A nevezett bolt a FB oldalán Gamestop-nak hívja magát, ami lehet átverés is, de ha nem az ... van egy nemzetközi játék bolt hálózat aminek ez a neve, és tök véletlenül a három kiemelt forgalmazó egyike a játék oldala szerint. Szóval ha van bármi közük egymáshoz, akkor simán lehet jobb áruk. Egyébként rémlik anno a PCDome-nál is olcsóbbak voltak a játékok (UT2004), mint a GDC és 576 boltokban.
Elõrendelésnél van, hogy oda van írva változhat az ár. Ha nem volt oda írva ilyen, akkor tartaniuk kell, illetve lehet kevesebb.
Azért megérte várni, végülis a látvány feljavult egészen szépen, és mintha a mozgások is kevésbé lennének mûanyagok mint az eredeti megjelenés körüli demonstrációkban. :)
"egyenlöre csak a boss fightokat tartják túl nehéznek"
Végre. Lesz kihívás. Nem abból áll majd a boss fight hogy mikor egy hatalmas felirat kiírja hogy csapd le az xy gombot, akkor te megtedd.
Megint van egy pár 90% feletti értékelés, egyenlöre csak a boss fightokat tartják túl nehéznek ha ez lesz a legnagyobb gond a játékkal akkor szerintem jól állunk.
-nagy ívben , lehet menni , ott talán még menõ a paks szöveg
-naés idén jönnek a hidegfúziós erõmûvek ,szóval aki elõjön a síránkozással a CRT-k miatt az mehet is átfelé a prohardver.hu-ra síránkozni, az LCD-s konzolosokkal együtt, szegasztok
3 lencse:
oled nyilván nem lesz nagyban és elérhetetlenül drágán akkor is :D plazmát sem sokáig gyártanak, 2D-re CRT maradt a legjobb, 3D-re meg projektor
3CRT plusz nagyito lencse 2D surround szerintem majdnem a legjob 2D-re
Ezzel részben egyetértek.Mármint azzal a részével hogy az lcd-k 90%-a fos szar a TN+film panel miatt.De vannak normálisak is ahol már szinte 0 szögbõl is látod a cumot,de azoknak meg elkérik az árát. No de majd az OLED odabasz!
LCD technológiát meg kellett volna hagyni az ipodoknak, úgy ahogy van, az az igazság, nagyon nehezen lett abból használható TV és nem mondanám hogy megérte.
3D-be projektoron kurvajó lesz, haterek meg várhatják hogy LCD monitoron jó akciójáték legyen valami , nem lesz az , különben azon még filmet se lehet nézni, merthogy úgynézki rajta a film mint valami sz*r videojáték és rosszak a színek is.
Azért, mert már eljárt az idõ felette, és régóta nem törõdnek a ráncfelvarrásával. A megállt a grafikai fejlõdés elég erõs kifejezés, nagyon is megy az elõre, bár az új konzolok az ütemén dobnak majd biztosan, de ez még nem kevés idõ. :)
De azzal meg az a baj hogy távolról szépek csak a dolgok közel menve elhányom magam a 3 pixeltõl amit látok. Megállt a graf fejlõdés ez van majd az új konzolok ezt megváltoztatják.
Egyetértek, de mentségére szóljon valamilyen szinten hogy a Crysis 2 is elég plasztikus, sok-sok mai nagy címmel egyetemben (mindenféle sz4rozás nélkül, ez csak egy tény amelyet el kell fogadni, és nem rögtön támadni). Számomra még mindig a jó öreg Source motor van a top-on realitásból (összességében, érzetben, nyilván nem a legkorszerûbb shader-eket stb tekintve), amelyre azt tudom mondani hogy már-már nem mûanyag. :)
Igazad van, pont ilyen okok miatt nem játszok Monopoly-t vagy Gazdálkodj okosant! Emellett ha tudnád milyen béna mozgás van a Ki nevet a végén!-ben, akkor sírva szaladnál körbe-körbe a szobádban.
Nem 2011-es színvonal, de ki nem szarja le? Illett a játék stílusához, hangulatához és egyáltalán nem vesz le az értékébõl. Néhol inkább csak hozzá is ad, feltéve ha az ember képes néha felfelé nézni, hogy megcsodálja a város minden részletét.
Az ilyen és ehhez hasonló grafika- és mozgásanimációbuzi hozzáállás miatt tart ott a mai játékipar, ahol tart. Éveket kell várni egy tartalmasabb cuccra, mert a mondanivalóval, eredeti látványvilággal és tartalommal felvértezett játékokra töredéknyi a piaci kereslet a shaderverseny aktuális gyõzteséhez képest.
Diablo 3-ra és Deus Ex: HR-re "felgyúrt" gépemen olyan játékok vannak most, amiktõl a falnak futnál: Arcanum, Baldur's Gate, Deus Ex, The Witcher, Planescape: Torment, stb. Maximum egy widescreen vagy highres patch-csel, hogy olvashatóak legyenek a szövegek.
Amúgy nem tudom, miért kell bejönni ide sírni a látvány miatt. 1-1 címet eltekintve MINDEN arra gyúr, ti meg idejöttök hõbörögni, hogy ez milyen szar.
A látvány nem 2011, ez lehet. De azokban a játékokban, ahol a látvány 2011, ott viszont a játékmechanizmus és az eredetiségfaktor döglõdik az pacman szinten. Az jobb?
Ohhh...félreértettem tényleg, my bad, sorry. -.-'' Elkülöníthetnék valamiképpen ezeket a h.lyeségeket az eredeti cikk témájától, ez így nagyon összefolyik...:)
Nem csak náluk vannak ilyen lemaradások, megnéztem ma a Prey 2 elõzetes miatt a july-aug GameInformer-t, erre mit látnak szemeim...DiRT 3 teszt. Hány hónapja is jelent meg... Na neee. :D
No de az újságírói verzió, ami a játék 30%-át tartalmazza ha minden igaz, valamikor áprilisban lett kiadva. Azóta a PC Gamer arra volt képes, hogy egy-két küldetést az elejérõl párszor újrajátssza három hónap alatt?
"We played the first ten hours over and over again, and had dramatically different experiences" - Valami újabb csonkított press verzió alapján írt cikk...hmmm. Nem hiszem hogy ez messzemenõkig mérvadó lenne (és bármi újat is mondanának). Úgy érzem lesz ez a 94% lesz még jóval lentebb is, ha megjönnek a valós, végigjátszás alapú értékelések, nem ilyen sietõs, toltuk valamennyit kutyafuttában, hogy mindenki elõtt mi közüljük elsõnek jellegû review-k... :)
Én az ajtón át mentem, lehet hogy aktiválódott (legalábbis számolt visszafele) de bõven tudtam hatástalanitani :D Inquisitor: el is lehet hajítani a tárgyakat
Én is azt néztem, hogy "ez hülye, ha kilövi az õrt, akkor észreveszi a kamera", erre odaszögelte a manust a falhoz, a kamera meg vígan forgott fölötte ebbõl semmit sem látva. Hmmm. :) Ha jól olvastam ruszki gyártmány a nyílpuska :D A roham sörétes meg cseh, szóval lesz benne pár gyártó.
"Revolverrel lábra egy golyó és az ellennek annyi...na neee." Mindig is hiányzott a játékokból az olyan sebzés modell, mint anno pl. a Tresspasserben. Ha létfontosságú szervet vagy ütõeret találsz, akkor még kis kaliberrel is halálos. Na most revolverrel bokán lõnek alapból tényleg nem halálos, de ha egy lövedék sebessége és becsapódási energiája elér egy szintet, akkor simán meghalsz szívburok repedésben vagy agyvérzésben. A játékban meg ugye szénné lehet upgradelni a fegyverek több tulajdonságát is. Itt ezekben a videókban azért pozitív, hogy szétpáncélozott õr még nagy kaliberû fejlövéstõl sem halt meg, se akkor amikor elugrott a gránát hatósugarából.
IGN-é nincsenek lemaradva, a Gamekapocs van lemaradva, ezeket a videókat ugyan is eleve az IGN csinálta és ötödikén rakták ki õket. Ezt is meg a 12 perces rövid verziót is, az meg ebbõl van összevágva, ezért még a jelenetek is ugyan azok. Más által kiadott videókban ez a pálya benne sem volt addig.
OFF: Van itt olyan élõ ember aki tudja, hogy miként lehet az elsõ küldetésben a túszokat megmenteni? Volt egy videó ahol gamer elkezdte hackelni a gázbombát, csak õ elszúrta ...
Deus Ex: Human Revolution - Behind 2027 Part IV: Stealth
A régi részekben simán el lehetett hajítani a tárgyakat, itt mg a dobozt csak leejteni lehet? Vagy el lehet hajítani? vagy bármi más tárgyat? Amúgy rémlik volt valami zajkeltõ lehetõség is az elõdökben ...
különbözõ tárgyak ledobásával lehet zajt generálni, ami eltéríti õket a kijelölt úttól, bétában én szórakoztam ilyesmivel. ledobsz egy dobozt, vagy valamit, azt bizonyos távolságról (viszonylag messzirõl) kiszúrják, elvileg hallás alapján, mert a hátuk mögött is mûködött.
* elterelésnek - korhûen - reális lenne mondjuk, ha ki tudnánk vetíteni önmagunkról pl. egy fedezék mögül kikukucskáló és visszabújó hologramot, a kívánt helyre, ahol észreveszi az ellen, de csak annyira, hogy felkeltse az érdeklõdését annyira, hogy odamenjen kivizsgálni. Aztán ott a mine, esetleg hátbatámadás stb.
- A kombinálható mine tetszett, bár lopakodós karival nem tudom mennyire fogom használni, mert igazán szép és jó ez a lehetõség, de kellene valami fütyörészés (ala Sam Fisher :])/hangot generáló item eldobása (ha van bármi ilyen és csak én siklottam el felette, akkor szóljatok - de a prezentációkon nem láttam, a beta-ban sem tapasztaltam) vagy hasonló befolyásoló funkció mellé, amely segítségével az ellent odacsalogathatod ahol a már elõkészített csapda várja. [muhaha :P] Mivel csak úgy kifigyelve az útvonalakat és megpróbálva odatenni az aknát, ahová majd belesétál az ellen (csak ezt magyarázták), mindezt megvárva, közben az unalmas programozott sétaútján gyalogolva...elég primitív, túlzottan idõigényes, ha lehetne befolyásolni, az lenne az igazi.
- Revolverrel lábra egy golyó és az ellennek annyi...na neee. Rendben hogy a játék egyik legbikább fegyvere, de akkor is, szakadjon le az a láb, az ellen a földrõl lövöldözzön tovább, kínjai közepette, vagy valami...de ilyen instant death...nevetségesen rossz és egyben régimódi - már régen is h.lyeség volt. :)