De igen lehet. Olvasd el hogy mi hiányzik hozzá. Foglalj el egy Relicet, aztán építsd meg õket a barakkban és ha elkészültek, akkor teleportáld le õket a feszínre.
Kipróbáltam a gammát, net nélkül csak a tutorialt. Terminator osztagot nem lehet építeni benne? (hiába van meg minden épület, nem engedi)
A csudát... Különben is nevet nem mondtam, akinek nem inge :-)
Többesszámot használtál, feltettem nekem is szólt. :))
Ez azért bátor kijelentés. Lásd Warcraft 3, ahol ezért elég jól eltalált SP küldetések voltak, amiknek közük nincs a multis "csináloknagysereget és lerohanom" játékmódhoz.
Itt én kérek elnézést, mert felületes volt a válaszom: Én konkrétan arra céloztam, hogy az SP és az MP játékmenet nem fog nagyon eltérni, az én szívfájdalmam pedig ugye az volt, hogy nem egy konkrét sereggel megyünk és visszük végig a kampányt, hanem ezzel az utánpótlásos rendszerrel. Természetesen az átlagos játékos számára ez tökéletes (ezért is írtam, hogy gyõzött a popularitás), de nekem elég nehéz elfogadnom, hogy pl. egy (tactical) ûrgárdista szakasz nem több, mint egy "átlag" gyalogos egység, amelyet gond nélkül feláldozok (feláldozhatok) ha úgy hozza a helyzet, mert úgyis hamarosan vehetek helyette egy másik szakaszt...
A csudát... Különben is nevet nem mondtam, akinek nem inge :-)
kérdés önmagában a "tapasztalat" kérdése.
Ez a mondatom nem a Te, hanem Hmuda "Jó lett volna, ha tényleg vihettük volna tovább a tapasztalt és jól kipróbált osztagokat a küldetések között és multiban is sokkal élvezetesebb lenne így." mondatára vonatkozott.
Abban nincs vita hogy TÉNYLEG jó lett volna XP rendszer.
A játékmenet ugye aligha fog alapjaiban különbözni...
Ez azért bátor kijelentés. Lásd Warcraft 3, ahol ezért elég jól eltalált SP küldetések voltak, amiknek közük nincs a multis "csináloknagysereget és lerohanom" játékmódhoz.
Melyik multiplayer játékban lehet továbbvinni a tapasztalt egységeidet??????? :-)))
A kérdés önmagában a "tapasztalat" kérdése. Én ugyanis nem láttam a sima egységeknél ilyesmit (de csak pár órát játszottam a játékkal, tehát lehet, hogy csak a figyelmemet kerülte el). Márpedig olyan multijáték volt már egypár (ha kell neveket is mondhatok, de ott volt pl. a Dark Omen is), aminél az egységek rendelkeztek XP-vel.
És a Single Playerre vonatkozó következtetéseket levonni egy MULTI BÉTÁBÓL... :-)
A játékmenet ugye aligha fog alapjaiban különbözni...
Én inkább megvárnám amíg meg is jelenik :-D
Én azt írtam, hogy "...félek, hogy le fogja verni (a lécet)". Feltételes módban.
Hát símán meg lehetne oldani. Mindenki személyre szólóan összerak pontszámokból egy sereget és azt fejlesztgetni a multiban, és gyõzelmekért kap pontot, amiböl újabb egységeket vehet. Mondjuk a sereg fejlettségétõl függõen lenne besorolva a játékos szintje és csak bizonyos szintdifferenciával engedné össze a szerver a játékosokat. Volt annó egy ilyen MMORTS, már nem emlékszem a nevére, de ott is egy mech-ekbõl meg gyalogosokból álló sereget kellett vezetni és rengeteg játékos volt egy bazinagy világban. Kárhogy nem emlékszem rá, mert jó game volt és a zenéje is tetszett.
Basszus, ne legyetek már hülyék... Melyik multiplayer játékban lehet továbbvinni a tapasztalt egységeidet??????? :-))) És a Single Playerre vonatkozó következtetéseket levonni egy MULTI BÉTÁBÓL... :-) Én inkább megvárnám amíg meg is jelenik :-D
Én inkább egy Ground Control 1 szerû squadgamét vártam. Jó lett volna, ha tényleg vihettük volna tovább a tapasztalt és jól kipróbált osztagokat a küldetések között és multiban is sokkal élvezetesebb lenne így. De hát sajna manapság ilyesmire nincs kereslet, még a GC2 is kidobta a csapatokat és a drop-zone-ok is felfoghatók épületeknek amik az egységeket onják rendelésre.
Egyetértek, nekem is sokkal jobban tetszett volna egy sereges-xps dolog, de hát ez se rossz azért :)
Nah, tegnap egy CD-re kiirt változatot felraktam, hát....
A grafikára egy szava nem lehet embernek, nagyon szépek az animációk is. A játékmenet már zûrösebb ügy. Félreértés ne essék, nagyon jó és élvezetes a játék, és tényleg magával ragadja az embert, órákig el lehet játszani vele....
De én nem ilyen játékmenetet vártam egy Wh40k RTS-tõl... Valami olyasmi lebeget lelki szemeim elött, mint a Shadow of the Horned Rat vagy a Dark Omen volt, ahol tényleg vitte az ember a sergét, amely szépen fejlõdött, és felszisszent, ha az egyik egységét elvesztette. Itt viszont a popularitás gyõzött...
Ettõl még nagyon várom a teljes Wh40k:DoW-ot, mert látványos és szórakoztató játék - csak én nagyon magasra raktam a lécet, amit a béta alapján félek, hogy le fog verni...
Nem semmi képeket találok itt, nagyon tetszenek! :)
Sziasztok! Leszedtem az open betát. Még nem tettem fel, de olvastam, hogy kulcsot kér. Please valaki dobjon meg eggyel.
Sracok jatszik valaki ezzel a jatekkal meg?
Ferro_TwL neven vagyok fenn ha jon valaki szoljon (meg olyan kis csillag is volt a nevem mellett, csak egymas utan otszor osszerakott valami gyerekkel, akinek a statja ilyen 200 game 180 gyozelem volt, szal eltunt a csillag:D, meg a huje bugos elda farseer miatt szivok mindig:).
Dav gyere feltetlen szvsz olyan jo kis game mint Wc3, nem egy Sc de a Wc3 szintjet meguti.
Amúgy a mail-t amit a bugreportnak írtam, visszadobta a mailer daemon. Remélem csak viccbõl :-)) Tegnap nyomtam az Eldákkal. Õk még nincsenek teljesen kidolgozva mert béééta, de így is iszonyat csatát nyomtam. A villámvihar legyetlen.
ha megnézitek, van egy english.ucs file. Érdekes, hogy ilyen fájlok is vannak benne mint a "Play mission", "skirmish" stb. Olyan mintha a full szövegfájlja lenne. Könnyen magyarítható, remélem ilyen lesz a fullban is.
Jo ez a jatek meg igy beta allapotban is, nem egy Starcraft, de azert nagyon jo:)
Minek ezen ennyit lovagolni? Küldjétek be bug reportnak, akkor biztosak lehettek benne, hogy a készítõk tudomására jut. Többet úgysem tehettek, inkább játszatok. ^.^
Fogd már fel, hogy ez csak béta és tudatában vannak a készítõk az ilyen jellegû hibáknak és scak helykitöltõnek vannak bent ezek az árnyékok, a fullban 99% hogy nem így lesz.
Nálam a Codename: Panzersben is ilyen volt az árnyék Nvidia meg ATI kártyán is pedig azt megvettem. Azért (is) foglalkoztat ennyire mert nem tudom mi lehet a hiba. Tuti hogy a fullban is ilyen lesz. Úgy látszik csak én vagyok ilyen f@sz, csak engem zavar :-))
Okay. És még valami. Low shadow-nál meg csak egy négyzet van az egységek alatt, ami nem fordul az egységgel hanem mindig egy irányba áll. Elküldtem a '[email protected]'; '[email protected]' címekre :-)) Dolgozzanak még vele októberig :-))
http://www.sg.hu/galeria/10515302201092243108.JPG
írjuk a béta számlájára. Fölösleges grafikai és egyéb hibákat fölemlegetni amíg nem lesz kiadva a játék mert addig úgyis találni fogsz benne.
fent van a galériában a kép. onnan ide hogyan szúrhatom be?
Hát akkor nem tudom mi a gáz. nekem sajna max detail-en iszonyúan szabbat :-((
Nekem nem szaggat egyáltalán (kivéve azt az AI bugot mikor kétmásodpercenként belassul). A beállítások minden abszolút maxon. És mint mondtam, ez a game jelenlegi állapotában irtó meszse van a fulltól és még kismillió dolgot fognak javítani rakta, szóval még sokminden belekerülhet, akár részletesebb Defiler árnyék is.
Okay, de akkor úgy megcsinálhatták volna mint a Generalsban, vagy csak tegyenek oda egy foltot és kész. De azért köszi hogy foglalkoztál a témával. HIGH árnyékok mellett neked nem szaggat nagyon? Milyenek a beállításaid?
Fölösleges egy stratégiától Doom3 szintû árnyékokat várni mert akkor helybõl leégne a proci.
Maniac: Nekem is ilyen az árnyék de nekem semmi bajom nincs vele, tekintve hogy ez még egy nagyon kiforratlan béta, másrészt meg elfér.
Persze elég gáz, hogy nem lehet egyetlen gombnyomással elintézni, de hát remélhetõleg ez betudható a bétának.
Mellesleg van meglepetésem a topic látogatóinak. TADAAA!!!
Végre megtudtam a hivatalos fórumon, hogy mként lehet eltüntetni a taskbart! Csak le kell hívni a konzolt (nálam az "Ö" gombbal csinálja) és beírod azt, hogy "taskbar_hide" és akkor eltünik, csak a pause game felirat fog látszódni ha épp le van állítva a game. Ahhoz hogy visszahozzátok a GUI-t, csak megint hívjátok le a konzolt és írjátok be azt, hogy "taskbar_show" és ennyi. :-)
Biztos a Slug Depositra gondolsz. Azokra lehet a thermo erõmûveket rakni és akkor azok sokkal több energiát termelnek mint a kisebb változatok.
A kisebb méretû pointokra lehet védelmi állásokat rakni, amik védik az adott területet (maxos állások nagyon tudják ritkítani az ellent a SM-oknál). Azon kívül csak arra jó, hogy a "nyersanyagot" termelje, de minél fejlettebb a listetning post ami rajta van, annál több lesz a bevétel. Ugyanez az építkezõs módszer eljátszható a Relicekkel, mivel azok is termelik a pontokat, csak a strategic pointokra nem lehet, amiket arrol ismersz fel, hogy a kisebb körön kívül van még egy nagyobb kör is. Azok sajnos védtelenek és ha kellenek, akkor védeni kell õket az egységeiddel. Nagyjábol ennyi.
Hmuda amúgy a pontokank mi a lényege azon kivül hogy akkor kapok anyagot? Nameg lehet rájuk turetet tenni esetleg adnak valami egyéb +t is?
Minimum System Requirements: Intel(R) Pentium III processor or AMD(R) Athlon(TM) processor Processor Speed: 1.4 GHz Windows(R) 98SE/2000/ME/XP 256 MB RAM 32 MB AGP(R) video card supporting Hardware Transform and Lighting capability using NVIDIA(R) GeForce(TM), ATI(R) Radeon(TM), or a more recent chipset with a DirectX(R) 9-compatible driver DirectX(R) 9-compatible sound card and speakers or headphones 1.4 GB hard drive space Minimum 56K modem for online play
Recommended System Requirements: Intel(R) Pentium 4 processor or AMD(R) Athlon(TM) XP processor Processor Speed: 2 GHz Windows(R) XP 512 MB RAM 128 MB AGP(R) video card High bandwidth Internet connection for online play
Nekem azon a képen türhetõen futott, csak mivel még béta, sok benne az optimaizálatlanság és mikor sok az egység (nem a képen, hanem a pályán) akkor kétmásodpercenként eléggé be szokott akadni.
a hud eltuntetese jo lenne game kozben is nem csak capturenel...aze mennyivel alatabb lenne nezni full screenbe ahogy a seregek csataznak jobbra balra:D
Hát ez fasza. Nyomnám a bugreport elküldését, erre benyom hogy szedjek le egy file-t (ttcgi.exe nemtom mi ez). Na mondom, jolvan, biztos ez a progi kell a bugreport elküldésére, de nem akar lejönni. Kösssssssz.
Épp most írom a kívánságlistát:
1: GUI automata kikapcsolhatóságánk lehetõsége sceenek idejére, tehát ha lenyomod a screenshot gombot, akkor amíg a gép lerendeli a képet, a GUI eltünik.
2: normális Tutorial, ami nem csak egy Skirmishböl áll és mindegyik fajnak különálló és egyedi lenne, ami a fajok minden aspektusát végigvezeti. Javasoltam, hogy többszintes tutorial legyen, amolyan tutorial campaign, ahhol az elsõ küldi elmagyarázza a critical és staregic pointok dolgait és a relicecet, mintahogy az egységek mozgatását, stb, atán jöhetnek a fajok boncolgatása.
3: Az army painterben nem lehet rendesen használni a csuszkát és a sznkeresõ pontot, mivel cska akkor frissíti a szineket, ha klikkelek, de ha az egérrel húzogatom a pontot-csuszkát akkor nem történik semmi.
ennyi
Jobbat mondok:
1.: A Shareaza-val elkezdtem letölteni a closed bétát. Ofkoz hiábs a file (majd' egy hét volt, amíg lejött)... 2.: Jelentkezek az open bétára, el is kezdem leszedni. Kb. 60%-nál áramszünet jött. IE6-al szedtem, a megszakadt letöltést nem lehet folytatni (olyat káromkodtam, hogy a káosz istenek rémülten futottak vissza a rémület szemébe). Felhúzom magam, eldöntöm, hogy akkor béta kihagyva, majd játszom a teljessel (legalább a poénok nem lesznek lelõve). 3.: Kapok egy e-mailt a Relicnews-tól mint a forumokba regisztrált emberke, lehetõséget kapok az openbétába bekerülésre, mivel mindjárt befejezõdik a jelentkezési lehetõség. Hurrá, nyomulok ezerrel, de ez is ez az átkozott fileplanetes sz@rság (hogy dugja fel magának az egész gamespy csoport), kitöltök mindent. De semmi...
Úgyhogy most ismét olyan hangulatban vagyok, hogy köpök a bétára, majd megveszem a teljest, és kész. Addig meg lesz épp elég béta (pl: CS:Source), demo (Nexus: The Jupiter Incident) és teljes játék (remények szerint a HL2), amivel elüssem az idõt...
oo bazdmeg ma akartam leszedni open betat...keresem nagyban hol a jo busban kell...kitolttoem valami subscription urlapot is ez ugyben de scak azt irtak majd szolnak ha bekerulok...hat aztan meglattam eme hirt ami nagyon lesujtott:
"The door to the Warhammer 40,000: Dawn of War Beta has official closed. Congratulations to the lucky people who got in! For those of you who haven't made it in the beta yet there is still hope! THQ and Relic may open the beta again in the near future."
bruhuhuh pont most
Valami konzol-paranccsal gondolom ki lehet kapcsolni (ha van konzol egyáltalán...).
Ép ma néztem meg én is a káoszt ,hát durvák:)
irni kell a teamnek ez ugyben hatha megoldjak a veglegesre, mert nem egy nagy kunszt:)
csak az zavar (de az KIB*SZOTTúL!), hogy nem lehet kikapcsolni a GUI-t screenekhez.Milliószor jobb képeket lehetne csinálni ha nem rondítana ott az a kezelõfelület.
Mai (káosz) termés. :D Dolgozik a kis aranyos. Ti kire fogadnátok? :D
Hm, lehet ki kellene kapcsolni a turmixgépet mielõtt leveszem a tetõt. :-)
Szerintetek van esélyem? :-)
Vajon még nyerhetek? Oh, ez a bizonytalanság. :-)
A végkifejlet.
És még valami... Hogyan lehet véleményt írni a fejlesztõknek? Milyen címen?
Nektek nem szaggat ha bekapcsoljátok az árnyékot? Ha az árnyékot low vagy med-re állítom, nincs árnyék. Ha high-re akkor meg szaggat mint állat. Konfig: AMD barton 2500+ 1GB ram radeon 9800Pro
Mi lehet a gáz?
na jól sejtettem, tényleg nem tökéletes :) a feliratok helyett csak kockákat látok, elég nehéz a menüben navigálni :) majd az új gépen...
jaja sorry:DD volt egy ilyen tippem hogy te nem a lotr ra gondolsz:DD csak valahogy belekeveredett a lotr a topicba aztan kicsit elhuzodott de mar off OFF :DD
"First, it's a real time strategy game that uses the Command & Conquer Generals engine. The C&C Generals engine is probably the best RTS engine out there, so using it for this project is about as good as it gets. "
"EA is working on a real-time strategy game based on the Lord of the Rings films that will use the Command & Conquer: Generals game engine and will focus on campaigns from both the good and evil factions of the films. "
hat ha jol tudom ez a C&C generals tovabbfejlesztette engine nem?
igen... az egyetlen bajom így elõre a BFMEvel, hogy tökmindegy milyen lesz, lehet akár sz@r is, a név, a grafika, meg a marketing miatt kaszálni fog, és ez valahogy nem szimpatikus.(lásd pl: sims felirattal üres dobozokat is el lehet már adni) <elég komoly off topik :)>
Bizony. Viszont télleg rengeteget dob a hangulaton az, hogy felgyujtják az olifántot, az beidegesedik és elkezd rohanni és mindenkit letarol az útjában, barátot is, ellenséget is, civileket is.