hja, kéne valami nehézségi szint hard és normal között. hardon csúnyán néznek rád és összeesel, normalon meg fuldoklik az ember a fájdalomcsillapítókban, módszeresen chapter közepére már maxon voltak és nem tudtam hova tenni. az viszont nekem is feltûnt, hogy fájdalomcsillapítók valamiért több életet töltenek nagyobb nehézségi szinten... ill lehet nem is több életet töltenek, hanem ugyanannyit, csak alapból kevesebb HP-ja lenne Max-nek?
Én úgy vettem észre hogy normalon kb. ugyanannyi painkillert kapsz mint hardon, viszont több kell belõle hogy teljesen felgyógyulj. + mintha jobban bírták volna a gyûrõdést a tezsvírek normalon. Aztán lehet hogy csak megedzõdtem, és jobban megy a játék, nem tudom...
Skynet nevû nolifer/önjelölt seggembenisfejemvan okostojás ismét elemében van, aki szeretne csatlakozni hozzá az néha kukkantson be a Max Payne 3 teszt komment szekciójába. Amúgy sokan írtátok, hogy hardon mintha könnyebb lenne a játék, mint normalon. Én is ezt tapasztaltam. Mintha jobban hullana az enemy hardon, mint normalon. 1 painkiller meg szinte az egész életedet feltölti.
Pedig az a rész pont hogy könnyû volt még hardon is!Megvárod amig "újratölt" a harckocsi és a fedezékbõl kiugorva pont ráfutsz max kis kilépés balra és ott az rpg.Ebben a részben nem volt semmi nehéz!
Na igen, de ha ennyire basztatni akarjuk akkor a Max Payne 1-2-t is felhozhatjuk. Mert ami a 3-ba benne van annak a negyede sincs benne az elõzõ részekben.
Ja és a kedvencem, mikor lelõnek és van nálad fájdalomcsillapító akkor ugye belassít és ha sikerül lelõnöd akkor felgyógyít 1 pk-ért. Na ilyenkor mikor újra fedezékbe akar húzódni az ember akkor ez a szerencsétlen elõbb feláll majd leguggol de persze ez, pont elég idõ arra, hogy szépen megsorozzák 3/4-ed élet megint oda. Meg mikor az ember pl felvetõdik egy asztalra akkor csak úgy ott ragad, nem csúszik egy kicsit tovább vagy valami, de persze a hullák azok szánkóznak össze-vissza.
Romos épületes nekem is a legutálatosabb pálya. Rühelltem. Második végigjátszásnál már mondtam is magamba hogy csak ne az jöjjön. De azért annyira nem utálom hogy ennyire megutáljam a játékot.
A szállodást mondod? Az nekem bejött, az jó pálya bár volt ott is egy nehezebb rész. Mondjuk legjobban az tetszik ,hogy távolról osztják a halál pontos lövéseket erre egyszer meghaltam és még mutatta ahogy a tag 1m-rõl lövöldöz felém :D
Hát én miután kétszer is amitatt haltam meg hogy bejátszotta ezt a halál elõtti lassítást és maga elé lõtte a granátot úgy döntöttem máshogy fogom megoldani az ügyet de lehet már nem ma :) Egyébként kb. 4-5 ilyen nehéz rész volt eddig a játékban a többi egyáltalán nem volt vészes. Ja a szálloda robbantós mekkora ökörség volt de hát mindegy-
Én a romos házas pályát (tizenvalahanyadik, ahol újra összefutunk egyik kedvenc mafiavezérünkkel) utáltam a legjobban. Illetve a legvégét (ezt konkrétan annyira megutáltam, hogy miatta többé hozzá se akarok nyúlni a játékhoz)... Az milyen ökörség volt te úr isten. De a rendõrörs se lopta be magát a szívembe. A többi könnyen ment, de ez a 2 pálya...
Dehogy is! Gránátvetõ csodákat mûvel az agyonpáncélozással is...XD
Megkérném a topic házigazdáját, hogy ne törölgessen csak úgy hozzászólásokat, ha valakivel problémája van, akkor azt jelentse a moderátori topicban.
Én igen értékeltem a gránátvetõt azon a részen (pisztolyban volt tán 20 lõszer és shotgun volt még nálam).
Hardon 3. meghalásra sikerült olyan ívben lövöldözni gránátvetõvel, hogy a kapun nem tudtak bejönni. (mellesleg a harckocsi sokkal több gondot okozott, mire rájöttem a gyengéjére).
Na igen. De mondjuk már 1 9mm-es lövéstõl ki kéne feküdniük az ütéstõl, attól mert páncél van rajtuk. De amikor ak47-el darálom a testét és még mindig áll az tényleg idegesítõ.
Hát nekem nem egyszer volt, hogy bekapott 2-t is mire megfeküdt, lehet a hitboxok nem tökéletesek. De ha nem fejen lövöd ne kelljen már mindenkit szarrá lõni, hogy megfeküdjön ha már ilyen rohadtul reálisra csinálták az egészet. Úgy várom már azt a játékot ahol ha meglövöd a kezét akkor odakap és jajveszékel és nem nagyon foglalkozik már veled, ha gyomron lövöd nem áll fel és szalad tovább hanem ott marad stb. Persze a mi emberünk is bekábulna ha bekap egy golyót és ilyen Rambó stílusban lehetne pl gyógyítani. Na és persze nem kellene egy egész hadsereget leölni.
Mekkora egy mocskos rész ez a rendõrõrsös, mikor rpg-vel le kell szedni a harckocsit, majd özönlenek a népek. Az a gránátvetõ szerintem szimpla szívatásból van ott. Ja az azért elég komolytalan ,hogy míg Max 2 vízipisztoly lövéstõl meghal addig a brazil keménylegények egy 357-es magnum nyak, fej, has stb lövés után még vígan lövöldöznek, arról nem beszélve mikor 1 fejlövés nem elég nekik.
Mindenfajta flame-keltés nélkül: azt ugye senki sem hiszi el, hogy külön csinálták a konzolos és a PC-s verziót... Fõképp, hogy PC-n fejlesztik a konzolos játékokat is.
Bizonyára annyi történt, hogy a fejlesztés során elkészültek a "high textúrák" és DirectX 11-es finomságok stb-k, majd ezeket szépen módosították, kicserélték úgy, hogy konzol-kompatibilis legyen.
De az iso-t is számolni kell, az ugyanennyi :) Nem mellesleg köszönöm a kimerítõ válaszodat, és azért titeket kérdezlek, mert a "nép" szava, lehet hogy nem koherens és 1000+1 véleménnyel találkozom, de még mindig jobb mint a fizettet reklámokat olvasgatni szaklapoknak nevezett förmedvényekben, ami csak reklámot tartalmaz.
a pc verzió portolásáról szólt a kérdés, nem egy szinte észrevehetetlen bugról, ami minden játéknál jellemezõ (ami lehet, hogy nem is bug valóban, mert az aranyfegyvereknél van ugyan ilyen bõvített tár)
a pc verzió nem port, hanem párhuzamosan fejlesztették a konzol verziók mellett, igényes munka lett a pc verzió semmi probléma vele... olvass el egy pár nagyobb tesztet a játékról mindent leírnak benne amikre kívácsi vagy, az én véleményem pedig az, hogy nagyon jó játék lett, igazi rockstar munka, bár 20 óra nem lesz a játékidõ, de az a 10-12 óra tartalmas nagyon és nagy kihívás az egész játék, nem egy casual végigrohanok a pályákon és kész... de milyen 50 gigáról beszélsz? 28 giga feltelepítve a játék
Engine hibákra volnék kíváncsi.A pc port van e olyan profin kivitelezett mint anno a GTA4 pc portja volt?Mivel egy cég, reális elvárás, hogy ugyanolyan hányás munkát adjak ki a kezükbõl.Azonkívül /bár tudom hogy ez szubjektív/, story, történetvezetés, szinkronhangok elõadása, vágás, rendezés az milyen?Ide nyilván több véleményt kérnék.Félreértés elkerülése végett megvenni nyilván nem fogom, mert nekem vannak elveim, ne ma kezdtem a hcgamer szakmát, és nem veszek olyan bughalmazt, ami nem tartalmaz elsõre legalább 20 óra tiszta játékidõt, de viszont az 50Gb-t is sokallom, és próbálom felméri, megéri e foglalkozni vele.
a mentésekrõl még nem volt szó, elég ha a dokumentumokban lévõ Max Payne 3 mappát lementem? nem akarom egy esetleges újratelepítés után nulláról kezdeni
Én rohadtul hiányolom a dupla berettát, itt amiatt ,hogy ha nagy fegyvert eldobja ha duplára váltasz alig van lehetõség dupla fegyverrel rohangálni, ill. hát van csak utána jön a lõszerhiány.
a desert eagle-t bánom, hogy nagyon kisajnálták a játékból, jó ha 1-2 pályán megtalálható :( pedigt a technology series videókban szinte mindig Max kezében volt
"Nehéz fokozaton indítottam el és már a harmadik fejezetnél visszavettem normálra [...] érezni hogy ezt azoknak a rajongóknak csinálták akik imádták a Max Payne egyet és kettõt" - Érdekes összefüggés...
"Nagyon sok shooternél az ember a haját tépi, mert nem lehet megcsinálni...de meg lehet csak ehhez szkill kell!" - Rézköpés! :D
"...a grafikára írták hogy nem annyira jó, hát én voltam a legjobbam megdöbbenve, mert, MERT DE, fantasztikus!" - Éreztem hogy ez szívbõl jött, õszinte elégedettséggel, mélyrõl...akiknek nem tetszett a grafika azok hallgassák meg, megtérnek azonnal! :D
Oh bocs nem tudtam hogy mást idézel...nah akkor add át az irónak az üzenetemet...biztos valami P3-as gépet vett alapul. :)
Nekem az alantabb lévõ konfigon ami mai szemmel alap konfig, megy fullhd max details mellett 20-30 fps-t, ami még játszható...néhány ingame átvezetõnél lasabb mikor nagy a nyüzsgés.
lol és lehúzza 3 pontra az intelligenciát és a nehézséget, azzal az indokkal, hogy vannak nehéz pályák gondolom a call of duty-hoz szokott aki írta ezt az igénytelen tesztet
De ezt piszokgyorsan felejtsd el!!!!!!!!! egy belépõ szintû gép elviszi DX11-ben a játékot.
szóval kategórikussan ELLENZEM az állításodat már elnézést, ez az egy állításnak pont az ellenkezõje, annyira optimalizált a játék hogy PÉLDÁT vehetne más fejlesztõ is. Minimum grafikán is nagyon fasza a látvány!!!!