legnagyobb bajom hogy eleg erdekesen viselkedik a MOMO-m.. sima nem a dragabbik.. a gaz nem alulrol fog.. hanem kb negyedtol.. innen meg tul hamar. es hiaba allitok akarmit a jatekban:( es az erdekes hogy a jatekban ossze vissza erzekeli hogy mennyire nyomom.. pl elindulasnal ha kicsuszok. nyomom kicsit. megjobban. majd negyednel es fel kozott elkapja ilyenkor kikapar azonnal a kerek es 1 mp alatt pirosban van a REV.. majd szepen vissza engedem es ilyenkor tok jol megy egesz elethuen lehet tartani a fordulatot.. de utanna nyomok 1 cm et es megint elkezd porogni mint atom.. sztan nyomok neki egy full thogy rohadjon meg. .es ahogy engedem vissza tok gyonyoruen lehet ujra tartani a fordulatot akarhol.. erdekes.. szal ilyesmi porblemaim vannak.. legalabbis elegge hasonloak. de lehet hogy kisse hibasan irtam le hogy mik tortennek de ilyesmik... a rendszerem azota tobszor ujra lett telepitve... a logitech altall ajanlott beta szoftvert hasznalom amit nem a logitech.com rol lehet letolteni hanem valami wingman oldalrol.. ja es a demoban is ez volt anno...
masik bajom hogyha tobb emberrel versenyzek egyszeruen nemtok jatszani. vagy nekikmegyek allandoan vagy kifordulok vagy egyebb okossag:(
Na végre!!! Sikerült hozzájutnom pár darab GTR eredeti angol verzióhoz... nem is álltam meg 1 darabnál (mint ahogy az a képbõl is kiderül). Ha valaki nem csak szeretne, de hajlandó is érte kifizetni azt a 10 rugót, akkor az elsõ 5 jelentkezõ erejéig ki tudom elégíteni az igényeket... [IMG]http://members.chello.hu/GTR_Media _Markt.jpg[/IMG]
Ebben benne van az a veszély is, hogy miattad is megy olyan lassan.
Jimmy Page öntanuló módon lett nagy gitáros, én nem sajnos. :)
Nem a könyvel van a bajom, sõt nekem semmivel sincs bajom. Én nem vagyok megszállott, de én kizárólag saját beállítással megyek, még csak ki sem próbálom másét, mert engem csak az tölt el örömmel, ha az a kocsi miattam megy olyan gyorsan nem más miatt.
DE...egy ilyen jellegû könyv pont arra jó hogy tisztába tegye a dolgokat a kezdõknek, majd így egyre profibb lesz az ember...kidobja a könyvet és az õ setupjait koppintják:)
egyébként olyan játékba amit nagyon ismerek, ott saját setup megy, mert nem sok idõ, kombinálok megyek a setuppal min 10-15 kört, akkor ki tudom számolni fogyasztást, telemetrián megnézem a gumikopást, hõfokot, változtatok, akkor megint van adat, meg egyre jobban rögzõdik a pálya..és kb. vége is, max qual-ra kell kihegyezni jobban, mert ott nem számít a gumikopás, lehet nagyobb értékeket, széttartás, terpesztés, fék..stb használni. viszont sok szim van, és mindegyiket nem vághatom egyformán, ráadásul elég részletesek mind. ezért van az amit írtam.
tanulni lehet belõlle :) + rengeteg idõt megspórolni, sosem gáz megnézni más hogy csinálja. Sõt sztem eleinte, amig nincs kialakult elképzelés, addig nagyon hasznos. Amikor elkezdtem setupolni legelõszõr (legelõ szõr=fû)), 2 nap, 1000valahány kört beleraktam Monza-ba, teleírtam vagy három oldalt, megvolt a setup, asszimetrikus volt meg minden egységre kidekázva. másnap betöltöttem, és 1.5-2ms-sel elmaradtam. Elvittem rossz irányba. volt ami jó volt benne, de az ablakon repült ki az egész setup. Mostmár tudom minden szimnél hogy mihez nyúlok-nyúljak autó meghajtásra, pályára, egyebekre való tekintettel, amit mindig meg kell tanulni az a játék reagálása, és ezzel korántsem a önfényezésen van a hangsúly, van itt aki sokkal jobban csinálja a setupot, csak ez van, ez kialakul. De ha valaki gyorsabb nálam, akkor mindig megnézem a setupját ha elérhetõ.. mert folyamatosan tanulok. :) én nem szégyenlem, volt már amikor olyan nagyon stimmelt egy setup, hogy 1az1be azzal mentem, de általában átalakítom, vannak idíótaságaim, de én így vezetek. Azzal is tisztában vagyok már, hogy mik a gyenge pontjai a vezetésemnek setup szempontból, de ha így szeretek vezetni akkor ez már így marad.
Egy szimulátor nem azért szimulátor, hogy más setupjával menjünk (vagy csak koppintsunk belõle valamit), sokkal jobb érzés, ha saját magad állítod be az autót. "szerintem"
Elõrendelés: A termék megjelenése késõbbre várható. Amint kapható lesz, postázzuk. Platform: PC Kiadó: 10tacle Forgalmazó: SeVeN M Lokalizáció: teljes magyar verzió Várható megjelenés: 2005.05.27. "
Gondolom ez jó hír valamelyest:))))
Igazából én inkább megveszem, mert nagyon tetszik. 1x sikerült elindítani, s azóta sem. Ügyes volt aki a StarForce védelmet kitalálta, de ez a mindent lehúzogatni, gépet állandóan újraindítgatni szenvedés nem tetszik.
-Nekem elsõre minden autós szimnél külön meg kell találni azt az alap setupot, amivel szivesen, és gyorsan megyek, vannak általános elképzelések erre, de egy új játék kezdetén mindig sok kör egy jól ismert pályán, hogy az alapsetupom meglegyen. ha már kezdem kiismerni a szimet akkor: -Ha van gyorsabb akinek elérhetõ a setupja, akkor azt lehúzom és megnézem. és a kettõt kombinálom, vagy ha van akkor hármat, annál többet nem szoktam megnézni, vannak setup guruk, és sztem mindenkinek megvan, hogy kitõl húz szivesen. - a dimb-domb pályára vannak elképzelések amiknek úgy kell lenni, ugyanez a kanyartipusokra, sok hosszú gyors, vagy több szûk visszafordító jellegû..nagy egyenesekk ..stb. azokat állítom elsõre. - és utána belepumpálok egy csomó kört a pályába a részletekért...sõt néha még nagy dolgok is változnak, de alapvetõen az asszimetrikus beállítások, gumimelegedés-kopás, és fogyasztás mérés van. nálam így megy.
Kezdésnek ott vannak az alap beállitások(mindig abbol indulj ki!), azokat kell magadhoz igazitani.A motor és fék hütését ugye az idöjárás figyelembevételével kell, érdemes lehet még a fékeröelosztáson állitani, minél elörébb van annál stabilabban állitod meg az autot persze hosszabb fékut mellett(ha elöl van nem árt nagyobb motorfék), a kerék szét illetve összetartáson is szoktam állitani, a hátso szárnybol is lejebb szoktam venni, kezdésnek ezekhez nyulok, aztán utána érzésre megy, ha megyek vele és ugy látom stabil meg gyors a kerekek nem melegszenek tul stb(érdemes a gumikopást is tesztelni egy egy verseny elött), akkor nyilván nagy baj nem lehet a beállitással, persze nem lesz egyböl a leggyorsabb, de ahhoz meg sok gyakorlás kell. Természetesen érdemes kiprobálni a "vérprofik" beállitásait is, bár sok élményt számomra nem szoktak nyujtani, mégis sokat lehet belölük tanulni.Gondolom letöltötted a magyar mérnöki könyvet abban le van irva melyik beállitás mire van hatással + tippek, a gumik ideális hömérséklete stb.
ti hogyan alltokneki a kocsit finomitgatni???? nagyon erdekelne... komolyan nekialltok a 120 dologbol egyenkent allitgatni es menni 10 kort?? mert szereny szamitsaim nelkul is tobbezer korrol lenne igy szo!!! szoval mi szerint allitgattok??? gondolom kanyargos es gyors palyakra csinaltok setupokat.. 1)a gyors palyakra nem jo a kanyargos kicsit atalakitva?? teljesen mas setup kell neki?? 2)gondolom hogy kulonbozo setup kell minden autonak. de most komolyan nekialltok minden autot egyenkent tesztelgetni vagy leginkabb a kedvenc autoval csinaljatok es kesz??? 3) nincs valami alap setup amit mindennel kicsit megtrukkoztok es akkor jobb lesz az auto??? vagy valami torveny szeru beallitasok.. pl a cambert mindig kisebbre elol hatul meg nagyobbra es tuti jobb lesz.. szal az igazi kerdes hogy ti mihez szoktatok hozzanyulni??
Az a MIPMAP Level miatt van, rossz értéket kapott a megfelelõ .dds fájl. persze lehet rajta javítani, a 2.0-ban ki lesz javítva.
Szerintem nem rossz.Nekem tetszik.Az Enyémet FRIZ barátom csinálta,szerintem van érzéke hozzá.Én nem bírtam volna megcsinálni és már az hogy nekiálltál is frankó dolog. Az Enyém:
Szeretném, ha tesztelnétek a Jarama pályát, amelyet átkonvertáltam GTR alá. Már nem mostani, az m4driving-on fenn is van, de most csináltam hozzá Live Track-et. Igazából az érdekel, hogy mûködik-e a dolog, érzékelhetõ-e belõle valami. Nekem nem lesz sok idõm tesztelni, ezért kérdezem, mert a mesh fájlokat is meg kellett igazítani (gyáriból dolgoztam), nem készítettem teljesen újat, arra nincs idõm.
Attól kíméljetek meg, ha lehet, hogy nem úgy néz ki, mint a Simbin pályák, mert nem is nézhet. Szinte minden textúrát lecseréltem, .dds a legtöbb image.
Ha jól olvastam, akkor a GT Legends új motort kap. Akkor viszont a GTR 2 is ezt az új motort fogja használni, szvsz. nem fognak rövid idõn belül 2 új motort írni...
Tényleg vicc, fél éve ki kellett volna jönnie, gyakorlatilag rákényszeritették a fél világot a warez verziora, még azokat is akik fizetni szoktak a játékokért.Meg kellett volna "lovagolni" a fél évvel ezelötti érdeklödést és várakozást, elhiszem, hogy igy is nagy haszonra tettek szert, de sokakat elriasztott ez a hercehurca! Azt olvastuk idáig minden fejlesztötöl, hogy nem nagy üzlet a szimulátor mert kevesen veszik, erre itt volna a lehetöség és a barmok kihagyták...
Vegyuk ugy, hogy idezojelbe tettem a kovetkezo GTR-t;)))
Kezd nevetseges lenni a dolog;)) Mar bejelentettek a SimBin kovetkezo GTR-et, toljak belole a kepeket, lassan mar demo is lesz, es mi meg az itthoni megjelenesre varunk...:))
Sziasztok. Tudna nekem valaki segeiteni abban,hogy milyen beállitások kellenének a demoba(2.0)a ferrari 360-ashoz.Elöre is köszönöm.Nikos Amugy ma beszéltema forgalmazóval és azt mondta hogy május 15-ke körül jön ki itthon a játék.
A legjobb az volt amikor valaki még azt is odairta(nemtom már melyik topikban), hogy hamar küldjék mert nem szeret várni, de van amikor egyszerüen beirnak hogy mi lesz már, vicc... :)
Az ilyen embereket tenyleg nem ertem... Allitolag ertelmes ember, de bejon forumozni, aztan elvarja hogy "kiszolgaljak" e-mail-en... Irni sem nagyon tud, de valszeg olvasni sem... Tudom hogy g*ci vagyok, de ezeket tenyleg nem ertem...
Azt kérdezted itthon lehet-e kapni.Ausztriába bármelyik sarki media marktba a kezedbe adnak 5 db-ot.Most voltam kint hétvégén.De csak pár hozzászólásst kellett volna lejjebb olvasni:-))
innen rendelhetsz nemzetközi verziót, 7 nap alatt kiszállítják: http://www.gameseek.co.uk/ keress rá a gtrre. ausztriában meg németországban már régóta kapható, csak figyelj oda, hogy ne a német verziót vedd, hanem a nemzetközit, mert az utóbbi már 1.3as.
Köszi a bõséges információáradatot, amit rám zúdítottál... Esetleg valaki hajlandó lenne egy-két szóval elmondani, hogy hol (esetleg Németország, Ausztria) lehet megvenni a progit.
Sajnos az ISI engine ilyen:( A visszajatszas tenyleg szanalmas, de meg menetkozben is bena szerencsetlen ha kivulrol nezi az ember az auto:( De belulrol teljesen jo es hangulatos:)) Nem mondom mit nem szamol, de elvileg csak egy dobozt tologat a palyan:)) Az AI meg egyszeruen nevetseges:) Az hogy minden auto, minden korben pl. ugyan ott ugyan ugy megcsuszik, eleg trefas:))))
De osszesegeben vezetni eleg jo. Bar sosem volt a kedvencem az engine, de elvileg 2 bajnoksagban is indulok ezzel az engine-nel (HGTRR - ha meg lesz:)) es a HPCC).