- 8 évvel a 2. rész eseményei után járunk majd. - Maxnek mégis lesz haja. - Az alaptörténet változatlan maradt: Max abbahagyja a munkát az NYPD-nél, és Brazíliába költözik, ahol biztonsági õrként keresi a kenyerét. A cikk szerint Maxnek muszáj volt elhagynia New Yorkot, hogy miért, az majd a játékból kiderül. - A készítõk elmondása szerint sokat fognak játszadozni az idõsíkokkal, a sztori elõre és hátra fog ugrálni. - A történetet a játék motorjával mesélik majd el, nem lesznek jelen az eddig megszokott átvezetõ képregények. - Max klasszikus narrációja azonban nem tûnik el, ráadásul az eddigi szinkronhang, James McCaffrey tér majd vissza. - Max 3 fegyvert hordhat magánál egyszerre. A repertoárjában szerepelnek majd pisztolyok, puskák, géppisztolyok, távcsöves puskák, stb. Két egykezes fegyvert egyszerre is használhat majd. - A bullet cam komolyabb szerepet kap a játékban az eddig megszokottnál. - A NaturalMotion Euphoria fizikai motor ebben a R* produkcióban is feltûnik, kiváltképp az ellenfelek reakcióinak szimulálásakor.
képregény igazán maradhatott volna, azon kívül minden ok
am ezzel még komolyan 2 évet akarnak várni? mert elvileg jövõre se tervezik kiadni :(
Nem örülök, hogy megöregedett. Az elsõ rész nagyon jól élethûen kezdõdött, tényleg bele lehetett élni magunkat, meg a második részbe is. Szerintem ez annyira nem lesz jó. Így olyan hülyén néz ki öregen.
jaja, az elsõ két részt mai napig szivesen elõveszem az egyetlen probléma szerintem az lehet itt, hogy nem a remedy csinálja a hármat, de lehet, hogy jobb is mert eladná magát az M$-nek és csak boxra jönne ki
de magyarázd már el a problémád :DD rácáfolok a kommentedre nem 1 olyan képpel amin a régi max-et látjuk, de neked az se jó :D most akkor te mit is akarsz?
Játszadoznak az idõvel a fejlesztõk a történetmesélés kapcsán, gondolom lesz elég váltogatás a "jelen" és a "múlt" között a játékmenet során, nem egyenesen haladunk elõre évrõl évre. :)
Igen, de nem is az volt a lényeg, hogy a payne olyan legyen mint a memento, ettõl függetlenül a visszafelé haladó történet elég jó, mert szvsz nagyobb csattanót lehet belõle kihozni mint egy egyenesen lineáris történetbõl... :)
Kár hogy, köze sincs a trailerhez, és egyáltalán az egész játéknak a régi Max Paynehez, hol a sötét hangulat, az esõ, a hó, Max mély hangja, New York, és még sorolhatnám. Még jó játék is lehet, DE EZ NEM MAX PAYNE! Úgy látom túl fiatal itt a társaság hogy ezt megértse. Tönkreteszik a franchiese-t R*-ék rendesen. Szégyen.
Egyetértek, de bízom benne, hogy lehet ez még élvezetes ebben az új köntösben is, annak ellenére hogy a régi jó érzéssel, amely miatt a Max Payne May Payne volt, egyértelmûen szakítanak. Kövezzetek meg, de én inkább elütõnek, erõltetettnek éreztem a régi dallamot az új trailer képsoraihoz, mert abszolút oda nem illõ volt ehhez az új érzéshez. Nekem inkább kicsit Stranglehold érzésem lett a videó alapján, mint (régi) Max Payne. Úgy érzem sajnos a Max Payne is valamilyen szinten az erõltetett mainstream-esítés áldozata lesz, ezzel kissé megtépázva a régi részek által képviselt komoly érzelmi mélységeket, érzésvilágot.
A trailer alatt a video és az audio köszönõ viszonyaban sincsn. "Not even close".
Reméljük nem, szerintem direkt adnak mainstream-esebb hátszelet a jövõben is a játék számára, hogy több casual gamer-nek tetsszen, jobban fogyjon. Aztán mi "régivágásúak" csalódhatunk kellemesen is a végén, ha majd játszunk vele, hogy jóval több van ebben, mint amit megmutattak, amilyennek szándékosan beállították. Egy trailer még nem a világ vége, majd ha több hosszabb, komolyabb gameplay anyag kikerül róla, akkor lehet reálisabb véleményt formálni a cuccról, addig inkább csak feltételezések lesznek. :)
Ez a te véleményed... :) Imádtam mind2 részt, és bár remedy ide vagy oda, a második sem volt sehol az elsõhöz képest, viszont részemrõl a 3ik legalább annyira megállja a helyét mint a második az elsõhöz képest. Valamint ahogy korábban elhangzott nem csak sötétben viharban lehet noir a hangulat. :) Ha jó lesz a sztori akkor teljesen rendben lesz a játék.
Driver-hez nem lehet hasonlítani mert az kapott egy idétlen feature-t ami az egész játékélményt hazavágja. A max gameplay szempontjából csak fejlõdött, továbbá a több idõsík és változatosabb helyszínek arról tanúskodnak, hogy a történet is. Jah, hogy minden maradjon ugyanaz mint volt? Akkor meg még1 rókabõr. Ha úgy vesszük már az elsõ rész is egy totál kerek történet volt ami után a másodiknak már nem volt sok értelme, ha nem viszik tovább semmilyen irányba a történetet akkor szart sem érne egy újabb rész(azok után, hogy a második szintén egy kerek történet lett, még az alcím is egyféle lezárásra utal). Ezt nyilván tudták a rockstar-nál is és nem véletlenül vállalták ezt a kockázatot.
Rockstar nem szokott rossz játékokat csinálni megvan rá az esély, hogy ez is jó lesz. Az más kérdés, hogy ez nem Max Payne lesz csak ezzel a névvel könnyebb lesz eladni.
A debut trailer alatt szóló régi zenével meg szánalmasan probálják a régi fanokat is megfogni, kár hogy a mögötte futó gameplay-el pont az ellenkezöjét érhetik el.