Az mondjuk igaz, hogy nem azt mondta Dark, hogy nem tetszik neki, csak hogy mik a szar dolgok benne. Csak tényleg ezzel az a baj, hogy a játék megjelenése óta ezeket fújod.
Mi se mondtuk a Max Payne-re hogy realisztikus. Ez is a te elvetemült agyszüleményed. A Max Payne így jó ahogy jó, ez nem mmorpg.
Mirõl beszélsz? Milyen realisztikusság kell nekem? Te most kinek a hsz-it olvastad eddig? Nem azt írtam hogy szar a játék csak van a jó tulajdonságok mellett 1-2 észrevétel, amitõl még jobb lehetett volna.
ugyan már, szerinted megvette hogy tudna multizni? egy olyan játékot köpköd hetek óta amit még csak meg se vett, ha pénzt adott volna érte és úgy szidná akkor még azt mondom hogy oké, de úgy is már irritálóan unalmas lenne
1. Nem kell személyeskedni. Mert nem kérdeztem a véleményedet sem. 2. A topikba semmi szabálytalan dolgot nem írtam. 3. Dark Sector-ról nem állítottam soha hogy realisztikus, (ezt is most találtad ki...) 4. Halomra öléssel sem volt probléma. 5. A MP3-ról ugyanúgy elmondtam a jó tulajdonságait is!!! csak ugye arra ba..nak figyelni néhányan. :P
szerintem te valaki más hsz-it olvashattad ahogy nézem...elõször nézd meg mire válaszolsz. :)
multiplayert nyomjál, tele van perkekkel, fegyver upgradekkel, kicicomázható karakterekkel meg mindennel amit szeretnél. a single player meg viszonylag maradt igazi max payne játék, nem is kellene azt túlbonyolítani. fejbe kell lõni benne mindenkit, teljesen rendben van az élvezeti faktor így is, semmi unalom nincs benne, minden akciórész jól fest a dinamikus környezetben. ha nem jön be akkor VELED van a baj!, túlságosan megöregedtél a játékokhoz vagy ilyesmi
Persze :) Csak darksector jót nem szólt még errõl a játékról, ennek ellenére folyamatosan ír a topikba, ha annyira nem jön be neki, akkor miért nem veszi ki favból? El lehet mondani a véleményét, hogy neki nem jött be, stb. de heteken át ezt olvasni már unalmas. Ha realisztikus játék kell neki, menjen ARMA-zni :D
Nem mondtam hogy csak te dobhatnál, de mondjuk tény hogy a füstgránát egy elég hülye ötlet volt részemrõl, mivel nem is tudnánd használni... Asszem csak 1 pálya van a temetõs, ahol képes vagy az ellenfelek közt mozogni ott lenne értelme.
De a játék többi részében. A látószögedben adja csak be a gép az ellenségeket, vagyis nem is lenne értelme így ebben a formában taktikai felszereléseknek...
Úgyhogy akkor max több akrobatika , fegyver tuning, vagy a lassítással kapcsolatos egyébb dolgokban lehetett volna még szinesebbre. De mindegy ez csak egy ötlet volt.
Vedd már ki kedvencekbõl a topikot, ha csak a játékot tudod mindig lehúzni. A nickneved kb a szellemi képességeiddel egyenlõ. Egyébként a hõn áhított dark sector játékodban az mennyire realisztikus, hogy egy sarlóval vagy mivel öli halomszámra az ellenfeleket a fõszereplõ, akihez még vissza is repül mindig az a cucc?
Az MP5 szerintem használhatatlan volt lézerrel, rettenetesen járt a lézer össze-vissza lövéskor, a 9mm alacsony visszarúgását Max a játék végefelé az elvonás miatt remegõ kezével ronthatta...
Hát ha szerinted amiket írtam nevetséges, akkor nincs mirõl beszélni ( egyébként az nem nevetséges, hogy max egyedül lemészárolja a fél rendõrséget... jah és még desszertnek egy szervezett bandát is).
Azért a mûanyagpalackos hangtompító jópofa, az meg pláne ,hogy mikor beteszi a pisztolytáskába akkor az oldalán is látszik a palack, más kérdés persze ,hogy hogy préselte át a lyukon :) Szerintem bõven elég az a pár "újítás" amit beraktak a játékba bár a gránát azért hiányzott de ezt már írtam 1x :)
nekem valóban nem, meg páran még írták utánam, hogy felesleges lett volna nevetséges dolgokat belerakni
De mondjuk lehettek volna fejleszthetõ fegyverek. Vagy ne legyen több, legyen csak 1, max saját pisztolya, amit lehet bütykölni, alakítgatni a pályán elszórt dolgokkal (mondjuk lenne pályánként 1 db valami, hangtompító, tárnöveli, lézeres irányzék... valami).
Én egyetértek Dark alapgondolatától: Nincs semmi újítás a játék végéig. Még az elején van 1-2 finomság, de az 5. pályától monoton lövölde
Hajós rész, amikor motorcsónakkal üldözik a rosszarcúakat pl. megtöri a monotonítást, ahogy a csaj pesztrálása az egyik pályán, vagy a tûzben való botorkálás, de ezeken kívül csak a darálás megy)
Anyone found to have used hacked saves, modded games, or other exploits to gain an unfair advantage in Max Payne 3 Multiplayer, or to circumvent the leaderboards will be quarantined from all other players into a "Cheaters Pool", where they'll only be able to compete in multiplayer matches with other confirmed miscreants. In the event we decide to absolve any of these cheaters for their past transgressions they may re-enter play with the general public, however a second offense will result in their indefinite banishment. In either case, we will be removing invalid leaderboard entries to ensure that the players at the top of the charts have earned their spots fairly.
If you see anyone in Max Payne 3 multiplayer using invincibility hacks, infinite adrenaline, score cheating or doing anything else suspicious, just send us an email at [email protected] and include the following:
Platform (PC, PS3 or Xbox 360) Cheater’s Gamertag / ID Description of the violation If possible, please include concrete evidence, such as a video or a screenshot
ember, játszottál egyáltalán (2001, 2003) az eddigi részekkel?
sõt szerintem jobb is a cucc mert a képregényes átvezetõk helyett végre igényes ingame art van, és nincsenek gagyi rémálom pályák (ígyis elég delirium tremens beütésûek az átvezetõkben a "torzulások")
Habár a Max payne 2-ben Mona túlélte a halálos lövést ha legnehezebb fokon vitted végig de a Max Payne 3-ban ezt eleve kivették belöle vagyis az Original Ending szerint történtek a dolgok !
mosr bele gondolva én nekem meg a csajok hiányoznk, akibe max szerelmes lesz :D
és DarkSector megint szállítja a napi facepalm adagot
de a nagy vitához hozzátéve: RPG elemek/fejlõdés egy olyan dolog, ami *nem való* lövöldözõs játékba, és amelyik fejlesztõ ezt elfelejti, azt érzéstelenítés nélkül kellene megfosztani a fogaitól. gondoljunk az új Wolfenstein-re, majd zokogjunk halkan a sarokban. simán TPS lövöldözés baromi kevés játékban szokott mûködni (most felhoznám Kane & Lynch 2-t, de nem akarom h bárki fellógassa magát), épp ezért nem is csak ennyi van MP3-ban, sõt... baromi változatosan megy itt a durrogtatás sima TPS mókákhoz képest, és ez biza bõven elég - egyáltalán nem lett monoton a végére, pedig ugye 10+ óra. szaltó meg ilyen hülyeségeket meg hagyjuk meg Assassin's Creed sorozatnak, Payne bácsi instant visszaküldene efféle akrobatikai mutatványokra pár üveg whisky-t.
de gondolom nem hallottál még errõl az úrról, az õ filmjei adták anno az ihletet a remedy-nek, és ezekben nincs szaltó meg falon futás
Megnézem. Mint írtam nem szuper képeségeket gondoltam...
Más dimenziókban is lehet gondolkodni.
Csak egy példa kb 5 másodpercig gondolkodtam: falonfutás, szaltók stb. Füstgránát. Bármi. De az hogy az elsõ 3 percben bemutat a játék 2 mozdulatot, és te végig ezzel nyomulsz szerintem erõssen közrejátszik a játék monotonitásába. Vagyis van Bulettime (álló helyzetben) és Vetõdés 360 fokban...és nekem kb ennyi volt a játékban több mozdulat vagy lehetõséget nem találtam.
De amiket a menüben ki-be kapcsolgathatunk az azért nem helyettesíti a változatos gameplay-t. Vagy igen?
Bármilyen a játékmenetet megpiszkáló dolgot kitalálhattak volna. Most csak mondom hogy én nem hagytam volna így, ráadásul pláne a kevés gameplay miatt sem. Vagyis amikor te irányíthatod.
Nem tragédia, dehát attól sokkal érdekesebb maradt volna a harc mert mindig adott volna kis +t a játékmenetbe...
Így a játék vége felé már ki merem jelenteni 1 nagy baklövést érzek a cuccban amit szerintem nagy kár hogy kihagytak. és valszeg ettõl válik monotonná, mégpedig hogy NINCS VÁLTOZÁS.
Elsõnek fel sem tûnt. De most azt vettem észre hogy szó szerint semmi változás. Ezt furcsállom, nem arról van szó hogy tanuljon meg Max repülni vagy tûzlabdákkal lõni. De semmi olyan változás, mondjuk úgy semmi olyan képesség tanulása nincs a játékban ami késõbb változtathatna a monoton lövöldözésen.
Chapter 12-ben van egy rész, amikor az épület leszakadt részébe kell lemenni, fentrõl még jönnek ketten, lelövök õket, de nem tudok tovább menni. Merre kéne? Valaki segítsen légyszi!
sisakos unszimpatikusoknál azt kell nézni, hogy hol nem védi õket páncél - általában a lábaikat gyönyörûen szét lehet lõni probléma nélkül, de van h simán tudod õket ólom általi kasztrálásban is részesíteni.
Igen, az elsõ 2 rész pont azért volt olyan jó, mert nem voltak benne ilyen túlzások, persze vinnie azért ott is jól bírta a golyókat de hát az még éppen belefért.
Ezek játékélmény romboló dolgok egyeseknek. Titeket pont nem zavar, de másnak ez attól bökheti a szemét. Ez nem sírás, ezek meglátások. Ha úgy tetszik építõ jellegû kritika.
No azért ott ilyen siess, mert rádrobban a ház nem nagyon volt. Azthiszem meg nem mondom melyik részben volt az égõ épület, ahonnan sietni kellett kifelé, na de ott ha jól emlékszem nem lõdöztek az ellenfelek is vissza, hanem menekültek (ez egy ökörség, hogy éppen rád robban a ház és még van is kedved harcolni... úgy menekülnének, mint a patkányok).
Egyébként itt is volt tûzvészes rész, amivel nem is volt különösebb problémám.
Másik baromság a nagydarabnak szánt (inkább röhejes) ellenfelek, akiknek nem árt golyó csak a headshot, az is csak sokadjára, mert felfogja a sisak a golyókat... Na nem már... Ilyen nem volt az elsõ 2 részben, nem is hiányzott.
én most végigvittem, én is ittjártam: de fasság ez az outro, vagyis a feliratok... legalább valami jó zenét adjának be, vagy szoljon valami végig. de igy.
A végét ezt komolyan gondolták? Azt gondoltam, ma a végére érek de úgy látom ez holnapra marad. Miért nem kell egybõl az egész brazil hadsereget lelõni?
A Hardcore vagy az Oldschool a nehezebb? Oldschool már meg volt...Állítólag Hardcoreon 3 lövés halál igaz ez?
Igazából mindegy mert 2 golyó és már nincs hp-d :)
Most így a játék végére már egészen megvan a MP hangulat, kár hogy elég sokat kellett erre várni. Az ilyen az ilyen Wantedbõl átemelt csak célozz és lõj részek a legjobbak az egész játékban-