Én személy szerint, jobban szeretem a kicsit objektívebb teszteket, mint az ilyeneket. Ebben is szinte végig azon lovagolt, hogy neki nem tetszik a történet/hangulat stb. és ez engem nem érdekel :D
Engem érdekel, mit mondanak mások. Persze az ilyen nagy lapoknak, ,pl a gametrailersnek... már nem hiszek.
srácok mitõl van az h elindítom a játékot és a loading résznél csak tölt de nem megy tovább???
Lehet szitkozódni, mert itt a kritikák kritkája...:D
DX11 problémára, ha nem akarja úgy futtatni, csak DX9-ben, ezekkal a kapcsolókkal futtasd:
-dx11 -adapter 1
Vagyis: PlayMaxPayne3.exe -dx11 -adapter 1
nah sikerült befejezni a játékot...fasza volt ez így... össz. 10óra és 32 másodperc volt a játékidõm :D az uccsó részt aszittem soha nem csinálom meg, csak megdöglöttem csak megdöglöttem csak megdöglöttem és nem ment...már visszább akartam venni a nehézséget, de aztán csaknem :DD
Én meg ezt küldöm DarkSector-nak(tûzharc olyan 7:00-töl):DD (sry az off-ért)
Oldschool-on sem sokkal nehezebb mint például hardon, anni a különbség hogy nincs last man standing és kb 3 painkiller tolja tele az életedet nem 1. :D
Én boxon tolom Hardon Free Aimmal. Mint írták tényleg jobb fedezékbõl lõni.Néhány helyen le kell szedni õket gyorsan.Pl a Chapter 7 végén a tetõs résznél.Most tartok a Chapter 9-nél egyébként. Oldschoolon mennyire durva?Aki esetleg tolta már Oldschoolon.
Persze az em gond használom énis a fedezéket de amig úgymond engedi a keret inkább ugrabugrálok...:D
Volt mikor a geci függõfolyosón ugráltam aztán leugrottam a gec..e...:D
Nem tudom én nem nagyon taktikázom, csak óvatos vagyok. Ha kell fedezékbe bújok, ha kell vetõdöm. Általában bevetõdöm a nép elé/mögé, kiosztok 2-4 fejlövést, aztán elbújok valahova és onnan fejezem be. Lényeg, hogy mozgásban legyél. Nem olyan nehéz hardon sem, ha nem ész nélkül COD-ozik az ember. Gyakorlott Splinter Cell, Mass Effect 3 multisoknak meg sem kottyan.
Jah jogos a gondolatmenet, mondjuk én eddig vetõdtem dögivel nem volt gond, de lassan nehezebb lesz szerintem aztán rákényszerülök a fedezékre majd. :)
Hát az 1-2 ebbõl állt, csak azóta eltelt majdnem egy évtized, úgyhogy szerintem jól érezték hogy valami új elem is elkelne. Ez pedig pont jó, mert némileg realisztikusabbá tette az egész játékot, de ahol belefér, vagy éppen kell, ott jöhet a Max-es vetõdés is.
Nem, jó pár tesztbe leírták hogy a fedezék nem viccbõl került be. Az "agyatlan" Rambó stílussal már normál szinten se jutsz messzire. Néha jól jön a vetõdés, de ebbõl áll az egész játék.
De HARD-on nem úgy van hogy meg kell ölnöd ellenséget hogy visszatöltödjön...mert én eddig azt hittem, bár nem figyeltem még meg, csak nyomtam ha volt nyomtam lassitást ha nem akkor nekikmentem lassitás nélkül.
Eddig csak helikopteres résznél kellett volna, de akkor még nem figyeltem fel rá.
Amúgy lehet hülyén hangzik de a fedezékharcal sokkal jobban lehet haladni mit a vetõdéssel...(mármint nekem jobban beválik)
jópofa a vetõdés, de néha értelmetlennek láttam. fedezék mögé bujva lassulás nélkül egyszerûen leszedegetem 1-esével õket.
A tárazásban,fegyverekben,lövésekben valósághûbb.Ami a LÉNYEGE a játéknak. Igaz nem lehet megállni és vakargatni a golyóit a karakternek,de azért vannak jó dolgok benne.Egyébként ajánlom a régi oldalnézetes Aladin játékot,ott ha megálltál elkezdett almát dobálni.
Már elmondtam 100x de tényleg az lesz számomra is a megoldás mint amit Seth is írt,mégpedig hogy teljes mértékben ignorálom a hozászolásaidat az összes topicban mert teljesen felesleges bármit is válaszolni neked,csak mondod a magadét és mivel általában a másik akivel küzdesz feladja egy idõ után magadban szépen elkönyveled hogy megint igazad volt.
Azokban a játékokban amik neked nem a kedvenceid mindent észreveszel,amik meg bejönnek azokat az égig magasztalsz.
Amúgy jó úton haladsz hogy szokás szerint szétbarmolj egy topicot
És még te mondod hogy mi nem olvassuk el amit írsz és nem értelmezzük?Olvasd el még egyszer mit mire írtam és hogy hol írtam hogy a max valóság,ha az lenne és csak azt lehetne tenni mint a való életben,akkor a francnak se kéne.
Ha neked az uncharted futása és a TR felugrása valóság,akkor nagyobb baj van nálad mint ami kommentjeid alapján körvonalazódni látszik.
a multival egy problémám van (azon túl, hogy folyton megdöglök, de az az én hibám is :D), hogy ez a matchmaking rendszer egy fos...jobb esetben 1-2 percet kell csak várni, míg máskor halálod napjáig is várhatnál akkor sem lesz játékos....
Nem szeretnék megint ellenmondani neked,de a TR és Uncharted gémekben a mozgásanimációk igencsak a nevetséges kategória felé kacsintgatnak.
Unchartedban a futás nevetséges,TR-ben meg a szokásos felugrás és átugrás szakadék felett ami vicc.Ettõl függetlenül mind2 játék jó,Tomb Raider e3 videó alapján elsõ TR lesz mit végre ki fogok tolni.
Nem értem még mindig,miért élvezed hogy feleslegesen húzod az emberek idegeit olyan dolgokkal amiket csak te látsz:)
Na hát ez már a kákán is a csomó... Maradjunk annyiba, hogy addig jutnánk el hogy technikailag akció játék hasonló dolgokat tudjon felmutatni. Ráadásul ahogy olvasom korrekt gépigény mellett. Ehelyett jönnek a CoD féle ezer éves megoldásokat alkalmazó gagyik, nulla fizikával, stb...
lehet magyarázkodni, az emberi mozgás ha LASABB is (csak ha kiégett öreg, akkor érdekes hogy miért tud vetõdni összevissza mint egy szuperman...:D) ettõl még ez nem kifogás arra amit írtam.
Kellemes a fizika, CSAK nem annyira kiemelkedõ a palettán mint a grafika....
Azért nézzük meg onnan is amit a játék végig mutatni akar. Ez nem egy "akcióhõs" karakter, mint az Uncharted fõszereplõje. Ez egy kiégett, megfáradt, életunt Max, aki iszik, fájdalomcsillapítókat szed, stb... Ez a karakter nem fog villámgyors sprinteket levágni, hanem a játékban jól ábrázolt kissé komótosabb, megfáradtabb mozgást fogja elõadni. Szerintem nagyon jól illik a képbe ez az egész.
Attól hogy TÖBB a mozgás...az ANIMÁCIÓ még nem jobb...ugorhatsz oké de nem hajlékony a karakter...nemtudom mennyire érthetõ amire célzok, olyan merev aMax, hogy a lába a karja minden merev mikor ugrik, ezt így nehéz szavakkal elmagyarázni. :D
Hát nem tudom, szerintem technikailag nagyon magasan van ez a játék. Úgy is mondhatnám igy kell kinézni 2012-ben egy TPS akció játéknak. Grafika, fizika, animációk, minden rendben van. Egy-két bug van, de hát annyira nem vészes, meg talán jön majd 1-2 patch javítani.
Az pedig külön dicséretet ér hogy az összes chapter egészen más környezet, egészen más hangulat, és mind az utolsó részletig kidolgozva.
Jó de itt azért sokkal több animációt használtak fel azért azt is nézni kell és ezt nagyszerüen megoldották,profin irányítható. Alan wake is igazán tetszik de ott közel sincs ennyi dolog benne.
Kérlek szépen ez legjobban kidolgozott játék, ami megjelent eddig szinte! Pont az animációk, amik elképesztõen finomak és élethûek.Ráadásul még promózták is, hogy mekkora hangsúlyt fektetnek rá! Az meg a másik, mint a többi rocsktar játéknál is, hogy mennyire részletes úgy "zusammen".
Szerintem ehez az engine-hez jól meg vannak csinálva az animációk vagyis passzol a játék menethez.Simán lehet mondani rá,hogy jó. Ez ilyen egyedi a Max Payne talán ezért is tetszik ennyire:)
Pedig bendzsa, vagyis kapásból 10-20 közel stávol megjelent játékot mutathatok ami lazán levágja ezt. Nem csak a két keze a lényeg. Amúgy konkrétan a nemmondomeg kivel a mászkálást beszéltük hogy elég alap, ahogy megy-fut...meg a vetõdés is fura...
Animáció csak közepes szerinted? Szerintem nagyon is jó. Max ahogy fordul a fegyverekkel, tartja a puskát egyik kezével, vagy tárazásnál a hóna alá szorítja, fedezékben ahogy tekintget,elhúzza a fejét ha odalõnek.Ha elfekszik és úgy nézelõdsz úgy változtatja a testtartását. Pöpec na. Erre mondani hogy csak közepes,vicc
Köszönöm mindazoknak akik segítettek abban, hogy elinduljon a játék:) ami tetszik a játékban, a grafika, ahogy képesek összeesni az emberek, olyan mintha egy filmet néznék néha :O , bázz! hatalmas és kész! :)
A látvány önnmagában vagyis a grafika semmit nem ér ha a fentiek hiányoznak, az animáció ISZONYÚAN fontos.
Ezért olyan az Uncharted amilyen, és ezért lesz olyan a TR amilyen.
MP3 szép-szép... de épp ma mesélte egy tag hogy a MP3-ban nem az igazi a mozgás, és be kell vallani, a grafika magas szintet képvisel, de ennyi. Animációkban közepes szintet képvisel. Annyi menti meg hogy a ruhák fodrozódnak lebegnek de a mozgás a karakternél nagyon lehetett volna méltóbb a látványhoz.
nem lehetetlen...én is picit elakadtam ott és jó párszor megmurdáltam, de meglehet csinálni. én elõször bullettimemal felmentem a lépcsõn, akit láttam kilõttem majd vissza mentem. aztán még 1-2x és mikor az utolsó is megvolt, akkor mentem fel....
Valaki tudna nekem segíteni: a chapter 3-nál vagyok minden megy rendesen aztán mikor elérném a második checkpointot fogja magát és kilép a játék a windowsba. Nem tudom másnak volt-e ilyen problémája, de én bármit próbálok nem mûködik (megnéztem több crashfixet is), valaki tudna nekem adni egy savegamet, mert a netrõl letöltöttem párat de mind fake.
Nem tudom hányadik chapter amikor a hajón vagyunk Panamában. Na van egy rész ott ahol a hajó oldalán kell végig menni és a másik lõ az ellen, az még oké, de utána lépcsõn kell felmenni ahol el van baszva az irányítás és nem tudok finoman irányítani, rögtön kapom a fejest, be rusholni is próbáltam, túl sokan vannak. Plusz mindig újra kell csinálni a hajó oldala részt. Valami tipp? Más is akadt itt el?