Nekem egy föci-fizika-biosz-kémia versenyre volt elõkészítõm, és pár nevet kellet kapcsolni valamilyen eredményéhez Boyle-bojler Thomson-gépfegyver, gazella
meg a "holdat a föld világítja meg"
nem én voltam -.-
Egyik nap a föcitanár órán: Ugye most az a hepije volt, hogy csak a lányokat feleltette. Szóbakerült valahogy a férfi-nõ átoperáció. egyer csak ezt mondta: "... talán még a külsõ jegyek megváltoztazása könnyen megy, de az agyzsugorítás már fájdalmasabb beavatkozás."
Nálunk egy remek esszé volt megörökítve, de a felvétel elveszett :( Sokáig rajza volt a pendriveomon, de valahogy letöröltem :( Megpróbálom elõkeríteni :S
két haverom egymás mellett ült,amikor énekdogát(a köcsög tanárunk énekbõl is tud iratni)írtunk.egyik odaírja a kérdésre:nem tudom erre a másik ezt írja:én sem
toldi dogán ezt írtam:míg toldi benn a fogadóban mulatoot,bencwe kinn a lovát kefélte
azaz bence
múlt évben érettségiztem és hát a magyar sosem volt az erõsségem. Irodalom szóbeli:
Kihúzom a Rómeo és Júlia, könyv és film összehasonlítását. Na mondom fasza, a filmet nem láttam, a könyvet meg 5 éve olvastam. Mind1, el kezdek ilyen alap dolgokról beszélni, hogy a gonosz az sötét ruhát hord, meg árnyékban van, akkor, hogy a szomorú részeknél pl. hegedû szóló van, ilyenek. Erre a tanár megkérdezi, hogy mikor hallható zene a filmben. Baszki... Há mondom, a filmben az eleje és a vége között többször is hallani zenét...
Nyelvtan szóbeli:
Az elõkészítõ órákra sem mentem be, meg a tételeket sem olvastam el. Kihúztam a stílust. A fél órás felkészülés alatt egy büdös szót nem tudtam írni a papírra, úgy voltam vele, hogy majd húzok újat (na nem mintha bármi mást jobban tudtam volna). Kimegyek, beszélek minden másról, látták, hogy semmi nem megy, akkor nézzük inkább a feladatokat. Lényeg az volt, hogy a papíron volt több cikk, és meg kellett határozni, hogy melyik stílusba tartozik. Ugye ezt már rég ki kellett volna dolgoznom, de azt hittem, hogy újat húzatnak velem, így el sem olvastam õket. Na mind1, gyorsan belepillantok az egyik szövegbe, annyit láttam, hogy kukorica, aratás, búza... Há mondom, ez biztos az agrár stílusba tartozik. teremben hirtelen megfagyott a levegõ... tanár beírta a minimális 5 pontot, majd egy köszönjük Levente-vel búcsút intett nekem. De átmentem:D
Érettségin estek meg velem a következõ mókák:
Nyelvtan a kérdés a metaforák tárgyköre volt, ezek különbözõ variánsai és gyakorlati feladatként a diáknyelvben használt példái. Ilyeneket vettem példának, hogy "zsír", állat". stb. Tanár mondja, hogy jó, elemezzem õket stilisztikailag. Én erre: "Ha például én azt mondom, hogy te állat... már nem a Tanár Úr...". Mindenki dõlt-borult a röhögéstõl.
Pár percre rá jött a német szóbeli (kéttannyelvûs voltam, kötelezõ volt). A Der Schimmelreiter címû novellát kellett elemezni, a tanárnõ egyik kérdése az volt, hogy a fõszereplõ milyen társadalmi osztályból származik. Azt tudtam, hogy valami nagy fejes, de hogy nagypolgár, vagy fõnemes, azt nem. Erre bevágtam: "Er kam aus der untersten Klasse der obersten Klasse (a legfelsõbb osztály legalsóbb osztályából jött).". Herr Schneider, aki amúgy fizikatanár volt, az asztalt csapkodta, úgy röhögött.
kémiatanárom mesélte: - dogában a kérdés, hogy milyen a klórgáz.....1ik válasz: szintelen, szagtalan, sárga büdös gáz - feleltetés... tanár: mondj egy energiahordozót...diák: kamion (full komolyan)...tanár: legalább azt mond meg, hogy eszik-e vagy isszák ?!?..diák: eszik
sztech-tanár sztorija: csávó próbálja betuszkolni a meghajtóba a floppy-lemezt..csakhát nem nagyon megy, mivel a rossz végén fogta (ahol az elcsúszó kis izé van :)..tanár fogta a fejét, mondja hogy "fordítva te szerencsétlen"..erre a gyerek fogta és fejjel lefelé fordította a floppy-t..
meg volt nálunk egy olyan eset középsuliban, hogy srác nem üres lapot adott be dogára, hanem kitépte a könyvbõl azt a részt, amibõl írtunk, ráírta a nevét és úgy adta be..
Romeo es Julia konyv es film(!!!??) osszehasonlitas!?!!?! Es ez egy tetel volt???
Hasonlitsa ossze Arnold Schwartzenegger korai muveit(Red Sonya, Conan) egy -egy neoklasszicista(True Lies, Twins) alkotasaval. (2007es tetelsorbol)
Nekünk kellett szerkeszteni egy szöveget. Mondatok voltak megadva amiket bele kellett tenni, és aköré kellett írni valamit. Én nekem ez jött ki: (a megadott mondatokat kiemelem.)
Hoztak egy jókora nagy dobozt! Leesett. Utána pedig jöttek a gonoszok, a sötét ruhás alakok. Az ördögök, de egy érzés fogott meg. A zöld következik. És? Mit hoztak? Tükröset! Frantic!* De nem értik meg, hogy annak a szövegnek amit írok semmilyen értelme nincs! Hányszor mondjam? Kérem a jegyeket és a bérleteket
* Hallgattam közbe az mp3 lejátszómat és akkor ért el a Metallica - Frantic c. számhoz.
Mindezt dogába XD
höö!?
Ilyen tételek? OMG. Már látom elõre az én érettségim :)
Tavaly biosz dogában volt 1 olyan feladat hogy írjunk példákat a szimbiózisra, a tanár meg a doga elején megjegyezte: "Mielõtt valaki megkérdezné a szimbiózisra nem jó példa a jedik és a midichlorianok közti kapcsolat"
kémia óra: - tud vki valamit a sósavról? egyik gyerek beszól: -azt eszik vagy isszák?
1.VH Hasonlítsd össze a SZU és a hitleri No vezetõinek személyét. egyik haverom ezt írta:Hitlernek kefebajsza volt,Sztálinnak nem. a tanár meg odaírt egy kérdõjelet
nyelvtanra 1szer kellett írni 1 életrajzot, én ezt adtam be, 4es lett XD (de csak a külalak miatt)
Önéletrajz
1990. április elsején születtem. Szüleim Gipsz Jakab és Kandisz Nóra. Édesapám egyetemi professzor, édesanyám logisztikai menedzser. Három testvérem van. A legkisebb még általános iskolába jár, a többiek középiskolásak. Az általános iskolát Osstfyasszonyfán végeztem a Titánium Tamás Általános Iskolában kitûnõ eredményekkel. Jelenleg a Nap Pali Buddhista Gimnáziumba járok. Már kiskoromban kitûntem remek betonkeverõi képességeimmel. Ha én csináltam a járdát, az sose repedt fel. Jelentkeztem a Kis malterosok táborába. Ekkor döntöttem el, hogy ezzel szeretnék foglalkozni. 1999-ben elsõ helyen végeztem a Kovács Béla Betonozó Emlékversenyen. A Mekk Elek Nemzetközi Versenyen bejutottam az európai döntõbe. A felvételi vizsgát jelenlegi iskolámba hibátlanul írtam meg. Saját csoportot is kaptam, akiket megtanítottam a betonozás minden rejtélyére. 2005-ben megkaptam a Ka Pál Cement kitüntetést. Több nyelvet is beszélek: magyar, cigány, orosz. Szabadidõmben sportolok és talicskaversenyeken veszek részt, amiben mindig dobogós helyet érek el. Betonozási képességeim alapján arra jutottam, hogy a Malter Mihály Egyetemen szeretném tanulmányaimat folytatni. Osstfyasszonyfa, 2008. 11. 03.