Egyetértek az elõttem szólókkal! Nem tudom eddig hány nagyobb rpg-vel játszottál de ha rögtön itt elakadsz akkor talán nem ezzel kellene kezdened! A KOTOR 1-2 egyébként a könnyen játszható szerepjátékok közé tartozik. Ha mindent elolvasol, mindent bejársz nem nagyon lehet elakadni! De ha mindenre rá kérdezel akkor tényleg nem sokáig fogsz eljutni! Próbálj magadtól rájönni! Fõleg itt az elején minden annyira adja magát, elvileg képtelenség elakadni!
Hogy mit kene felkutatni, azt irja am a naplod, szoval olvasgasd szorgosan (ha nem szeretsz olvasni, nem ez a neked valo jatek) es kiderul, mit is keresel. Fenykardot az elso szabadon valasztott bolygon kaphatsz.
Köszi, azóta rájöttem:). Most ott tartok, hogy kiszabadítottam a csávót a cellábol, oda vezetett a vezérlõpulthoz, és most fel kéne kutatni valamit, de mit???? Bocs hogy láma vagyok. Amúgy lézerkardot mikor kapok??
Felszerelés menü! Minõ véletlen!!! Belépsz és rákattintasz valamelyik kezére. Akkor felhozza a fegyverek listáját, ami épp nálad van, és onnan kiválaszthatod. És láss csodát, már vagdalkozhatsz is vele. Sõt ha bármit szeretnél a karira aggatni akár ruhát akár más egyéb finomságokat (pajzs, öv, karszalag, beültetés stb.) azt is itt teheted meg! Jó játékot!!!
Hát én használni akartam, de ezek szerint a kezébe kell adni akko:P. És azt hogy? Hova lépjek be??? Eguip? Nekem magyar, magyaruk írjátok le létszi, köszi:).
A Sunry nyomozása valóban nem olyan jó, de a Dantooine-on lévõ nagyon bejött! Meg mondom a karakterekhez is tartoznk bónusz küldik így jobban megismered õket/a múltjukat... Meg több kis feladvány is volt.
Na varjunk. Hasznalni akarod azt a fegyvert, vagy a karakter kezebe adni? Mert a klasszikus "hasznalat" a kezbe veheto fegyvereken nem mukodik (ellentetben a medikitekkel es tarsaikkal), szoval azzal ne is probalkozz. Tedd amit Calver mond es utana ess neki az ajtonak.
ohh itt az ember aki semmilyen viccet nem ért nem az inventoryban kéne csapkodni, hanem az equip(?) menüben...
Hát nemtudom mit csinálsz vagy éppen mit nem, de a jobbfelsõ ikonok közül a baloldalira kell rámenni és a kezénél kiválasztani a fegyvert! Ha nem mûködik akkor nem tudom mi lehet a baj! DE ÍGY KELL MÛKÖDNIE!!!!
Há de hogy veszem kézbe? Mert neki mék az ajtónak, akkor valami piros kard megjelenik, és elkezdi kézzel-lábbal püfölni az ajtót. Fönt a jobb felsõ sarokba meg villog a "zsákom" amibe benne van a fegyver. És rányomom hogy tárgy használata, és kiírja hogy nem lehet használni, mert nincs meg hozzá az a képesség:P. Régen is meg volt a game, angolul, és ott is ugyan ez. Lehet megkéne venni eredetibe. De szerintem nem bug, hanem én baszok el valamit, de nagyon:P.
Az öreg nõt (Kreia) nem kell meggyógyítani! Segít az magán :D Valami óriási nagy bug lehet nálad, mert a játék elején ilyen probléma egyszerûen hihetetlen! Egyszerûen kézbe kéne venni azt a plazmafegyvert és bezúzni az ajtót! Az alap közelharci jártasság még a sentineleknél is megvan, ha minden igaz!
De mit kéne beállítani? Mert ugye,amikor csinálom a karit, akkor kiadja a képességeket vagy jártasságokat vagy mit, és ott tényleg kiírja, hogy ez eket a képességeket kaptam meg ezen a szinten, és ott van a közelharci képesség is. De hiába van ott,mert,amikor felveszen a fegyvert sürke,íés kiírja, hogy nem használhatom, mert a közelharci képességet kell kifejleszteni, de azt ugyi nem tudom:P. Arra is gondoltam, hogy fel kell szedni egy életerõ csomagot, és meggyógyítani az öreg nõt, mielõtt beszélnék vele,íés õ kivisz. De nem tudom:P:P:P:P.
Hát az elsõ rész nekem is jobban tetszett!!!! Jó kis hangulatos bolygók voltak (szerintem). Én a 2. részbõl a Tatooine-t nagyon hiányoltam. :( Viszon a Nar Shadda és a Telos bejött! Bár a Teloson az a sarkvidéki akadémia nekem se nagyon tetszett! A Peragus II-n való mászkálás meg kifejezetten nem tetszett! Szerintem a 2. rész sokkal komorabb lett, mint az elsõ és ez nekem nem jött be! De ha a 2. rész harcrendszerét és az elsõrész hangulatát és bolygóit összekötnénk (mondjuk 1-2 sith lordsos bolygó is belefér) akkor nagyon jó lenne! :D
háát, nem tom, én mondjuk egy olyan küldetés sorozatra emlékszem, amiben bolygókra kellett menni, a genoharadanos küldetésekre, többre nem emlékszem, és szerintem ez az egyetlen. de engem mondjuk nem zavart, hogy nincs ilyen a kettõben, mert egy csomó idõd azzal megy el, hogy elmész egy másik bolygóra. meg van manaanon sunry tárgyalása, húhh azt kegyetlen utáltam :) tudom, hogy az nem ebbe a kategóriába tartozik, de nekem spec az egyben volt egy csomó küldi amit nem igazán szerettem ---- mama2: ha tudni akarod, amikor indítasz új karit, akkor már alapból megvan az a képességed, hogy tudj közelharci fegyvereket használni és azokat tudtommal ki sem elhet törölni. lehet valami bug van a játékodban nem tom, legalábbis nekem alapból bent és és nem lehet kitörölni
Hát azért az 1 nagyságrendekkel jobb küldetésekkel bír. Nem azt mondom, hogy itt nincsenek élvezetesek, csak ott nem annyiból ált a dolog, hogy kiválasztod melyik bolygóra mész, majd megcsinálod a küldiket és le van tudva a helyszín, hanem bizony sok olyan küldetés volt amikor egyik bolygóról a másikra kellett utazni(netán az összeset végigjárni) egy küldetés elvégzése érdekében. A karaktereknél jó ez a "befolyásos" rendszer, de az 1-ben minden karakternek volt egy plusz küldetése is, ami ugye csak akkor jött elõ, ha a megfelelõ helyszínen veled volt az illetõ. A mostani rendszerrel csak az a gond, hogy nincs lehetõséged az összes karakternél bevágódni, egyszerûen nincsenek annyit veled. Persze vannak dolgok amik a 2-ben jók pl.: nincs szintkorlát, brutálisabb képességek, a karakterekbõl jedit képezni stb.
Áh, visszatölteni nem fogom, majd kezdek egy új karit. Mindig úgy állok neki a játéknak, hogy "na most minden rejtett/bezárt ajtót mögé benézek, feltérképezek mindent", csak valahogy mindig kimarad valami... Most például ez a Vogga "ajtaja". De ki fogom nyitni azt a nyamvadt ajtót, meg Dantooine-on is bemegyek a szemályzeti szobákba akkor is!!
ui.: szerintem az Onderon/Dxun elég hosszú a többi bolygóhoz képest! A korriban meg nem a hossza miatt üt nagyot ebben a részben, viszont az 1-ben kétségkívül az volt a legjobb pálya.
Akkor ott valami nagyon nem stimmel vagy rendesen elszúrtad a karaktergenerálást!!! Alapból minden kaszt rendelkezik legalább egy közelharci képességgel! Ha más megoldás nincs, indíts új karit! Nem vesztesz sokat, hiszen úgy is teljesen az elején vagy!
Arra rájöttem, de azta fáklyát nem tudom használni, mert kell egy közelharcifegyverek képesség, és azt meg nem tudom kifejleszteni valamiért:P.Hogy lehet kifejleszteni?
ja és igen folyamatsoan ellenõrízd a naplóbejegyzésket ( hogy milyen küldik vannak neked), amúgy ha odamész az ajtóhoz, azt meg lehet "támadni" és amikor ezt megteszed, akkor neked kiírja, hogy azzal a fákylával lehet csak kinyitni amit felvettél a hullától
De ez-az, hogy beszéltem az öreg nõvel, az egyik hullátol felszedtem vlaamit. Meghalhgattam az orvosi napló bejegyzéseket, ki vettem mindent amit lehetett az orvosi tartályokból, és semmi:P. PLS help.
ezt most másokhoz fûzöm: nem tudja valaki megmondani, hogy hadmaident és visast hogyan lehet elcsábítani?
úgy látom te még nagyon kezdõ vagy ^^ az a lényeg, hogy forgass fel minden hullátt, terminált, tárolót, meg lesz minden cucc ami kell, és fedezd fel a térképet, beszélj mindenkihez és nem fogsz elakadni
Hali. Elkezdtem a játékot és tetszik is, csak elakadtam: Amikor beszéltem avval az öreg nõvel, és mondja, hogy találjam meg a kiutat, akkor merre kell menni? Vagy mit kell csinálni? Mert próbáltam azt a elromlott ajtót vetörni, de nem sikerült:P. Merre menjek?
meg még sokkal jobb lett a harcrendszere, meg itt tényleg olyan karival nyomulhatsz, ami erõseb az összes többinél
nekem a 2 minden téren jobban tetszik az elõdjénél, szerintem jobbak lettek a bolygók, (az 1-ben szinte mindegyiket utáltam korriban kivételével, meg halálra untam magam azokon, ezért nem sikerült a második végigjáccás :() a 2-ben bolygószinte csak telos felszíne (kiv. a sarkvidék nem jött be). karakterek szintén is sokkal jobb, összetetteb karik, mint az egyben. az 1-ben csak van egy történetük és elmesélik, ott csak úgy bastila meg cart hkidolgozottak a többi meg süket pofa az egész. nem mondom, hogy az egyet nem szeretem, imádtam is, de a 2-t szeritnem jobb lett
Calver! Én nem szedtem szét semmit sem annyira tele voltam komponenssekkel hogy nem kellett. Bao-Dur volt nálam az ezermester max. javítással, úgyhogy ha valamit készíteni kellett akkor azt vele tettem. Illetve a végén a fénykardokhoz elég táp cuccokat dobtak az ellenfelek is! Egyébként teljesen igazad van, én is az ilyen hangulatos kis apróságokat hiányoltam (bár a hal nem is volt olyan apró ). Nekem az idióta rodian kereskedõ ûrállomása jutott még eszembe ahol semmilyen küldi nem volt de brutál cuccokért érdemes volt többször visszamenni (na meg a rosszarcú emberkéket leverni )! Az Onderon-Dxun nem volt rossz a sok mandalore küldi miatt illetve Iziszt is jó eltalálták. De még így is nagyon rövid helyszín volt! De a Korriban! Azok után, hogy az elsõ részben milyen jó küldik voltak minden sírban nagyon nagy csalódás volt, hogy még bemenni sem lehetett egyikbe sem! De abban igazad van, hogy a KOTOR 2 is egy nagyon jó játék! Star Wars rajongóknak kötelezõ darab! Szabi! Igen pom-pom fénykard! Vagyis minden load-nál más. Úgyhogy érdemes az ilyen helyek elõtt menteni és újra próbálkozni, ha olyat ad a játék ami épp nem tetszik. Több helyen is ez a helyzet (pl. Mandalore is ilyet ad ha Dxun-on ha a táborban lévõ küldetéseket megcsinálod neki, most több ilyen hely nem jut eszembe). Úgyhogy a végére szép kis gyûjteményed lehet olyanokból ami épp neked kedves! ZÓÓÓcsi! Õszintén szólva ezt nem tudom. Én úgy csináltam ahogy leírtam. Igaz utána is szerepelt a dumcsik között a tánc lehetõsége Voggánál de miután én már addigra kizsebeltem nem próbáltam hogy úgy is lehetett volna. El kell döntened visszatöltöd-e egy régebbi állásodat, meg ér-e ez neked egy plusz fénykardot vagy sem!
Tehát a legelsõ tánc alkalmával tudok csak bejutni az ajtón(Vogga)?
A Kotor 1 nekem is jobban tetszett bizonyos téren: bolygóközi küldetések(ami egyáltalán nincs a 2-ben), történet, fordulatok. De a 2 harcrendszere (több erõ, skill, stb), valamint a több választható kaszt nagyon bejött.
Kedvenc bolygóm: Dxun, itt jó nagyot hahotáztam a Kex nevû fickón...
nem a javítgatás meg ilyenek a lényeg - hanem az h ha feltolod 20asra szét tudsz kapni vele dolgokat, component veszteség nélkül, tulajdonképpen csinálhatsz über cuccokat fényfütyihez és minden egyébhez anélkül h szét kéne szedned a fél univerzumot. eléggé hasznos dolog, meg kell jegyeznem egyébként szvsz a legtöbb skill teljesen felesleges, nálam fõkarinak volt repairje meg persuadeje, többit meg szétdobtam Mira és "Hópihe" között, remekül elvoltam így is... Nar Shaddaval egyetértek, tényleg az az egyetlen igazán kidolgozott hely - és persze egyben mocskosul hosszú is -, még talán Onderon-Dxun párost csapnám mellé, az is kifejezetten mókás hely volt ettõl függetlenül én is hiányoltam az egész játékból az olyan elmebeteg dolgokat, mint pl az elsõ részben a "fõhal" megkínálása egy kis méreggel vagy a sárkányfogás Banthaval volt azért ettõl függetlenül sztem igen jó gém a KotOR 2, valamint a CRPG rajongók nem igazán válogathatnak, nem jön ki túl sok gém ebben a kategóriában - de legalább semmi, soha nem fogja ütni a legelsõ Baldur's Gate-et
Calver! Érdekes én nem éreztem pokolnak az életemet javítás képessége nélkül. Talán egyedül a T3 fejlesztésénél éreztem hiányát a többi helyen ahol javítani kellett volna mindig ott volt a számítógép használat is így tökéletesen elboldogultam nélküle!!! Nekem egyébként több mint 70 óra volt a játék de nem bánom! Mindig maximális végigjátszásra törekszem az emiatt jelentkezõ többlet idõt sosem bántam. Inkább azt sajnálom hogy második részben csak a Nar Shaddaa az egyedüli igazán kidolgozott bolygó ahol kellõen összetett a játék míg az elsõ részben szinte minden bolygó ilyen volt. Az elsõ rész után a Korriban például nagyon nagy csalódás volt. Viszont kaptunk egy csodálatosan kidolgozott karaktert Kreia személyében. Ezzel szemben a többi társ karakter viszont kevésbé lett kidolgozott. Hát egyik szemem nevet másik sir! De az azért kijelenthetem hogy az elsõ rész történetileg jobb volt! Az altatós küldi csak akkor nyílik meg ha a két munksót a szegényházban kihallgattad bármelyik alapból lopakodási képességgel szereplõ társaddal (nekem ez nem volt gond mert volt ilyen képességem). Majd elmész a csaposhoz és kérsz tõle piát ha elég magas a meggyõzésed bagóért odaadja. Már úgy vállald el a táncot Vogga csatlósánál hogy nálad van. A tánc után simán elalszik a szolgával nem kell törõdni csak simán öntsd bele a kutyatálba és már lehet is az ajtót feltörni. Bent pom-pom fénykard van! Ments és ha nem tetszik a fajtája töltsd be újra! De vigyázz az alvó Vogga miatt az üzemanyagos küldinél trükk kell! Ahhoz hogy sikerüljön elõször fel kell ébreszteni és utána kell beszélni vele újra!
Ha elvallalod a kuldetest, akkor utana meg lesz lehetoseged a masik oldalra allni :]
Jól van akkor! Hülye volt a kérdés! Sejtettem én, de gondoltam beírom, hogy megbizonyosodjak róla és hátha valaki majd hasonlót válaszol De azért köszi!!!
hali! azt arkarom megkérdezni, hogy amikor a dantooine-on vagyok és a végén meg kell védni a miliciát (jó kari vagyok) akkor mondom a vezetõnek, hogy majd én beszédemmel bátorítom az embereket! Erre csak olyan lehetõségek vannak, hogy mind heghaltok, meg hogy mennyire fáj a lézerlövedék XD Erre persze tele lesz a gatya mindegyiknél :D Már 3szor végigvittem( 2 jedi és egy sith) de még nem volt ilyen! Mondjuk most a karizmát csak 10esre vittem és a meggyõzést se fejlesztettem ki csak 4esig! Emiatt lehet ez?
azért én sem vagyok hülye XD a szóló módot meg alapból felajnálja, hogy beakarod kapcsolni, vagy ha nem akkor nem lpakodsz, tudom, hogy leírtad. meg kreia is tud alapból lopakodni, a vörös hajó az mira ugye? nekem nem lesz meg mert sötéten nyomom megint :)
nem lesz ez így jó, mert felrakom és nés nem lejenik meg az a kis ikon, szal kell hozzá jártasság :) mindegy, majd megpróbálom valamelyik társammal megcsinálni, ha odaérek XD
Ha jól emlékszem, akkor a lopakodás mezõ generátor ad 1 pontot, hogy tudd fejleszteni más eszközökkel azt a jártasságot! Utánna már hozzáadódik a páncél meg a többi tárgyon lévõ lopakodás jártasság!
mert mondani kell neki, hogy azé kell a pia , hogy elaltasd a kutyákat, de ahoz hogy mond neki, oda kell menni az átlátszós modban a 2 pasihoz és kihalgatni a tervûket :DD
(van az a lopakodás mezõ generátor vagy mi, azt tedd fel és simán betudsz menni a társak nélkül..)
kihallgatni???... ja értem :D de én nem szoktam befejleszteni a lopakodást, szal nekem akkor ez ki fog maradni, de majd a jumát azt megpróbálom megszerezni, de érdekes, amikor a csapossal beszéltem anno, nem volt olyan válaszopció, na mindegy.
Dantooine-on asszem akkor juthatsz be a szemelyzeti szobakba, ha elvallalod a telepules megvedeset (aztan hogy onnantol mit csinalsz, az mar rajtad all :D)
Hello! A Vogga(Nar Shadda) melletti zárt ajtón ugyebár nem lehet bemenni, csak ha Vogga alszik és a kath vérebek itatójába Juma Juce-t töltök. Namármost a löttyöt nem lehet máskép beletölteni az itatóba, csak ha elaltatod a hájgépet, de ez nem megy, mert nem tudok táncolni neki, mert Goto bárkája szét van már robbantva. Ilyenkor mit tudok tenni? Esetleg terveztem mégegyszer végigvinni és még a Goto elõtt megcsinálni, de nem tudom hogy akkor mûködik-e a dolog? A másik meg a Dantooine-on lévõ személyi szobákbn hogyan lehet bejutni? Elõre is kösz a választ!
nem kavartál fel semmit XD csak hát igen, ha valaki nem ismeri a játék környezetet, annak biztos megvan a 60 óra, így, hogy tudod, hogy a mi mire jó, már mingyárt könnyebb és hamarabb meg van az egész
Ja és észrevettem én is amikor végigvittem hogy nem 60 óra, de én azt hittem akkor hogy biztos elmentem egy csomó mellékküldetés mellett. Sorry ha felkavartam az indulatokat
mentségemre legyen szólva, hogy mindenhol mást írnak Amúgy téyleg a játékstíluson is nagyban múlik! Én amikor gonosz karival vittem végig akkor nagyon hamar végigjátszottam. A vége felé csak villámmal támadtam mindenkit és általában 1-2 villám után kidõlt mindenki körülöttem, de ha egyenként levágom õket, akkor bizony jóval hosszabb lett volna a játékidõm.
én már elmondtam, hogy 3szor toltam végig, most tolom 4edjére. a 60 óra az túl sok nem gondolod? meg ha megnézed azt a pc guru számot, amiben írtak róla tesztet, ott is 35 órát írnak végigjáccásnak, úghogy mindent megcsinálsz, és zerintem ezen kár vitatkozni, mert valaki lassabban káccik, valaki gyorsabban.
btw érdemes végigolvasni a srác szövegeit, iszonyatos baromságok vannak benne "Channeling John McClane: "Now I have a lightsaber, ho-ho-ho". Yippeekayay motherfuckers." (mondjuk ezt csak az fogja érteni aki látta a Die Hard elsõ részét, lehetõleg angolul - a többieknek meg õszinte részvétem, nem tudják mit hagytak ki )
"a képeségek listában van egy olyan képesség, ami osztályjártassággá tesz külöbõzõ jártasságokat, és akkor már csak egy pontot költesz rá" ezt írtam én is pont, csak kicsit máshogy
hát mit mondjak, igen, könnyebben ellehet végezni a dolgokat, hiszen a sithek nem félne ka sötét odlaltól :) ha sötéten van elintézheted egy megöléssel is satöbbi, szal igen. de mondjuk a befolyásolásnál éppen fordított a helyzet szerintem
Igaz! Ha már tudod hogy mit kell csinálni és hol, akkor viszonylag hamar végig lehet vinni. Én mondjuk amikor elsõnek csináltam, akkor elég sokáig játszottam vele és egy csomó mellékküldit nem is fejeztem be! De amúgy a gonosz karis mellékküldik egyszerûbbek mint a jók, nem? ( A sithek útja nem rövidebb, csak könnyebben járható! Yoda bölcsesség V. film :D)
ez most minek írtad le, ezt én is tudom XD --- gibson9: én megcsináltam minden mellékküldit, ami sötétoldalon elérhetõ volt és 35 óra latt megcsináltam, második és harmadik végigvitelre pedig 30, minde párbeszédet elolvasva, szal. meg ez függ attól is, hogy milyen gyorsan csinálod, meg hogy tudod hova kell meni stb. --- calver: a képeségek listában van egy olyan képesség, ami osztályjártassággá tesz külöbõzõ jártasságokat, és akkor már csak egy pontot költesz rá :D, én spec befejjlesztettem, hogy a reapor legyen osztjártaság, te általad leírt okok miatt :)
KotOR2 nagy trükkje: repair nélkül pokol lesz az életed. nem tudsz dolgokat szétszedni anélkül h elveszne valamekkora része a komponenseknek 20-as repair nélkül, nem tudod T3-at feltápolni és kapni közben +1 WIS-t (igaz ahhoz computer use is kell, de azt cuccokból fel lehet tápolni), meg egy csomó egyéb mókás dolog kimarad az életedbõl... ezért is mocsok táp kaszt a Consular, csak neki class skill a repair, nem kell elbasznia egy featet erre
akkor idõd nagy részét nem mellékküldetések véghezvitelével töltötted!!! Mert olvastam hogy ha minden mellékküldetést megcsinálsz akkor kb 60 óra a teljes játékidõ!
annak a jelenetnek jelentõsége nincs, csak annyi, hogy ha mindig kilépsz a hajóból és felmész, mindig vannak ilyen jelenetek a karik között, meg csak annyi van ott, hogy mondja hk, hogy ismernie kéne t3-mat (igen, mert mind2 benne volt az egyben) és ennyi. --- Szabi1991: elméletileg minden bolygón van fébykard alkatrész, mert a fejlesztõk csak nem tudják, hogy ki melyik bolygóra fog menni elõszõr, és rögötn az elsõ választott bolygón megkapod az alkatrészeket, szal kell ott lennie. ott vash mesternél, a fénykard helyett vlaszeg az egyik alkatrész lesz, a másik nem tom hollehet, de majd meglátjuk :) még nem tartok ott XD
SiZo! Hát lehet, de nálam ott semmi ilyesmi nem volt csak gyilok. Bejött Tobin és rámeresztette az embereit. Claver! Végigjátszottam az elsõ részt és tudom hogy T3 és HK is Revan droidjai voltak. De ez akkor sem magyarázza a második rész ezen történéseit! Nem beszélve arról hogy az elsõ részben T3-nak nem volt semmilyen hologramja sem! (Szóba hozni pedig abszolút nem tudtam nála ezt a lehetõséget. Igaz javítás képességen nincs de számítógép használatból viszont maxon vagyok.) Így továbbra sem tudom akkor mi a helyzet!
sztem ott nincs alkatrész, viszont majd kapsz 1 fénykardot....