itt fent van a banner és alatta linkek, azok között a FAQ, ott van info...
a fórumozók nagy részét idegesítik azok az arcok, akik nem hajlandóak minimálisan körülnézni, rögtön kérdeznek és várják a gyors és kedves segítséget...
OFF A Magyar Cross Racing Championship van/lesz.;) Aprilis/majusban jelenik meg a vegleges. Mar volt egy Magyar release, de az az europai "veglegeshez" kepest - elvileg - csak 50%-os:))
Nem kifejezetten szimulatornak keszul, de a fizika, a tores ott van a toppon, inkabb egy nagyon jol vezetheto, elvezetes autos jatek lesz (a playaversenytol a terepversenyekig).
A grafikai engine is zsir uj, minden top efektek felmutat (bump, HDRi, dinamikus/manual kontraszt, noise, valos tukrozodesek, motion blur (jatek kozben NEM csak visszajatszasban!), koszolodas-kopas stb. A megjelenitese hirtelen "furcsa" lehet, de meg is sokkak jobb menetkozben alatvany mint az atlag, inkabb filmes a beutese. ON
csak annyit kérnék végre hogy a 256 megás videókártya korszakban legyen a mûszerfalon önárnyék vagy valami apróság...ne a lapfákból éljünk életünk végéig....
Persze, egy kicsit sarkitottam adolgon, de nem is pontosan erre gondoltam:))) Nem "elromlik" az auto, hanem a program nem tudja szamolni;)) Ez borulasnal mar ugy is mindegy, de egy kerekvetozesnel, komolyabb kaszni mozgasnal, csavarodasnal mar problemas lehet, ha nem azt adja vissza amit kellene.
Na de ez a játék is pont arrol szol, hogy ne dobd el az autot, eldobod utána persze hogy szar lesz, ez pont olyan mintha nekimennék a falnak és utána elkezdeném az auto végsebességét tesztelni, majd mondanám hogy ez nem valami gyors :)
Amig a kerekek leernek a foldre, addig nincs gond vele:) Csak ha kirugoznak teljesen a kerekek, akkor mar nem tud mit kezdeni vele. probalj borulni egyet, ha leesik az auto a kerekeire, akkor mint egy fatengelyes szeker pattan egyet, es ha mar a talajon van, akkor rugozik egy-ket kamut:)))
hello, feltettem a 1300 as javitást és szerintem élvezhetöbb lett a gamma, vagy énvagyok jobb hangulatba:) de az biztos érdemes feltenni aszt a javitást is
hát igen, a konfigom nem túl jó, ráadásul a pálya se túl szép, és a videóméretet se akartam hogy nagy legyen, ezért ilyen ronda...:)
Azt gondolom érdemes körülnézni hogyan is készült a GTR (GPS, telemertia adatok, versenyzõi tesztek) és elolvasni a top sim pilóták véleményét is a gamerõl, elsõsorban persze a fizikára vonatkozóan, valamint megnézni, hogy a GTRank-en az elsõk között milyen arányban szerepelnek elismert pilóták nevei, és így talán könnyebb belátni, hogy "a messze van tõle" minõsítés nagyon nem állja meg a helyét. Persze bõven van hibája így is, de ez a dolog mondható rá a legkevésbé, szerintem.
Egyébként meglehet, hogy érdemes lenne a FAQ-ban errõl is írni néhány mondatot, mert gyakran elõjön a "nem tudok vele menni, kipörög, eltúlzott, stb." véleményezés, és ugye amíg valaki minden körben füvet is látogat, addig nem tudja megérezni a szimuláció valós mivoltát és emiatt könnyedén elhamarkodott következtetéseket von le... :)
egy GT4 (vagy hány) videót láttam, egy teljes Nordschleife kör volt, Sauber Mercivel ha jól emléxem.. megnéztem, letöröltem, mert egyrészt nekem sok volt ( na nem a graf. mert azt irigylem), másrészt nekem nem elérhetõ a játék, csak számgép van...akkor meg minek? Az Scc elérhetõ (ráadásul 'titkos' cucc volt, persze hogy érdekelt). Ráadásul én minden Juan videót reflexbõl megnézek. :))
Az S2 videot en is lattam, tenyleg jo lesz. A visszajatszasrol gondolom ismet a megszokott grafikai efekteket, latvanyt hianyoltad. Az nem lesz. Remelem nem is foglalkoznak majd vele, ebbe a kategoriaba teljesen felesleges. Majd ha boven marad eroforas a fizika, tores szamitas utan, akkor majd johetnek a "filmes" dolgok is;)
Nyugi csak viccelek:PP De ha toled olvasok, akkor mindig GT4:)) Egyszer atneztem a jatekgepes reszlegbe, lattam ott is komolyan "reklamozod" a progit;)
Bar mar tobbszor irtam, meg itt OFF is - de ugy is ejjel van:)) - tenyleg az a banatom, hogy a Sony keptelen egy korosztalyt feljebb lepni, vagy csak "komolyabban" venni amit csinal, mert ha benne lennenek a hianyzo dolgok, tuti megvennem en is, es sokat tolnam (valszeg, azert szim.-ben, fizikaban azert megut egy PC-s MBWR vagy TRD2 szintet, es az mar eleg a "kikapcsolodashoz").
én láttam egy videót...leendõ S2....a liveforspeeden...huhh na az már igen...
a demo ami letölthetõ volt az a közelébe sem jött sajna...de az irány nagyon jó föleg a vezetés rész. a Reply-ok kb 10%-os kidolgozottságnál vannak, de az nem is annyira lényeges.
na befejeztem itt, mejd LFS forumon keresem az infot
ja szálljál már le rólam...én mindent kiprószálok...még a távirányítós autokat is nincs GT4 mániám, a videót azért csináltam ,mert szeretek videót vágni és a legszebb alapanyagból a legkönyebb mindez
Szerintem en mar valaszoltam, s mindenki csendben toleralta is a PS2 es GT4 maniadat:)))) Hiaba reklamozod, szerin tem senki nem fog venni PS2-ot, hogy hatulrol tologasson autokat:PPPPPPPP Elismerem hogy szep es latvanyos - mivel ez a dolga. De te is tudod, hogy milyen lenyeges dolgok hianyoznak belole, ami miatt nem vennem meg:)))
"meséljen légyszi, aki vezetett már GTR-t élõben, hogy mi a különbség?"
én vezettem már GTR-t élõben, az úgy volt, hogy elég nehezen ment, az szentigaz, meg németül se nagyon tudok, így a csapatrádiót sem értettem, meg SZ@R VOLT A FF, szóval kiszálltam és uninstall. ;-)
télleg, 1.3-ig már megcsinálták, hogy a gumikopást valahol nyomon lehessen benne követni? (a cockpitbõl mármint)
na igen 'az érv'. mivel ilyenek igen kevesen vagyunk, így se mellette, se ellene ezen az alapon kevesen fognak érvelni. :)
sztem félreértettél..:) én azt mondtam, hogy nem jó 'agyonhallgatni' (úgy csinálni mintha nem lenne hibája) :) mert van. Ezt vagy elfogadja a használója, vagy másik szim után néz. én kb. úgyanezeket kifogásoltam valahol itt a topicban.
igazad van hogy nemjo halgatni csak... érted hanembeszélünk rola... na mind1 ugyis fogok vele játszni csak hátha van valamiféle beálitási séma ami ezeket a dolgokat kicsit elsimitja..
elhiheted finoman adagolom de 3 asba 30 nál megfordul 2000 es fordulaton és nemtudok elindulni mert állandoan megforog attol tépem a hajam
abs nek pont az a feladata hogy hagyja a kerekeket kicsit forogni hogy tudjál korrigálni. abba igazad van hogy elöször nem de hamár 5 perce csak kapar meg kapar leégrola hamar akosz nem?
sztem jogos. nem jó agyonhallgatni, hogy vannak hibái. vagy megszokod, vagy másik szim a megoldás.
Azért kapar füvön, mert 700 LE-t finoman kell adagolni a gázpedállal, mert ott kemény Nm nyomatékok tudnak keletkezni, és amiatt pörög ám mint állat, ha meg pörög, akkor szevasz kormányzás, meg elõre haladás...
Hátsókerekes mivolta majd az összes kérdésre válasz lehet esetedben. Szted ha füvön elkezd pörögni a hátsokerék padló mellett akkor max tapadással visszamész a pályára? Utolso kérdésre pedig válaszolva ha rálépsz a fékre durván tehát blokkolnak a kerekek akkor szépen csuszol egyenesen nem fogsz kanyarodni.Ez szimpla fizika
ja és ha fékezel high abs sel mértnem kanyarodik akocsi? érdekes, ha iven kanyarodsz baro minden de ha nem és mész már 100 al lofasz! nehogy megmagyarázza nekem valaki hogy azért mert gyorsan megyek mert egy ilyen kocsinak többet kell tudnia elvileg verseny autorol van szó ja hát meg a másik hogylehet fennakadni a füvön ? nekem sikerült..(alig birtam kijönni) mértnem kanyarodik a füvön vagy a kavicson!? ha nyomom a gázt mértnem indul meg a füvõn csak kuplungrugdalással? és ha kapartat az ember mértváltozik a a páya jégpályává? mert csak ott csuzik a kocsi enyire.. ha fékezek mért csak kicsit kanyarodik a kocsi?
azért mert szvsz nem túl faxa sajnos (bocsesz fanok) a tapadáshatár van sajnos igen gyíkba rakva.
Ha mar egyszer "lefutott a felfuggesztes kod", akkor mar nem igazan lehet megfogni, max padlofekezessel, az ugy-ahogy ugy mukodik ahogy kellene, de az sem az igazi;))) Amugy meg megszokhato, csak sokat kell menni vele. Az FFB-t is erdemes jol szetallitgatni - player.ini - mert nagyon sok fugg tole. Alapbol szamol valami gumi tapadast, visszahuzast stb., azokat erdemes hanyagolni, es csak a kiszamolt erokre koncentralni. ha jol be van allitva, 2x annyit erezni az autobol mint alapban.
kormánnyal játszok de mértnem tudok korrigálni ha pl még a gázt sem nyomom elindul és passz, kipörgás csinálhatsz bármit.
Ha kanyarban padlot nyomsz egy 600-700 lovas autónak akkor lényegében a normális reakciója az autónak, hogy elindul a hátulja.Ez akkor lehet kedvszegõ ha billentyüvel probálkozol játszani.Kormányra teremtették a játékot.Nézd el ezt a Simbinnek, ez egy szimulátor.
amugy tetszik a gamma csak ez a pár dolog nemtetszik, igaz álitgatni kéne a kocsin , de lusta vagyok hozzá.
aszt árulja már el valaki hogy mértvan az hogy 50 nél kb megfordul a kocsi? olyan mintha nemlenne tapadás, rém idegesitõ és ha elindul a kocsi segge abszolute de nemlehet korrigálni ez is a játchatóság rovására ment... vagy csak én érzem igy ?? az tetszik hogy ha padlógázt nyomok a kanyarba akkor kipördül (szinte álló helyzetbe is na ez nem... amugy lamborgini vel játszok ja és a fékhatás sem valami kull...... (szerintem a szuzukim jobban fékez)
Köszönöm.
persze általánosságban könnyebben vezethetõek/korrigálhatóak az SCC autói, mint a GTR-ben, de ez így van jól, hisz a GTR számomra kicsit el van túlozva...de az biztos, hogy az SCC-s BMW-t nehezebb vezetni (több benne a kraft), mint a GTR-es konverziót (így csinálták meg)...
...javában készül egy nagyszabású peccs, módosított fizika/irányítás, illetve a pályagrafikát is feltúrbózzák kicsit (textúrák)...de jelenleg tudomásom szerint csak egy ember csinálja az RSDG-nél, mert a másik most katona :(...
gyengébb motorilag, mert ebben egy 6 hengeres van csak, a videó belin pedig egy v8as.
Bárcsak minél több SCC-hez hasonlo mod lenne, anno nagyon tetszett a hibái ellenére, de nekem a GTR jobban bejön. Egyébként igaz hogy erösebb autok is vannak SCC-ben, de joval nagyobb a leszoritoerö is azoknál a verdáknál, szal nem biztos hogy nehezebb vezetni, söt emlékeim szerint könnyebben irányithatoak a kocsik, egyébként milyen javitás lesz hozzá?Lehet megen felrakom majd, bár sokat biztos nem fogom használni.
Azt azért nem mondanám hogy az SCC-ben jobb lenne a fizika, nyomtam én is sokat SCC-t mikor megjelent és elég könnyen lehetett irreális idöket menni, vagy R8 olyan mint egy sinauto, szinte lehetetlen eldobni.
amúgy pont most jelent meg a GTR-hez is ez az M3-as GTR BMW szett az SCC-bõl konvertálva, de a fizika más, jóval gyengébb a GTR-ben, mint az SCC-ben...viszont jól tapad, érdemes kipróbálni, a Z3-asnál jobb: BMW M3 for GTR
A következõ oldalról le lehet szedni: Hungarian Simworld És még GTR-es cuccokat is fogsz itt találni, választani fent a szimulátorok menübõl tudsz! Oldalt pedig ezután megjelennek a pályák, mod-ok stb........ (Duddits)
Alapbol is van BMW a GTR-ben(Z3), de ez a video az SCC-böl van(F1C mod)...
Hi! Nekem MOMO van kb:2 éve. Az nfs5 király vele.A többi játék rak.szar.Egy éve gar.pedál...majdnem 4 hónapot volt oda,véleményem szerint még csak szét sem szedték,volt pofájuk azt állítani hogy hibátlan,de a gáz csak 60%-os volt.Külön kutatómunka volt visszaszerezni.Nemrég szédszedtem, és láss csodát csak poros volt az érzékelõje,mert szar a konstrukció,most megint mükszik és élvezem vele a GTR-t,amihez végre tökéletes a kormányom.:)