Közben elment mellettem 2 "hivatásos", mintha álltam volna. Talpig mezben, sisakban, ahogy kell...nagy élmény volt. :) Tudom, nem valami nagy szám tekerés ez, csak magamhoz képest mérem magam.
Aszfalt, sík. Alföldi gyerek vagyok, ha majd salakon is így megy, visszarakom a traktoros gumit :D
Na.:D
Amikor leugrok bringával egy nagyobb "magaslatról", akkor a lánc mindig nagyon erõsen hozzávágódik a láncvillához. Eléggé vastag a láncvillám, szóval nem tudok rá venni semmi védõt, egy gézdarab van ráeszkábálva home made:D
De nem is ez a lényeg, hanem hogy valamilyen eljárással messzebb tudom vinni a láncot onnan?
Vagy nem?:|
Szia !
A "26" a kerék méretét jelöli ami a te esetedben 26"collos (remélem igy irják):)
2.00: a külsõ szélességét jelöli, rátudsz tenni vastagabbat is (-mondjuk ez felnifüggõ)
Hali :)
Két napja csináltattam meg a bicajom, elõtte laza 5 évig hozzá sem nyúltam :(
Ma túrázni voltam, (nemsok, 25 km) és készítettem pár szép fotót.
Ami a meglepõ, hogy szolnokon van ez :)
Remélem nem gond, hogy bevágom õket, de nekem annyira tetszett, gondoltam megosztom veletek is :D
(A képek telóval készültek bocsi, a bijacom pedig olyan, amilyen, nem egy profi jószág, de jól megy :) )
Valaki meg tudná mondani, h az MTb olimpiát(23.-a szombat),lehet-e teljes egészében valamelyik csatornán nézni?az m1 re van kiírva de sztem csak pár pesrcet adnak belõle,Extrem-en csak Nissan világkupát közvetítenek.
Na majd holnap átnézem a gépezetet:)
Nem ugrál úgy hogy mindig, de azt felfedeztem hogy lehet hogy -2-3 láncszem segítene a dolgon.
Majd írom a fejleményeket:)
Ha átugrik, akkor nem a feszités a gond.
Akkor vagy a lánc kopott el ami elég valószinû, vagy a hátsó vagy az elsõ fogaskerék.
De sajna van egy elég rossz hirem:D Ha átugrik már, akkor kb 90% hogy az elsõ a hátsó fogaskeréknek is kampó, és a láncnak is. De az elsõt ne cseréld, hiszen ott 3 van tehát lehet hogy az uj lánccal is jó lesz még.
Tudsz de minek??
Ha felrakod nem fogod tudni hátul teljesen fel rakni a láncot.
2 lehetõséged van:
1 röviditesz a láncon (persze csak annyit hogy a váltó ne nyuljon ki ha hátul fent van)
2 a váltó feszitõ csavarján állitasz. Ha koppra be van tekerve akkor gyenege a váltó rugója! Vegyél egy komolyabb váltót..
okok.majd Csütörtökön felhívom õket,aztán remélem akkor elmondják.nincs messze éppen,de én saját magam szeretném beállítani,h legközelebb már mennyen a dolog.na de azért kössz szépen a segítséget!;)
Na és messze laksz a Bécsi úttol?? Láttam az aadat lapodon hogy Budapesti vagy..
Az Eurocenter Mellett van a StopShop nevû üzlet. Annak az aljában van a MAli.. Õk forgalmazzák magyarországon a Marzocchit.. Lehet jobban járnál ha bevinnéd hozzájuk.
Vagy telefonálj nekik és kérdezd meg hogy hol lehet állitani! Õk becsukott szemmel lemondják hogy kell, vagy ha odaviszed be is lövik.
Keress rá igy googlin! Ha találsz egy olyat ami pont olyan mint a tied, linkeld ide a képet aztán keresek valami infot róla.. Sok találat van és nem tudom hogy néz ki a tied.
:DDDDD
Marzocchi Bomber 2 EXR Comp..asszem!:D
állítani lehet,mert a tetején is jelzi merre kell tekerni +/- irányba.csak éppen hiába tekergetjük,semmi!:D
amúgy alján is van imbuszos rész,azt is kitekertük,és semmi...
na,közben megpróbáltam Gordon leírt módszerét,nem sikerült!:DDD
tekergettünk alúl,tekergettünk felül,semmi nem történt.mindkét szárban rugó van,azt is kiszedtük.a rugók alatt van imbusz kulcsos fedél,na most szerintem azt kéne tekergetni.btw:ha kiengedjük,sziszegést kell hallanni amúgy?:D
Nadrágból is jó az olcsóbb. A lényeg az, hogy legyen kényelmes, ne dörzsöljön sehol se. A magam részérõl a kantáros változatot jobban kedvelem, mert nem csúszik le az ember pocakjáról. (Már akinek van...)
Elvileg van rajta egy tekerhetõ kupak.. Ha azt jobbra balra tekered ez a dolog megvalósul..
Ha nincs nézd meg a másik szárát is.. A Marzocchi és sok más gyártó is elõszeretettel használja azt, hogy az egyik szárban a levegõt a másikban meg a rugót tartja:D
Ha egyiken sincs. Akkor lehet olyan lehetõség hogy az a kis imbusz csak a kupakot tartja és alatta van egy szelep, ha pumpálod keményedik, ha kiengedsz belõle lágyul.
Ha csak az imbusz állitja (amit nem hiszek) Akkor meg tekergesd jobbra balra ha keményedik vagy puhul jó ha nem akkor nem az állitja.
Több tippem nem lehet, ha ezek után sem tudod melyik csavar mit csinál, inkább ne nyulj hozzá! Vidd be a Maliba (StopShop Bécsi út [ha pesti vagy]) És õk megcsinálják.. Ha szépen kéred lehet ingyen is..
Hali!technikai kérdéssel fordulnék felétek!van nekem egy Marzocchi Bomber 2-es levegõs villám.na a kérdés az lenne,h a tetején lévõ kis bigyuszt imbuszkulcsal kell állítgatni?h a mozgása puhább,v keményebb legyen.hülye kérdés,de sose csináltam még ilyet!:DD
a másik,h ha puhára akarom állítani,elcseszni nem tudom a villát?vagy vlmi..nem tudom..segítsetek!:D
Na megvan végre a nyári gúnya. :) Sikerült egy olcsóbb, de mégis jó darabhoz hozzájutnom, az elöl kizippzárarazható változat (Balance). Tetszik, kényelmes, holnap reggel lehet körbe is repítem a 27km-es sprintkörömön. :)
Következõ kérdésem: a nadrág. A kérdés kb. ugyanaz: érdemes az olcsóbb (4 ezer ft-os Hervises szteccs, béléssel) kategóriával is foglalkozni? Van esteleg valakinek ilyen?
Gabo kolléga! Nem a haladó kategória létjogosultságát vontam kétségbe! Egyszerûen csak annyit mondtam, hogy a 400 lepedõs bicajt is csak hajtani kell, ugyanúgy mint a 40-eset...és annyit, hogy a nagytöbbségnél megvan az a határ, ami után nem éri meg a bicajra költeni. Nem mondtam olyat, hogy nincs egy olyan szûk réteg, akik kihasználják a drágább bicajok által nyújtott - még ha nem is kifizetõdõ - pluszokat, elõnyöket. Természetes hogy van ilyen és kell is...megaztán sportoló-utánpótlás is jó, ha van. Ezzel természetesen nem mondom azt, hogy aki 40k-s bicajjal teker heti 120km-t, az nem sportol, mert dehogynem. :)
kérdeznék még a forgáspont hibával kapcsolatban.Ma kérdeztem az illetöt és azt mondta hogy nem a csapággyal van a gond hanem hogy az azt rögzitö csaval huzta ki a menetet a vázból.
A kérdés az hogy ezeknél a vázaknál mennire lehet furni a vázakat egy nagyobb menetet ha furok bele az megoldható vagy inkább ez már neccesebb dolog és nem lehet jol megcsinálni?
Semminek nem szabad!
Igaz nekem 8000ft s van, még is kotyog.. Nem birja a 100kg-mat és ezeket a terheléseket! Erre Találták ki a Head Lock nevü szerkenytyüt.
Nem nagy dolog egy egyszerû menetes szár ami a stucnit és a villát a villa nyakcsõjében összeköti..
Ilyen van nekem is.. Igy meg sem mozdul:D Mégha akarna se tudna..
halljátok és az ipari kormány csapágynak télleg nem szabad kotyogni?
Olyan gondom van, hogy mikor tekerek akkor elõrõl ilyen ropogáshoz hasonló kattogó hang hallatszik azóta van ez, mióta jobban meg lett húzva, mert lötyögött az egész. Esetleg túlságosan meg lett húzva, vagy mi lehet a gondja?
Sziasztok!
Egy bringások számára kifejlesztett GPS vevõt szeretnék ajánlani nektek!
A mellékelt linken a képre kattintva minden vele kapcsolatos infót megtaláltok!
Ha bármi kérdésetek van akkor email ide:
yager01 kukac freemail pont hu
Sajna igy hogy nincs elsõ féked elég nehéz!
Ha lenne behuznád, és elkezded elõre hátra mozgatni a bicot és akkor meg fogdosod a pontokat (teló nyaka, Teló becsúszószárak) És kiderül hol mozog..
Igy nem tudom... Valahyog próbáld meg a kereket rögziteni, és ugy mozgasd a bicot..
Az se rosz ha kiveszed és a telót rárakod valami tengelyre amin fixen áll és ugy mozgatod..
Húú ismerõsek ezek a képek! Hajag, én Veszprémi vagyok mi is feltekertünk tavaly, hát befostam, de megállás nélkül felmentünk, most már talán könnyebb lenne, de úgy látom lezárták, kocsival már felejtõs:d
Én azt az áttételt használom hegynek fel,amivel amúgy is szoktam tekerni,max 2-vel váltok lejjebb,nem véletlen használok 4 sebességet össz-vissz a nyolcból:)
Mi pilisben azt csináltuk a vége felé már,hogy 5 méter tekerés,1 perc pihi:D Néha sikerült 10-et is tekerni:D Meg toltunk bele rendesen,de ma már jobban bírnám.Csak lefele nem tudnék az áttétel miatt olyan gyorsan jönni.
Nekem leghosszabb 90 km körüli volt,mert a tanár elnézte a hévet,és +10km-t mentünk.Felmentünk a pilisbe,gyorsabban tekerni már nem tudtam,képtelenség volt azokkal az áttételekkel,3/8-ban már fúrógépet lehetett volna kötni rá,hogy hajtsa:D Marha jó volt lefele,fõlega hajtûkanyarokkal,egyikben jött szembe valami mercédesz terepjáró:DD