Ezt nem nehez benezni:) Az LFS mar ilyen, folyamatos fejlesztes kozbeni allapotok:) Valszeg ami neked volt meg, az az S1 es az S2 kozotti, nagyon alfas, csak megszalott rendszer teszteloknek szant verzio:))
Hát igen, Paliék kitettek magukért és nem csak ebben!Igazábol mindent megtesznek amit lehet, talán még azt is amit nem, annak érdekében hogy a lehetö legjobb legyen mindenkinek.
Szerintem nem fogok csalodni, ha igen majd mondom a számlaszámom :P Igazábol bánt, hogy ilyen modon hülyét tud csinálni magábol az ember, leszedem a demot mondom jé semmi változás, közben meg itt mondjátok, hogy ez meg az is jobb, én meg a szar demo alapján probállak "leoltani". Na mind1 nem az elsö benézésem(bár szvsz nem tehetek rola a hivatalos oldalrol szedtem a demot), és valszeg nem is az utso :D
Ne az unlockra várjatok hanem vegyétek meg, egy játékért nem olyan sok az a 4e igaz ehhez rendelkezni kellene az elõzõ verzióval is, bár ha nincs akkor is csak 9e és üti a többit szimulátornak nevezett marhaságot. Én inkább ezt venném meg a helyetekben nem a GTR-t ennek értelme is van és nagyon sokan játszanak vele a neten (már a full-al is).
Ami azert utos, hogy a HGTRM bajnoksagnak es a weboldalanak egy teljes egy oldalas "hirdetese" van a kezikonyvben!!!!!!!!!!!!
Licencszerzodes (reszletek):
"A 10TACLE STUDIOS AG garantálja, hogy a szoftvertermék alapvetõen a csatolt írott anyagoknak megfelelõen fog mûködni a vásárlás napjától számított 90 napos idõtartam alatt."
"Minden, a jelen szerzõdésbõl vagy annak kapcsán elõálló jogi kérdésben a német jog szabályai a mérvadóak."
"Az eredeti szoftver megvásárlásával Ön jogot kap egyetlen számítógépen való installálásra és használatra. A 10TACLE STUDIOS AG nem ruház át semmiféle tulajdoni jogot - ez a szoftver engedélyezve van, nem eladva. Az Ön tulajdona a CD-ROM, ami ezt a szoftvert tartalmazza. Mindazonáltal a 10TACLE STUDIOS AG megtartja a teljes tulajdonjogot a CD-ROM-on található szoftver, valamint a kapcsolatban lévõ dokumentációk felett, úgymint a tartalmak szellemi és kereskedelmi jogai felett."
Ez az egy elonye meg van a magyar software-nek:))
Ha nem tetszik, visszafizetem az arat:) Majd nezd sorban az egyre erosebb autokat, az egyre novekvo beallithatosagok szamat s tesztelj:) Minden beallitast erezni fogsz szo szerint, es nem csak latni a koridokon:)) Pl. difik: 4 "lehetoseg" van, 2 tipus, egy zart es egy nyitott. Termeszetesen a 2 tipust allithatod is. "Meglepo" de mar az elso kanyarban erezni a valtoztatast:)) Ha majd tobbet teszteled, rajosz miert is mas mint az "atlag", ilyet, vagy ehez hasonlot csak az NR2003-ban es a netKar-ban lehetett "tapasztalni":P
Mivel megvetted, akkor mar van teljeserteku loginod is, igy "igenybe tudod venni" a komplett LSF-World "szolgaltatast" is, ami a legkorrektebb online szerver-adat-statisztikai-verseny adatbazis rendszer. Ezekutan mar tisztabb lesz, hogy miert sirtak paran, amikor a SimBin penzert akarja adni a hasonlo, de szolgaltatasban es korrektsegben nagysagrenddel "rosszabb" onlanyvalamilyet":)
ON Es mielott valaki meglincsel, hogy szabotalom a GTR topikot: most ertem haza, a dobozos GTR-rel:) Bar a fenye mar egy kicsit megfakult (NEM az LFS miatt!) es a lenduletem is kevesebb, de azert maradt meg jonehany ok amiert megvettem:))
Igen igy már érezni, teljesen más a gyorsitás lassitás kanyarodás, söt már nem tudok vele full szabályos kört sem rajzolni!:P Ma nem tudok vele foglalkozni, de lehet holnap unlockolom a prg-t!
Valaki, akinek van magyar eredeti GTR-e, benyomhatna egy screenshotot az autóbeállítás részrõl, kíváncsi vagyok hogy lett lefordítva. Köszi
Lehet lesz unlock mert ez teljesen más, de hogy két verzio között ekkora legyen a különbség az azért vicc(ilyen rövid idön belül) ha valakit érdekel felrakom ezt a K-s verziot, hát ez olyan szar, hogy egyböl megértitek miért "sirtam"!Én meg P-s láttán egyböl megértettem ti miért nem sirtatok :D
Szerintem LFS S2 a legjobbam szimulálja a valóságot: tegnap mentünk egy Indianapolis RELOADED futamot Formula autókkal és felvezetõ végén a Michelines autók ugyanúgy bementek a boxba.
Ebbol foleg az unlockolast emelnem ki!! Bar az uj S2 is nagyon jo, jobb mint eddig, de az unlockolt, teljes autopallettas verzio meg arra is ra tesz egy lappattal, nagysagrenddel emel a dolgokon. Azon a szinten - felfuggesztesek, gumik, allitasilehetosegek - mar igazan erzodnek a finomsagok, kulonlegessegek, kulonbsegek.
Meg ha csak a hibákat keresed valamiben, akkor persze hogy semmi sem tetszik. Mi van ha egy helyben forog az autó, mit számít az, arról szól az autóversenyzés? Mert nekem nem. Ha pedig rendeltetés szerüen használja az ember, azaz autóversenyez vele, akkor viszont gyalázatosan szétver minden mást ez az új S2. De hogy ezt észrevedd mondjuk unlockolni kéne az új, slick gumis autókat, nem azokkal a demos szarokkal szívni.
Bazz, nekem ebben a játékban sincsen ilyen, LFS oldalárol szedtem!Egyébként S2 0.5K van nekem odairva.Kezdem nem érteni a dolgot lehet nem jo verzio ami nekem fentvan? :P
akkor az volt az,...nem is értettem, a videón van egy rövid rész, direkt azért raktam be, ahol jobban elpörög a jobb hátsó, olyan furcsán felnyomva a gumifüstöt, ezt nem értettem miért csinálta, utána nem tudtam menni, aztem vmi érdekesség.
Szerintem valami mast neztel?!:( Vagy az S2 0.5P mas mint a Demo amit lattal...
Teljesen erezheto a gumikopas! Sot, ha "kockara fekezed" a gumit azt azonnal erzed is a kormanyon, raz azonnal!!! Termeszetesen defektet is kaphatsz max 2-3 komoly padlofekezes utan (gumi tipus, nyomas, beallitasok fugvenyeben!). Es persze, a guminyomast es a defektet is latni vizualisan gumikon. Ilyen mas jatekban nincs.
hát hogy az LFS-ben miért nem melegszik el a gumi, azt nem tudom. De tudod, amikor erõcsúsztatás közben irányt váltok, az valami állat, a videóban is lehet látni, úgy mozdul a terhelésváltásra a rugóerõ, a kasztni, az autó ahogy kell, néztem pár driftvideót, ez az. de ahogy bepörgök a végén (azt szerettem volna ha az LFS linkje kerül a kamera elé, úgy is lett, csak a tömörítés elvitte a láthatóságot :) ), és ahogy megáll, már az is nagyon rendben van.
Az autóképek meg innen-onnan vannak, rákerestem, ezeket dobta.
de hogy ontopic legyek, a GTR csúszása az vmi nagyon gáz, a tapadás elvesztése, és visszanyerése..nekem nagyon nem tetszik, de ezeket már régebben elmondtam, igazából én már el is felejtettem ezt a játékot.
"ha 100×megpörgetem az autót, akkor eléggé elmelegszik a gumi, hanem durran"
Akkor itt ez miért nem történik meg, vagy az sem baj ha nem történik meg, csak akkor nem kell odairni: "- komplett gumifizika (guminkent 48 helyen erzekelt reszletes kopasok, homersekletek, erezheto es lathato gumideformacio stb.)"
Mert ezek után csak jogosan kérdezek rá, vajon miröl beszéltek amikor azt irták "érezhetö"???Mert nem érzek semmi változást... Ezért mondtam pörgesd meg nézd meg mit csinál, utána menjél be NR/GTP-be pörgesd meg nézd meg mit csinál, aztán megnézheted GTR-ben is, csak az egyik játékban lehet szabályos kört rajzolni és ez az (N)lfs :P A képek meg GT4-böl vannak legalábbis az van ráirva.
Pedig epp hogy a GTR (ISI engine) pivot-os, fizika nelkul:) Az LFS-ben most tenyleg nehez leegetni a motort (nem latvanyra), de lelehet:) De nehezebben mint az S1-ben. De ez elismerten meg fejlesztes, tuning alatt van, ugyanugy mint a motortehetetlensegek beallitasai. (Nem a 0.1E DEMO verzio ota van tuning alatt, az S1 ota irta at ezt a reszt:D).
De amugy meg egyszeruen nem hiszem el, hogy nem erzed, latod hogy a GTR-ben semmi "fizika" nincs, szo szerint az a dobozos az, az a szappantarto amirol beszelsz:) Meg a Racer-ben es a netKar-ban is komolyabb "fizikai szamitas" van mint a GTR-ben;) Most ne a "vezetesi elmenyt" nezd, a hangulatot, a grafikat, a hangokat!
:D most húzol ezzel az NFS-l? :)) ha 100×megpörgetem az autót, akkor eléggé elmelegszik a gumi, hanem durran, szal nem tom mivel lehet utána egyenletesen menni, max egy villamossal. :)
komolyan nem pörgettem még az LFS-t körbe-körbe, majd megnézem. Nekem fontosabb az hogy jól mozog az autó, teljesen jól mozog..szal az amit már leírtam. Na de mindegy, nem kell hogy mindenkinek jó legyen. :) inkább vadásztam képeket az Rwd-s demo géprõl (valszeg): - egy - kettõ
Okés hogy nem akarsz köröket rajzolni nem is azért kell ezt megnézni, hanem azért mert alap, hogy egy autoval nem lehet szabályos kört rajzolni és 100x ugyanazon a nyomom pörögni anélkül, hogy egy picit is arébb menne, ha igen akkor az nem auto hanem szappantarto!Ha ez téged nem zavar, vagy az hogy nem éghet le a motor, akkor ezek szerint jo lenne neked az NFS is mert az is tud pivot pont körül forogni és abban sem tudod leégetni a motort. Azért azt is megnézem hogy NR/GTP-ben megpörgeted az autot 100x és utána mész vele 20 kört egyenletes idökkel, esetleg egy oválon bár ott sem hiszem.
de-de, megérdemli 20 kör egyenletes idõk kategóriában nekem az NR2003/pl. GTP az etalon. A GTR-ben lehet elfüstöl a motor, de én nem akarom hogy elfüstöljön :DD Ahogy a gumival köröket égetni sem. :) A váltó meg lehet nem megy szét az LFS-ben ha duplát váltok vissza, de hogy beforgatja az autót az tutter :) (mondjuk áttételtõl is függ..) Sztem nagyon jól viselkedik, nagyon közel hozza a közúti versenyautó feelinget. az Rwd tipusokról meg nekem azonnal egy tipik Japán belpiaci driftjárgány ugrik be :) ilyesmik: - ez gondolom egy régi Celica lehet..
Inkább ezt beszélgetésnek nevezném vagy értekezésnek ;) Semmilyen negativ hatással nincsen rám, hogy nem szoktunk egyetérteni, söt öszinte leszek szeretek veled "vitázni" mert kulturált formában adod elö mindig, és addig nincsen baj!
Kiprobáltam természetesen S2-öt is!Ugyanaz mint S1, bementem pályára, és ugy forgatom meg az autot a pivot pont körül, hogy auto közepe egyhelyben, és pörög mint egy pénzérme amit megforgatnak, és ezt kb 100x megcsinálom anélkül hogy tiz centivel is arrébb menne az auto mindig ugyanazon a nyomon pörög, szabályos kört lehet vele rajzolni ami lehetetlenség!LOL(aki nem hiszi probálja ki, bár lehet sirni fog a röhögéstöl)Arrol nem is beszélve, hogy a motort lehetetlenség elégetni...Gtr-ben nem tudom ugy megforgatni ugy, hogy kétszer azon a nyomon menjen a kerék, mert elmászkál és még véletlen sem lehet vele szabályos kört rajzolni... Szoval GTR-ben le lehet égetni a motort(akár visszaváltással is, LFS-ben meg azt csinálsz a váltoval amit akarsz, le sem szarja), meg gtr-ben ha megpörgetem az autot a tengelye körül százszor utána nem tudsz vele menni még 20 kört egyenletes idökkel, szal akkor kéne jo LFS fizikárol beszélni ha az alap dolgokat tudni fogja, de szerintem az az idö soha nem jön el...Ettöl függetlenül én még mindig nem mondom hogy szar, csak azt hogy nem kéne tulmisztifikálni LFS-t mert nem érdemli meg!
Hát én most rendesen elvarázsolódtam a LFS2 demojától...szal véleményem lehetne akár elfogultnak is venni.. Sokszor felraktam már a LFS1demo-t, mert nagy név, de nem bírt megtetszeni, az FWD eltolta a kanyart, az rwd meg nyers volt nekem. most felraktam a LFS2 alfa demóját, és kész, összeklappoltak a dolgok. Nem tudom mit változtattak benne, és mit nem, csak ezt tudom, tetszik, jó az Fwd is, de persze a überfless a hátsókerékhajtás. :) Szal ez egy nagyon jó szim lett, és ha azt nézem hogy ennyire szerettem volna elvarázsolódni a GTR-tõl is, akkor azt is látnom kell, hogy azzal nem sikerült, ezzel meg teljesen. DE itt nem a GTR vs. LFS2 a lényeg. Hanem, hogy ez a játék, az LFS2 szvsz megéri a pénzét, mert teljesen jó, és rendben van. A kasztnimozgás, és annak súlya eddig is az LFS-ben tetszett a legjobban, de most kanyarodik meg minden. ..és én nem értek az LFS-hez, nem tudom milyen sajátosságai vannak, és mégis egy nap alatt eljutottam oda, hogy nagyokat vigyorgok a turbóval, szénné driftelem ezt az egyszem pályát,...és már végigmegyek úgy, hogy a demo pálya nagy egyenesének kivételével, mindenhol keresztben van az autó. tud valamit ez a játék az biztos. :) szvsz tutter jó helyre megy a pénze annak aki megveszi.
Es meg valami az LFS mellett. Bar online jateknak keszul - amiben termeszetesen lazan veri a GTR-t;D - megis van benne AI. Es nem is olyan rossz. 12 kulonbozo AI, kiknek nevet adhatsz, es melyek egyenkent, palyankent tanuljak meg a szakaszt!!! Vagyis, az elso szereplesuknel a palyan erosen benaznak - de azert rendesen korbe mennek - de a masodik es a tobbi korben mar egyre jobbak!
A GTR-ben levo AI-hoz ne hasonlitsuk, mert abban a legelavultabb van ami letezik:)) Egy arkadosabb jatek - TRD2, SCAR - AI-a lazan felulmulja vezetesi, versenyelmenyre.
- A "vegleges" LFS (S1-S3) lesz majd' 15000 HUF, ami szerintem megeri az arat. Az hogy kozben kiadjak a "felkesz allapotokat" csak elony, mert olyan lesz, amilyennek a "vasarlok" szeretnek:) Ezt mindenki tudja, tissztaba van vele, es el is fogadja.
- Lehet hogy nincsenek benne valodi auto leszenszek, de azok melyek benne vannak, legalabb korrektek, korreektul is szamolja!!! Hiaba josz a GTR szuper liszenszevel, meg telemetria adataival, amikor az ISI engine-ben meg fizika sincs vazze!!!:) Lehet hogy hangulatos meg elvezetes vezetni, de tele van anomaliaval. Ha mar csak a legegyszeruebb parametereket hasonlitjuk ossze - gyorsulas, vegsebesseg - mar az nem stimmel. A gumifizikarol, oldaltartasokrol, felfuggesztesekrol mar ne is beszeljunk!
Most gyakorlatilag azt irtad le mi az ami hiányzott az S1-böl, ezt legjobb esetben egy javitásnak lehet tekinteni, amit ingyen kellett volna adniuk! De arrol is beszélgethetünk mit is szimulál LFS, ugyanis valos autokat még véletlen sem, okés oda van irva hogy pl 1800 cc meg mennyi loerö, naés?Nem attol lesz valoságos egy játék mert az "elméleti valoságot" szimulálja, hanem attol hogy a gyakorlatit, ennek ellenére annyiba kerül mint egy olyan játék amelyek liszenszek tömkelegével rendelkezik!Az más kérdés, hogy ha liszenszel rendelkeznének és megkapnának komoly teknikai adatokat akkor bizonyos, hogy megérné a játék a pénzét, de ök nem befektetni akarnak hanem kivenni! Erre utal az is, hogy nem lehet modokat késziteni hozzá, mert már 100 számra lennének a különbözö pályák autok stb, csak akkor már nem tudnának pénzt kérni érte, világos mint a nap. Abban igazad van, hogy GTR-is pénzbehuzás egy szinten hiszen minden prg az, de szerintem LFS nagyobb "átbaszás" mint a GTR.Természetesn amit irtam az egy vélemény nem pedig szentirás :D, igy még az is lehet hogy tévedek, bár kétlem erösen :P
Ha nagyon a pénzre hajtanának akkor szerintem nem az LFS-t fejlesztenék. Meg eleve, nem ölnének bele annyi energiát, amennyit szerintem tényleg csak úgy lehet hogy szereti amit csinál. Az meg hogy az S1 ugyanaz mintaz S2 ... ne akard hogy linkeljek belõle képeket, mert már a pályák is nagyon különböznek ;)
Azert az eredeti S1 es a mostani S2 kozott azert van boven kulonbseg, fejlesztes, meg ha tenyleg lassan is keszul: - 5 uj auto, 5 uj auto valtozat - 3 uj "helyszin" egy tucat palyakombinacioval - feltuningolt autok es palyak - feltuningolt hangrendszer (pl. palyavisszhang kezeles) - shaderek (atlatszo ablakok, kereknyomok stb.) - komplett gumifizika (guminkent 48 helyen erzekelt reszletes kopasok, homersekletek, erezheto es lathato gumideformacio stb.) - toresek, serulesek - PIT (taktika, cserek, kiallasok stb.) - zaszlok, figyelmeztetesek - bovitett fizika (tobb allitasi lehetoseg, asszimetrikus allitasok, 4 fajta diffi allithatosaggal, tobb fajta felfuggesztesi rendszer stb.)
Es ez ami igy hirtelen eszembejutott:))
Persze, azert nekem is van "gondom" a jatekkal: - szimulalt (nem WAV, nem cserelheto) motorhangok - nincs valto-, kerekvetohang - nem MOD-olhatok, bovithetok a palyak - "lassan keszul", ket evente jon ki "uj" verzio:) Tuti lennenek akik meg ingyen is omlesztenek hozza a jobbnal-jobb palyakat, meg ha nem "igaziak is".
De az utolso mondatod, a kedvenc GTR-edre is lazan raillik, elvileg az is csak egy jo MOD:) Azert abba is invesztaltak nem kevest penz, aminek a nagyreszet azert sikerult is elsikkasztaniuk rendesen:))))) Ami meg a kiadassal, online koddal, riport file-okkal megy az meg nevetseges:)))
Semmi más nem játszik ott már közre csak a pénz, szo szerint ugyanaz az S2 mint az S1(de megsugom, hogy még S4 is ugyanez lesz), ici picit változtattak rajta és most megint pénzt kérnek ugyanazért!Biztos nem fogtok velem egyetérteni, de mindenben nem egyezhet a véleményünk :) Van egy nagyon komoly programozo haverom(a tudása komoly), elmesélte hogyan folynak ezek a dolgok, ö lassan másfél éve készen van egy prg-vel és még mindig huzkodja az embert pénzzel, mondván ezt csinált azt csinált természetesen nekem megmondta, hogy hozzá sem nyul csak lecserél mindig egy két grafikont és helyette mást rak be!:DDD Szvsz itt is ugyanez megy, de persze lehetünk annyira naivak hogy elhiggyük, ezek tényleg nem a pénzre mennek, á az emberek nem olyanok :P
Most miert, jo az :))) A volt munkatarsam gyereke volt talan 3 ev koruli, amikor kormannyal (!) - persze a pedalt apja nyomta - tolta az F1C-t;) Persze full segitsegekkel:) De gombokkal teljesen egyedul is jol ment;)))) Valszeg a GTR-nel is ha be van kapcsolva minden, akkor eleg neki a 3 gomb:)))
igen, de szvsz egy Lister Storm GT-nek nincsenek ilyen, a kategóriájához képest extrém határai.. Ahogy egy Saleen S7R sem fog szökellni a rázókövek felett, egyszerûen azok az állítható alkatrészek amik ezt lehetõvé tennék, azok szûkebb határok közt mozognak..elég benyelnie az Eau Rouge-t és kész. (sajnos ezért nem lehet driftelni sem egy GT autóval) Másik oldalról viszont szvsz a GTR meg elment a ló túloldalára, balra, nekem az sem felel meg.
HÁt örömmel értesültem róla,hogy tegnap megérkezett a játék a Cd galaxis-ba de,hogy ne lehessek negyon boldog hát ma nincs nyitva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Egyszerüen nem hiszem ell ami itt történik a kereskedelembe kis hazánkba. Felháboritó!!! A 576-ba azt mondta az eladó.hogy majd kedden vagy szerdán kapnak belöle.Röhely.
úgy állítod a Listert ahogy akarod...a kerésdõlésszögig a rugózáson át stabilizátorokig lengéscsillapítokig....
tényleg szép.. viszont egyvalamit nagyon sajnálok, ...hogy elviccelik ezeket az autókat. ..nem akarom betámadni a GT4-t, amit tudok a konzolokról, az kb. abban merül ki, hogy az egyik olyan játék a GT sorozat amiért megérne venni egy PS2-t. De: A Lister nem így viselkedik.. gyakorlatilag úgy ugrotta meg a rázókövet, mintha egy utcai sportautó ki, és berugózási tulajdonságaival rendelkezne.. és nagyon komolytalanná teszi hogy pl. Stingray-l szerepel egy pályán..:( szal ha jó is, ha szép is,.....valahogy nem érzem az autó viselkedésének bemutatására való törekvést. sajnos.