hm. lehet hogy béna vagyok és nem kapcsoltam ki-vagy be valamit a muszerfalon, de egyszeruen nem akar feljebb menni a fordulatszam. ha hagyom hogy a gép vezessen szépen kiporgeti.. mitol lehet? pls help
ja hatso toe in t tegyétek fel 0.30 ra ugy stabilabb a kigyorsitás
pedig kajak ugyanaz, vsz megkell talalni benne hogy kell :) zamek -0.5nél elbambultam féktávon és berobbantam a pitbe :D
Hát nem tudom ha tényleg ezt használják akkor biztos én vagyok béna hogy nem tudok benne összehasonlítani két kört :)-szerintem inkább csap PR szöveg vagy erõsen butított, vagy majd a teljesben fejletebb lesz ez is.
Szerintem ez lesz az uj király. Én még ugyan gyakorlom az irányitást meg a pályát, de logitech rumblepad-dal jó a 2.33-as idõ, semi-proban? Akinek van ötlete hogy hogy kell az irányitást gamepadra belõni az segitsen lécci.
ez a szar telemetrikus progit használják a valoságban is :) jaja nálam az elsõ és az utsó szektor parás van még benne kb 5 tized(magamhoz képest) de nem tudom összerakni a kört :(
Elmentettem a telemetriáját is és még megvan a 2.14-es idõmé is. Nem lehet ezeket valahogy összehasonlítani fõleg a térképes résznél? Én sehogy sem bírom megcsinálni mindig csak 1-et hajlandó megnyitni.
Ha már itt tartunk szerintem ezen a telemetrikus progin is lenne még mit bõvíteni-javítani remélem megteszik.
Én is 2.10.824-nél járok de vannak benne hibák rendesen Ingy középsõ részénél még eléggé le vagyok maradva-kb olyan 0,5-0,8 mp-a vége lett nagyon erõs a körnek de még megpróbálok javítani középen is.
ja a setupban levettem a steering lockot 17 re ( 180 fokot tud a kormany) akinek 270 et tud az vegye lejjebb
ui: tom lesodrodtam az ominozus kanyarban de idõt vesztettem ott mert a belso kerekveton megcsuszott a verda es lesodrodtam az ivrõl :) van meg benne par tized de mindig csontra töröm magam :D
2:40, de úgyérzem van még benne pár másodperc
A korányérzékenységet tényleg érdemes levenni nekem most 30%.
Termeszetesen minden segitseg kikapcs, mind a menukben mind az auto setup resznel (se TC se kiporges, se blokkolas se semmi). Belsonezet, kormany, FFB miegymas:))
nasikerult megszerelni. mentem par kort. 2.14.268 a best
Ez igaz nem az a topic, de nem hagyhatom ki, hogy ne adjak igazat bfg-nek!!! Eléggé átmennek hent-be az esti partik. Pedig a lényeg a taktika lenne... (Azért egy kicsit irígylem most a bodajki srácokat )
Ott lennék, ha a szerintem legjobb taktikai fps játék mûvelõi rávennék magukat a taktikázásra, nem csak a q3at keredszteznék a kempeléssel. Bocs az offért, beülök a sarokba elmondani 10 üdvözlégy máriát. :)
Skacok egy kérés a jatek linkjébe irjatok hozza a célhoz a -trace=1000 avagy : "E:\games\EA SPORTS\F1 Challenge 99-02\F1 Challenge 99-02.exe" - trace=1000" igy ahogy csak a GTRbe mert itt is muxik és ha kressel a progi vagy fagy akkor a trace.txtbe tarolja a hibat ezeket a texteket pliz kuldjétek el Misunak ([email protected]) elõre is köszi
Csak a kuplung segitseg van bekapcsolva mert nincs kuplung pedálom :) Kérdésedet meg nem értem :) Pedig azthittem csak Norbi tud nem magyarul beszélni :O
Ja, meg a másik: visszaolvastam, de nem találtam errõl semmit. Az autó kiválasztásnál vannak kül lehetõséget az autó tipusán kívül, hogy gt, gt-n (?) meg hasonlók. Ez mi tjelent?
Ugye ti mindenféle helper nélkül mentek ilyen idõket?
Kitoroltettem sajat "szofosasom" ahogy emlitve lett:))) Ket kepernyonyi Caster leiras volt keppel, nem hinnem hogy hianyozna;)
Nem, figyeli kivül is.. Az ominózus kanyarban a sokat kiszaladsz és nem lassitasz, hanem tolod tovább ugyan ugy érvénytelenlesz, pedig az nem levágás:)
A jatek a palya elhagyassal nem foglalkozik, csak a levagasokkal:) Path0-szal van meg adva az utvonal es szektorkra van bontva csak azt tudja figyelni. Az NR-ben figyeli a palyanak mindket iranyban is az elhagyasat, centinkent:))) De mondjuk, ott sokmindent figyel meg:))
jaja nem kötöszködni akartam csak fia szabály szerint próbálok menni ( kerékevetõt félkocsi szélességnél többel nem lehet elhagyni) hehe én is feltettem 3.3 ra a caster és megcsokoltam a falat cambert megtesztelem mingyá :) thx az infót skacok
Kell neki persze, de 4 az sok szvsz. Amugy én is sötétben tapogatózok, még a telemetritát sem néztem meg, mert nincs még rá szükség szerintem... Majd amikor a 2:09.5-bõl akarunk 2:09.49-et csinálni ráér akkor :) Szabályosan hát, engedte a játék, ha tul sok akkor még rádión is bemondja hogy érvénytelen a kör... Szerintem hagyjuk a játékra ennek az eldöntését, ne csináljunk szabályokat magunknak... A caster, magyarul utánfutást jelent, és kurva bonyoult elmagarázni hogy mi az, majd keresek egy képet róla minnyá. Annyit csinál hogy ahogy elforgatod a kormányt a külsõ kerékre plusz negativ, a belsõ kerékre plusz pozitiv kerékdõlés megy. :) Szóval a nagyobb caster és kisebb camber lenne a jó, mert a belsõ kerék jobban ráfexik az utra.. De mégis ha elkezdtem növelni szarabb lett, szal nemtom :) LFS-ben ilyen 10 körüli caster a király :) Remélem érthetõ volt :D
De van meg az enginebe allitolag nehany hasonlo feature, ezen dolgozgattak a fiuk (ISI). Lecsereltek normalisabbra az arnyekot - bar meg mindig gazos, de legalabb "gyors" - es attirtak a texurazo reszt, most mar lehet bazi, multi texturakat nyomatni:)) Meg is zabalja a gepem rendesen;)))
De az szimulaciotol meg mindig falramaszok neha;)) Persze en bena vagyok, de ha beut oldalra a felfuggesztes, meg mindig kirugja magat, ha meg "tul dol" a kerek es az "ele" er az aszfalthoz, akkor is elbizonytalanodik:)))
észrevettem nem para :) kell neki a dõlés mert nagy a súly és nyomja a kereket rendesen kifele régi gtr setupok miatt hagytam 4 környékén elõl.Próbáltam a setupod lassu kanyarokban zsír de gyorsakban alulkormányozottnak tünik mondjuk 3 kört mentem szal tesztelni kéne, a sajátot is de nyakamon a vizsgaidõszak :) szal a sötétben tapogatozok nagyon, probálom felfogni a Motec telemetriát de tompa vagyok mint a zsírkréta :D
nem akarok segget csinalni a számból de szerinted szabályosan vetted be a busstop elötti gyors balost?:)(nagyobb camber segit bevenni :) )
amugy k jól vezetsz van mit tanulnom :)
amugy valaki tudja mi az a caster? mert még Palkó Gab se tudta elmagyarázni :D
Ja azt észrevettétek már hogy ahol nekicsapódsz a falnak ottmarad a nyoma?
Jaj, amugy a Te setupodat alakítgattam ha nem gond... :) Egyébként miért használsz olyan nagy kerékdõlést, biztos jó az ugy? Én lejebb, de igazából a gumihõmérsékletek egyenletesebbé válásán kivül nem tudom biztosra mondani hogy jobb lett... Még sose setupoltam F1C engines játékban, szal fogalmam sincs mi jó neki, ugyhogy a nascaros módszerrel a gumihõmérékleteket probáltam kiegyengetni:)