nyelvtanra 1szer kellett írni 1 életrajzot, én ezt adtam be, 4es lett XD (de csak a külalak miatt)
Önéletrajz
1990. április elsején születtem. Szüleim Gipsz Jakab és Kandisz Nóra. Édesapám egyetemi professzor, édesanyám logisztikai menedzser. Három testvérem van. A legkisebb még általános iskolába jár, a többiek középiskolásak. Az általános iskolát Osstfyasszonyfán végeztem a Titánium Tamás Általános Iskolában kitûnõ eredményekkel. Jelenleg a Nap Pali Buddhista Gimnáziumba járok. Már kiskoromban kitûntem remek betonkeverõi képességeimmel. Ha én csináltam a járdát, az sose repedt fel. Jelentkeztem a Kis malterosok táborába. Ekkor döntöttem el, hogy ezzel szeretnék foglalkozni. 1999-ben elsõ helyen végeztem a Kovács Béla Betonozó Emlékversenyen. A Mekk Elek Nemzetközi Versenyen bejutottam az európai döntõbe. A felvételi vizsgát jelenlegi iskolámba hibátlanul írtam meg. Saját csoportot is kaptam, akiket megtanítottam a betonozás minden rejtélyére. 2005-ben megkaptam a Ka Pál Cement kitüntetést. Több nyelvet is beszélek: magyar, cigány, orosz. Szabadidõmben sportolok és talicskaversenyeken veszek részt, amiben mindig dobogós helyet érek el. Betonozási képességeim alapján arra jutottam, hogy a Malter Mihály Egyetemen szeretném tanulmányaimat folytatni. Osstfyasszonyfa, 2008. 11. 03.
Gipsz Lajos Osstfyasszonyfa, Réz utca 13.
1.VH Hasonlítsd össze a SZU és a hitleri No vezetõinek személyét. egyik haverom ezt írta:Hitlernek kefebajsza volt,Sztálinnak nem. a tanár meg odaírt egy kérdõjelet
kémia óra: - tud vki valamit a sósavról? egyik gyerek beszól: -azt eszik vagy isszák?
Tavaly biosz dogában volt 1 olyan feladat hogy írjunk példákat a szimbiózisra, a tanár meg a doga elején megjegyezte: "Mielõtt valaki megkérdezné a szimbiózisra nem jó példa a jedik és a midichlorianok közti kapcsolat"
höö!?
Ilyen tételek? OMG. Már látom elõre az én érettségim :)
Nekünk kellett szerkeszteni egy szöveget. Mondatok voltak megadva amiket bele kellett tenni, és aköré kellett írni valamit. Én nekem ez jött ki: (a megadott mondatokat kiemelem.)
Hoztak egy jókora nagy dobozt! Leesett. Utána pedig jöttek a gonoszok, a sötét ruhás alakok. Az ördögök, de egy érzés fogott meg. A zöld következik. És? Mit hoztak? Tükröset! Frantic!* De nem értik meg, hogy annak a szövegnek amit írok semmilyen értelme nincs! Hányszor mondjam? Kérem a jegyeket és a bérleteket
* Hallgattam közbe az mp3 lejátszómat és akkor ért el a Metallica - Frantic c. számhoz.
Mindezt dogába XD
Romeo es Julia konyv es film(!!!??) osszehasonlitas!?!!?! Es ez egy tetel volt???
Hasonlitsa ossze Arnold Schwartzenegger korai muveit(Red Sonya, Conan) egy -egy neoklasszicista(True Lies, Twins) alkotasaval. (2007es tetelsorbol)
kémiatanárom mesélte: - dogában a kérdés, hogy milyen a klórgáz.....1ik válasz: szintelen, szagtalan, sárga büdös gáz - feleltetés... tanár: mondj egy energiahordozót...diák: kamion (full komolyan)...tanár: legalább azt mond meg, hogy eszik-e vagy isszák ?!?..diák: eszik
sztech-tanár sztorija: csávó próbálja betuszkolni a meghajtóba a floppy-lemezt..csakhát nem nagyon megy, mivel a rossz végén fogta (ahol az elcsúszó kis izé van :)..tanár fogta a fejét, mondja hogy "fordítva te szerencsétlen"..erre a gyerek fogta és fejjel lefelé fordította a floppy-t..
meg volt nálunk egy olyan eset középsuliban, hogy srác nem üres lapot adott be dogára, hanem kitépte a könyvbõl azt a részt, amibõl írtunk, ráírta a nevét és úgy adta be..
Érettségin estek meg velem a következõ mókák:
Nyelvtan a kérdés a metaforák tárgyköre volt, ezek különbözõ variánsai és gyakorlati feladatként a diáknyelvben használt példái. Ilyeneket vettem példának, hogy "zsír", állat". stb. Tanár mondja, hogy jó, elemezzem õket stilisztikailag. Én erre: "Ha például én azt mondom, hogy te állat... már nem a Tanár Úr...". Mindenki dõlt-borult a röhögéstõl.
Pár percre rá jött a német szóbeli (kéttannyelvûs voltam, kötelezõ volt). A Der Schimmelreiter címû novellát kellett elemezni, a tanárnõ egyik kérdése az volt, hogy a fõszereplõ milyen társadalmi osztályból származik. Azt tudtam, hogy valami nagy fejes, de hogy nagypolgár, vagy fõnemes, azt nem. Erre bevágtam: "Er kam aus der untersten Klasse der obersten Klasse (a legfelsõbb osztály legalsóbb osztályából jött).". Herr Schneider, aki amúgy fizikatanár volt, az asztalt csapkodta, úgy röhögött.
múlt évben érettségiztem és hát a magyar sosem volt az erõsségem. Irodalom szóbeli:
Kihúzom a Rómeo és Júlia, könyv és film összehasonlítását. Na mondom fasza, a filmet nem láttam, a könyvet meg 5 éve olvastam. Mind1, el kezdek ilyen alap dolgokról beszélni, hogy a gonosz az sötét ruhát hord, meg árnyékban van, akkor, hogy a szomorú részeknél pl. hegedû szóló van, ilyenek. Erre a tanár megkérdezi, hogy mikor hallható zene a filmben. Baszki... Há mondom, a filmben az eleje és a vége között többször is hallani zenét...
Nyelvtan szóbeli:
Az elõkészítõ órákra sem mentem be, meg a tételeket sem olvastam el. Kihúztam a stílust. A fél órás felkészülés alatt egy büdös szót nem tudtam írni a papírra, úgy voltam vele, hogy majd húzok újat (na nem mintha bármi mást jobban tudtam volna). Kimegyek, beszélek minden másról, látták, hogy semmi nem megy, akkor nézzük inkább a feladatokat. Lényeg az volt, hogy a papíron volt több cikk, és meg kellett határozni, hogy melyik stílusba tartozik. Ugye ezt már rég ki kellett volna dolgoznom, de azt hittem, hogy újat húzatnak velem, így el sem olvastam õket. Na mind1, gyorsan belepillantok az egyik szövegbe, annyit láttam, hogy kukorica, aratás, búza... Há mondom, ez biztos az agrár stílusba tartozik. teremben hirtelen megfagyott a levegõ... tanár beírta a minimális 5 pontot, majd egy köszönjük Levente-vel búcsút intett nekem. De átmentem:D
azaz bence
toldi dogán ezt írtam:míg toldi benn a fogadóban mulatoot,bencwe kinn a lovát kefélte
két haverom egymás mellett ült,amikor énekdogát(a köcsög tanárunk énekbõl is tud iratni)írtunk.egyik odaírja a kérdésre:nem tudom erre a másik ezt írja:én sem
Nálunk egy remek esszé volt megörökítve, de a felvétel elveszett :( Sokáig rajza volt a pendriveomon, de valahogy letöröltem :( Megpróbálom elõkeríteni :S
Egyik nap a föcitanár órán: Ugye most az a hepije volt, hogy csak a lányokat feleltette. Szóbakerült valahogy a férfi-nõ átoperáció. egyer csak ezt mondta: "... talán még a külsõ jegyek megváltoztazása könnyen megy, de az agyzsugorítás már fájdalmasabb beavatkozás."
meg a "holdat a föld világítja meg"
nem én voltam -.-
Nekem egy föci-fizika-biosz-kémia versenyre volt elõkészítõm, és pár nevet kellet kapcsolni valamilyen eredményéhez Boyle-bojler Thomson-gépfegyver, gazella
Föcióra: A tanár kiadja a "parancsot": A papír jobb felsõ sarkára a név és osztály. Erre az egyik haver a bal felsõre ír mindent. A tanár ezt egybõl kiszúrja és ezt mondja: -Maga akkora egy f@sz hogy lógatni kellene! Aztán a haver átír mindent középre !OMG! Erre a tanár: - Maga f@szorrú! :D:D:D
Irodalomóra, villámkérdések Arany János témában: Tanár:Ki az T betûvel kezdõdik a neve, nagyon erõs kitalált személyiség Diák (sikhülye): Terminátor!
Fõiskola, angol óra vége. Villám, rövid kérdések, válaszok:
Tanár: -Beszélsz oroszul? Én: -Do you speak páruszki? (Leheletnyi orosz tudásom maradványa....) Az egész csoport dõlt a röhögéstõl, tanárostul.
Egyszer nyelvtan órán régies stílusu szöveget kellett irnunk. Természetesen nem csi9náltam meg a házít, így amikor a tanár felszólitottott nem lett volna mit mondanom. de persze az ember agya akkor vág a legjobban ha éppen magát kell mentenie így azt mondtam.
-elnézést tanárnõ, de ez a szöveg olyan régi hogy el sem tudom olvasni.
en ilyet irtam az elmult tanevben (mellettem ulorol masoltam, de kicsit furan ir, es mast olvastam): eredeti: egy fiatal lanyt vett felesegul es amit en irtam: egy fia lett
Én mindíg az "õrizem a szemetet" mondattal buktam el..... biztos sokan mások is, ezt nem lehet nem félreírni- mondani.
Fiú osztálytárs: elkezdték építeni a Makk Ádám (makadám) utat..
Egyik kedvelt barátom töri dogája: És 3.András hazahozta Jeruzsálembõl Keresztelõ Szt.János gyermekkori koponyáját.
Egy tanárom mesélte régen, hogy dolgozatot íratott egy osztállyal, 'Shakespeare - Vízkereszt vagy amit akartok' témában, erre az osztály fele elemezte a Rómeó és Júliát. Másik: volt egy hiper-okos osztálytársam. De tényleg. A sztori valahogy így szólt: Szent István korában az emberek gyûjtögetõ életmódot folytattak, bolyókat ettek és halásztak. A királyuk István volt, pogány, de keresztény akart lenni. István ezután megtette nõéül Gizellát és felnégyelte ellenfelét mondván így jár az aki ellenszegül neki! - na az utolsó mondat szó szerint így van, annyiszor olvastuk hogy megjegyeztem, meg nálam van a dolgozat (nem én írtam), megszereztem, és ereklyeként õrzöm, talán egyszer közzéteszem. :) Érettsaégi elõtt íródott a mûremek tételbõl.
Hy Én régen ilyenekt irtam,hogy:
töri:1939. szeptember 1 kitört a második Világháló.
irodalom:A muzsák a parnasszuson üldögélnek,pihengetnek másnap a tanár kijavitotta johogy nem rögtön relaxáknak.
Amugy az irodalomtanár birt mert a dogáinál mindig én irtam általába a legnagyobb baromságokat.
Ha eszembejut még irok.
Nem annyira dolgozat, de : Fõsuliban az elsõ biztonságtechnika elõadáson a tanár (80 éves hithû kommunista) azzal kezdte, hogy mi kiválasztottak vagyunk, mert a bizt.tech egy titkos tudomány ! Körbement és mindenkinek mélyen a szemébe nézett. Azután azzal folytatta, hogy elmesélte az életét ( pl. tankhadosztály parancsnok volt, 58 évesen lett tanár, kézigránátot tervezett, stb ). Mi nem tudtuk, hogy sírjunk vagy nevessünk . Kihívta a lányokat, hogy szorítsák meg a kezét, mert szerinte a nõk genetikailag hosszabb ideig tudnak szorítani a kezükkel. Késõbb egy atomrobbantásos "oktatási plakátról" elmagyarázta mi a teendõ robbanás esetén. ( Ez a szíve csücske lehetett, mert minden elõadáson megtette egyébként. )A hátralévõ idõben szószerint le kellett írnunk 20 kérdést és 20 választ. Mind a 3 zh.-t ebbõl írtuk és minden zh. elõtt felolvasta nekünk õket. Nem voltak azok a szokványos elõadások
Nekünk gimiben a földrajz-tanárunknak voltak kegyetlen beszólásai. Persze ennek õ nem volt tudatában :D pl:
-1945-ben Japánra ledobták Hiroshimát, és ez elsimította a nemzetközi ellentéteket.
-A birkákat ide-oda hajtogatják a legelõn.
-Átlagstatisztikai felmérés (?)
-Nyissuk ki az ablakot, hogy bejöjjön egy kis rés.
-Mit tátod a szád, Dani? Fûbe akarsz harapni?
Haverom irodalom röpdogánál csinálta meg '98 elején, csak a poén kedvéért: felírta a nevét, a néhány kérdést, aztán szép rubrikákat rajzolt, nyilakat, mellé pedig Szavazz az MSZP-re!, Szavazz a Fidesz-re, stb. szépen kidíszítette az egész lapot. A tanár nem díjazta, és még õ mondta, hogy liberális
a minap igaz nem írásban de vizsgásztam full extrán a tudásom kerekítve(felfele)is max csak 0 volt kihuztam tételt hohoz se tudtam jutni(visszaadni?).mondom mért ez is ingyen akko lássunk neki kihívott mondja elsõ tétel(mikor látta nem fogok neki magamtól) felolvassa .....közösen megoldjuk...második tétel szép német hangzású név asztán axióma mondom jó ott se voltam mikor vették s a pótlás nem a kenyerem mindegy....elmodja mi a tétel gondoltam megyek haza csak ne kínozzon tovább mindegy ha elvág csak szabadulni ekkor közösen eszt is kellett igazolni(improvizálás,kreatívitás=matektudáspótló) meglett 100-as voltam benne elvágott na mindegy azt mondja 3.tétel szép kis tört- még egy szép kis tört asztán az egésszet tartsa össe valami limesszel megtóldva az eleje na ez még szebb volt eszt már ketten se tudtuk kihozni annyira negatív volt a hozzáállásom már a táblát törtem gondolatban s erre 6 ost adott, mellettem a másik teleírja magától kétszer a táblát és meghúzza én ekkor már fordultam ki az ajtón és nem bírtam a röhögõgörcsömmel aki idáig elolvasta az vagy pszichológus vagy nagyon nincs mit tennie mindkét esetben a shittrabkukacyahooopot comra küldjön imélt és....
az is jó lehet!! :)))
Nálunk Szekszárdot írta le valaki x-szel... :C
ezt nem én írtam csak tanárunk mondta most órán!!!! de szerintem ezek is jónak számítanak!!!!!!!! :)))))
a másik sín bus rendszer helyett: vasut
információ fogalma: bõvebb tudomány
én bioszból vagyok fû (mert erre nem pocsékolom az idõmet) és tavaly egyik TZ kérdése volt (érzékszervekbõl írtunk), hogy rajzold le a fülben lévõ csigát, és részeit. Hát én rajzoltam a fület bele a csigát szép házzal két kis figyelõ szemmel:) persze nem értékelte, nincs humora... JAH legnagyobb errõl jut eszembe: anyukám állatorvos és a Faragó (vizilabdás) felette járt 1-2 évvel az egyetemen. Már akkor ugye vizilabdázott nem vette komolyan az egyetemet. Egyik dogájának feladata az volt hogy ott volt egy ló rajz és hogy rajzolja be rajta a különbözõ testrészeket , és adjon cimet a képnek. Ilyeneket vártak: hogy csomó latin név, minden kis csontocska fejbõl, meg az egésznek valami latin nevû cím kellett volna. Faragó fogta a lapot ránézett, ráírta hogy : a cim: "Napozó ló" és beadta. :)) egyébként szerették ott nagyon midnig vállonveregett a profokat afolyosón a nagy lapát kezeivel nem csoda h nem buktatták meg:)
tanár: -Kihozzátok belõlem az állatot! osztály: -Milyen állatot? én hangosan: -görény
angol órán a tanár magnót szokott behozni, hogy angol beszélgetéseket hallgassunk. a konnektor a tábla mellett volt, a magnó egy széken. a tanár vmit felír a táblára, hátralép egyet, belebotlik a székbe, ráesik a magnóra. mivel felnõtt, nem akartuk kiröhögni. feláll, elmosolyodik, és azt mondja: -ti miért nem röhögtök? a gyerekekbõl olyan vihogás tört ki, vki kiesett a padból, nekem meg folyt a könnyem percekkel azután is.
informatika a tanár a kommunikáció jeleit magyarázta, és persze nekünk kellett kitalálni, hogy mire gondol. egyet nem tudtunk, erre õ lehajolt, mérgesen nézett (mimika) közbeszóltam: fáj a háta!
általános 3-4. osztályában: a tanár tollbamondást diktált: ...a magas hegyek tetején van az örök hó birodalma vesszõ (,) ahol mindig... a legjobban teljesített gyereknek egy hibája lett: leírta betûvel, hogy vesszõ
biológián feladat: alkoss tálálékláncot! az egyik gyerek válasza: gaz-nyúl-bogár-sas
nem dogán volt, de jó volt: matektanárunk: -Ma a Mátrixot fogjátok nézni! - fogott egy krétát, felírta a táblára: Mátrix. - Nézzétek!
lol..gyere má..kell 1 hülye is :DDD bár az van elég ne gyere :DDDDD
Rousseau életrajz: -...Rousseau elõtt egyszer bezártek 1 kaput, ezért világgá ment...(a városa kapuját zárták be elõtte)
Balassi Bálint életrajz: -...Apjával együtt volt egy testvérük, akivel a nevelõjük Bornemissza Péter... -...Apját elfogták a pozyoni börtönben... (ez az én feleletem volt :D)
van még egy jópár ilyen, írjak még?
Szakközép, matekóra, másodfokú egyenlet feladatmegoldás. Mondjuk egymás után a jó eredményeket, srác bámulja a füzetet, majd nagy komolyan megszólal: - Nekem négyzeteltérésem van.
Gimi-->földrajz óra--> Félroma gyerek felel(full sötét), téma: Románia és ipara vagy mi, és pont a cementnél tartanak, mert ugye románba az van bõven. Tanár: -Melyik nyersanyag kitermelése jellemzõ romániára? (cement) Gyerek: -öööööö ááááá ööööööööö Tanár: -Hát tudod te! Mi kel az építkezéshez? Gondolkozz!! Gyerek: - SZOCPOL!! Nígy gyerekre nígymillijaó hasszázezer forint!
:-DDD és ez tényleg így volt, az egész osztály dõlt a röhögéstõl
bocs látom már volt
Eredeti helyesírással és fogalmazással gyerekdolgozatokból!!
A baktériumokról: Van mikroszkópikus ami kicsit nagyobb, mint ami mikroszkóppal látható. A középkorú lovagok a lovagi tornákon mindig egy hölgyet tuztek maguk elé. A nemzetiségi iskolákba több ajkú diákok járnak. Nyáron no a kalapos gomba, télen a kucsmagomba. Villon fo muve az Ótestamentum. A görög ábécé kezdete: alfa, béta, céda... II. József, a vaskalapos király Mária és Terézia fia volt. A fecske egy költözo madár, olyan mint agólya, csak sokkal kisebb és nem hasonlit rá. Barbarosa seregében kitört a pestis, amely elol maga a császár is csak álruhában tudott menekülni. Az éhenhalt sereg kitakarodott az országból. A harangvirág a bimbambuszok családjába tartozik. A végek vitézei többnyire nem éltek haláluk napjáig, mert már korábban elestek. Shakespeare vig nokkel élt Windsorban és tévedesbol vigjátékokat irt. Zrinyit a bécsi kamarilla által felbérelt ólmozott vadkan ölte meg. Az oserdo olyan terület, ahova emberi kéz még nem tette be lábát. A zsidó egyházi zene legismertebb tekintélye Palesztina volt. Kolombusz háromszor indult útnak, bár a második útján meghalt. Szulimant a szigeti ostromnal megölték, ezért egyelore felhagyott azzal a szándékával, hogy Magyarországot meghóditsa Ady Boncza Bertalant vette feleségül. Bombay éghajlata olyan egészségtelen, hogy lakosai máshol laknak. A Toldi olyan mu, amelyben a fohost feldolgozzák. A koolajat kövekbol sajtolták. Eötvös József többek között Budán született. A XVIII. századi fourak palotakertjei tele voltak szépen nyirt szökokutakkal. Anonymus III. Béla névtelen jegyese volt. Bibliát Guttenberg találta fel. A kutatók az oshazában megtalálták az osmagyarok hátrahagyott részeit. Akkor itt van egy c sebességgel mozgó ember... (gy.k. c = fénysebesség) A Magna Charta Libertatum kimondta, hogy ugyanazért a bunért senkit nem lehet kétszer megölni. Egyiptom oslakói a múmiák. Julius Ceasart a márciusi Idusok ölték meg. És akkor a költo megirta Szundi két apródja cimu versét.
Mi a zsigerzacskó? Az a rész a csigának, amibe a beleit tartja. A zsigerzacskó ara való hogy abba szarjon a csiga és a csigaház alatt jön ki.
Miért van Gárdonyi Géza sírjára az írva, hogy "Csak a teste" Mert a fejét levágták a törökök.
Sorold fel a páros ujjú patásokat! Sertés, disznó, malac, mangalica
Kik voltak a vándor énekesek? Nevezzetek meg egyet közülük! Kodály Zoltán.
Sorold fel a vízpart növényeit! Vízi tündér.
Jellemezd a vidrát! Teste: formás.
Mi az ösföld? Ahol barna emberek és asszonyok laknak, és mindegyik feketehajú.
Melyek hazánk természetes életközösségei? Magyar, német, finn.
Jellemezd röviden kedvenc hösödet utazókról, felfedezökröl olvasott könyv alapján!
Nekem Jean-Claude van Damme, mert bátran viselkedik és jó a mozgása.
Mi a humusz? Elpuszlott állat.
Ismerd fel rajzról az állatokat! Pézsmapocsék Mocsári patkány
Írj magyarországi halakat! Potty, pngy, jégér, szálszalóka, légy, gólya
Milyen betegséget lehet kapni a parlagfütöl? Energiát.
Az oroszlán jellemzése. hangja: vastag, kitörö látása: gonosz
A cápa jellemzése: Embert nem eszik, de nem lehet benne bízni.
Milyen tápanyagokat ismersz? Sósav, színsav.
Harmadikosak a csapadékképzödésröl:
Ha a hideg levegö összeütközik a meleg levegövel abból lehelet lesz. Ha hajnalban kimegyünk, vizes lesz a papucsunk. A hódara káros, mert feldönti a kocsikat. Csapadékfajta: lisztharmat.
az egri csillagokból felelt az egyik csávó és fingja nem volt semmirõl. az volt a mentõ kérdése, hogy ki volt az a nõ aki a férfiakkal harcolt és mellbe dobták lándzsával. erre a hülye bevágta, hogy gobbi hilda. (végül is a filmben õ volt)
Közép iskolában az egyik osz.t társam az olasz doga feldatot megkapta, el olvasta: 1,Írja le ezt a magyar szöveget olaszul! (a gyerek kihúzta az olaszt és oda írta hogy angolul) 2, tegye E/1-be az elõzõ olasz(ami mostmára angol)szöveget. 3,Fordítsa le az alábbi olasz(megint egy áthúzás és: angol) szöveget magyarra.
A gyerek kapott egy 4-est
írodalom dolgozat kérdés: mi volt Ivan Iljics foglalkozása?
válaszok, többek közt: kávé ellnõr, mozdony kereket fújt a MÁV-nál, strici, szõlõmag számolás, szemöldökre gyúrás, fedettpályás fotel hokizás
Irodalom dolgozat: Kérdés: "Hol és hogyan halt meg Rákóczi Ferenc?" válasz: "Bele fulladt a Rodos-tóba."
Egy biológia zseni szájábó, izé, tollából: A jegesmdeve a Déli-sarkon él, bundája színével beleolvad környezetébe. A tanár zárójeles széljegyzete: annyira fiam, hogy nem is látszik!!!!!
Szép Ilonka zanzásítva: "Avadász már két napja guggolt a borkoban, de csak nem jött a szarvas."
na' nembeszóni' ... énirtam :P nem tudtam a választ és eszembe yotott ez a 'nagy poén' és beirtam de amugy töri doga: 'Ne bolygassuk a múltat!' is megvolt mayd scannelek
Ezt tudom, de nem volt idõm leírni... LOL Ornitológiát tanul a gyerek?