Számít az valamit, hogy jót cselekszem vagy rosszat?
Frizsideres trailer...
basszus a kemény 100hp-mal az elsõ fõellenség ez a nagydarab barom kicsinál :(
Mellesleg ha stealth playerkent jatszik az ember akkor a nehezsegi fokozatok kozott semmi kulonbseg nincs, give me deus exben pont ugyanaz mint a tell me a storyban.
A boss fightokkal nem az a baj, hogy nehezek, hanem nem illenek a jatekhoz. En stealth playerkent jatszom, es az egesz jatekban egyetlen fegyvert sem fogtam a kezembe, minden ellenfel takedown volt, es bujkalas, soha semmi harci fejlesztest nem rakok ki, mert minek, se pancel, se typhoon es ezek utan azert Namir elsore eleg nehez volt. Na persze amikor elolvastam, hogy az atconfiguralt gepagyut magammal tudom vinni, meg a limb clinicen nem szabad megcsinalni a beultetest utana mar konnyu, de akkor is bekaphatjak. Total nem illik a jatekba, persze aki FPS-kent jatsza, annak lehet.
Boss fight-nál nekem semmilyen ronyó nem jelentkezett. Viszont amikor lejjebb vettem a nehézséget (a boss fightok a játék többi részéhez képest irreálisan nehézre sikeredtek, nincs annyi augment ami ezt megindokolná) a felnyírt hajú csaj a TV-adó központjában simán kibírt 2 Typhoon-t meg majdnem egy teljes tárat a combat rifle-bõl, azon azért nevettem.
Namir (az a meztelen csóka a végén?) elõtt cipekedtem egy kicsit. Amikor kinyílt az ajtó, és kijött három katona, meglepõdve tapasztalták, hogy dobozok torlaszolják el az útjukat, és egy turret néz velük farkasszemet... :)
Csak a halott katonákat akarom kifosztani, de amíg lõ rám elég nehéz.
EMP gránát, sima gránát, pár lövés/tár revolverbõl robbanó golyókkal, hackelés és rászabadítod õket a többi umszimpatikusra, felkapsz egy italautomatát és megkínálod õket egy kis kólával... a lehetõségek szinte végtelenek
Egymás után vagy ötször feldobtam a talpam pár másodperc alatt, után már csak arra koncentráltam, hogy jófele dobjam a gránátot és lõjek, mint a meszes.
Én is becumiztam azt a részt, viszont volt olyan pont a boss fight közben ahol random be lehetett nyomni mégis. Ha folyamatosan nyomkodtad a typhoon-t aktiváló billentyût Namir közelében, akkor elõbb-utóbb aktiválódott a typhoon.
Még a Laser Rifle is hasznos mind sunyiban ölni, mind bossok ellen. Sokan nem tudják, de átlõ minden falon, Smart Vision augmentációval brutális. Becélzod az ellen fejét, megpöccinted a ravaszt, meg is halt, elég halk. Heavybe kell csak több. Mókás fegyver. Ezenkívül borzasztó hasznos Namir ellen. Cloak + Smart Vision, falon át megölöd 10 másodperc alatt. A Cloak azért kell, mert nélküle tudja, hol vagy, és hajigálja a vackait. Hyron Project ellen sem rossz, mert azonnal odamehetsz a csajhoz és a pajzson át megölöd :D
Akkor te nyilván jól döntöttél akkor, amikor én balgán.
Namir-nál konkrétan a hajamra kenhettem a kimaxolt typhoon-t, csakúgy, mint a többi augmentációmat, mivel elég balga voltam kérni a mûtétet a Limb Clinic-en.
Vagyis szerintem lopakodós üzemmódban sem árt, ha a stunner mellett azért egy nagyobb sebzésû mordálynak és egy-két gránátnak is helyet szorít az ember a bossokhoz. De tény, amikor nekikezdtem a játéknak, nem gondoltam, hogy ennyire nem fogok lövöldözni. :)
Szerintem egy kimaxolt typhoon-nal bármelyik boss leteríthetõ. Nem is kell ide más fegyver. :)
Kötve hiszem, hogy veszekedés lenne ilyesmin. Van aki számára elengedhetetlen a rakétavetõ, mert túl nehéznek vagy hosszúnak talál bizonyos jeleneteket enélkül, más számára meg csak felesleges kolonc, mert nélküle is könnyedén elintézhetõek az ellenfelek és több hely marad egyéb cuccoknak. :)
Szerintem is teljesen felesleges a rakétavetõ. Simán battle rifle (hangtompító, lézer, célzást segítõ módosítás, 2 sebzés tuning, meg pár lõszerkapacitás növelõ) és pisztoly (AP, lézer, hangtompító, sebzés és újratöltés növeléssel) kombinációval végigcsináltam az ölõs játékomban, a harmadik nehézségen a játékot. Sem a heavy rifle nem kellett, sem a rakétavetõ. Pár gránát vagy ügyesen kirakott akna bárkit megfingatott.
Ha meg olyan szerencsés az ember hogy hozzájut a gránátvetõhöz (valami plusz feladat során kapható Tong-tól) akkor pláne semmi szükség a rakétavetõre. A legerõsebb boss-ba (a játék vége felé a fõzsoldosba) konkrétan 4 gránát kellett belõle és feküdt. Anélkül villanógránát, EMP meg fejlövések kellenek (akár az AP módosítós pisztolyból akár a feltuningolt battle rifle-bõl).
Ha meg választani kéne pisztoly vagy revolver között akkor a stukker a jobb. Az AP módosítás jobb mint a revolver robbanó lõszerese, nagyobb a tárkapacitás is és a lõszer sem fog kifogyni.
Sniper nélkül is el lehet játszogatni. Az elõrendelõk silenced sniper puskája mondjuk jó kis játékszer, bár jóval gyengébb mint a játékban összeszedhetõ nagyobb sniper puska.
Köszönöm, akkor marad, nem szeretem a boss fightokat.
Kell a puska, mivel én mindenkit kinyírok.:)) De akkor mást kell leselejteznem. Pisztoly vagy revolver? A géppuska marad, ahogy a mesterlövész fegyverem is, ezektõl semmi pénzért meg nem válnék. :-D Van valami elektromos fegyverem is. Az kell?
Pedig de, sztem az egyetlen nehéz fegyver aminek van értelme, majd a hõkövetõ fejlesztéssel, tényleg jó lesz majd boss fightnál, jelentõsen leegyszerûsíti
Ha jól értem akkor majd a menüböl lehet elérni a DLC-ét tehát teljesen különállóan fog futni akkor csak az a kérdés minek a skill rebuild ha az alap játékban nem lesz elérhetö?
el fogod idõvel hagyni Detroit-ot, és akkor jó ideig nem férsz majd hozzá a lakásodhoz. késõbb még visszatérsz újra Detroit-ba, és amit ott hagytál, ott is marad.
Hm egyes jelentek a Chaos Theory elsõ két küldetéseire emlékeztetnek (hangok, tenger, hajó:D), szal cool lesz ez :)
Deus Ex: Human Revolution Update Released
Unfortunately the recently released patch had a negative impact for some players. This patch is a hot-fix to address those issues.
- A specific issue that caused performance degradation for some DX9 players in the 1.2.630 patch has been fixed. o We are still evaluating further measures to counter stuttering and plan to have a further update for this in another patch. - Crashes when examining quest items have been fixed. - Some issues related to switching between fullscreen and windowed mode have been fixed. - Additional fixes have been made for the TYM medical card. The current fix should also allow users that already have the problem in their savegame to pick up the card again. - ‘Russian’ text language option now shows up correctly regardless of current text language. - An issue that may cause the game to have stability issues on certain RAID setups may have been addressed. Even with this patch, if you have a RAID setup, please ensure you have the latest drivers for your controller.
In addition to stuttering and performance problems we are continuing to investigate any other issues that players may have and will release a full new patch soon that also includes the previously mentioned 3DVision and Surround support.
az utolsó képkocka miatt muszáj
Pssztt! Ne zavard, alszik
Sõt a dx 11 sem,de én lexarom nem vok grafbu**i! A lényeg hogy a játék jól sikerült!
Na igen, egy darabig nem láttam semmi különbséget, aztán feltûnt az intróban Günter is, akkor rájöttem, hogy fenn van már az.
A DX10 renderer sem változtatott sok mindenen, de azé' persze jó ha van.
Ezek mellé a HDTP modot fel lehet valahogy küzdeni? Elvileg telepítettem, de nem megy. Mondta, hogy indítsam a játékot, mielõtt telepíteném, meg is tettem, de nem lett jó. Valami tipp?
Kisebb szünet után befejeztem végre. Hát ez tényleg egy remake. Spoiler lesz. Pályák: Iroda, USA város, keleti város, megint USA város balhéval, keleti város balhéval, óceán alatti labor, még a sorrend is ugyanez volt, csak sokkal több volt a helyszín (Párizs, Majestic12 labor, reptér, heli hangár, area51, stb nincs). Malik=Paul. Fõellenségeknél dettó, picsa=Anna, csóka=Gunther Sztori szinte egy az egyben ugyanaz, különleges kiborg vagyunk, elsõ a fajtájából, hatalmas áttörést hozunk a világnak. Vége tökugyanaz, beszélgetésben eldönthetjük a világ sorsát.
Nem volt rossz, de végig Deja Vu. Nagyon jó játéknak számít ma, de kitûnõen mutatja, mi a baj a játékiparral. Ha valamibe beletesznek ennyi pénzt, akkor nem mernek újítani, inkább ezredszerre is eladják nekünk ugyanazt. Kreativitás nyomokban felfedezhetõ, de el van nyomva a bevált formulához való görcsös ragaszkodással.
De azért elég irónikus, hogy mindazt, amit a játék kritizál (a vállalatok profitmaximalizálását, a fogyasztók irányítását és semmibevételét) meg lehet figyelni magán a játékon. :)
Vagy csak a játék hozott nagyon filozófikus hangulatba... :P
Azt tudom hogy említették párszor, de ténylegesen nem derült fény rá hogy kik õk. Azt nem értem még hogy miért mondja azt Megan a credits után hogy nincs más hely ahova mehetne, hiszen ott van a Sarif vállalat ahol dolgozott. Na meg Adam is.
#2062 Köszi akkor majd nekileselkedek annak is. :)
Jaja érdemes végigvinni az elsõ részt is, most én is azt tolom, persze nem elõször. Amúgy sztem nem lövök le nagy spoilert ha annyit mondok, hogy az intro utáni videóban annak a vírusnak a fejlesztésérõl van szó, ami a deus ex 1-ben szedi az áldozatait, és persze csak a kiváltságosak juthatnak az ellenszérumhoz.
játszd végig az elsõ részt, akkor megérted de tényleg. modoknak hála egész vállalhatóan néz ki, és a játékélmény - hiába múlt 10 éves - még mindig kiváló.
Illuminati egyik tagja. Az Illuminati a társadalom felett álló titkos társaság, a háttérbõl õk irányítanak mindent, de errõl Sarif is beszél a játék során.
Na én is a végére értem a játéknak. 29 órát nyomtam bele legnehezebb fokozaton úgy hogy végig lopakodtam, nem öltem meg senkit (kivéve a boss fightokat). Összességében nekem nagyon tetszett a játék, a maradék achievementek miatt még biztos végigviszem egyszer. Ami viszont eléggé zavart hogy a térképen néha nem volt könnyû eligazodni, és csak kevés helyszín volt bejelölve rajta. Volt hogy fél óráig bolyongtam a városban csak hogy a végén visszaérjek oda ahonnan elindultam. :D
A végén a credits után Dr. Reed beszélget valami Bob nevû fickóval, akit már mutattak a játék elején is. Na õ kicsoda és miért dolgozik vele Megan? Nekem ez volt az elsõ Deus Ex játékom, szóval lehet ezért nem tudok dolgokat. Valaki leírhatná.
Bakker. Mivel nem megy a Catalyst Control center, gondoltam letöltök manuálisan drivert. Erre nem lehet? Csak az automata driver letöltõ van fent, mint régen a notikhoz, az a szar amit a Steam is elindít. Most mérgemben leszedtem egy Catalyst 11.9 RC-t, hátha ez a gondja.
Én kb. leszarom mennyire szép, csak ne akadozna. Mondjuk ma még nem néztem fel, a changelogban meg az van hogy megszûnik a stuttering szal mindjárt megnézem. 1280x1024-ben játszok amúgy is, és DX10-el. Többet nem bír se a monitorom, se a hardver. Nekem elég az a 30-40 is, csak stabil legyen.
Jah, most néztem elõször fps-t a human revolution alatt és hát nagyott néztem mikor 30-40 fps között volt. Ráadásul akad is. Pontosabban 1-1 másodpercre megáll a kép. És mindezek mellett nem is szép játék. Szóval errõl ennyit.
Szerintem az OFF Topicban kérdezd meg. Ha véletlenül eredeti a játékod, akkor elvileg a Steam letölti magától.
sziasztok ezt hol tudom letõlteni deus ex human revolution 1.2.630.0 patch tud valaki linket küldeni meg köszöném
Ahhoz képest, hogy ATi/AMD elég szarul oldották meg az optimalizálást, mert sok probléma kimondottan azokon a kártyákon jelentkezik amire elméletielg alkották... :)
Ez egy ismert probléma. Egyik megoldása, hogy kikapcsolod a Dx11-et és a tesselation-t, valamint az élsimítást High FSAA-ra kell tenni (ha nem ezen van akkor az esetek 99%-ban ez a hiba forrása). Ekkor már nem lesz ilyen problémája. Ha a probléma még mindig fennáll, akkor érdemes az egyéb opciókat is visszaveszegetni az options-ben.
Meg az se lenne rossz ha az update hír írná a francos verziószámot ... Nekem most 1.2.630.0 van. Ha jól vettem észre, ami nem biztos, akkor nekem már az elõzõ pach sem jött le. Csak az elsõ patch, ami még megjelenéskor jött ki. Legalább is a Steam nem jelezte, hogy van frissítés.
Nálam az a probléma a játékkal, hogy mitán belép a fõmenübe, és elindítanám az elsõ pályát, sajnos kilép az asztalra arra hivatkozva, hogy problémája van a videókártya driveremmel. Csakhogy én a legutóbbi verziót használom, most frissítettem. Esetleg nem tudja valaki, mi lehet az oka ennek?
Nem lenne egy hátrány, ha a progi indítása nélkül meg lehetne lesni a Steam-ben a verziószámot.
Szerintem nekem az elõzõt sem szedte le. :( Aztán indítgathatom ahányszor akarom újra a steamet. Szerintem pont tõle rohad le a program.
Még nem tudni pontosan mikor jön az új patch, egyenlöre csak annyit tudni, hogy very, very soon....
A tartalma viszont már ismert:
Fixes: - We have addressed various issues that can occur for players that would result in ‘stuttering’. - Stutters that are the result of graphics driver shader processing are now removed or significantly reduced. - Stutters that are the result of data streaming have been removed or significantly reduced. - Performance has been improved and made more stable on dual-core systems. This could previously also result in stuttering. - Fixed issue where some players couldn’t complete the Motherly Ties side quest. - Fixed an issue where doors in Omega Ranch sometimes wouldn’t open. - The TYM medical card should no longer fall through the table if an NPC’s body comes into contact with the card. Players already stuck in this area will need to revert to a previous save before the card fell through. - Occasional hangs for some players during video-playback have been fixed. - A crash on startup when running DX11 on a single-core CPU has been fixed. - An issue causing Eyefinity setups to not be correctly detected for some players has been fixed. - Fixed an issue where the HUD would get permanently disabled for some players. - Fixed certain issues that caused the mouse cursor to be able to leave the game-screen on multi-monitor setups. - Fixed an issue that caused the mouse cursor to not be visible in-game when the user has mouse trails enabled in Windows. We still recommend disabling mouse trails for a smoother in-game mouse cursor. - Fixed issue where ammo count for collected guns is incorrect when Adams weapon is augmented. - In DX9 mode: - Fixed error message for some users when trying to use FXAA Medium or FXAA Low anti aliasing modes. - Fixed shadow-mapping ‘lines’ on some graphics hardware when using anisotropic filtering.
Feature Additions: - The Enter and Numpad-Enter keys can now be bound to game actions in the keyboard control menu. - Support for additional passive-stereoscopic 3D screens when using AMD graphics hardware. - Intro logos can now be skipped on all but the first run of the game. - Added windowed mode. - Selectable in the menu, and can be toggled between windowed, fullscreen, and fullscreen windowed using ALT-ENTER. - Added an option to change the text language of the game. This setting only changes the text language, the audio is controlled by the language option in Steam.
On top of this we are continuing to monitor for any issues that may need to be addressed in a future patch. One extra feature we can already confirm for a future patch is support for Nvidia 3DVision and Nvidia Surround.
Tegnap óta fagy a program, illetve pontosan nem tudom mióta, mer' jó pár napja nem játszottam. Most meg nem tudok. Elfogadtam a Leser Evil küldetést, és annak a második pontjához ha közel megyek szénné fagy a játék. Elõzõ mentésimnél ott még semmi baj nem volt ... állítólag van update, de nekem a steam a többi cuccot sem nagyon akarja updatelni. :(