SCC videóm két részben, ajánlom minden GTR kedvelõnek...BMW M3 GTR, nordschleife 1 kör... part1 part2
on
Figyi..Én Genius speedwheel FFB-t használok hónapok óta.Az égvilágon semmi baja.POntos,jó kormány.Ha válastani kéne akkor a momo tapasztalatok miatt biztos hogy ezt venném meg.Árban kb 30ezer.De messze jobb mint a momo........
Sza'l akkor ne vegyek majdnem dupla annyiért Momo Force-ot, hanem a Force GP-t? Mivan ha a Momo-t visszaviszem? Gondolom beveszik a pedált, 2 hétig nem tudom használni, majd kicserélik garanciába? Nem unta még meg a Logitech, hogy mázsaszámra jönnek vissza a pedálok? Vagy kicserélik jobb pedálra, ami esetleg nem romlik el? Ezzel nincs senkinek tapasztalata?
áá, az kész halál, azt nem bírnám csinálni, ha motorkímélõ programon van az autó, akkor full elveszem a gázt váltáskor, amúgy csak egy picikét... vagy annyit se. :)
(pillangónál én vsz mindig keverném a cselekvési sorrendet)
Mondjuk, most is manualis kuplunggal megyek, csak hat jelenleg a baloldali pillango valto vcan kinevezve annak:))))
En is igy vagyok vele;) Nekem Thrustmasterem van, botvaltos, es barmennyire is szarakodik, szenvedos neha, es meg vatani is lassabb, sokkal nagyobb feeling:)) H-pattern nekem is kellene es persze 3 pedal:)))Nem erdekelne hogy lassabb vagyok, de akkor is jobb erzes;)))))
az a gaz, hogy en a botvaltot annyira megszerettem, hogy nem cserelenem le semmire, csak egy H-pattern kézi váltóra :) (persze akkor még lassabb lennék, mer' ahhoz már kuplung is dukál :) )
Amugy en is nagyon kivancsi lennek ra. Sajnos, most ezenkivul nincs a piacon - elerheto helyen es megfizetheto aron - normalis botvaltos kormany. A MOMO-nak a pedalja szar a Thrustmasternek meg a botvaltoja...
szerintem az Ikarus - The Socialist Idol Of Transportation használni fogja. (meg a Zetor - Demon Of The Crop Fields is tán)
A Momo mint kormany jo lenne, csak sajnos a pedalok gyari konstrukcio hibasak, vagyis szarok. Force GP-t nem tudom, remelhetoleg javitottak a pedalokat, de a kormany 900 fok az teljesen felesleges;))
*** Minhta egy kis reklam izt ereztem volna ismet toled - PS2-GT4-Force GP:DDDD ***
"Lehet itt olyat kérdezni, hogy milyen kormányt ajánlotok a játékhoz? Elég egy Force GP, vagy egy Momo Racing Force jobb választás, attól függetlenül hogy dupla annyiba kerül? Nagyobb élvezetet nyújt? Miben másabb? Miben jobb? Force GP-t kipróbáltam, és jónak tûnik, a Momo-t még nem sikerült sajna."
DFP...remélhetõleg lesz olyan PC gamma ami kihasználja majd 900 fokban tekerhetõ, két és fél fordulat, 35 rugó
nalátod:P wd-40. tescoban van. egy hozzászólásban két db reklám, jól nyomom :) szerintem ne tekerd be, inkább rögzítsd bele vmivel abba a kis résbe amibe az a kis bütyök belemegy ami a csatlakozó alatti részen van. szal' érted, nem? :P
Az én '99-es Formula Force-om is gond nélkül mûködik. Egyszer sem baszakodott, pedig néhány százezer km benne van már. Az a szomorú, hogy valszleg a Logitech elõtt is ismert a probléma, de szarnak rá, pedig nem úgy ismerjük õket.
Az egyik hozzászólásban volt egy pedalfix az mi? Mert nekem is ilyen kormányom van bár gondom az utóbbi másfél év alatt nem volt vele! De még lehet :(
Tényleg, remélem nem mindenki rugott ma be, és leszünk azért a versenyen is :) Kellemes húsvéti ünnepeket!
Mondjuk nekem momo pedálja többe került volna mint BRD, elmondom miért. Ha momo pedálját használom tovább, akkor egy év alatt kifizettem volna + egy BRD pedál árát + 15 db billentyüt + 10 egeret mivel ezeket ütöm-vágom ha valami nem ugy megy(kutyát ugye nem lehet mindig, meg kell várni mig felépül) .10 ezer ft volt kb egy honap alatt a benzin amit csak a momoval valo szaladgálás jelentett, nem beszélve a rengeteg idöröl.Gyakorlatilag kifizettem elöre 14 honap benzint a momovisszavitelhez és kaptam mellé egy BRD pedált, viszont nincsen idegeskedés meg nem fordulhat elö velem mégegyszer, hogy 3 állásu potival keljen végigmenni egy versenyt, no meg ugye a kutyát sem kell többé összeverni
nem azt mondtam, hogy ettõl örökre megjavul, 1-2 esetleg 3 hónapra problémamentes lesz. utána ugyanezt a procedúrát el kell végezni (najó, a siloplastot nem feltétlenül, ha elsõre is jól telenyomtad).
Csinálhatsz azzal a pedállal akármit akkor is szar lesz.Gyári hibával van ellátva mind, idö kérdése hogy mikor adja be a kulcsot, nekem a wingman formula force 3 éves folyamatos játék alatt egyetlen egyszer sem csinálta...Szal nehéz döntés mert a momo-val tuti szivni fogsz, bár a kormányrésze nagyon király!!!Hála a jo istennek hogy ilyen gondjaim már nincsenek, pedig nemrég még "örjöngtem" momo pedál miatt...
szétszedted aztán összeraktad? nem csináltál vele semmit? akkor ne csodálkozz :P használj vmit hogy rögzítsd a potikat a helyükön (pl siloplast, vagy vmi rugalmas anyag, ami késõbb megszilárdul, bármi tömítésre szolgáló cucc). és vmi contact spray-vel ami nem oldja a mûanyagot (wd-40) fújd be ott ahol forognak. egybõl jó lesz. a pedalfix meg alap, hogy kell, mivel szoftveresen (is) van kicsit elbaszódva.
én is szétszedtem tegnap elõtt asszem... tettem egy új winfost és megint elbaszódott:( tettem momofix et jo lett és félóramulva megint szar lett
NO COMMENT
érdekes, nekem is az van. szétszedtem eddig kb 5x, és mindig jó lett. változó idõtartamig, de jó volt. a piros wingman pedáljai is elbaszódtak nekem, pont azért vettem új kormányt. ez sem volt egy fõnyeremény, de jobbat nem nagyon lehet találni ennyiért.
a momo racing annyiban jobb, hogy sokkal precízebb (wingman formula force-om volt, aztán vettem racinget). a pedálgond bármelyiknél elõjöhet, de a racingnél elõbb-utóbb 100%. Ha szereted bütykölni a cuccokat, akkor vedd meg a racinget. kicsit rögzítesz a potikon, ill. ha elkezd szarakodni, akkor contact spray és olyan, mint újkorában.
Lehet itt olyat kérdezni, hogy milyen kormányt ajánlotok a játékhoz? Elég egy Force GP, vagy egy Momo Racing Force jobb választás, attól függetlenül hogy dupla annyiba kerül? Nagyobb élvezetet nyújt? Miben másabb? Miben jobb? Force GP-t kipróbáltam, és jónak tûnik, a Momo-t még nem sikerült sajna.
nagy autós játék rajongó vagyok, és gyûjtöm õket. vki meg tudná nekem mondani annak a távirányítós autós játéknak a nevét ami hasonlított grafikailag a big scale racinghez, én azt hittem megvan nekem, de most újra játszani akartam vele és telepítettem az rc cars-t de az nem az. nem tudom már a nevét, csak arra emléxem hogy kb hasonlóan szép volt már a grafikája mint a big scalének és a perspektíva is hasonló volt, de nemcsak pályaversenyautók voltak benne hanem más, nagykerekûek is és jó nagy antenna lógott rajtuk ha vki még emléxik légyszi segítsen, fontos lenne!
1 hónap??Király......A faszom az ilyen balfasz bandába....
Ez igen!!!Mi az istent tökölnek ennyi ideig?Nincs pénzük a vámra?
Szerintem csak meg kell várni, mig visszajönnek azok akik az állando hogyan rakjam fel kérdés miatt mentek el.Megjelenésröl utso infom amit 576-ban mondtak, 1 honap mulva.
Két napja nem írtak be ezt minek tudod be? A konkurencia topic elszííííííttta a fórumozókat!!!!(kicsit baj , kicsit nem!) Egyébként ha már témánál vagyunk:mi hír a Mo.-i megjelenésrõl?Ápr. elejét hallottam!
A HGTRR ligaban ma tesztfutam lesz Brno-ban az 1.2.3-as patchel. Akinek van kedve jojjon, csak elobb az egyedi festeseket szedje le a liga forumabol,kulonben problemai lesznek a csatlakozasnal.
Én logitech ffgp-vel nyomom, most épp 40%-on van minden, és így egész jónak tûnik. A féket is jól lehet kezelni, bár ez amúgy nagyon pályafüggõ is (épp most megyek Barcelonában Spa helyett, és itt sokkal tovább lehet hosszú egyenesek után közel maxig nyomni a féket, a kisebb fékezéseknél meg könnyebben kezelhetõ a fékerõ a 40%-os érzékenységgel).
Nekem most 100%-on van minden, igaz hogy NGT-vel de végigmentem vele egy másfél orás versenyt, esöben 1 kiállásal, söt kerékcserénél cumi volt mert ugy nézett ki hogy eláll, felraktam sima medium gumikat és jobban esett mint elsö "félidöben"... De lehet visszaveszem én is hátha ugy jobb lesz, csak uj pedál miatt gondoltam fel lehet nyomni, és gond nélkül megyek vele...
hát ezt nemtom, mert ugye a setupban is turkálok, meg egyre jobban megismerem a pályát...
de a lényeg, hogy az elején, olvastam a fenti FAQ-ban, hogy kb 20%-ra kell leszedni az érzékenységet, és én úgy is állítottam be, majd úgyhagytam, és mentem vele sokat...
aztán egyszer kipróbáltam, hogy felraktam magasabbra és bejött, jobban esett, jobban éreztem a kocsit, ennyi mint írtam nekem egy r440-esem van, aminek a pedáljai elég hosszúak és nagy utat tesznek meg (de nem próbáltam mással, szal nemtom)
50%-os a fék érzékenysége??? És nem blokkol a kerék? Setupban nekem nem volt elég belõni......
Amúgy nem 1 körben kell végigérni, hanem mondjuk egy 1 órás versenyben és arra azért nem vállalnék rizikót egy 100%-os gázérzékenységgel....De kinek, hogy tetszik, ez tényleg egyéni ízlés kérdése.
hát én mióta felraktam 100-ra azóta jobban megy a kormányszög nálam általában 20 (setupban), érzékenység 40%
R440-esre mondom ezt, de sztem ízlés kérdése, én ha lejebb rakom a pedálokat úgy érzem, lassan reagál és az nem tetszik ja a féknél adtam 5% holtjátékot
Akkor jól gondoltam, hogy bõven elég az 50% is, amivel amúgy simán körbemegyek f550-el is. A féken viszont én is gondolkodok, hogy lejjebb húzzam 50-rõl.
Lehet olyan csapatot csinálni, amiben nem csak azonos autók szerepelnek?
Próbáld ki 100%-on a ferrari 550-et...Ha sikerül megtartanod egy körben, akkor le a kalappal.....Én 25%-on használom a gáz érzékenységét, a féket meg 5%-on.
Én amúgy leginkább azért nem használok segítséget, mert a valóságban sem lehet (mellesleg a GTR igen jól szimulálja a valóságot). Meg hát valóban nem rossz érzés, ha segítség nélkül sikerül jó kört menni. Egyébként sztem 50%-os gázérzékenység mellett is lehet gázzal korrigálni, de most, hogy mondod, ki fogom próbálni 100%-on.
és, ha 50% on van, akkor hogy tud drift-el korrigálni pl ha elmegy az eleje? sztem jobb minden segítség nélkül menni, és úgy állítgatni a setup-ot (difit, fékerõeloszlást stb), hogy jól lehessen kézben tartani a cuccot nem vagyok gyors (középmezõny vége), de jobban élvezem, ha minden segítség nélkül sikerül jó kört menni és szerintem meg lehet szokni, sõt nagymenõk azt mondják egyéb fórumokon, hogy kikapcsolt segítségekkel jobban lehet menni
"Sztem aki kipörgésgátlót használ (az ugye hallható, ahogy kelepel), az használ féksegítséget is, mivel fõleg NGT autóval a gázadás sokkal egyszerûbb, mint pont csúszáshatáron tartani a gumikat fékezésnél."
A gázadás egyszerû NGT autónál, ha ezalatt azt érted, hogy akár 50%-os gáz érzékenység mellett is tövig lehet nyomni a gázpedált kigyorsításnál. De ehhez még TC sem kell.....ismerek egy srácot, aki mindig használ TC-t a biztosnág kedvéért, de ABS-t meg nem....de ez mindegy is, a lényeg az, hogy kellene egy FTL szintû ellenõrzés, mert így ez az egész nem ér semmit.
"Ha egy centi csíkot nem húzott, az még nem jelenti azt, hogy ABS-el ment, lehet, hogy profin fékez"
Sztem aki kipörgésgátlót használ (az ugye hallható, ahogy kelepel), az használ féksegítséget is, mivel fõleg NGT autóval a gázadás sokkal egyszerûbb, mint pont csúszáshatáron tartani a gumikat fékezésnél. Ennek ellenére tény, hogy az elõbbi hotlapot futó emberke az ideális ívet jól tartja, tehát meglehetõsen jól vezet, és valszeg segítség nélkül se lenne sokkal 2.18 felett. Amúgy tényleg a hotlaps.de-t néztem. Hotlapokra vonatkozóan sztem be kéne vezetniük egy, a Live for Speed HLVC-jéhez hasonló rendszert, vagy annál jobbat.
Ha egy centi csíkot nem húzott, az még nem jelenti azt, hogy ABS-el ment, lehet, hogy profin fékez. Ami az Uwe Shurkampf - féle GTRank-ot illeti: a script ott nem llenõrzi a segítségeket, nem is teheti, hiszen nem a telemetria adataiból olvassa ki az eredményt, hanem a Career.blt fájlt "kódolja ki" és onnan illeszti be. Na ezt ezek után mindenki egy szövegszerkesztõvel akár át is írhatja.
Ami a másik német oldalt illeti: gondolom a www.hotlaps.de-rõl beszélsz. Nézd meg és olvass bele a fórumukba. Évekre visszamenõleg a játékosok 3/4-e csal. Egyszer javasoltam az oldal üzemeltetõjének/webmesterének, hogy a replay mellett a telemetria fájlt is kötelezõ legyen feltüntetni, lehurrogtak. A GTR-ben offline-ban is nagyon könnyû csalni és ott néhány idõ abszolút irreális.
Hi! Nem tudjátok, hogy hotlap-okra szokott-e lenni segítség korlátozás (pl. kormánnyal nem használhatsz semmi segítséget) ? Mert német hotlap-oldalról letöltöttem egy replayt, és csak úgy kelepelt a kipörgésgátló, meg egy centi fékcsíkot nem húzott. Így ment emberünk 2.17.875-öt NGT-vel Spa-ban. A GTRank meg sajnos nem mûxik, de ha jól tévedek, akkor ott kicsit több volt a köridõ. Mondjuk kb. 2.18.-5-öt reálisnak tartok segítség nélkül (én kb. 2.19.5-öt tudok egyelõre).
Hát pedig majdnem... ált. 8-9 körre viszek magammal, mert nem akarok a 3. körben visszamenni a boxba, mert amilyen béna vagyok úgyis elrontom az elsõ két kört :-))
Egyik a gyors körre van(schnell), a másik a versenyre.
Ha már itt járunk, mi a fenét jelent az a két féle setup? A scnell és a másik között mi a különbség? Ezt valahogy nem fordították le, én meg németból hót hülye vagyok :-))