Torzonborz neked skierült lootolni azt a "Fun with Lint" recipe bookot? Ha igen, out of combat vagy critical steal volt?
Jó, tételesen:
Érdekesnek tartom, hogy egyetlen módszer van a kínaiak ellen - hogy kitoljanak mindenkivel, aki nem farmer. De mint írod, ez sem mûködik:)! Tegnap hallottam, valamelyik szerveren durván beindult dupe-olás... azt meg tudod mit jelent... Grp-loot. Ismerem az opciókat, elvégre játszom már egy ideje. És jól írtad, hogy általában. Boss-ok ált nem a dungeon elején vannak... és sajnos akkor szeret nagyon elromlani, mikor õk droppolnak. Grp. Ismerem azt is, hogyan mûködik a pull/assist etc. Persze valszeg neked lesz igazad, én nem tudom, hogyan kell játszani, az a néhány év nem volt elég. Achatban benne van egy esetleges wipe. Pláne ha van egy másik grp is. Számomra ez teljesen elviselhetõ, és rendben van. Meg hát a bossokat sem 10 sec lenyomni. FPS. Igen, olvastam, kösz a tippeket, próbáltam, tényleg segít... de szvsz nem minden korosztály fog nekiesni rivatuner + inieditelni. Raid. Csak remélni tudom, hogy nem ezzel foglalkoznak. PvP. Igen, eq2 nem volt túl jó... Mob. Rendben. Én nem vagyok errõl teljesen meggyõzõdve. De mint TzBz írta, class és grpfüggõ.
Én azokra az emberekre haragszom, akik miatt rengeteg haver, ismerõs és guildm8 tûnt el a játékból. És ott tartunk, ahol vagyunk. A rinyálás szó miatt elõször arra gondoltam, hogy tapló vagy, de aztán rájöttem, hogy valószínûleg felháborított Téged a hozzászólásom. Nem ez volt a célom.
A taskmasterek a következõ miatt mászkálnak: hogy ne tudjanak a kínai gold farmerek makrózni. Jó pár helyen beragadtak a falba, jah.
Grp-loot: többféle opció van, ami mûködik is (round robin pl.). A random általában akkor ragad be, ha új tag lép a grpba, jelenleg nincs más megoldás rá csak a regrp.
Kezdetben mi is azt hittük, hogy ez a játék grp ellenes, mert annyiszor haltunk pont Achtlanban. Hát nem, csak meg kell tanulni grpolni, húzni, assistolni. Más a grpolás kicsit, mint a többi mmo-ban, ezért szokatlan az elején. De ha beletanultál, akkor dõl az xp. A guildunkban a low lvl karik 2-3 szintet tolnak egy este egy premier dungeonban, ami szintjüknek való.
Még egyszer mondom: ha buheráljátok egy kicsit a vgclient.ini-t, jelentõs fps-növekedést lehet elérni. Sajnos átlagos gépnél vagy lehúzhol mindent low endre, vagy berheled a beállításokat, hogy fusson is meg jól is nézzen ki.
Raid content addig szerintem nem lesz, amig az optimalizációt nem oldják meg, ez inkább csak parasztvakitás.
Pvp - nem gondoltam volna, hogy a fos eq2 pvp systemet egyszer visszasírom, pedig úgy néz ki. A pvp teljes revampra szorul, mert most nem sok értelme van azon túl, hogy lehet ilyet is csinálni. A hangsúly pvp-n is a pve contenten van - a pvp max. kis színes néha, mert sok értelme nincs az infamy szerzésnek (talán egyszer lesz). A mega evac egyébként az ffa-pvp szerverol (Tharridon) indult el, ahol a 10 éves gankerek azzal szórakoztak hogy egymás után 26x leöldösték a kraftereket.
Mindent összevetve - lehet rinyálni, hogy így szar a játék meg úgy szar a játék, de erre tudok egy jó megoldást, amit már Torzonborz is javasolt: cancel account. Ha meg nem, akkor kitartás, mert lesz ez jobb is.
ÁMEN, nekem nem te vetted el a kedvemet a játéktól, elment az már magától, nem hiába lett a vanguard rétegjáték jo géppel rendelkezõknek, ez van
jahogy. bocs csak gyorsan olvastam. :) ez azért eléggé class függõ mert ugye nem mindegyikkel lehet így szólozni. meg jó grp setuppal igen gyorsan lehet darálni így az xp is jól jön (esetleg jobban mint szolózva ).
Nem hiszem, hogy jó nagy baromságot írtam volna, maxiumum félreérthetted. Azt írtam, hogy szóló 4-5 szinttel magasabb 2 dot az rendben megy, és dungeonban full grppal 4 dotosak adnak kevesebb xp-t.
nem csak az optimalizáció a lényeg hanem a modellek és textúrák részeltessége is. ahogy néztem ez VGben jóval nagyobb mint LotROban így erõsebb gép is kell hozzá. de tény hogy VG enginere ráfér még egy kis reszelés :D
"Ha fejlõdni akarsz, akkor viszont nem éri meg. Ez van." na most jó nagy baromságot írtál. grpban nem pár szintel magasabb 2 dotos mobokat kell gyakni hanem standard/premier dungeonba berongyolni és 4dotost csépelni. így gyk ömlik az xp.
egyébként annó SWGben ugyanez volt. mószájszli kantinig csak a földet bambultam :D
Leszögezem, nem azért írtam (két hét csend után) a május elsejei hozzászólásomat, hogy bárkit eltántorítsak a játéktól, mert tényleg a legjobb. Csak nem értem, hogy mûködik ez az egész. (Legalább a fórumtéma beindult újra.)
Megint hosszabb lesz a szöveg, de érdekel a véleményetek.
Shammer: Igen, sokat javult a helyzet Vanguardban.
A legjobban az új köpeny textúráknak örültem... talán az volt az elsõ pillanat, mikor kiröhögtem a fejlesztõket. Persze Volotin's-ban a Finishing WO giver még mindig a falban áll, és naponta min egyszer kell valakinek elmondani v megmutatni, hogy /targetautózza+hailelje be, ha arra vagyok. A rengeteg quest bugra, meg a reakcióidõre, mire hozzányúlnak (akkor sem sikerül mindig kijavítani) megint nem térnék ki, mert túl nagy téma. (Annyit csak, hogy kábe egy órámba került az újrajavított bugos Outfitter Tier 2 quest is. Elõbb a jó receptbõl rossz item jött le, aztán a recept is eltûnt. Restart.) Fisher's Penben sokkal jobb, ott járkálnak a WO giverek. Mire meglátod a második WO-t ami kéne, addigra az npc már a hátát mutatja, ablak eltûnik, széles mosoly... kapjuk el újra:)! Az hogy zéró xp-t kapsz míg eltöltesz fél-egy órát a raw mat refininggel, az is jó.
A grpolás-lootolás dolgot meg már írtam... DAY 1-tõl. Nem értem.
De a köpenytextúrákat köszönöm, lowest beállításoknál fõleg számít. Többen a guildben istenes erõmûvekkel rendelkeznek, nekem nincs 250-300 rugóm hasonlóan új gépre. Többet ctd-znek mint én, pedig nekem is kijut belõle. Soha nem felejtem el azt sem, mikor az egyik m8 röhögve jelentette be guildchaten, hogy sikerült végigmásznia Tursh-on akadás nélkül... baromi egyszerû - mondta - egy pillanatra sem szabad levenned a szemed a lábujjhegyedrõl, csak tartsd az irányt:))!
Ami a hardware-emet illeti: asus k8ne-deluxe, amd3000+, 2gb kingston, seagate vinyó, gainward 6600gt. Én a játék sebességére helyezem a hangsúlyt, szeretem a szép textúrákat, de nem a játszhatóság rovására. Minden lowest-en, a felbontás 1280x1024, mert kell a hely a rengeteg skillnek. Tervezem egy xfi hangkártya várlását, addig hang nélkül megy. Ez kell, hogy normálisan fusson, és így is negyedóránként /flush, ha kraftolok, akkor kettõ-ötpercenként.
Erre épp tegnap figyelem, hogy elkezdték a raid content átgondolását/tervezését. (Kérdem én: minek? Nincs elég bajunk?) Bevallom, elképzelni nem tudom, hogyan fog kinézni, mikor egy spoton 24 toon kezd ütni/varázsolni/counterezni/healezni, de hogy lesz "nyekergés" még az erõmûves fiúktól is, az tótzihherhájt.
Groupolás: ez a játék lényege, ezzel gondolom egyetértünk. A bugokat most hagyjuk. Ugyanakkor érdekes, hogy pölö Achat lairben nem egyszerû az élet, még ha nem n00b a grp akkor is van esély egy wipe-ra... mondhatjuk rá, hogy kihívás. Az xp amit kapsz az pedig harmada-fele, mint egy szólózásnak, merthogy egy négy-öt szinttel magasabb 2 dotos mob leölése egyedül általában nem olyan nehéz. Tehát a groupolás jó dolog, nagyon jó fun... ugyan nagyobb esély az elhalálozásra, de van esélyed valami jobb cucc lootolására, és új embereket ismerhetsz meg, lehet marhulni. Teamspeak rulz. De a legfontosabb: ez a játék alapja. Ha fejlõdni akarsz, akkor viszont nem éri meg. Ez van.
Szóval nem gyõzöm eléggé hangsúlyozni: _nem ismerek jobb mmorpg-ot_. Nem akarok másikkal játszani. De egyre kevesebb benne a szórakozás. Megesküszöm, hogy nem volt még olyan nap, hogy minimum tízszer ne láttam volna a varázslatos hárombetûs szót a chaten: "bug". Emlékszem az az átvirrasztott éjjelekre eq2-vel. 1-3 óra alvás, és arra ébredtem, hogy everquesttel álmodom. Persze, hogy nem egészséges. Nem is érdekel, hogy mi egészséges mi nem. De erre azt mondom, hogy ez igen, ez valami. Vanguardban pedig? Az x-edik bug után már csak tolom, semmi élvezet, megmérgez mindent az érzés. Átjátszott éjszakák? Áááh... egyszer csak rádöbbenek, hogy minek játszom, ennek az égvilágon semmi értelme, mert nem élvezem... logout? Áááh... EXIT! Szóval ha valaki nem akar egy játékfüggõ lenni, megnyugtatom, jó választás a Vanguard. Azóta nem eludtam ilyen jókat és nem voltam ilyen kipihent, mióta otthagytam az eq2-t.
PvP-rõl annyit tudok, hogy mega-evac, sokan jöttek át nonPvP-re annak idején... mikor még jöttek az emberek. Szerintetek az a sokezer ember, aki elhagyta a játékot, visszatér esetleg a raid miatt?
Amúgy a Vanguard engem nagyon is érdekelne, nem véletlenül kérdeztem a buddy/trial keyre. Igazából a crafting az, ami érdekes, a diplomacy annyire nem érdekel, különösebb újítás pedig itt sincs. Ahogy lehet majd budget-ben kapni (szerintem 4-5 hónap max), és sikerül végre befejezni a kódot, lehet hogy megveszem :) Meglátjuk mennyien maradnak benne addig.
DB
Ez teljesen más téma, és ismét totál szubjektív (ízlés és pofon).
Lentebb a játék optimalizáltságáról írtam... grafikai és egyéb téren.
Persze sajnos ismét nem készültek fel rendesen a LOTRO európai üzemeltetõi, és bedöglenek a login serverek a nagy nyomás alatt... remélem azért helyrekalapálják :)
És van benne pvp? Mert én azt nem tekinteném pvp-nek egy mmo-ban, hogy bele tudsz bújni egy mob-ba és úgy ütlegelheted az ellent. A LOTRO-ban pedig ez van...Nem tudom, hogy milyen a többi content, de amit olvastam róla, az alapján egy mmo light játék. Azoknak nyilván jó, akik egy héten pár órácskát játszanak, akkor ha megunták valamelyik off-line játékot. Én inkább meghagyom olvasmánynak a Gyûrûk urát, azt hiszem... Content alapján a Vanguard már most az egyik legössszetettebb mmo a piacon, csak úgy adták ki, hogy nem volt készen. Azóta sokat javult a helyzet, és ha az optimalizáción tovább javítanak, akkor talán még azoknak is élvezhetõ lesz, akik most nem tudnak vele játszani a low end konfig miatt.
?? Miért is? :) A Wow nem volt ilyen sima induláskor, a LOTRO majdnem teljesen (99%) bugmentes, eddig csak 2szer volt kisebb leállás. A LOTRO-t is csak addig fogom játszani, amíg meg nem unom, ha erre gondolsz. Mondjuk nem lesz könnyû, mert már be is jelentették az elsõ expansiont, Júniusra - nem mellesleg teljesen ingyen. Folyamatosan fogják bõvíteni a világot, most kb. az egyötöde van készen. Minden egyes bõvítés ingyenes lesz. 50-edik szintig pedig csak az viszi fel június elõttig, akinek se családja se munkája, az is tuti :)
Részemrõl teljes a béke és a nyugalom :) Persze, a grafika ízlés dolga, ez tény - de kb. hasonló beállításokon (mondjuk, csak a példa kedvéért: 6xAA, 8xAniso, 1280x1024, high textúrák, medium modell, távolság, high reflections, stb) beállításokon a LOTRo az én igen gagyi procis, közepes VGA-s gépemen 40-100 FPSt tud, A Vanguardon hasonló beállításokkal alighanem alulról ütné a 10-et (?), fõleg a proci miatt. Magyarul a LOTRO nagyjából kész van, a VG pedig sokak elmondása szerint nincs. Ezért arra az érvre, hogy "mutass olyan MMOt ahol induláskor közepes gépen simán és szépen elfut a játék" tökéletes példa a LOTRO, és sajnos ezzel nagy kivétel, hiszen még a WOW sem volt ilyen, és szinte egyetlen MMO sem :(((
mint már korábban is írtam izlések és pofonok. nekem a lotro grafikája nem jött be és szerintem meg sem közelíti a VG-t ( NO OFFENSE !!! ) . más stílus.
Nézd meg a LOTRO-t. Minden flame és troll nélkül, de komolyan. Átlag gépen (nekem az van, A64 3000+proci (ez átlag alatti inkább!), X850XT és 2GB ram) is belsõ részeken 100+, kint 30-50 FPSsen fut, harc közben tömegben us. Medium+High beállításokon. Ezzel együtt valami gyönyörû!
na mondjuk én sem értem hogy miért várja el bárki is egy új mmonál -aminek ráadásul ilyen grafikája van - hogy átlag gépben maxon futni fog. ez remélhetõleg hamarosan változni fog.
Gyenge a procid, akárcsak nekem. :(
Sajnos a Vanguard elsõsorban arra érzékeny, hogy minden alkatrészed (alaplap, proci, memória, videókártya) egységesen gyors legyen, de leginkább az adatkommunikációjuk sebessége a fontos (nagy adatforgalom)! Tehát ha egyik nagyon jó, a többi kevésbé, akkor a lassúak nagyon erõsen lerántják az összteljesítményt.
Tehát szólóban vígan elvagy (erõs videókártya, 2GB ram), de amint a procira hárul a kemény feladat, elvérzik (fps zuhanás). Ide sajnos már bármilyen (1.83 vagy annál jobb) Core2-s procik kellenek a gyors fps-hez. Én is azt hittem, hogy a tesztek alapján jó az én procim a core2-khöz képest, de ennél a játéknál bizony kiderül, hogy csalókák a tesztek. Ez van. 4200+ is régi proci már, mint az összes 1 magos.
2GB RAM, 320MB-os 8800-as VGA kártya, AMD4200+ CPU. Ezen a konfigon elvárható lenne, hogy ne 15FPS-el menjen a játék. Nekem ezen a konfigon megvan a 60-80FPS, de partyban, nagyobb fight közben ugyan úgy 15FPS-el szaggat. Krafter zónában szintén ez a helyzet.
Nem tudom ti milyen gépen játszotok, de az én középkategóriás gépemen P4 2.8 4MB, 7600GT, 2GB DDR-II) Balanced felbontásban 15-40 fps-el tolom mindenhol. 15 fps, amikor 2-3 csapat öli a mobokat egymás mellett, vagy a városban a zsúfolt krafterzónában mozgok. Ha lenne egy gyengécske Core2 procim (1.83, 2.13), akkor a fenti fps-t max felbontás mellett tudnám élvezni, erõs Core2-vel pedig még az fps is bõven emelkedne. Tapasztalat. Akinek nincs ilyen gépe még, az örülhet, mert most jönnek az új procik amik jóval erõsebbek és jóval olcsóbbak (kb. fél ár) a mostani Core2-nél. Guild társam minap vett is már ilyen procit, átlagos 10 fps-e gagyi felbontás helyett most 20-40 fps max felbontás mellett :) Tehát aki 2007-es kiadású játékkal szép grafika mellett játszani akar, az idõnként (5 évnél azért sûrûbben) fejlesszen a gépén. Vagy játszon régi játékokkal Én 20+ éve számítógépezem, ez mindig is így volt, nem tudom, ez most miért divat, hogy neeem meeegy :S
Bugok vannak, sok dolog még nincs a játékban, de élet van (Gelenián tuti), igaz nem a nap 24 órájában, hanem elsõsorban esténként, amikor a többség ráér. Én csapatot mindig találok 15 percen belül. A játék szerintem jelenlegi állapotában is sokkal jobb, mint sok más MMO és rengeteg potenciál van benne, amihez idõ kell. Tehát türelem rózsát terem ;)
EQ2: 2004 évben kidobott játék (EQ1 folytatása más kiadóval és más programozó gárdával, míg a Vanguard-ot az EQ1 fõprogramozója csinálta), de kiforrott, sok kiegészítõje van és sok content van benne (1.5 évig toltam, jól ismerem). Gépigénye nem sokkal kisebb, mint a Vanguardé, kb. 20-30%-al. Tehát aki abban reménykedik, hogy na ez majd milyen szuper lesz, meg gyors, csalódhat. Pláne WoW-ból átugró emberkék, mert a wow-nak szinte semmi gépigénye nincs, az irodai gépemen röhögve elfutna.
Ha EQ2-t kipróbálod és ott ragadsz, indíts karit a Runnyeye szerveren és keresd a Sidhe magyar guildet (a legjobb guildek közé tartoznak). Sidhe Fórum
Csapat invitálási bug: sajnos jelenleg csak egyféleképpen mûködik 100%-osan, ha egy zónában vagytok. Ez annyira nem zavaró, ha már úgyis együtt mentek el valahova. A Sigil tud a problémáról, a legelsõ helyen szerepel, mint javítandó bug.
Lotto loot crash: sajnos ez az egyetlen loot opció, ami be szokott crashelni, ráadásul ez lenne a leghasználhatóbb. Érdekes módon az összes többi gond nélkül mûködik :S
Trial key nincs a játékban, max. a CE vásárlók kaptak 10 db buddy keyt, de szerintem azok többsége mind szét lett már osztva. Nekem sincs már :(
Hátigen, én is a kihaltság miatt hanyagolom a VG-t. Most kipróbálom a EQ 2-õt, ígéretesnek tûnik, hasonló koncepció, mint a VG.
Én kipróbáltam mindkét játékot. A Vanguard-ból hatalmas játék lehetne, de az irtózatos gépigény, a sok bug miatt nincs nagy jövõje. Kicsit durvának tartom, hogy már egy 6fõs partiban olyan alacsony az fps, hogy szinte játszhatatlan. Gondolom ezekbõl a hibákból ered a másik gondom, hogy nincs játékos. Hétfõn offline voltak a LOTRO szerverek, gondoltam addig tolom a Vanguardot. Sajnos este 9után sok próbálkozás után sem találtam partit. A jelenlegi gépigénnyel egy raid teljesen életképtelen. Részemrõl egy ideig talán szüneteltetem a játékot, aztán késõbb meglátom mennyit tudtak rajta optimizálni, mennyire játszható. Tényleg sejnálom, mert ennél többet érdemelne, de nagyon nagy hiba volt a SONY részérõl, hogy idõ elõtt picra küldte ezt a játékot.
akko' meg viseld el ami van és ne nyekeregj. lásd aláírom :P szerintem nagyon nagy potenciál van a játékban csak tényleg sok pénz és idõ kell még hozzá hogy meg is tudját valósítani.
Donnie : nincs értelme összehasonlítani se lotroval se mással.
Tényleg, nincs valakinek egy trial kulcsa? Kipróbálnám... legalább innentõl objektíven tudnám hasonlítani a LOTRO-hoz :))
A kérdés komoly! Priviben jöhet, ha van...
Aztán ki tudja...?
DB
Nem Torzonborz, az sajnos nem megoldás. Attól még semmi nem változik, csak eggyel kevesebb a játékos. A játék jövõje szempontból meg talán éppen hogy a legrosszabb amit tehetek.
Nos, én is kipróbáltam a rogue-ot és nagyon tetszik:)! Szólóban sem rossz, csak kicsit többet kell mozogni...
Kraftolgatok is, és azt hiszem eleget láttam a játékból ahhoz, hogy kijelenthessem így két és fél hónap után, hogy halálra van ítélve. Akármilyen jó lenne, ez egy bugos szarhalmaz, amihez erõmû kell. Még mindig.
Rengeteg embert vesztettünk a mi oldalunkon, rengeteget. Már várom, mikor kezdik a szerver-összevonogatásokat... hogy Ákost idézzem "kihalt minden, a zene se szól" (meg ugye az fps miatt se érdemes, 2GB ide v oda). Memory leak is jó. És hogy még mindig nem lehet grpolni, mert össze-vissza akad a meghívás, és hogy a loot opció is befosik, regrpolni kell, hogy lehessen rollozni... bugos szarhalmaz.
Ne mondja nekem senki, hogy csak a két utóbbi hibát amit említettem ennyi idõ alatt nem lehet kijavítani... a többirõl már nem is beszélek...
A Spellborn-t nem ismerem, de az Age of Conan most nagyon megtetszett, kivancsi leszek, ahhoz hany embernek lesz majd meg a vasa, mert ahogy elneztem, kell majd hozza, nem is akarmilyen.
azért a lotro-ra is panaszkondak páran , hogy nem fut jól náluk. na mindegy kár ezt tovább ragozni.
VG az mmo piacon belül egy réteg játék. nem is tervezték másnak. ahogy Shamee is írta sok class csak x szint után mutatja meg a foga fehérjét. ez nem is olyan nagy baj. ez van.
Aki végigszenvedi magát lvl 20-ig annak kell, hogy tetszen a játék. Én legalábbis nem birtam addig lvl 16-17-ig vittem. De a Vanguard magyar tábora érezhetõen kisebb lesz, mint a Spellborné. Szerintem igy lesz !
Nem nagyon tudok olyan mmo-t, ami induláskor az éppen akkor akuális átlagos gépekre lett volna konfigurálva (talán wow, de azzal nem játszottam sose). Anno a DAoC is játszhatatlannak tûnt a gépigény miatt, az EQ2-rõl nem is beszélnék. Mára az EQ2 vígan elfut egy átagos gépen igen jó felbontásban...Szóval a fejlesztõk inkább a jövõ gépét vették alapul, de jó konfigurálással a már említett elavult gépen is elfut. De ehhez bizony berhelni kell a beállításokat keményen, nem csak az lesz, hogy telepítesz és játszol. Hogy hogyan kell, arról található egy elég korrekt leírás itt.
Ez egy összetett és rendkívül csapatorientált mmo, szóval elsõsorban azok kezdjenek bele, akik tudnak és szeretnek valódi mmo-val játszani. Kell hozzá grp és sok kitartás. A bugok valóban bosszantóak és sok is van belõlük, de ez hétrõl hétre javul. De tény, hogy türelem kell hozzá.
Amit viszont ezért kapsz - rendkívül jól kidolgozott classok, hihetetlen méretû világ, nagyon sok dungeon minden szinten és ezernyi quest. Emellett egy jól kidolgozott és önálló kraftrendszer, önálló questekkel és felszereléssel. Diplomácia - megint egy önálló része a játéknak saját küldetésekkel, felszereléssel, szakosodással.
Szóval nemcsak arról szól, hogy ölj le ezernyi mobot, grindelj ezerrel hogy utána tudj menni raidelni. Ez a játék ennél jóval összetetettebb, viszont tény, hogy igazán élvezetessé csak lvl20 után kezd válni. Ezen a fórumon sokan úgy mondanak véleményt, hogy odáig el sem jutottak. Aki eljutott, az más véleményen van róla.
nyilvánvaló hogy nem high quality-high detailben nyomja. ;) de játszható némi kompromisszum árán és ez a lényeg lévén az említett gép már meglehetõsen elavult.
ja és gépigényrõl . egyik srác ilyen géppel nyomja : AMD 2500 + , 1 giga ram, 9800 Pro . 41es warrior tehát nem hébehóba játszik. ennyit errõl.
más meg a spellbornra mondja azt hogy egy nagy rakás trágya (totál wow klón ):D engine váltás nem volt . még mindíg a 2.5ös unreal hajtja. ha minden klappol akkor az elsõ kieggel lesz áttérés 3-ra ami azért jó mert pont a nagy területek megjelenenítésére lett kihegyezve. én meg azt mondom hogy aki kihívásokkal teli mmo-t akar az nyugodtan jöjjön.
Jockey: látom neked tetszett a játék. Nos én tesztel az open bétát és a megjelent játékba is kaptam probaaccot innen ( már nem tudom kitöl, de ezuton is köszönöm ismét)A játéknak iszonyú gépigénye van. Tényleg csak azoknak ajánlom akiknek telik 1-2 jobb hardverre, mert egyáltalán nincs optimalizálva a motor. Talán nem kellett volna Unreal 2.5 -> 3.0 grafikus motor áttérés és akkor jobban menne most, mivel több idö jutott volna optimalizálni és hardverileg is kevesebb kellene neki. A játék hangulata tényleg egyedi, de nekem pl nem tetszett a hátas mozgása. Ezt a játékot nem béta állapotban adták ki, hanem mondjuk ki: félkészen. Bár elsimerem, hogy a napi patcheket látva javul a helyzet, de ettõl még tény marad. Volt már róla szó, hogy kiadják a játékot idõre, vagy bukik az egész (gondolom Sony sürgette). A karakterek skiljei szerintem is jol ki vanna dolgozva. Viszont nem tetszett a kinézetük és a mozgásuk. WoW proba után ez az elsõ igazi MMO amivel volt szerencsém játszani, de nem gyõzött meg annyira, hogy elkezdjem.
Más: Kaptam bétaccot a Spellborn játékra, ami nekem igy zárt béta 3. státuszban is fejlettebb mint a Vanguard Open bétája. A programozok igazán jol dolgoztok, mert a grafikai kivitelezés veri a Vanguardét, emelett nagyon jól van optimalizálva is. A harcrendszere is igazi ujdonság. Sok külföldi teszter mondta a béta alatt, hogy igen igen jo játék ez a Vanguard, de a Spellborn jobb lesz. Május körül startol a The Chronicles of Spellborn, aki mostanában keres MMO-t mindenképpen várja meg, és ne ugorjon bele egy Vanguardba !
jól beszélsz. itt nincs olyan class balance mint máshol. pl a rogue amivel nyomulok szolóban elég zsenge viszont csapatban iszonyat dúrva dps-t tud produkálni és másban is eléggé hasznos. arról nem is beszélve hogy az egész játék meglehetõsen csapat orientált. ez persze nem azt jelenti hogy nem lehet szolózni de ha komolyabb eredméynt akarsz elérni akkor biza kell egy jól összeszokott bagázs.
hát nemtudom én probálgatom egy ideje pvp szerveren, lehet kell neki tényleg a 2giga ram, de ha azzal azért már fut rendesen. Én azt mondom, aki grafika alapján ítél, az tényleg ne ezzel a gammával játszon. Bár igazából ezt se értem miért lenne gyengel láncszem, indíts egy kojani humant, és csodálkozz milyen feelinges a kezdõhelyek. bemész egy házba ajapó típusú ajtokat eltiolva ahogy az árnyékod vetül a falra a gertyafénybe, akinek ez kevés az sajnálom. A másik dolog, hogy igen vannak még benne bugok, de kérdem láttatáok/találkoztatok már olyan mo-al ami nem béta állapotban jött ki? (wow-t hagyjuk az is fos volt. vannak bugok amit 2 éve nemtudnak kijavítani...) Másik dolog, ami szerinte sokkkal fontosabb, maga a kaszt/kaladonzás rendszer. Sztem a classok nagyon jól el vanank találva, mindegyik univerzális és totálisan játszható, persze van ami jobban van ami inkább grouporientáltabb.. Azt kell mondja kiprobáltam szinte az összes classt, a tankoon kívû és mindegyik klassz. Végre van cleric, aki tényleg a "igazi" fantasys nehéz péncélzatú healer buffer, amit ráadasul teletömtek meele style-okkkal is nagyo feelinges. Prsionostic- fun kari, jó cc, Ranger is helyén van, Disciple szintén unikum és had ne soroljam. Azt kell mondja, maga a harcrendszer (bugok ellenére) egyszerûen szerintem nagyon fasza, és nincsennek végletekig sarkítva a klasszok, castereknek van invije, ami sokkal tulélõbbé teszi õket. Sztem nagyon eltalálták a kasztokat, aki ezt nem evszi észre és grafika miatt sír, az tényleg huzzon el mással játszani, nem neki való. Lehet nem szép rózsaszín a plate (mint egy két idétlen balfasz mmo-kba) és lehet nem karaternyi nagyságú egy shoulder, de ittnem is az a lényeg ez inkább a realitásra hajazó mmo. 10 karakter kipróbálása után mondom ezt ugy, hogy mostanra találtam meg azt a karit, amire azt mondom valszeg tovább nyomom, és megvan õ lesz a választott. És nem azért mert idióta vagyok (6+éves mmo mult..) hanem mert nagyon el van találva minden klassz amit eddig próbáltam és mind tetszik Bugok meg vannak, ez van..
oké, köszi, úgy látszik ezek a 10%-ok nem tûntek fel ;)
Nem. Csak egy része jön vissza. de be lehet szívni így is, én pl láthatatlanul császkáltam egy durva dungeonban, mikor valamelyik mob leleplezte a láthatatlanságomat, 2 máspdperc alatt halott voltam, és ugyebár 15 mob közül esélyem sem volt kiszedni a tombstone-t.
nem. az elvesztett xp kb 90%- jön vissza. lvl7-tól kezdõdik ez a móka. ez még eleinte nem is olyan nagy gáz na de késõbb amikor vmi húzos dungeonban wipeol a bagázs....mmm...nagyon finom tud lenni. :D viszont pont ezért figyelni is kell nem kicsit .