Sajna nem szeretem a nascart :),de lehet majd kiprobálom,azt azért kétlem hogy a kodba ne nyulkálnának bele valamilyen szinten,láttam f1 2002-öt is meg a nascart is és nem néz ki igy egyik sem,nem hiszem hogy elég lenne "csak" bedobálni a pályákat meg az autokat,bár hozzáteszem nem értek ehez igy elképzelhetö...
Probald ki a Nascar Thunder 2004-et, es mar tudni fogod mire lehet szamitani:)) Jo lesz szerintem, azert a rosszabb F1 2002-bol is nagyon jot hoztak ki, nem hiaba lett az ev MOD-ja!!:))
De Papyrus (Nascar Racing, GPL) fizikara NE szamits!!! NEM irjak at a kodot, es nem is tudnak:)))
Persze,azt nem várom el hogy teljesen valos fizikát csináljanak, mert arra még nem képesek a hardwarek,láttam egy musort és ott ecsetelték ezt a témát,azt mondták, hogy egy autora verseny közben annyi minden hat,hogy lehetetlen lenne a mai gépeken rekonstruálni,jobban mondva lehet de szuperszámitogépeken :))) Egy elfogadhato fizikát azért remélem összedobnak!
Ugy is lehet mondani, de felre ertheto:)) Mivel a fizikai motor adott, igy ahoz kell elkesziteni a legjobban a beallitasokat:)
Ezert irtam, hogy mivel ez mar hivatalos, penzes jatek lesz, es a SimBin azert ott van a toppon, elofordulhat, hogy az unszolasukra az ISI azert bele-bele tur a kesz engine-be, hogy minnel jobb lehessen a GTR:)) Ezt alatamasztja, hogy a sikeres GTR 2002 utan, resztvettek az F1C-ben is. De uj fizikai engine-t nem fognak irni! :))
Amiota hivatalos ceg lett a SimBin, es meg kaptak a FIA GT liszenszet is, nagy lett a csend, titkolodzas stb. (Mint a nagy cegeknel:-)) Igy sok infot toroltettek, leszedettek. Pl. a GTR 2002-ot, mint MOD-ot sem lehet mar fel lelni hivatalosan sehol, leszedettek!!!
Azért kérdeztem honnan tudtad,mert én nem találtam meg,lehet nem jo helyen kerestem,meg ha jol vagyok értesülve(az interjubol amit beraktál) akkor az az emberke dolgozik a fizikán aki a GPL-ben is dolgozott ezen(Doug Arnao scca bajnok)...
A uj Nascar Thunder engine-re keszul (de tegnap irtam is:D)! Amugy ez meg tavaly volt a hirek, infok kozott. A forumokban is benne van meg talan. De a ceg egy-ket fo embere, mar az F1 Challenge "munkalataiban" is reszt vett (foleg palya gyartas).
Azért az is valami hogy a Gothenburg Motor show-n egy beta demot Henrik Roos(2000/2001/2002/ swedish GT bajnok) probált ki, és lenyügözte!Tehát szar biztos nem lesz!
Szerintem hozzányultak az enginhez(igy játékot még nem láttam kinézni:)),igazábol nem is találtam erre vonatkozoan infokat az oldalon...Nem is értem honnan tudod milyen motor hajtja,tényleg honnan tudod?;)
Persze nem szamit, csak jo tudni:) Igenyesek a fiuk, az F1 2002 engine-bol is sokat kihoztak. Azert a GTR 2002 eleg jo lett. Csak ha valaki nem ismerte volna a jatek "hatteret", de ismeri az F1C-t es a NT2004-et, akkor legalabb tudja hova tenni a jatekot.
Eleg jo az ISI engine. A NT engine egy fokkal meg jobb, reszletesebb, szebb. Szerintem nagyon elvezetes lesz. Bar nem "igazi" fizikat szamol, "csak" egy nagyon jo szimulacio, de azert jol hasznalhato!
A "modifikacio kompatibilatasrol" annyit, hogy ez egy "MOD" :) Persze, igy nem igaz, mert kulon jatekkent jon ki. De ok csinaltak a hiresse valt GTR 2002-ot a F1 2002 ala. Ehez a GTR-hez, megkaptak az EA-tol (ISI-tol) a Nascar Thunder (uszkve F1 Challenge) engine-jet, arra keszul! Vagyis a "fizikat" azert be lehet hatarolni;)
De ettol fuggetlenul, nagyon igenyes lesz! Tenyleg hivatalos GT liszensz, es nagyon jol dolgoznak. Egy magyar modellezo is dolgozik velul. A csapatrol, a munkaikrol a HSW-n talaltok riportot.
Most lettem figyelmes erre a játékra,azt hiszem uj szimulátor van születöben! FIA liszenszel rendelkeznek, igy a GT sorozatban szereplö összes auto és pálya benne lesz,valos fizika(ezt hallottuk már párszor igy majd akkor hisszük el ha láttuk),kitünö grafika,multiplayer!!! Itt van pár darab kép meg két rövid hangfájl,aki többet szeretne megtudni az látogassa meg az oldalát. Simbin Hang: 550 drive Képek.