Mondjatok nekem olyan lámpát elõre amivel nem csak engem látnak, hanem én is bitang jól látom az utat ja és nem kell óránként elemet cserélni.
Maximális elsõ eltérés: 20 fog Teljes kapacitás: 43 fog Max. hátsó lánckerék: 34 fog Min. hátsó lánckerék: 11 fog Vezetõ/Feszítõ görgõ fogszáma: 13/13 fog
valaki mondja el légyszi h ezek az adatok pontosan mit jelentenek mert ötleteim vannak de nem akarok szarba lépni... köszi
Na...ehhez nincs hozászólásom, azt sem tudom eszik-e vagy isszák:)
nah akkor egy ujabb kérdés nem pont ide vág egy dpbpz 400milis casati festék mennnyibe kerül mert neten sehol nem találok rá árat sétálni meg nincs kedvem:)
éna centírozást haverommal csináltatom meg mega fûzést is, egyszerûen anynira nincs hozzá türelmem, h az vmi szörnyû
Na ez és a centírozás az, amit én inkább szervizben végeztetek. Mert attól tartok ilyenkor, hogy összebarmolom a hajtókart. Egyébként minden mást én is magam szoktam csinálni.
Na hál istennek.. Azért szenveddtél vele. De örülök hogy segithettem. Nem egyszerü tudom mert két hónapig dolgoztam bringa servizbe szóval tudom ja meg az én bringáimat is mindig én szerelem. Ha van még valami irj nyugottan. Fu de szar szöveg.....
tehát magyarul a kis mentes részt kell hajtani és közben huzni lefelé a hajtókart is ? amibe kapaszkodik a nagy menetes ami forog a kis mentesen..
Dehogy a kicsi menetes rész feltámaszkodik a monoblokkra vagy a középtengelyre , és ahogy hajtod befelé a nagyobb menetes rész lehuzza a hajtókart és igy jön le. Mert a monoblok vagy a középtengely kupos és amikor felteszed rászorul és azt csak hajtókar lehuzóval lehet leszedni mert nincs olyan fogás rajta amit ugy megtudsz fogni hogy lehuzd a kupról. Na ezt jól megaszondtam...
jah ez igy oké de nem értem hogy mit csinál ez a lezszedólke mert a hajtókarba jól belehuzom utána egyik kézzel tartoma pedált a másikkal meg leszedem a hajtókart és akkor a kisebb mentes rész meg csak ott van? vagy annak mi a szerepe támaszt tart tolvagy mi?
Nem !! De igy se roszz. A keteddel ellentartasz a a pédállal. És huzod amig le nem esik nagyon nehéz meló huzd mint az ökör. Kupos ugyhogy nehezen fog lejönni. Viszont arra figyelj hogy a hajtókarba is jól huzd meg (ne megtépd) ,ert ki tudja tépi a menetet. Tehát nem meghuzni kell hanem lehuzatni vele.
vannak itt még kérdések:) vettem egy hajtókar leszedõt amin ugye van egy kisebb meg egy nagyobb menetes réész a nagyobbat betekerem oda ahonnan a takaró csavarokat kiszedtem és a kisbbbel mit csinálok meghuzomm tökig és várok h egyszer csak leessen :) vagy a pedált kell megerõszakolni?
Ez attól függ milyen váltókarról van szó. De valószínûleg azt is le kell cserélned, miután általában nem egyezik a kiosztás. De egy fogsor nem olyan nagy tétel(viszont ha fogsort is cserélsz, érdemes láncot is, hacsak az nem új vagy alig futott).
Ahhoz specko szerszám kell. ami ugy néz ki hogy van egy külsõ menetes fej amibe van egy tengely és azon van egy kulccsal tekerhetõ rész ezt kell belerakni a hajtókar belsõ menetébe és ez fogja lehúzni neked. Ha ilyen szerszámod nincs akkor vidd servizbe. Ne próbáld meg más modszerrel leszedni mert csak kárt fogsz csinálni benne. Vagy vegyél egyett késõbb is jól jöhet.
hali mindenki lenne egy problémám a hajtómûvet akarom lepucolni a vasról és kiszedtem a két csavart de z egy istenért nem akar lejönni mi a gond? már csak ez van a vázon... elõre is köszi
Még egy lehetõség: nézd meg nincsenek-e fellazúlva a küllõk. Ez esetben is produkálhat hasonló tüneteket.
vagy megrángatod oszt h lötyög meghúzod ha nem akkor meg betolod a szervízbe és megmondod h 2 sörért megcsinálják e ebben a melegben nem mondhatnak nemet két hideg sörre:)
Nézd meg a hátsó láncvilla hegesztéseit, ha nincs repedés akkor nem azért. Nézd meg a légnyomást a kerékben. És nézd meg a kerék felfügesztést hátul jól van-e rögzítve vagy nem repedt-e. És még egy nézd meg a hátsó kerék nem lóg-e. Ha ezek közül egyiket sen tapasztalod akkor nem tudom, akkor vidd servizbe.
1 kérdés, mitõl lehet, hogy úgy érzem egy ideje, a hátsó kerék "sodródik"
Dehogynem... Csillebércnél ott van az ami a vb -ment egy pár éve. Már én is végig mentem rajta párszor. Amikor még cc-s voltam, most hogy Dh-zok má nem járok arra de az egy kemény pálya 11 km hosszú. Most inkább Jonoshegy és Normafa környékén járkálunk (persze lefelé)
Ha a héten nem is, de a következõ két hétben szándékomban áll túrázgatni egy kicsit, lévén végre szabin leszek. A nagy meleget ugyan nem igazán kedvelem, de azért a bico nyergében kicsit jobban elviselem. Amúgy a bringás lesülés nálam is megvan. Karok a mez és a kesztyû között, a lábak a bicosgatyó vonaláig... Nekem néha még a napszemüveg helye is látszik. Nem hiszem, hogy strandra mennék mostanában, így különösebben nem izgat.
Szombathelyre menet nekem több, mint 6 liter folyadék elment a szûk 8 óra alatt, viszont hazafelé kevesebb, mint 7és fél óra volt az út és még 4 liter sem fogyott el. Igaz, enyhébb volt az idõ vagy 4-5fokkal és a szél is hûtött rendesen.
Jártok valamerre ebben a nagy melegben? Én azért elmegyek kicsit, még ha nem is nagy távra. Most néztm a hiradót, péntekre már 37fokot is mond... Basszus! Az úton úgy belesûlt a hátamba a hátizsák...úgy nézek ki, mintha kantáros nadrágban napoztam volna:D
Én is itt vok. Csak nincs mirõl beszélni. valaki dobjon be témát.
Újra itthon. Megérkeztem Szombathelyrõl. Pápa után olyan pofaszelem volt, hogy némelyik kaptatónál már le kellett tennem elöl is a kis tányérra. Azt hittem letép a bringáról. De akkor is leküzdöttem!
Ahogy a képet néztem, a "láncvilla" jobb szára mintha a középrész közepébe csatlakozna bele, ebbõl gondoltam, hogy talán abban fut valami kardán tengely.
én nem értem h h a francba mûködik
Sztem a bringa már nem bringa lánc nélkül és olajos kéz nélkül :P [Bár õ BMX-es]
http://www.shimano.hu/catalog_sh/c_wheels_index.html itt található a kinézett szet
Egy kérdés: Kinek mi a véleménye a shimano wh-r550-es kerékszet-rõl? Mert azt néztem ki következõ lépcsõnek a fejlesztésben. Persze mellé egy tiagra fék/váltókarral. De ha van valami jobb ötlet elfogadható áron, arra is kíváncsi lennék. Viszont csak 9-es fogaskoszorú sorral, mert nem akarom most lecserélni a hátsó váltót is.
Miután azt írtad, hogy az alpokban laksz, így valószínûsítem, hogy te valahol az osztrák oldalon vagy, én meg a másik irányba. Tatabányától mintegy 10km-re lakom egy kis faluban.
Jövõ héten szabizok és ismét túrát tervezek. Ezúttal Szombathely oda-vissza a cél. Nagyjából úgy 160km-re lehet tõlünk. Egyik nap oda, másnap pihi, séta, találkozó ismerõssel, aztán harmadnap vissza. Bízom benne, hogy az idõjárás is kegyeibe fogad.
Csak azt akartam mondani, hogy most néztem az olimpia.hu-n, már nem az a konfigurácio fut gepida bandon 970 név alatt, mint amikor elkezdtem összerakni ezt a gépet. A mostani kinálatukat tekintve inkáb a bandon 930, bandon 970 és a bandon 1000 keverékének lehetne nevezni az én bringámat.