Hali! Na most, hogy lecsengett a szezon, úgy döntöttem, itt az ideje, hogy új napszemüveg után nézzek. :-) Kinéztem egyet, és érdekelne, hogy valaki találkozott-e vele? Tapasztalat? Vélemény? No szóval: BBB BSG-27 Driver PH fotokromatikus lencsékkel.
nah sikerült ma belsõt cserélnem,megszenvedtem vele emrt ez volt az elsõ alkalom,meg a belsõ leengedett állapotban is vékonyabb mint az eredeti de jól mûködik,nincsen vele semmi baj
ezt még énis tudom, pedig nem használok ilyet :)
mindig tisztán kell tartani, és nem kell kenni semmivel
Hát szerintem olyan 700-800ft. De én már régen vettem. Ez csak akkor jó megoldás ha nagyon bringázni akarsz. Mivel a felét sose fogod tudni felhasználni. Vannak benne akkora lóbaszó foltok hogy nem tudod felrakni bicór. De van benne két 3db pici is. Én legutóbb akkor vettem amikor fent voltam DH-zni a hegyen é a "kövesen" ami nem vénetlenül kapta a névét. Kb egy 40-es tempónál rosszul terheltem és kaptam egy kigyóharapásos felütést a gumiba. Kb 0.0005sec alatt full lapos volt alig birtam megállni:D Aztán semmi folt nem volt nálam se belõs. Toltuk kb 5km-et és ott a benzin kuton vettem ilyet. Azzal csináltam meg.. Ilyenkor nagy segítség.
ha a törölgetésemre válaszoltál én a telóra gondoltam:D amúgy most jut eszembe hogy régi bicajomról lehet jó a belsõ ebbe,és belerakom ezt meg megcsináltatom
vagy akármelyik hiperben lehet sztem kapni foltkészletet, vagy lehet h valamilyen belsõt is.
Az nem jó. De pl benzinkuton tudsz venni motorhoz való ragsztót. Ugyan olyan mint a brinfgás csak nagyobb a folt. De van benne olyan méretû is amit bicóra fel tudsz rakni. Ha nagyon akarzs bicozni szerintem megéri.
Nem kell zsirozni azt! Felesleges. Annyit tegyél meg hogy sokszor törölgesd meg, hogy ne legyen poros. Mert igazából a por késziti ki a szimeringeket. És ha az bejut belülre akkor tudja kikotyogósitani. De sajnos ez igy is befog következni.
Nem irtál hülyeséget a mongoose is nagyon jó. Csak a Rock machine nagyobb név. Amcsi márka és nagyon jó dirt gépeket gyártanak mind montira mind BMX-re
Hozzáértõk segítségét kérem: az elkövetkezõ napokban tervezem megvenni a két cajgli egyikét. Sztetek melyik a jobb, és miért? cajgli 1 cajgli 2 Elõre is kök!
sok marha azt hiszi mert hogy van egy 20 tonnás gépe amihez nem sok ész kell õ az isten,én csak budafoknál a felüljárón mentem át egyszer hogy ne keljen este 10kor kerülnöm,szerencsére üres volt akkor
üdv annyit kérdeznék, hogy létezik-e olyan kormány, amin gyárilag beépített lámpa(k) vannak, a rúdon belül persze. megtelt a kormányom, és helyet kéne csinálni :P kösz
A bringák között egyre több a karbon, az alkatrészekben a mûanyag, a mellekben a szilikon, valami azonban nem változik: A Campagnolo sapka! A világbajnoki csík úgy látszik, örök, mint ahogy a lágyan ívelt Campa-felirat is.
Sziasztok! Adnátok tanácsot, hogy a DEMA Merano, a KTM Life Joy és a Gepida Alboin közül melyikre érdemes rákattanni? Városban és 1-2 napos túrákon használnám.
Azokat ugy állitottam be hogy mindkét végálásba beállitva a váltot hozzáigazitottam az ütközöhoz, hogy ne tudjon leváltani a fogsorrol, de azon kivül még van egy csavar hátul és a bovdennél is lehet tekerni valamit.Esetleg azzal mit lehet kezdeni hogy feszesebb legyen a lánc vagy messzebb legyen a válto gorgoje a fogsortol, mert majdnem összeér vele.
van 2 csavar a váltón egyik felel a kifelé másik meg a befelé állásért. tekergesd és rájössz, annyira nem nehéz (elpaszni úgy sem tudod)
Tudna nekem valaki egy leirással tanácsot adni hogyan kell a hátso váltot beállitani? Mert sikerült kicserélnem a fokaskeréksort és most nem vált le a legalsora és a legfelsöre és az utolso elöttin is ugrik a lánc. Egy shimano thurney váltom van 7 seb. fogaskoszoruval.
hi all
Nekem egy Hauser five5-om van és igen bika de a pedálok...ehhh nah szal Kamara erdö=bánihop:)= mind kettö pedál eltört:D:D:D nah szal most kell vennem pedált..:S
Sziasztok. A segítségeteket kérném.Biciklit akarok venni, igazából aszfaltra,az asszonnyal fogyni egy kicsit.Néha egy kis erdei út, de semmi túlnagy gyilkolás.A bajom, hogy egyszerre kettõt kell vennem (az egyikre gyerekülés,stb.).Úgy 40.000ft-ra gondoltam per darab. Hauser Grizzly-t (Tense)néztem ebbe az árba, abból van ffi-nõi, arról mi a vélemény?Vagy Gepida Mondo 300? Vagy, ha valakinek van jobb ötlete esetleg, mert én nem értek hozzá, a márkákat sem ismerem. Elõre is köszi.
Szingó – A szingó olyan gumiköpeny, ami kör keresztmetszetû, a belsõ beléje van varrva, és a felnire nem a körbefutó drót rögzíti, hanem ragasztó, ami a szingó belsõ felületét takaró textilszalagot és a felnit rögzíti egymáshoz. A szingós felninek ezért nincs pereme, hanem homorú felületû, hogy a virsli alakú szingó szépen felfeküdhessen rája. -báj Galad
singós a felnim, ezért sokat nem tudok válogatni és így szingós tufót használok, viszont ha nem szingós a felnid akkot egy jó kis continentált vagy vittoriát vennék.
Ha kisebb megoldás akkor. Csak egy váltót is kell venned. Az ugy a legolcsóbb akkor. Ezt megvesezd 4200ft plusz egy váltó mondjuk az lehet egy 5000ft körül. Szerintem egy 12-bõl megvan. És ha most is 7-esed van akkor váltókar sem kell venned.
Köszi az árakat majd meglátom. A linken lévö racsni elviekbe 11-34-es fogosztásu tehát 2 fogaskerék is kisebb mint az enyémen ezért gondoltam hogy jo lehet, de sajna akkor nem jo a váltom hozzá :(
Hátha mentes racsnid van. Akkor nehéz az üg mert azt nem tudod csak komplett kerékkel 8-asra cserélni. A Megarange váltóra rá van irva az hogy az az. De az meg a másik fele hogy ezel nem oldódik meg a gondod. És méghozzá azért nem merz a ,egarengnek a kicsi foga sem kisebb mint egy sima racsninak. Annak csak a felsõ tányérja nagyobb. Magyarul ha ilyen gondod van csak ezek a lehetõségek jöhetnek szóba:
Cserélsz egy kereket és veszel 8-as fogaskoszorut. (+váltókar+váltó) Cserélsz egy elsõ hajtókart (monoblokkal) és teszel rá egy nagyobb tányért felülre.
Ha ezeket nem tudod megtenni, és a mostani elsõ hajtómüvedrõl nem bontható a tányér akkor sajnos nem fogod tudni ezt megoldani. Minimum 16-20 ezer forint ez a javiás kb.
Ha a kerék és a váltzó cserét válsztod az kb. Kerék: 15000ft (alaphangon) váltó (5000ft) fogaskoszorú: 4000ft váltókar: 4000ft (párba 8000ft) ez: 28000ft
Ha a hajtókart cseréled: Maga a kar kb: 12000ft (persze lehet jóvalk drágább is) ez a Truvati FiveD ára Monoblok: 3000ft. Ha uj tányért raksz az kb 4000ft de ez nem biztos hogy kell mert lehet olyan kart venbni amin nagyobb van. ez kb: 19000ft tányér nélkül 15000ft.
Szóval ez olcsóbb, és ezzel drasztikus változást érhetsz el.
Csak nem tudom hogy a thurney váltom az megarange-e.Egyébként csak 7-es menetes racsni van most rajta.Ha meg le akarnám cserélni a 8-asra akkor vehetnék uj váltot és váltokart is és még az agy se biztos hogy jo lenne hozzá. Köszi a leirást,de mint irtam most minden a leggyorsabb menetre van állitva(elöl a legnagyobb, hátul a legkisebb) és igy szalajt, ha visszaváltanék akkor olyan mintha leesett volna a lánc olyan könnyen megy. Sajna elöl is valami sima (proweel márkáju) menetes hajtokar van és nem monoblokkal igy az elég sokba lenne kicserélni, föleg egy 30eFt-os bringán. Ezért gondoltam hogyha a fogaskoszorut cserélem csak, akkor meguszom olyan 2-3eFt-bol. Csak nem tudom hogy melyik lenne jo választás ami nagyobb áttételt ad a mostani 14-28-asnál és menetes felfogatásu 7 sebességes.Ha valakinek van ötlete az szoljon.
A Megarange-hez csak megarange váltót tudsz használni. Ezért ehhez a fogaskoszorúhoz csak az jó. A nem ehhez való váltók nem fogják tudni felváltani a felsõ tányéra vagy ha meg is teszi nagyon ki fog nyulni a kanál. Szóval ehez olyen kell.
Én azt javaslom hogy ha elõl 3 tányért használsz és hátul 8-as fogaskoszorút.
Hogyha távokat akarsz tekerni és nem száguldozni akkor elõl középsõ-t használd. Hátul pedig közép és alatti fogakat. Ha fel fele hajtasz elõl kicsi hátúl közép és fel fele lévõ fogakat. Ha gyorsan akarsz menni elõl nagy tányér hátul közép és le felé fogakat.
De ha még igy gyorsan megy a lábad akkor az a legjobb megoldás, ha elõlre veszel a hajtókarra nagyon lánckereket. Ha ezt megteszed olyanra betudod állitani hogy beszarzs ha el akarsz indulni vele:D
Ugy csinálj mindent mintha Autó lennél. Magyarul mindig abba a sávba menj ahova jutni akarsz. Persze jobbra tartva a szélén. Ha igy viselkedsz az autosok tudják mit akarsz, ha jobbra balra kalipálsz rosz sávból mész egyenesen stb. Akkor összezavarod õket és könyen elüthetnek. Szóval jól csináltad onnan kell tovább menni egyenesen.
Jó linkek :) Ma voltam a futárélet nagyjával Dorogon a Tour de Kanyar mozgolódás révén és nagyon jó volt. (alleycat-en van infó róla, de míg ninja lent van nem lesz elérhetõ) Volt bográcsozás meg bmx-es ugrálás a palatinus tóba :)