Szerintem nagyon is szép, annak ellenére hogy csak DX10-es ahogy elnézem. Itt-ott meglátszik többek között a tesszelláció hiánya, de menet közben ez úgysem fog feltûnni, azt garantálja a játék, abban biztos vagyok... :)
Engem nem érdekel a grafika az összkép meglegyen, a hangulat megfogott fülledt bûnõs, Sao paulo, kicsit Tûzben edzett férfi feeling, szerintem jó lesz egyedül sztori miatt aggódok, kurvajó ez a papagájos ing!
dehogyis volt 10 a gta 4 :) az is 9 volt igazából DX10-et nagyon kevés játék használ mert az egy nagy parasztvakítás, a 11 amin már látszik a különbség
Eléd tennék egy DX9 és egy DX11-es képet észre sem vennéd a különbséget... felejtsétek már el ezt a DX mániát:) Egyáltalán nem arról szól, amirõl itt sokan hiszik:)
Ha egy helyben állsz és arra figyelsz:) Ami azért ritka egy akciójátékban:) A másik, hogy a legtöbb játékban nem is feltétlenül néznek ki jól ezek az effektek. DX11 nagyon jó cucc, abban az esetben, ha nem használják a DX10/11-be került új grafikus effekteket (van belõlük összesen ~10). Ebben az esetben akár 20%-os teljesítménynövekedést is el lehet érni az új algoritmusok által. Azonban a birka közönség miatt ezt nem tehetik meg, mert ha egy játék DX11-el van reklámozva, akkor mindenki elvárja a hardverigényes és többnyire haszontalan csilivili effekteket. Ilyen az élet:)
Mozgás közben, mikor mész elõre, nyomod az elõre gombot, nézelõdsz, lõnek rád, futsz. Folytassam még? :) Ja én amúgy ülve szoktam játszani, úgy kényelmesebb, mint állva.
Úristen!! Elmondom a gyengébbek kedvéért lassan, tagoltan. :) A Crysis 2 címû PC-s játékban a DX11-es effektek bekapcsolásával jelentõs vizuális különbség tapasztalható játék (mozgás) közben a DX9-es verzióhoz képest.
Ja a ti felfogásotok szerint akkor lényegében az összes mai játéknak elég lenne a Doom-féle sprite grafika, hiszen úgyis csak a játék a lényeg. sõt a doom már ultra grafika lenne elég a Pong szint. :D
figyelj én nem a grafikára matyizok, különbözõek vagyunk simán eljátszok a 10 éves max payne-el is leszarom milyen a grafika mert a játékélmény kárpótól, felesleges magyarázkodnod
"Ja a ti felfogásotok szerint akkor lényegében az összes mai játéknak elég lenne a Doom-féle sprite grafika, hiszen úgyis csak a játék a lényeg."
Ez pontosan így van. Tökéletes példák erre többek között a Magicka, Minecraft, Terraria, Amnesia stb. Ha van innováció a látvány mögött, ezerszer többet ér minden. Nem véletlenül játszanak milliók a fenti játékokkal. C2-bõl pedig eladtak amennyit eladtak. Én speciel a negyedénél meguntam, mert baromira nem volt elég, hogy szép a játék, ha egyúttal unalmas, gyenge shooter volt.
Lényeg, hogy nem kell szépnek lennie egy játéknak ahhoz, hogy jó legyen. Viszont hiába szép valami, attól még nem lesz jó. Egyik kedvenc példám a Cupla Innata c kalandjáték, ami már megjelenésekor is konkrétan ocsmány volt, mégis meghatározó élményt jelent számomra a mai napig.
Végszóként annyit tudok mondani hogy, ha számodra a grafika és a csillogás az elsõ, akkor.. nos ez a te bajod. A Te érdekedben remélem a nõkkel kapcsolatban másképp gondolkodsz:)
Ebben van igazság. Max Payne sorozatok sem voltak olyan jók grafika terén, lehet elõ is veszem. De azért valljuk be a grafikának is van köze az élményhez. DOOM féle játékból láttam képeket, nem is tudom az 1bõl, én pl. nem tudnék vele eljátszani mert olyan ocsmány. Mondjuk a doom sorozat nekem alapból nem jön be. Szörnyes öldöklõs dolgokat mindig kerülöm (Valamiért nem jön be)
engem a grafika mint olyan csak akkor zavar, ha indokolatlanul zabálja a gépet. M3 nál meg más szempont, hogy miért nem illik ez ide. Persze lesz egy klasszikus max rész majd egy favellás havaiingel :) Életemben utoljára frissítettem +128 mega ramot a gépembe az elsõ rész miatt(játék miatt). Szerintem csúcs volt mindkettõ grafja abban az idõben, ez most csak azért csalódás, mert nem a pc a célplatform. rockstar meg még nem csinált rossz játékot szerintem, ezért, meg a multiiért lehet megveszem azonnal.
"Max Payne sorozatok sem voltak olyan jók grafika terén"
Lehet nekem rémlik rosszúl, de még bencsmark is készült belõle... az elsõ rész biztosan megelõzte a korát akkoriban, a második meg csak szimplán kurva jól nézett ki.
10 év alatt változik az ember, de a mondatot eleve nem állja meg a helyét, hogy "nem õ az" pontosan ki is? :D a 2 részben eddig 2 különbözõ kinézete volt max-nek
A GTA4 2008-as, az EFLC pedig kevesebb mint 1 évre rá jelent meg. A RAGE motort pedig 2009 óta csiszolgatja a R* a Max Payne 3 alá. Egyébként minden stimmel:)
szerintem meg nem illik a képbe, egyrészt egy az egyben azt látod, amit beszél, mintha valami debil lennék, aki nem értette jól a szöveget és meg kell ismételni, ráadásul... áh nemtom olyan gagyiszagú és szájbarágós stílus. Ráadásul semmi stílusa a fontnak meg az a szar effekt is...