Nem hiszem el, valaki nem tudná kimoderálni ezt a hülye klippet? Na szóval itt a Deus Ex - HR videó:
Minél többet látok ebbõl a játékból, annál jobban utálom. Bírom, hogy még az egyértelmû ajtó is ki van emelve, hogy aaz agyilag zokni 10 éves xboxos is megtalálja...
A tárgy kiemelés a szem augmentáció része, igaz kikapcsolható. Na most egy doboz vagy ajtó esetén tényleg gáz, de mondjuk az áttörhetõ falrészeket elég nehéz lenne szemre kitalálni :) Egyébként tutira a konzolos átirat miatt van benne szerintem is. A lenti video meg azt hiszem X360-ról van. Azért nem is néz ki rosszul szerintem ahhoz képest.
Lol. Pedig még olvastam is a kommenteket. :D Ami nekem nem tetszett benne, az az, hogy a folyosó közepén elkezdi fejleszteni a kar implantot erõemelésre. Azért régebbi deus ex részekben tudtál fejleszteni egy már meglévõ dolgot így, de új dolgokat nem csak orvosi gép közelében vagy dokinál lehetett elintézni? Ráadásul ott már nanotech volt, itt meg ez még mechanikus augmentáció ... biztos nem feltûnõ, ha elkezdi ott fényes nappal átszerelni magát a fõhõs pár méterre az õröktõl.
Nem kezdi magát átszerelni, mivel már a játék elején elvileg megvan fizikailag minden képesség bennünk - a sztori szerint. Viszonylag a játék elején, amikor a doktornõnél kell jelentkezünk felülvizsgálatra a klinikán, elmondja, hogy a biztonságos felépülésünk miatt korlátozottak a jelenleg elérhetõ képességeink (sok az újdonsült implant, fennállna a veszélye, hogy a testünk nem tudna együtt élni velük, ha minden egyszerre azonnal aktív lenne), de ha gondoljuk, saját felelõsségünkre felgyorsíthatjuk a folyamatot (aug pontok megvétele a klinikán), vagy hagyhatjuk a normál kerékvágásban alakulni a felépülést(aug pontok gyûjtése a játék folyamán). :)
Deus Ex: Human Revolution "The Year 2027 The Cities" Video.
Valójában nem azt az ajtót emeli ki amerre menni kell, hanem minden mozdítható dolgot kiemel, és hidd el hogy nem olyan egyszerû megtalálni a helyes utat
Lol, most nézem hogy a játék weboldalán a születési évnél 2027-et is be lehet állítani :D
Sajna mire ehhez is elkeszul 1 forditas(lasd Fallout),teljesen el fogom felejteni. Ugyanis ezt a jatekot is komolyabb nyelvtudas nelkul nem lehet elvezni...
Nem feltétlenül kell hozzá több nyelvtudás mint egy...igazából minden játékhoz komolyabb nyelvtudás kell, aminek van története (a codtól eltekintve persze)
- A kombinálható mine tetszett, bár lopakodós karival nem tudom mennyire fogom használni, mert igazán szép és jó ez a lehetõség, de kellene valami fütyörészés (ala Sam Fisher :])/hangot generáló item eldobása (ha van bármi ilyen és csak én siklottam el felette, akkor szóljatok - de a prezentációkon nem láttam, a beta-ban sem tapasztaltam) vagy hasonló befolyásoló funkció mellé, amely segítségével az ellent odacsalogathatod ahol a már elõkészített csapda várja. [muhaha :P] Mivel csak úgy kifigyelve az útvonalakat és megpróbálva odatenni az aknát, ahová majd belesétál az ellen (csak ezt magyarázták), mindezt megvárva, közben az unalmas programozott sétaútján gyalogolva...elég primitív, túlzottan idõigényes, ha lehetne befolyásolni, az lenne az igazi.
- Revolverrel lábra egy golyó és az ellennek annyi...na neee. Rendben hogy a játék egyik legbikább fegyvere, de akkor is, szakadjon le az a láb, az ellen a földrõl lövöldözzön tovább, kínjai közepette, vagy valami...de ilyen instant death...nevetségesen rossz és egyben régimódi - már régen is h.lyeség volt. :)
* elterelésnek - korhûen - reális lenne mondjuk, ha ki tudnánk vetíteni önmagunkról pl. egy fedezék mögül kikukucskáló és visszabújó hologramot, a kívánt helyre, ahol észreveszi az ellen, de csak annyira, hogy felkeltse az érdeklõdését annyira, hogy odamenjen kivizsgálni. Aztán ott a mine, esetleg hátbatámadás stb.
különbözõ tárgyak ledobásával lehet zajt generálni, ami eltéríti õket a kijelölt úttól, bétában én szórakoztam ilyesmivel. ledobsz egy dobozt, vagy valamit, azt bizonyos távolságról (viszonylag messzirõl) kiszúrják, elvileg hallás alapján, mert a hátuk mögött is mûködött.
A régi részekben simán el lehetett hajítani a tárgyakat, itt mg a dobozt csak leejteni lehet? Vagy el lehet hajítani? vagy bármi más tárgyat? Amúgy rémlik volt valami zajkeltõ lehetõség is az elõdökben ...
OFF: Van itt olyan élõ ember aki tudja, hogy miként lehet az elsõ küldetésben a túszokat megmenteni? Volt egy videó ahol gamer elkezdte hackelni a gázbombát, csak õ elszúrta ...
dobálhatod õket meg szinte minden tárgyat mint az elõdökben, elég jó dolog:)
IGN-é nincsenek lemaradva, a Gamekapocs van lemaradva, ezeket a videókat ugyan is eleve az IGN csinálta és ötödikén rakták ki õket. Ezt is meg a 12 perces rövid verziót is, az meg ebbõl van összevágva, ezért még a jelenetek is ugyan azok. Más által kiadott videókban ez a pálya benne sem volt addig.
"Revolverrel lábra egy golyó és az ellennek annyi...na neee." Mindig is hiányzott a játékokból az olyan sebzés modell, mint anno pl. a Tresspasserben. Ha létfontosságú szervet vagy ütõeret találsz, akkor még kis kaliberrel is halálos. Na most revolverrel bokán lõnek alapból tényleg nem halálos, de ha egy lövedék sebessége és becsapódási energiája elér egy szintet, akkor simán meghalsz szívburok repedésben vagy agyvérzésben. A játékban meg ugye szénné lehet upgradelni a fegyverek több tulajdonságát is. Itt ezekben a videókban azért pozitív, hogy szétpáncélozott õr még nagy kaliberû fejlövéstõl sem halt meg, se akkor amikor elugrott a gránát hatósugarából.
Én is azt néztem, hogy "ez hülye, ha kilövi az õrt, akkor észreveszi a kamera", erre odaszögelte a manust a falhoz, a kamera meg vígan forgott fölötte ebbõl semmit sem látva. Hmmm. :) Ha jól olvastam ruszki gyártmány a nyílpuska :D A roham sörétes meg cseh, szóval lesz benne pár gyártó.
Én az ajtón át mentem, lehet hogy aktiválódott (legalábbis számolt visszafele) de bõven tudtam hatástalanitani :D Inquisitor: el is lehet hajítani a tárgyakat
"We played the first ten hours over and over again, and had dramatically different experiences" - Valami újabb csonkított press verzió alapján írt cikk...hmmm. Nem hiszem hogy ez messzemenõkig mérvadó lenne (és bármi újat is mondanának). Úgy érzem lesz ez a 94% lesz még jóval lentebb is, ha megjönnek a valós, végigjátszás alapú értékelések, nem ilyen sietõs, toltuk valamennyit kutyafuttában, hogy mindenki elõtt mi közüljük elsõnek jellegû review-k... :)
No de az újságírói verzió, ami a játék 30%-át tartalmazza ha minden igaz, valamikor áprilisban lett kiadva. Azóta a PC Gamer arra volt képes, hogy egy-két küldetést az elejérõl párszor újrajátssza három hónap alatt?
Nem csak náluk vannak ilyen lemaradások, megnéztem ma a Prey 2 elõzetes miatt a july-aug GameInformer-t, erre mit látnak szemeim...DiRT 3 teszt. Hány hónapja is jelent meg... Na neee. :D
Ohhh...félreértettem tényleg, my bad, sorry. -.-'' Elkülöníthetnék valamiképpen ezeket a h.lyeségeket az eredeti cikk témájától, ez így nagyon összefolyik...:)
Az ilyen és ehhez hasonló grafika- és mozgásanimációbuzi hozzáállás miatt tart ott a mai játékipar, ahol tart. Éveket kell várni egy tartalmasabb cuccra, mert a mondanivalóval, eredeti látványvilággal és tartalommal felvértezett játékokra töredéknyi a piaci kereslet a shaderverseny aktuális gyõzteséhez képest.
Diablo 3-ra és Deus Ex: HR-re "felgyúrt" gépemen olyan játékok vannak most, amiktõl a falnak futnál: Arcanum, Baldur's Gate, Deus Ex, The Witcher, Planescape: Torment, stb. Maximum egy widescreen vagy highres patch-csel, hogy olvashatóak legyenek a szövegek.
Amúgy nem tudom, miért kell bejönni ide sírni a látvány miatt. 1-1 címet eltekintve MINDEN arra gyúr, ti meg idejöttök hõbörögni, hogy ez milyen szar.
A látvány nem 2011, ez lehet. De azokban a játékokban, ahol a látvány 2011, ott viszont a játékmechanizmus és az eredetiségfaktor döglõdik az pacman szinten. Az jobb?
Igazad van, pont ilyen okok miatt nem játszok Monopoly-t vagy Gazdálkodj okosant! Emellett ha tudnád milyen béna mozgás van a Ki nevet a végén!-ben, akkor sírva szaladnál körbe-körbe a szobádban.
Nem 2011-es színvonal, de ki nem szarja le? Illett a játék stílusához, hangulatához és egyáltalán nem vesz le az értékébõl. Néhol inkább csak hozzá is ad, feltéve ha az ember képes néha felfelé nézni, hogy megcsodálja a város minden részletét.
Egyetértek, de mentségére szóljon valamilyen szinten hogy a Crysis 2 is elég plasztikus, sok-sok mai nagy címmel egyetemben (mindenféle sz4rozás nélkül, ez csak egy tény amelyet el kell fogadni, és nem rögtön támadni). Számomra még mindig a jó öreg Source motor van a top-on realitásból (összességében, érzetben, nyilván nem a legkorszerûbb shader-eket stb tekintve), amelyre azt tudom mondani hogy már-már nem mûanyag. :)
De azzal meg az a baj hogy távolról szépek csak a dolgok közel menve elhányom magam a 3 pixeltõl amit látok. Megállt a graf fejlõdés ez van majd az új konzolok ezt megváltoztatják.