Én tuti nem fogok emiatt boxot venni, megvárom a rendes PC-s változatot. Igazából nem érdekel a grafikai meg miegymás megoldások, csak történetileg hozza az elõzõ rész szintjét.
(ezt csak végigjátszás után lehet megállapítani, szóval ne ítélj elhamarkodottan)
Nos amiutan a masinam lassan fel eve ott porosodott (mwert egyszeruen nem tudott mas X-es jatek lekotni) most vegre elo kaptam.
A jatek -
Ugyanaz mint az elso csak :
-Uj izgalmas story -Uj mozdulatok a harc kozben -Uj cuccok (nem annyira sok) -Uj lehetosegek a fegyver/targy upgrade-nel
Igaz bar meg csak az elso bolygon vagyok de eddig mast nem erzekeltem. En mindig is nagy KOTOR rajongo voltam es ez a resz is odaragaszt a kepernyo ele.
Na szal tegnap 3 orat jacottam.
A jatek pompas! Tok ugyanaz de megis sok sok uj dolog van benne :D
Igaz egyenlore nagyon az elejen vagyok mert nehez volt megszokni a X-pad iranyitasat de lassan rajottem hogy miva.
Na tepek en jaccani es majd irom hogy milyen :D
Pedig pont azok a nehezek :) Könnyebb életed lesz az arénában ha nem keveredsz közelharcba hanem gránát aztán körbefutkározás és blaster még akkor is ha amúgy meele karakter lennél, te itt még túl kicsi vagy ilyen kaliberû ellenfelekhez :)
Az Anizotrópia, meg az antialiasing az Advanced Options(Fejlett Beállítások, ha magyarul játszod), próbáld ott. Hm...akkor passzolok.
nem hiszem hogy rosszul generált lenne a karim, mert a tarisra való megérkezés után rögtön az arénát találtam meg, és mindenkin elsõre végigmentem, két kardot használok, viszont az öreg megizzasztott, így hát egyenlõre még nem próbáltam az õrült csáposfejût meg a vassisakos örökös bajnokot.1.3-as peccs van fennt és sp1-es xp, vagyis azzal nem lehet gond, viszont az anizotropic filteringet és az antialiasingot nem lehet állítani csak a textúra részletességet három szinten.
hehe, én a kis scoundrelemmel így csináltam, de azért azzal még így is vicces volt (mert hülye fejjel a végén odamentem "elintézni" a kardommal... asszem volt, amikor csak kettõt csapott :D)
Hm...Elsõ kérdésedre a válasz: Az állóképességet az Életed jelzi, minél nagyobb, itt annál szívósabb vagy. Szal nem csak az ellenfelek sebeznek kevesebbet rajtad, hanem több életed is van. Gondolom így egyértelmû, hogy minél nagyobb, annál tovább bírod a harcot. Bendak Starkillert nagyon durva legyõzni, nekem is csak sokadikra sikerült, és tuti, hogy nem a rosszul generált karaktered az oka:) 2. kérdés: Ha ATI kártyád van, érdemes lenne felraknod az 1.1-es peccset, ami orvosolja a gondot. Másrészt, ha magyarítással játszol és fent van az XP Service Pack 2, akkor kompatibilitási problémák merülhetnek fel. Jobb-katt az ikonon, Tulajd., majd a kompatib.-ot rakd 98/ME-re. Bár az is lehet, hogy tényleg a memória a gond. Ezesetben próbáld lejjebb vinni a grafikát, kapcsold ki a füvet, árnyékokat, Élsimítást, Anizotrópiát, továbbá rakd a Textúrák minõségét min. közepesre.
azt nem tudja vki hogy idõnként miért fagy le ? de csak szoftveresen, mert vissza tudom menni asztalra és onnan bezárni. meg néha elfeketedik a képernyõ, csak a karakterek maradnak "jók". túlterhelt lesz a memória ?
bocs hogy az egyrõl kérdezek itt, de ezt találtam meg elõbb. szóval az állóképességet hol mutatja a játékban? azt gondolom hogy mire jó, de hol jelzi és hogyan befolyásolja a harcot ? (bocs, csak most kezdtem el játszani az eggyel, és épp az arénában vágtam le negyediknek az öreget, de az elején nagyon odavert, csak úgy kellett kapkodnom a gyógycsomagokat, de végül mintha "kifulladt" volna, és sikerült neki bevinni pár találatot)
nahh nyomtam kicsit, de nem találtam olyan jelet a szövegben :( esetleg készits valami kezdetleges verziót, és akkor tudom teszetelni..
Az egyetlen oldal, amirõl tudok, az a kotorworld.uw.hu, bár egy kicsit káosz az oldal, de legalább van magyar végigjátszás
sajnos már nincs idõm mint korábban kivesézni, kiélvezni a játékokat. viszont végig szeretném játszani lehetõleg nem félbehagyni, elakadni vhol, persze cheatek nélkül, úgyhogy azért kell a végigjátszás
pedig eléggé vonalvezetésû a gém fõleg ha magyarositással nyomod... el sem lehet téveszteni :)
bocs mindenkitõl, csak idõhiányos vagyok. találtam.
az egyhez tud vki végigjátszást ? nem találtam sehol. régi kotor oldal nem mûxik, végigjátszások hu-n nincs, goggle-lal sem találtam. ja, persze magyar nyelvûre goldolok
holnap rásasolok majd... bár nem akartam nyomni csak majd magyarul.. :) na mind1 kolbászolok majd vele kicsit...
Ha van olyan XBOX-al rendelkezõ egyén, aki már játszott a játékkal, akkor az válaszoljon már arra a kérdésemre, hogy a játék során látott-e { és } jeleket a feliratozás során.
hmm, és nekem nem tuttok olyanokat küldeni, hogy force powers, meg force feats, meg force forms, meg lightsaber forms? ;-) mármint olyat, amit egy olyan csekély értelmû medvebocs (mint én) is tud hasznosítani...
Türelem, ifjú padawan. Elvileg a tárgyaknak már tényleg neki lehetne esni, de a dialógusoknak addig nem szabad nekiugrani, amíg harczos dialógus nézõkéje szinte tökéletesen nem mûködik a KotOR2-vel.
figy, nem kell aggódni, az engine ugyanaz lesz, szal dialog.tlk stb. a lényeg h ha vkinek megvan, akkor kéne a tlk fájl, azt neki lehetne már ugrani :) bár..fura lesz majd végigjáccás elõtt fordítani...ill. eközben jáccani...
Esetleg valakinek meg van már XBOX-ra? Érdekelne magyaríthatóság szempontjából.
KH, meglepetés a mailládádban:)
Hú, nagyon felkaptam a vizet ezen a 1up-os értékelésen. Ezek tiszta hülyék. Idézet: "Még a harcrendszer és a készség-rendszer is nagyjából ugyanolyan, ugyanazokkal a hibákkal..." Na, nem tom, itt mire gondoltak, sztem ez egy-az-egyben hülyeség! Lehet, h Xboxon nehéz irányítani, de azért ez nem hiba! És ez még csak egy példa. Sztem nem is játszottak vele. Semmit nem is írnak a játékról magárók, csak fikázzák. Na mindegy, nem gyûlölködni vagyunk itt, hanem isteníteni a játékot!!!:)
nem a kritikák inkább jók, mint rosszak, ezt direkte azért tettem ki, mert kilóg a lóláb... de inkább úgy mondanám, hogy azokat a negatívumokat, amit a korábbiak is említettek, õk jobban a szívükre vették...
Egyre rosszabb kritikák :(, mindenestre a fordítói munkáért ríszpekt!
1Up.com értékelést kitettem... (a teamXbox-ot nem mertem befejezni :-) )
öhöm, bocsi, csak most értem megint gép eé, õszintén szólva én a Gamespy-ra gondoltam, vagy a Gamepro-ra, vagy a 1Up-ra... öhöm, de nem tudom, közben nem kezdtél-e bele a teamXbox-ba :-/
Ha jólsejtem, a teamxboxos értékelés lesz az:)
Rendben, sajna ez lesz sztem az utolsó, mert a köv. héttõl kezdve nem leszek mindennap online:( Na, add a linket, sztem holnapra meglesz.
a turret minigame-en a KotOR1-ben a Sirh vadász lövöldözõst értették szvsz, no most a KotOR2-ben ez úgy tudom a hangárban-a-Sith/ellenfelekre-lövöldözõs turret minigame lesz...
ööö, egyébként én is úgy gondolom, hogy kell lennie új harci animációknak és emiatt érdekesebb lesz elvileg a fénykard párbaj... merhogy eleve ott lesznek az új küzdelmi formák, amikre ugye eddig nem volt animáció
izé, Lyan, nem szeretnél még egy reviewt lefordítani? ;-)
KH, a Gamespotos cikkben azt olvastam, hogy: "a KotOr II ugyanannak a lövegtorony, swoop-verseny és szerencsejáték minijátékoknak a (módosított) verzióit tartalmazza, mint az elõdje." Na, a lövegtorony az mi? Mert én nem emlékszem ilyenre.
Nem ugyanazokat az animokat használták, mindegyiket legalább egy kicsit átalakították, ill. egy egész sor teljesen újat alkottak, hiszen, minden harci stílusnak több, mint 3 szintje lesz, és egyre látványosabbak. Ezért lesz csodás pl. Echani mozdulatokkal fightolni
vazz, megint két review, a Gamepron, meg a TeamXbox.com-on... eh, assszem átcsap a fejem felett a saját hullám :-/
Elszomorító, hogy ugyanazokat a mozdulatsoros harci animációkat használja a játék, mint az elsõ rész, asszittem komplexebb, élvezetesebb és nagyon látványos fényszabja harcokat fogunk látni.
nos, kinn van a fordítás, lehet hogy gány munka de siettem vele, majd este átnézem, meg nézek képeket, mert így elég tömény