akkor ajánlom ezt az "ez már nem lesz max payne" flame-et meg hanyagoljuk, 2 perc összevágott videóanyagból megállapítani, hogy milyen lesz a játék? ugyanmár... sõt a R* is arról híres valóban, hogy szar játékokat csinál
Az elsõ résznél nyilván elõbb meg volt már a karakter(akit az íróról mintáztak) mint a voice actor. Második résznél passz. De a lényeg, hogy kellõképpen hasonlít és feldolgozhatóan már csak tech szempontjából is. Az pedig, hogy igazi max payne lesz e mindössze vélemény. Már a második sem volt igazi max payne, de volt olyan jó mint az elsõ, szerintem pedig ez is lesz olyan jó.
megnézem majd még este a többi képet, de én nekem úgy tûnik, hogy most is más emberrõl van az arc véve és nem az elõzõ színészrõl (vagy rosszul látom?)
Valszeg jól nézne ki, ha ugyanolyan lenne mint az elsõ részben... :D Egyébként meg tök reális szerintem, ha figyelembe vesszük, hogy max öregszik. Szerintem kellõképp hasonlít a 3ik rész arca az a második részben szereplõre, a 1-2-t pedig tech-beli különbségnek is betudhatjuk.
Hát kábé besokallt. Legutóbb én is egy húzós duhajkodás után döntöttem úgy másnak, hogy kopaszra nyírom magam... :D Elõször nekem is fura volt egyébként, de így, hogy meg van magyarázva a dolog(és történet mesélés szempontjából szerintem teljesen helytálló) már egyáltalán nem zavar.
elsõ második részben is elhangzott párszor, hogy csontrészegre itta magát ... nem is az öregedés hanem inkább a kopaszság fura mindnekinek(még nekem is), mert a trailerbõl az derül ki, hogy bebaszott és részegen lenyírta a haját, nemde?
Sõt mint már párszor említettem nekem már a második rész(annak ellenére, hogy egy kiváló játék volt) is eléggé rókabõr volt az elsõ rész igencsak kerek története után...
Én is azt mondom new york rókabõr lenne. Az emberek másik nagy problémája az öreg max. Ezzel sincs semmi gond szerintem. Röpke 20 évem alatt annyi féleképpen néztem ki, hogy joggal mondhatnák az ismerõseim, hogy kopaszon szakállasan nem én vagyok(mert volt már hosszú hajam is szakáll nélkül :D). Szerintem ez így teljesen jó, hogy max-et is emberien mutatják be(változik). Hogy részeges(#409)? Csodálkoznék ha nem piálna ennyi attrocitás után... :)
úgyse értik meg ezek akármit mondanak nekik, fröcsögnek és kész csak nem tudom egyesek mit akarnak még new york-tól? mi lenne a story?? max-nek minden ismerõse egytõl egyig meghalt, talán mona nem, ha a másik szálon folytatják, megint beállna a rendõrséghez és írtaná a drogosokat? az meg rókabõr lenne az lenne a bajotok... nézzétek meg az Isten városát az bemutatja Sao Paulo sötét oldalát... a hivatalos fórumon meg ezt írja az egyik R*-os tag:
"Trust that the streets of Sao Paulo will be plenty dark and dangerous – we’re being very faithful to the heritage of Max Payne, who is still the same gritty hard-boiled NYC cop now plunged into peril in a foreign land. Stay tuned and we’ll have much more for you to check out. Also – we are a little confused by the idea that noir is originally a New York genre. If anything, it is a Los Angeles genre, but to us, ‘noir’ means a range of narrative themes and a certain visual style and we believe Max Payne 3 embodies noir. We hope you will too when you see more and play it."
Mind1, nekik ez nem max payne... Majd õk nem játszanak vele és mindenki boldogabb... :) Am kapásból eszembe jut a Bullit mint noir ami Sanfransiscoban játszódik és ráadásul többnyire fényes nappal... :) És még rengeteg példa lenne, valamint a noir-nak is többféle típusa van: scifi-noir, western-noir, stoner-noir, noir-comedy, ésatöbbi... :) Körüljárhatnák a témát az emberek mielõtt egybõl azzal jönnek, hogy oda a noir hangulat... :)
idézem magam a gémszarról: "nézzétek, nem attól film noir egy film noir, hogy mindig sötét van, meg fekete-fehér és esik az esõ, habár az ilyen filmek általában komor nagyvárosban játszódnak. a film noir lényege mindig valami erkölcsi kérdés, ahol a fõhõs az elején a két erkölcsileg semleges, általában nem foglal állást, sõt, egoista, aztán ez változik meg valamilyen esemény hatására. szóval, a történetben benne lehet a film noir, habár a sunshine tényleg egy kicsit idegen...DE, ha ügyesek megoldják, hogy rio de janeiro legmocskosabb részein és fõleg éjszaka, akkor akár jó is lehet."
Én is ezt mondom, csak kicsit durvábban. Tökéletesen összefoglaltad!
"Rockstar nem szokott rossz játékokat csinálni megvan rá az esély, hogy ez is jó lesz. Az más kérdés, hogy ez nem Max Payne lesz csak ezzel a névvel könnyebb lesz eladni."
Nah jah, csak egy legendát tipornak a földbe. Ami nálam elegendõ ok a lehúzásra. Ez a részeges, szakálas majd késõbb kopasz ürge nem Payne!
nem nem láttam de ahogy olvastam sok embernek ugyan ez a problémája az eddig látott max payne 3 videókkal.. és mondom remélem nem lesz igazam és hozza azt a formát amit elvárunk tõle :)
hát gyerekek ez nem max payne lehet egy jó bullet time-os shoot em up de ez határozottan nem az a max payne akivel összeszorított fogakkal végigtoltam mind2 részt kb 15X Ettõl függetlenül lehet még jó game sõõt lehet ezt is megveszem de oda a noir hangulat a depressziós képek a városról ahol mindig sötét van és esik a hó vagy az esõ... Ez világos pörgõs és alapból a városról is az jut az embernek az eszébe hogy Latin Amerikába mindig karnevál van ez a játék ennek a képnek a megerõszakolása.. amikor egy (vidám) helyszínt depressziósnak akarnak beállítani..
Rockstar nem szokott rossz játékokat csinálni megvan rá az esély, hogy ez is jó lesz. Az más kérdés, hogy ez nem Max Payne lesz csak ezzel a névvel könnyebb lesz eladni.
A debut trailer alatt szóló régi zenével meg szánalmasan probálják a régi fanokat is megfogni, kár hogy a mögötte futó gameplay-el pont az ellenkezöjét érhetik el.
Ez a te véleményed... :) Imádtam mind2 részt, és bár remedy ide vagy oda, a második sem volt sehol az elsõhöz képest, viszont részemrõl a 3ik legalább annyira megállja a helyét mint a második az elsõhöz képest. Valamint ahogy korábban elhangzott nem csak sötétben viharban lehet noir a hangulat. :) Ha jó lesz a sztori akkor teljesen rendben lesz a játék.
Driver-hez nem lehet hasonlítani mert az kapott egy idétlen feature-t ami az egész játékélményt hazavágja. A max gameplay szempontjából csak fejlõdött, továbbá a több idõsík és változatosabb helyszínek arról tanúskodnak, hogy a történet is. Jah, hogy minden maradjon ugyanaz mint volt? Akkor meg még1 rókabõr. Ha úgy vesszük már az elsõ rész is egy totál kerek történet volt ami után a másodiknak már nem volt sok értelme, ha nem viszik tovább semmilyen irányba a történetet akkor szart sem érne egy újabb rész(azok után, hogy a második szintén egy kerek történet lett, még az alcím is egyféle lezárásra utal). Ezt nyilván tudták a rockstar-nál is és nem véletlenül vállalták ezt a kockázatot.
Reméljük nem, szerintem direkt adnak mainstream-esebb hátszelet a jövõben is a játék számára, hogy több casual gamer-nek tetsszen, jobban fogyjon. Aztán mi "régivágásúak" csalódhatunk kellemesen is a végén, ha majd játszunk vele, hogy jóval több van ebben, mint amit megmutattak, amilyennek szándékosan beállították. Egy trailer még nem a világ vége, majd ha több hosszabb, komolyabb gameplay anyag kikerül róla, akkor lehet reálisabb véleményt formálni a cuccról, addig inkább csak feltételezések lesznek. :)
Még egy franchise landolt a kukában. Írjátok fel ezt is a többi mellé...
Egyetértek, de bízom benne, hogy lehet ez még élvezetes ebben az új köntösben is, annak ellenére hogy a régi jó érzéssel, amely miatt a Max Payne May Payne volt, egyértelmûen szakítanak. Kövezzetek meg, de én inkább elütõnek, erõltetettnek éreztem a régi dallamot az új trailer képsoraihoz, mert abszolút oda nem illõ volt ehhez az új érzéshez. Nekem inkább kicsit Stranglehold érzésem lett a videó alapján, mint (régi) Max Payne. Úgy érzem sajnos a Max Payne is valamilyen szinten az erõltetett mainstream-esítés áldozata lesz, ezzel kissé megtépázva a régi részek által képviselt komoly érzelmi mélységeket, érzésvilágot.
Kár hogy, köze sincs a trailerhez, és egyáltalán az egész játéknak a régi Max Paynehez, hol a sötét hangulat, az esõ, a hó, Max mély hangja, New York, és még sorolhatnám. Még jó játék is lehet, DE EZ NEM MAX PAYNE! Úgy látom túl fiatal itt a társaság hogy ezt megértse. Tönkreteszik a franchiese-t R*-ék rendesen. Szégyen.
Igen, de nem is az volt a lényeg, hogy a payne olyan legyen mint a memento, ettõl függetlenül a visszafelé haladó történet elég jó, mert szvsz nagyobb csattanót lehet belõle kihozni mint egy egyenesen lineáris történetbõl... :)
Játszadoznak az idõvel a fejlesztõk a történetmesélés kapcsán, gondolom lesz elég váltogatás a "jelen" és a "múlt" között a játékmenet során, nem egyenesen haladunk elõre évrõl évre. :)
de magyarázd már el a problémád :DD rácáfolok a kommentedre nem 1 olyan képpel amin a régi max-et látjuk, de neked az se jó :D most akkor te mit is akarsz?