Ha közép fele viszed a bogyót lassul hiszen bent lassabban forog ha kifele viszed gyorsul..
Nem ugy mér hogy hányszor megy elötte el.. Azt nézi mennyi idõ telik el.. Megtett út/idõ.. A megtett utat a kerék méretébõl tudja. Egyszerüen tudod ellenörizni ha oda rakod a kereket és mozgatod oda vissza mehetsz akár 70-et is:D
Na de arra nem is gondoltam amit irtok.. Igen az órába is be kell állitan mekkora a kerék mérete.
nekem is ilynen az órám,ha megnyomod a kozépsõ kis gombot az össz km-nél kiír egy számot nálam 218 azon kéne valamit állítani sztem ,mer többet mér.tudsz segíteni?
Szerintetek milyen gyakran kell olajozni a láncot? Azt is hallottam, hogy nem jó, ha túl sokat teszek rá, szóval érdekelne az is, hogy kb mennyi az ideális belõle?:)
Ilyenem van nekem is csak feketében,és nagyon szeretem
http://www.groupsets.co.uk/images/cateye_comp_cd100.jpg ilyen egyébként
Mi az,hogy gyorsabban forog?Nem azt nézi,hogy adott idõ alatt hányszor halad el az érzékelõ,meg a másik egymás mellett?És akkor csak kerékméretet kell beállítani.
igen szerintem elég közel van hozzá.de lehet állítani egy számot(218) az órán ,ha az összkilóméternél megnyomom a beállítás gombot ,ezt próbáltam állítgatni,de pontosan még nem sikerült...
Az órát ugy állitsd be hogy az a kis senzor ami a keréken van a lehetõ leg közelebb legyen a a jel fogóhoz..
Igy jót kellene mutatnia.. Nem jó ha távol van vagy nagyon lent van stb.. Mert ahogy viszed kijebb gyorsabban forog és ez álltal rosszat is mutata. Kb ott kell lennie ahol már alig fér el a jel adó mellett. ott mér jól..
hát többen mentünk és nekik pontos volt ,pont 30 km.és egymás mellatt haladva megnéztük a sebességet
Trekingre szerintetek mi jó?Mert most csak egy gyári gumi van rajta.Csak tudni szeretném mert azt olvastam,hogy ez a fajta ami rajta van gyorsan kopik:D Cross Trekkingre:)
Értem,akkor ezek szerint elég jó:) Defektre mennyire hajlamos?
Majdnem pontosan ugyanilyenem van, tavaly télen vettem. Nagyon szuper, jól tapad, egy világmegváltás lesz a traktoros gumi után aszfalton tekerni, ráadásul terepen sem éreztem, hogy nagyon csúszna (a terepgumi engem kifejezetten akadályoz terepen, ezzel nekem ott is könnyebb tekerni).
Esõben nem nagyon próbálgattam, de nagy tempónál valószínûleg gázos, fõleg hegyen lefelé. :)
Tegnap a bicikliboltban kinéztem magamnak egy slick gumit az MTBmre, Kenda K90-esrõl lenne szó.. Vélemény,tapasztalat esetleg valakinek a márkáról/típusról? Egyébként 1300ért adja darabját,ami szerintem frankó ár,és jó kis guminak tûnik
Elõre is köszi!
A szemét rasszistája,diszkriminálja a saját biciklijét
Amúgy ezek mibõl készülnek. Ugy értem, hogy ha csak egy vékony matrica, akkor nem véd tul sokat, nekem a tépõzáras jobbnak tûnik, de semmi tapasztalatom nincs benne
A pulzusmérés alapú edzésrõl már volt szó itt a topikban. Keress rá, olvass vissza!
A lényeg annyi, hogy idén nem csak érzésre akartam tekeregni. Valamivel átgondoltabb, célirányosabb edzést dolgoztam ki magamnak. Az állólépesség fejlesztésén volt és van a hangsúly. Arról, hogy mennyire hatékony és mennyire vált be nekem ez a fajta edzés, majd a szezon végén írok egy kisebb összefoglalót.
Kerok esetében az ipari csapágy szabvány cserélhetõ csapágyat jelent. Magyarul nem kónuszos csapágyak, nem egyedi a gyártó által készített csapágyak, hanem szabvány, bármely csapágyboltban kapható csapágy.
Pulzusmérõvel edzek. Ha tartani akarom az edzéshez választott pulzus zónát, akkor egy bizonyos tampónál nem mehetek se gyorsabban, se lassabban. Szóval 62 km-en 20 km/ó feletti átlag így elég elfogadható értéknek számít. Pláne, hogy csak 15 perc pihenõt engedtem magamnak egész uton.
Valószínûleg még nagyobb távot is bírtam volna állóképességgel, de a fenekemnek ennyi is elég volt. A szabim alatt még szeretnék néhány nagyobb túrát beiktatni, majd kiderül, hogy mi sül ki belõle.
Egy Trek 4000 aluvázra épített merevfarú montit hajtok jó néhány éve. Elõl Alivio, hátul Acera váltószett. Shimano M520 spd pedálok. 2001-es Rock Shox Judy XC telo. Ritchey felnikkel, ipari csapágyas agyakkal épített kerekek. Ritchey kormány és kormányszár. Lookin nyereg. Szóval semmi igazán extra.
Jó néhány éve bringázgatok. Ha valami érdekel, akkor annak utána olvasok, ha van rá mód kipróbálom. Szóval innen a tapasztalat. Szakembernek vagy igazi sportembernek azért nem nevezném magamat.
A 2.00" a külsõ gumi átmérõjét jelõli. Tudsz ballonosabb gumit is feltenni, ha a váznál van elég hely erre. Azt se hagyd számításon kívül, hogy ezzel a gördülési ellenállás is növekedni fog.
Közben elment mellettem 2 "hivatásos", mintha álltam volna. Talpig mezben, sisakban, ahogy kell...nagy élmény volt. :) Tudom, nem valami nagy szám tekerés ez, csak magamhoz képest mérem magam.