Hátizé, most én vagyok béna, vagy az Imperial Guard tényleg ilyen gyenge? Simán végignyomtam a single player kampányt közepes fokozaton a Tau-val, de most 3 pálya is van, melyneknek már legalább 3-4x nekiálltam és nem megy az Imperialokkal. Ezek sorban a nekronok fõhadiszállása, tõle közvetlenül balra (nyugatra) levõ tartomány (jelenleg nekron), és az az alatti, melyben az elõretolt helyõrséget lehet megszerezni (forward base), jelenleg ork megszállás alatt.
Azt hittem, hogy lesz rész, amiben Asphodel-t jobban meg fogom ismerni, de gondolom arra céloztál, hogy beszélnek róla. :)
Úgy azért nehéz a megismerés, ha a történet szereplõi sem tudják ki vagy mi ellen mennek. :)
Emellett ezért van sok sok egyéb könyv is 40K terén. Legyen mibõl mûvelõdni. Igaz éken ánglius nyelven íródva, de ez talán annyira nem akadály egy igazán kíváncsi ember számára.
Amúgy milyen spoiler? Egy szóval nem mondtam, hogy ki vagy mi az ellenség. Csak azt írtam, ezirányú vágyad nem hiábavaló. ;)
Szerintem nem fogsz csalódni benne. És még az a vágyad is teljesül, hogy bemutatásra kerüljön az ellenség. :-)
Amúgy a 40K világában nem csoda, hogy arctalan és megfoghatatlan az ellenség (legalábbis a káosz, mert a többi faj céljait és tevékenységét nem olyan problémás felfogni és elutasítani), mert mindössze maroknyi személy ismerheti a káosz névtelen borzalmait. A többiekre halál vár/agymosás és egyéb kínos pillanatok az inkvizíció által kieszközölve. Persze csak ha konkrétan a káosz alamelyik nagyobb megtestesülésérõl van szó. Sima kultisták, eltévelyedett emberek, lázadók nem számítanak mint veszélyességi tényezõ. Nem szennyezhetik be az egyszerû embereket, ha meg megtörténne valami ilyesmi, nos erre vannak a papok és komisszárok a seregben. Majd õk megoldják a problémát.
Ha viszont démonokkal kéne harcolni, erõteljes káosz hadak mellett, no akkro tuti valami szörnyûség várna az egyszerû halandóra. Ha baromi mázlis, akkor agymosás, egyébként többnyire halál. Erre példa is olvasható Ian Watson Ûrgárdista címû regényében, ahol ugye a "kemény mag" szembesül a változás urának egyik borzalmával és csak a különleges események miatt nem lesznek agymosottak.
A Nekropolisz könyv tényleg rendben van. Nyoma sincs az elõzõ könyvek összedobált történetvonalához, izgalmas és fordulatos, politikával és harccal fûszerezett. Kicsit nekem a harci jelenetek még mindig elnagyoltak, nem elég részletesek, hogy úgy tudjam magam elé képzelni mintha mozit néznék, de a szotri és egyéb nyalánkságok kárpótolnak. Hiányolom egyébként ezekbõl a Dan Abnett könyvekbõl az ELLENSÉG, a káosz bemutatását, terveinek vagy egyéb dolgainak bemutatását. Jót tett volna az elõzõ könyveknek is, ha nem valami arctalan akárkik ellen harcolnának hõseink, hanem korrektül ismertetett ellenfelekkel. Kb. a 3/4-énél tartok, remélem ilyen jó marad végig.
/ON
SziasztoK! Sima DoW-ban szeretnék replayeket nézni.De mikor patch-elem a játékot (mert ahhoz h lájátszam a replayt ez szükséges) mindig beszarik a game. Szal elinditom és hibaüzenettel kilép. Vki nem tudna segíteni h hogyan tudnék replayeket nézni? köszi
A Drone Harbinger ööö... szal mire való?
Tudom, hülye kérdés de nem igazán jövök rá hogy hogyan lehetne hatékonyan használni
A patch eléggé visszahúzta a Taut, a kutyák jóval kevesebbet sebeznek, a broadside-ok nem hármas csoportban jönnek hanem egyszerre csak egy és nem is lehet hozzáadni többet, a crisis már nem olyan tüzes mint amilyen volt és a hammerhead sebzését is visszavették :(
Nekem nagyon hiányzik hogy nincs a Taunál valamilyen distruption egység mint pl a hellfire a marine-oknál vagy a vyper az eldarnál, jól jönne valami ami megfékezi a rusholó közelharcegységeket, utálom amikor beteleportál vagy jetpackel valami a firewarriorjaim közé és a zûrzavarban a közelharcosoknak lesz idejük lerohanni az egységeimet...
skirmishben vagy multiban viszont nincs a kommandernek detektora szal a probléma ettõl még élõ, a kampányban én inkább a fegyverzetet fejlesztettem a detektálásra a HG bõven jó :)
Szvsz a tau az 1ik legerõsebb, a firewarriorok, a láthatatlan AV egységek, a crisis (nem tudom, h javították, de 1.11-ben kb 5-8 sec alatt lement egy HQ 3 crisis flamertõl), a hammerhead, ill maga a leader. Az én stratégiám a kampányban, h gyors rush tier 3-4ig aztán crisis, hammerhead, ill az ethereal bodyguardjai. Ha nem HQ-t támadsz, akkor a HG squadjai kitartanak amíg eléred a hammerhead/crisisokat, onnan meg nem sok minden tudja megállítani a taut. AI legalábbis nem. Foglald el a +1000 req-et adó területet (SM HQ alatt), elég sokat számít.
Kössz a tippeket mindenkinek!
Végre kezdek ráérezni a Tau-ra, hát eléggé visszavették õket a legutolsó patchben :(
Kurva Eldarokkal azért szoptam mert túl korán támadtam meg õket, nem volt még Honor Guardom és a commanderem is upgrade nélkül volt. Kis rohadékok... Túl sokat játszottam Eldarokkal így elfelejtettem hogy milyen szar ELLENÜK játszani :D Ja meg nem tudtam hogy az Ethereal boostol MINDEN Taut a térképen, fincsi :)
Tau-val van egy-két bajom:
- nincs korai detector szal nagyot szívtam a Rangerek ellen, persze meg lehet venni korán a Vespideket akik detectálnak de akkor baszhatom a korai fejlesztéseket, szerencsére van már Vespid HG szal hawaii :)
- Ha a Kauyont(?) választom és persze hogy azt választom hogy lõtávolsága is legyen a FireWarrioroknak akkor ugrott a CrisisSuit és a Hammerhead, SZÍVÁS! Ezt nem így kellett volna megoldaniuk a készítõknek
- NINCS ARTILLERY ÁÁÁÁÁÁÁ Most volt egy lightos 2 órás harcom a Guardok ellen, részben én basztam el mert nem figyeltem az elején hogy KÉT bázisuk van. Mire az elsõt lenyomtám jó ráérõsen addigra a második kifejlesztette a Baneblade-et hehehe Az IG bázis egy szurdok végén volt, HATSZOR kellett a Baneblade-et lenyomnom (meg Hellhound hegyeket) mire végre fix frontot tudtam összehozni, az egész pálya az enyém volt mégse tudtam szart se kezdeni velük mert az AI-nak szokása hogy rakéta-turretre fejleszt mindent a Boneblade meg ott ült vagy hat turret közepén, mellette Lemanok meg Kasrkin-ek, az IG tankoknak kurva nagy a lõtávolsága a turret meg detektált is nekik szal szívtam rendesen de élveztem a menetet :)
Az ember azt hinné hogy a Tau tankok a legjobbak hát nem, simán becserélném õket Lemanokra :/ Jól jönne a Taunak valami területre ható tank...
sziasztok.ha nem lenne nagy kérés akkor tudnátok nekem egy serialt adni a játékhoz?????
Egymaga megeszik egy egész sereget a legalacsonyabb nehézségen. magasabb nehézségen esélye sincs sincs önmagában.
haxoror: Krootok helyett kroot hounds kell neked. Sokkalta erõsebbek a kutyulik. Brutális népírtásra képesek, fõleg ha kapnak egy kroot shapert aki becsatlakozik melléjük. Mondjuk shaper segedelmével már a sima krootok is jól bírják a gyûrõdést (Hp és morál bonuszt is ad nekik a karakter).
A hadjáratban? Infiltrated commander, egymaga szétb*sz egy teljes sereget. AI ellen insane fokozaton lángszórós comm, meg 2 fw squad, és bizony mikrózni kell:)
Warriorok maxra, elõl kroot-ok, vagy akármik közeltusáznak, feltartják a támadó sereget, mögöttük a FV-ok (legalább 6-7 csapat)ossza az ellent, a hátuk mögött meg (nemtom a nevüket) antigrav artilery tankok, elég belõlük 2-3 és nem nagyon jönnek be a bázisra.
Milyen szinten? Nekem nem volt gondom. Fejleszd maxra fire warriorokat, és iszonyat táposak lesznek. Mindenféle fejlesztés van rájuk.
Tau-hoz kéne tipp mert második lépésben a rohadt eldarok mindig elpicsáznak, ötössével küldik a banshee-ket, ez ellen mit lehet csinálni?
Egy ideig gyorsabban ölöm õket mint ahogy jönnek de aztán közelharc és ENNYI!
A kroot-ok nem ellenfelei a bansheeknek, pillanatok alatt bedarálják õket és máris a sok rohadt a firewariorjaimon van.
Dark Crusade-ben mondjon már valaki egy jó Tau stratégiát plz!
Helló-halló... puszi annak (kedvenc nõjétõl!) aki tud Winter Assault mentést küldeni nekem.
Jelentem:LÚZER vagyok!!! Hihetetlen, de még most se megy... Tegnap már úgy voltam letörlöm a gamét. Esetleg, netalán valakinek nincs véletlenûl mentése?
1000+1 köszönet a támogatásért Ráállok erre a stratégiára.
Amúgy elkezdtem a Nekropoliszt olvasni, egyelõre jobb mint a többi.
Hagyd hogy támadják az ultrákat, úgyis mindig jön nekik erõsítés. Neked a Land Raider biztonságát kell szavatolnod, nem a többi egységét. Beállítasz a gép javítására techpriestet, esetleg otthagysz egy csapatot kísérõnek ha akarsz, a többiekkel meg mész takarítani és utat biztosítani. Ha korán betámadod az ork és káosz tábort, jelentõsen oda tudsz nekik vágni és csökken a támadások intenzitása. Ki is pusztíthatod a bázisaikat, de ettõl még megadott idõközönként elindítanak egy támadócsapatot a jármû ellen.
A kezdõ ponttól kicsit északabbra van egy jármû bázis. Ezt szerezd meg és ha kell innen szerválj utánpótlást. A gyalogjaiddal azon fáradozz, hogy megtisztítsd az utat és kinyissad a kapukat, hogy a Land Raider gyorsabban haladjon. A lényeg, hogy te csak a feladatra összpontosíts elsõsorban, ne a harcra, mert nem az a lényeg hogy gyilkolj, hanem hogy a gép eljusson a célállomásra.
Ahogy haladsz elõre, lassan egyre több gárdista csapat lesz aki majd útját állja valamelyest a támadó hullámoknak.
Sziasztok. Remélem még azért megfordul errefelé valaki. Legalábbis min. Saga Jr. Mert úgy vettem észre, hogy otthon van témában. Szerintem õ segíteni tudna nekem. Lejjebb olvastam a WA 3. pályáján az elakadást, nekem ott nem volt gond, ellenben a következõn már szívok 2 hete. Ultra marine-nokat kísérnék kapukon keresztûl(birodalmi gárdistákkal), de az ork és chaos csõcselék kiapadhatatlanul támad, s elõbb-utóbb szétszednek. Mi a stratégia ezen a pályán, mert max. az elsõ kapun jutok túl. Nem gyõzõm újratermelni az egységeket. Ha valaki tud, segítsen. Elõre is köszönöm!
THX!
Nyomd meg a Print Screen gombot. Valszeg Prt Scr-ként találod.
Lehet hogy ez egy hülye kérdés lesz, de hogyan kell a játékban screenshotot csinálni?
Köszönöm!!!
Gondolom az eldákra gondolsz. Van a bonesingernek erre ikonja. Csak nézd meg mi mindent lehet neki parancsba adni, ott lesz ez is (jobb alsó sarok az ikonok között).
Azon kívül, hogy Gaunt és a szellemei is szerepelnek a könyvben, semmi köze az elõzõekhez. Semmi visszautalás, semmi múltba merengés nincs a Nekropoliszban. sõt még csak szereplõk bemutatása sem zajlik (erre ott volt az elsõ két kötet). Ja de egy kapocs mégis van, egy utált ellenfél is szerepel a könyvben akivel a múltban már voltak gondok, de ezzel ki is fulladt a kapcsoalt a korábbiakkal. :)
Megvettem mind3-at eccerre, így az nem gond. Ha nem kötõdik szorosan az elsõ kettõhöz, akkor lehet, h nekivágok. Nemtom, engem nem szórakoztatott az a sok, mindenféle komolyabb háttérsztori nélküli kis harc leírása.
"Mondjuk Watson egyedül a novelláiban és az Inkvizítorban tudott jó sztorit írni szerintem, az Ûrgárdista már gyengülõ színvonalú, a Harlekin és a Káoszgyermek meg egyenesen mélyrepülés. :( "
Ezzel maximálisan egyetértek. Az utolsó két könyvet szenvedés volt végigolvasnom, egy kész marhaság az egész.
Szerintem hiba volt félbehagyni, de ez csupán az én véleményem.
De a harmadikat, ha meg tudod szerezni olvasd el. Az egy nagyon jó könyv. Jobb mint az elsõ kettõ. Egy izgalmas és bonyolult ostromot ír le, ahol nem csak a Szellemek szemszögébõl zajlanak az események, ráadásul több cselekményszál is fut egyszerre.
De aki jobb szereti az ûrgárdista vonalat, annak ott van Dan Abnett Horus Heresy sorozata. Igaz csak angolul jelent meg, de állítólag messze alázza Watson mindegyik könyvét. A legjobbnak tartott 40K-s könyvsorozat jelenleg. Mondjuk Watson egyedül a novelláiban és az Inkvizítorban tudott jó sztorit írni szerintem, az Ûrgárdista már gyengülõ színvonalú, a Harlekin és a Káoszgyermek meg egyenesen mélyrepülés. :(
Nekem a Dan Abnet regények (Gaunt szellemei sorozat) nem jöttek be. Az elsõt elolvastam, nem nagyon vágott a földhöz. A második viszont már totálisan unalmas volt, lényegében nem szól másról, csak mindenféle különösebb sztorivonalat mellõzve a szellemek hadjáratait mutatja be. Félbe hagytam.
DirectX 9 és az uj frissítésel. Ezt irja: ERRORS : Spooge driver not found. Verifly that DirectX is properly installed megcsináltam h letörlöm a direntx-et és ujra felrakom de semmi
Ide tudod másolni az eredeti szöveget, hogy pontosan mit ír ki?
ha netán volt már ilyen téma a fórumban, bocsi h nem néztem vissza de rengetek oldal van:P
sziasztok, megszereztem végre a dawn of wart, fel is tettem meg minden, de amikor elindítom kiirja anholul h egy frissebb DirecX-et tegyek fel, feltettem ami a dvd-n volt és ungyanugy kiirja és nem megy:( valaki tudna mondani valamit? már nagyon érdekel ez a játék...
Persze hogy van lehetõség az eldákat átjuttatni, de olyan lehetõség nincs hogy õket is és az IG sereget is. Csak az egyikük mehet. Ha az eldákkal akarsz átjutni akkor velük csináld meg a 4. küldetést ne az IG sereggel. A lényeg, hogy csak egy sereg mehet át a nagy kapun a 4. küldetésben.
A csata kezdetén át lehet váltani az eldákhoz és onnantól velük vidd végig a pályát.
Birodalmi küldetésnél Winters Assaultnál elmagyarázná valaki, hogy eldák mért maradtak odaát? Bezárult a kapu, és ezzel eldák kiestek a meccsbõl. Van e olyan alternatíva, hogy eldák is túljussanak?
Szerinted ez mégis mit jelent? "Elõszõr alapjáték felrak és nem kell patch"
Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Letöltöttem a Warhammer 40k: Dark Crusade-ot. Megy is mint a karikacsapás, csak az az egy problémám, hogy multiban csak a 2 uj fajjal tudok játszani (tau és necro). Nem lehetne valahogy megoldani, hogy tudjak a többivel is? Elõre is köszi!
ok köszi megy mint a távirat :)
Hogyan lehetne online jáccani mert hamachis közösségek hamar felbomlanak nincs valami faja server ehhez is mint ugy a war 3 hoz vannak
alapjáték föl, nem kell crack-elni, telepísd a winter assultot, hagy hoyg fölpakolja magától a javításokat, és kész.
Sry hogy ide irom de nem tuom máshova :( Na szoal azt szeretném kérdezni, hogy valakinek megvan-e a Winter Assault (kiegészítõ) mert nem tuom fölrakni :(:(:( pls segitsen valaki ha tud !?!?!?
Tau, Necron, Ork kipusztítva. Egy nap alatt mind a hármat. Gyünyörû nagy csaták voltak