvonalat kijelõlni a hajóknak,egyszerûen,csak egy "célpontot".Minden elérhetõ volt egy menübõl (amikor 15-20 rakéta közelít feléd,ezt igencsak lehet értékelni). Mondjuk van ami tetszett benne. pl.: hogy ki lehet választani a repülõeszköz fegyverzetét (ezt mondjuk meg lehett csinálni F. C.-ban is,de ott macerásabb volt) és hogy autómata személyzetet lehet bekapcsolni,ja meg az idõgyorsítás! Tehát az "igazság" valahol megint félúton van! Ha csak továbbfejleszették volna a Fleet Commandot,mondjuk egy 2.0-as verziót csináltak volna,amiben néhány kényelmi dolgot raktak volna még bele és aktualizálták volna (fõleg technikaliag),szerintem sokkal jobb lett volna. Vagyis: "Ha valami (sok) mindenre jó,akkor igazából egyikre se!"
Egyetértek... nekem Sub Command után elég nagy csalódás a játék
én se értem hogy jön ide a fleet command... ez egy teljesen más játék, egyébként meg szimulátor, és a subcommand folytatása szerintem meg nagyon király, kifelyezetten tetszik hogy jó komplex, és ténleg szaktudást igényel... és atomdurván van modellezve a valóság én meg az sh3 ban csalódtam, annak meg semmi köze az elõdjéhez... vannak benne szép látványos dolgok, meg hangulatos stb., de az meg kurvára nem szimulátor... egy kibaszott mûszerhez se lehet nyúlni a periszkópon kívül, csak parancsokat osztogatni mint valami rpgben.. meg ténleg ahogy kiadás elõtt reklámozták is benne van a belsõ kamera, és nagyon szép aztán annyi is az egész amit mutattak. legalább a többi részlegbe is lehetett volna nézelõdni, de csak az a 2 terem van amit beetettek a trailerekbe, aztán semmi több... eléggé csonka játék szerintem egy valódi (hagyományos) tengeralattjáró szimulátorhoz én kifejezetten élvezem hogy varálhatok a mûszerekkel, mindent nyomogathatok, felfedezhetem a mûködésüket stb. és ezért vagyok egyértelmûen a DW mellett ami számomra nagyon profi játék
egyébként már fél órája ezen röhögök, hogy pl. most beírok a half-life topicba valami ilyet: Urami (szerintem) ezt elba**ták,de nagyon! Én annak idején megnéztem a Haláli Fegyver címû filmet az HBO-n, és még videóra is vettem. Ezek után nagyon vártam ezt a játékot, de nagyon nagyot csalódtam!
3 terem van, amugy én ugy vagyok ezzel hogy a valóságban se a kapitány fog kormányozni és tényleg max a periszkopot kezelni, és tulképp a tengeralattjáró szimulátor hoz inkább sh3 van valóságban közel mert ugy egy tengeralattjáro nem oylan mint egy repülõgép ahol a pilota = kapitány és mindent õ csinál, tengeralattjárónál ilyet egy kaptiány se csinál, és fõleg nem nyomgod mindent..., szvsz...
az persze egy más kérdés hogy ki mit kedvel, de a realitáshoz szeirntem sh3 sokkal közelebb van (mármint vezetés mikéntjében, a többiben dw is profi, tény)
a szimulátor nem kapitányt szimulál, hanem a mûszereket, meg a gépet, nem az a lényeg hogy ki kezeli ... ami nem a fizikát, meg technikát, hanem személyeket szimulál azt inkább szerepjátéknak hívják szerintem
szerintem meg nem, de hát izlések és pofonok, eleve ha reális tényleg reális lenne akkor egy emberként képtelen lennél elvégezni 60 munkáját :)
Én a DW-t is hasonló stílusban játszom full auto szeményzettel csak akkor avatkozok be ha valamiért szükségesnek látom . Ahogy én látom a DW egy nagyon összetett technikai/harcászati szimulátor , a SHIII. inkább a hangulat megteremtése felé mozdult el a technika helyett . Nekem mind a kettõ nagyon bejön , bár a DW-t komolyabbnak tartom .
hát igen ez igaz, dw se rossz csak engem az idegesit benne hogy a hangulata valahogy nekem erõsen a 0 felé konvergál :/ amugy 100% realisticon sh3-ban se találtam még semmit ami nem lenne reális...
nem, de a két szim kcist nagyon máshol van korban, ezért tény sokkal több ismeret kell dw-hez én ezt nem is tagadtam, de realitásban szerintem az sh3 a saját korszakába illõen bõven emgállja a helyét...
talán át kéne állitani manuális adatgyüjtésre akkor ha amx realitást akarsz tényleg...., nem tom 100% miért nem rakja only manuálisra :/ de ha manualon van még a sebességét is neked kel kiszámolni az irányábol, a helyváltozásábol és egy stopperel 8meg eprsze a sjaát adataid segitségével) :)
Ne értsd félre , nem fikázom a SHIII-at , csak egyszerûbbnek tartom technikai szempontból , ami term abból következik , hogy akkoriban a tech is egyszerûbb volt .
Hé , hé ! Én a kapitány vagyok , nehogymá' én papírozzak meg tologassam az abakuszt ! De azért az AI személyzetnek se kéne annyira halálpontosnak lennie szvsz .