mondjuk a a végsõ választás onderonon, akkor van, amikor tobin megjelenik a kantinában. azért mert ha esetleg megváltozott a véleményed, akkor ott eldöntöd. és annak, hogy mit választál a tüntetésen, meg a két aliennek az nem szmáít semmit, may ha vleed van visas meg manadalore akkor szerezz rajtuk befolyást
a másodikra nemes egyszerûséggel azt tippelném, hogy azért érdekli, mert... (spoiler az elsõ részbõl - ha nem játszottál vele, ne olvasd el, mókásabb végignyomni és felfedezni)
az elsõ részben is ugyebár jelen volt T3, mint Revan kicsi haverja - valami rémlik errõl a hologramos cuccról, sõt, talán valahogy (repair skill?) elõ is lehet ezeket csalni a gém közben T3-ból... mindenesetre gondolom a Revanos kapcsolódás az ok
a harmadiknál meg ha jól tudom attól függ ki kit lõ le h melyik oldalon vagy... vagy sem. fene se tudja.
Lacccci! Elég hamar le kellett tenned a voksod valaki mellett! Még a bolygó legelején van egy kis közjáték a téren ahol egyik vagy másik oldalt kell választanod (a nagyszánú csávónál). Utána úgy tudom, eszerint kezel a játék! Vagyis ha ott Vaklu mellett érveltél, akkor királynõ ellenes lettél! Sizo! Szerintem igen! Kavar a jó oldalon tehát a Királynõ mellett van! Ha nem Öt választod meg kell küzdened vele! Most én is kérdeznék! Lassan a végére érek már a Malachor-on vagyok! De van amit nem értek! A hajón a kavarást a három droid-dal. 1.A kis T3 miért lövi ki a HK-t amikor az a hiperhajtómû után szaglászik? Ez az egyetlen amirõl egyáltalán lehetett az orgyilkos droid-dal beszélni de csak adja a hülyét! 2. Mit jelent az amikor Disciple oda megy a T3-hoz és azt mondja „Szóval Te vagy az a T3!” ??? És látni valamilyen hologramot egy pillanatra? 3. GOTO miért lövi ki Bao-Dur kis Remote-ját? Nem tudom, hogy van-e köze ezeknek egyáltalán bármihez, de miután kitér rá a játék, jó lenne tudni mirõl is van szó!
jah sry, sietni kell, aikor bejutsz a palotába, és nem kell megõlni mindenkit, jó sok emberel lehet beszélni, és megmondani neki, hogy inkább védje a királynõt !
A gázos bár nem a Nar Shaddan van? Most vagyok az Onderonon -gondolom ez a "végkifejlet"-, de csak harc lehetõség van, gondolom azt hiszi a játék, hogy a királynõ ellen vagyok...
akkor vagy beszóltál neki vagy nem tudom, de most nekem is lenne ezzel kapcsolatban egy kérdéssel, ha vaklut választom, akkor meg kell ölnöm kavart, ha meg a királynõt, akkor nem kell? erre én is kíváncis lennék, mert most úgy akarom vágigtolni sötéten, hogy meghagyom az összes jedi mester életét
Kavar-nál csak a harc lehetõsége van, hol csesztem el? (persze ebbõl adódik, h világos oldalon vagyok...) Ugye nem kell sokat visszamennem?
Köszi elõre is!
Köszi ez kellett! Nem tudtam hogy nála ez a kulcs. De Mira azóta már jedi is lett! Fejlesztettem neki brutál pisztolyokat is! Remélem a wukie ellen is elég jó lesz! Egyébként rájöttem hogy mi volt a gond az üzemanyagos küldivel. Ha már táncoltál a hutt-nak és jól kizsebelted akkor azóta is alszik a vérebeivel együtt hiába mész oda hozzá bármikor. És ha felébreszted akkor mindig ugyanazt a dumát nyomja. A trükk ilyenkor, hogy nem beszélsz vele semmit, hanem újra megszólítod. Akkor már megfelelõen szövegel és kész a küldi! Azért a tanács és a mesterek elég érdekesek voltak! Ahhoz képest hogy megmentettem õket, szép kis hála (és gyenge magyarázat)!!! Hát lehet hogy Kreia nem a legjobb a világon de megmentett és ahogy lerendezte õket az is nagyon durva volt!!!!
én mind2-t szeretem használni, de valamiért a fénykardot jobban, mondjuk nekem is az egykezes jön be, nem tom miért XD most akarnám végigtolni aj átékot 4edjére, ismét jedi védelmezõ + sith martalóc párossal :D és úgy, hogy nem ölök meg egy jedi mestert sem xD csak az a helyzet, hogy eltiltottak a géptõl (m,ost is titokban gépezek), mert a félévimben van egy fizika 3as, 2 négyes meg a többi ötös, és azért eltiltanak, mert afizika 3as...no comment, igaz tavaly 5ös voltam belõle de nem érdekel
Chimaeran voltam Marcus (kb. májustól NGE-ig, úgy fél év, pre-CUból csak videókat láttam meg meséltek róla), a Nightly Strikekal nyomultam egy kicsit, aztán jött az NGE, utána egy olyan 3-4 hónapot még toltam valami külföldi klánban.
én meg szinte csak FFAkon, na meg késõbb Force Dueleztem rengeteget, ott tanultam meg noobstickelni asszem ez okozza a különbözõ nézõpontokat (btw, te SWGben ki voltál és melyik szerveren?)
hát én még a legelején csak duel szervereken játszottam, aztán amikor elterjedtek a klánok meg a FFA szerverek, akkor mivel már a dualhoz szoktam, nem tömeghenteltem, csak 1v1-es kihívásokat játszottam, úgyhogy nekem az a része kimaradt :) Amúgy már alig várom a Force Unleashed-et, konzolra, abban lesz multi. Végre egy új (valószínûleg) király sw-s játék multival!
1v1-ben. tömegírtásra vmint tömegben túlélésre legjobb 2 kard volt imho - még ha minden másban vérgyenge is -, bár én egy idõ után noobstickel is remekül tudtam harcolni minden ellen ugy h elég sûrûn váltogattam stílust. 1 karddal elvbõl ("fight the power!") nem voltam hajlandó soha nyomulni, az egész egyszerûen gusztustalan volt - talán gusztustalanságban csak a noobstickes butterfly-spam verte le. bár sztem még az sem...
JK-ban egyértelmûen a sima egykezes kard volt a legjobb piros szinten. Mind a kétkezes, mind a duplapengés ellen verhetetlen volt, csak ki kellett tanulni.
ahhha... ez a Sith/Jedi valami nekem már kicsit magas, nem is klánoztam már JA-ben (sõt, BF1942ben voltam klántag utoljára), én simán daráltam 2 fényfütyivel és gyakorlatilag lehetetlen volt kiszorítani FFA szervereken a top3ból. hát igen... 2 kard gyenge stílus lenne alapból, kivéve ha az ember megtanulja tudja használni. (uff, ez de rohadt egoistán hangzott)
noobstick-e? (már ha valaki Jedi Academyzett multiban, az érteni fogja) amúgy én is noobstickel (kétoldalú zseblámpával ha úgy tetszik) nyomtam minden karinál, 1 kard vérgyenge és védelemre gyúr - ami teljesen felesleges itt -, 2 kard látványos és táp lehetne, de köszönöm, nekem elég h WoWban nyomom kaszinókaszttal, itt már nem szeretnék véletlenszerû critekkel sebezni, bár így is volt egy karakterem (aki Guardian-Marauder volt) aki 2 fényfütyivel tolta.
Mind a 3 jó tud lenni, ha arra fejlesztesz. Figyelni kell arra, hogy ne autó-fejlesztés legyen, mert akkor az elején a pisztolyokra gyúr, és az elpazarolt XP! Én sima 1 kezeset használtam, az tetszik a legjobban. Bár a fénykardot szinte csak akkor használtam, ha valami zárat kellett föltörni, mindent amit lehetett, arra költöttem, hogy az Erõm legyen az erõs. A végén a templomban elég vicces volt, hogy van egy szoba, ahol van mondjuk 6 Sith és még 4 katona, a középsõre ráküldök egy Erõ hullámot, mindenki elesik és elszédül, nyomtam 1 olyan üvöltös Erõt és mind kidõltek :D A fénykardba olyan kristály raktam, ami növeli az Erõk hatékonyságát, meg olyat, amitõl csökken az Erõk költsége, és szinte csak azzal nyomultam (persze ezt már csak sokadik végigjátszásra), nagyon élvezetes volt :)
mondjuk a két sima, meg egy dupla pengés között a játékban annyi a különbség, hogy az a dupla pengés az egyetlen fénykard azt csá XD
i know what is the dual-bladed saber, is it clear? ^^ meg amúgy xar ^^igaz, hogy erõsebb, de hihetetlenül pontatlan, és vagy 6 képességet kell befejleszteni, hogy elérje az egy kezes szintjét pontosség téren, úgyhogy maradok a classic one-handed sabernél XD
ez most egy idióta kérdés lesz ^^ ti melyik fénykardot favorizáljáok, a dupla pengéset, vagy a klasszkiius egy pengéset. most ezen filózok, hogy mire gyúrjak, mert újra tolom a gémet XD ja meg még egy, amikor vagyok dantooine-on akkor vrookot ellehet küldeni a zsoldosokkal nar ssadaara, tudjátok, amikor megyünk a kinrath barlangba és ott ugatnak nekünk és lehet modnani, hogy vigyék csak a csempész holdra, ha oda cipeltetem találkozni fogok ott vele? XD
"...elviszed Nar Shaddará, ahol Kreira magyarázott vmit az erõrõl..." hátööö, ez érthetetlen lett... szóval vhol van egy nagyobb nyitott tér egy baromi nagy lyukkal a közepén (ahova le is lehetett ugrasztani egy arcot, kellemeset kacagtam azon is ) na oda kell elrohanni ugy h Mira bent van a csapatban, akkor érezni fogja az erõt, blablabla, és a történelem elsõ pisztolyos yetijévé válik.
szokásos influence út, de Miránál spec van egy jóval könnyebb verzió, igaz 11 awareness kell hozzá - tulajdonképpen csak beszélned kell hozzá, és az egekbe felmegy influence nála nekem ez mindig könnyen összejött (persuade és 20as repair, utána volt egy rakás fölös pontom) de szvsz meg lehet csinálni ugy is ha van magas (14?) wisdomod, feltolsz egy Force Valort, na meg van egy pár cuccod ami awareness-t ad. vagy... simán csak átszerkeszted a karid h legyen 11 awareness-je. utána dumálsz vele, majd mikor már a talpadat nyalogatja, elviszed Nar Shaddará, ahol Kreira magyarázott vmit az erõrõl... (ilyenek már nincsenek meg pontosan, elég régen nyomtam már végig utoljára KotOR 2-t, de ahogy látszik is, maradandó élmény volt )
Nem vágod? Hát ez furcsa! Pedig ez az a küldi amit még a Telos-on kapunk a kedves hattyúnyakú barátainktól! Mindenképp szeretem volna megcsinálni, de attól tartok, hogy az hogy nem frissül ezzel kapcsolatban a napló megint bug lesz! Igaz nem fõküldi de szervesen kapcsolódik hozzá és elég zsíros xp járna érte! Jó lenne ha valaki tudna ebben segíteni! Mira mint gyilkológép? Hát hiszem ha látom! Én abszolút nem vagyok nyugodt hogy a wukie-val még egyszer kell csatáznia! Hogyan kell belõle jedi-t csinálni??? Már félórát beszélgettem vele, de egy ideje már minden zsákutcába vezet vagy elküld melegebb éghajlatra! Pedig direkt azért nem létem szinteket vele hogy majd jediként tehessem meg!
Hanharr is tud ám baromi erõs lenni, adsz neki két szép kardot/bunkósbotot/csirkecombot h üssön vele, és úgy vágja át magát a yetiken (akiknek ugye energy resistance-uk csak fényfütyik és lézerfegyverek ellen véd) mint perzsaszõnyeg a vajon. mókás figura mindenesetre. ha meg nem használod akkor is tud +2 ST-t, +2 CON-t és +1 WIS-t tápolni a fõkarin.
btw pajzsokat akkor csinál legszebb emlékeim szerint h egy bizonyos mennyiségnél kevesebbed van - bár azok tényleg csak arra jók h alkatrészekké alakítsd õket. a móka ott kezdõdik h fellõsz egy Master Energy Resistance erõt és mellé egy Mandalorian Melee Shieldet
Végre sikerült Mirával kijutnom és beengedni a fõkarit. De ráment az összes aknám, de mindegy. Köszi a segítséget! A wukie-val egyébként tényleg kell majd még harcolni? Most viszont újabb gondom lenne! Túl vagyok Goto hajóján, szép nagyot robbant! De a Hutt-al mégsem tudok az üzemanyagról beszélni, dettó azt a dumát nyomja amit eddig! Pedig már senki sem téríti el a hajóit! Ilyenkor mi van???
a kotor1ben isteni fordulatok voltak :) imádtam azt a játékot
Ha jól gondolom, az Onderonról van szó. Ha figyeltél, a Jedi mondja, hogy majd késõbb felkeres, és úgy is lesz! Ajánlom figyelmedbe a magyarítást, ha angolul nehezebb. Jó játékot!
thx, én azt hittem, hogy a templom alatti barlangban -.-"
amúgy az nagyon gáz ha kitíltottak az egyik bojgóról ahol van egy Jedi ? :DDDDDDD (épp dumáltam a Jedivel, erre jött pár gengszter, rámtámadtak, kinyirtam öket, aztán jöttek a katonák és elkergettek :S )
lelõjem? :) lemész a templomba, elmész a végéig, ott beszélsz egy szõkével, az elmondja, mi a helyzet, azt hiszem, aztán jössz kifele és a kijáratnál megállítanak (ezek után a kristály barlangban lesz a Jedi)
két fénykard van nállam, de az egyiket állandóan kinyitja a karakterem :DDD
[TéK]
szerintem egyszerû, jáccol sötét oldalon (akkor hanharrt kapsz, szerintem tiszta gyenge), vagy fogod mirát (világoson még nem jáccottam és nem is fogok ^^), miután kinyírod hanharrt, raksz magadra gyógycsomagot, elfutsz a vészkijárathoz be engedetd a fõkarit, és õ vele nyírsz ki mindenkit azt csá, szerintem egyáltalán nem nehéz küldi, csak lefáraszt a sok öldöklés ^^
Az a Mirás rész nekem is nagyon sok próbálkozás után sikerült! Emiatt nem lett a kedvenc karakterem :D Én úgy csináltam hogy megláttam egy ellenfelet akkor magamra raktam mindenféle pajzsot, aztán leraktam egy rakás aknát utánna pedig rálõttem olyan rakétavetõvel (vagy valami hasonló) és ezekután elkezdenek futni felém, addig még kb 1-2 szer rájuk tudok lõni mire odaérnek, és akkor meg ugye belefutnak a letelepített aknákba és mire odaérnek hozzám már elég kevés az életük és addig megvéd a pajzs. Erre a küldetésre mindíg elmegy majdnem az összes gyógycsomagom, pajzsom, meg aknám :(
"The escape tunnel, from the pit, go straight through the first door, turn left (map left), through that door, then turn left (map down) and that door ahead is the escape tunnel. To the right of that door is a small console that you can use to let the Exile in."
szóval az terminálhoz jutás módja: az arénából menj ki egyenesen az elsõ ajtón, aztán balra (a térkép szerinti balra!), át azon az ajtón, aztán megint balra (térkép szerinti lefelé) és az ajtó elõtted az ami neked kell, tõle jobbra pedig ott a terminál amivel beengedheted a fõkaraktert.
mert 6-os szintû és úgy tényleg vérgyenge, 8-asig fel kell vinni, ha annál tovább nyomod akkor meg késõbb is gyenge marad amúgy lopakodj, aknázz, hasonló mókás dolgok, na meg használd ki azon mókás képességed h Mira karcolás nélkül fut át az aknákon - ez fõleg Hanharr ellen való harcnál fog kelleni, legalábbis emlékeim szerint én wukihússal borítottam be az arénát...
Help!!! Nem tudok túljutni Mirával az aréna utáni szakaszon! Amennyire dicsértétek annyira gyenge a csaj! Nagy nehezen legyõztem a wukit és a vérebeket, de az ubese harcosok két másodperc alatt leverik! Már vagy huszadszor próbálkozok még sem megy!!! Már osonkodni is próbáltam de ez sem sikerül, rögtön észreveszik, két ütés és annyi. Még a Mandalori pajzs sem segít azt is azonnal átütik! Aknát meg hiába teszek le meg sem kottyan nekik! Ja és persze nem tudom kinyitni az ajtót ahol a fõkarit be lehetne engedi! Mi a fenét kéne csinálni???
ok, thx mindenkinek a segítséget :)))
a taxit szétverték a tõzsdések, mire meglett mindent alkatrész hozzá -.-'
nem gáz, nem fejezték be a játékot rendesen a készítõk, ezért nincs nagy szerepe, a lebegõ robotnak lesz egy ici pici, de nem lövöm le :) a hk gyárat meg úgy ahogy van kihagyták
megtarthatta a fénykardját[csak a színkristályt kicseréltem], és jedit neveltem belölle :)
jah, és soha nem öltözik át (szal mindig Sith ruha lesz rajta[ha Jedi köppenyt adok rá, akkor se változik a kinézete..])?
Egész egyszerû okból! Ingyen van és jó összetevõ forrás lenne!!! A Telos óta én sem használtam õket pedig nekem nincsenek ilyen erõim. De tudod Bau-Dur-al szépen szétszedetném aztán finom kis fejlesztéseket csináltatnék a fénykardokhoz (na és a többi cucchoz) vele!
amúgy neked miért olyan fontosak az energia pajzsok? szerintem egyáltalán nem jók semmire, legalábis én egyetlen egyszer nem használtam kivéve egy telosi típusút a peraguson, amikor használni is kellett, tudjátok, amikor át kell sétalni egy olyan forró izén, máskor meg nem. inkább fejleszd be az erõpáncélt, mesteri energie ellenállást, és a mesteri erõkorlátot, ezek így hárman együtt többet érnek mint azok a szarok --- Szabi1991: attont úgy tudod jedivéde csinálni, hogy megszerzed nála a max befolyást, elmész nar shadaa-ba, magaddl viszed a menekült szektorba. ott két twilek mondja, hogy tud nfót attonról, potom 25 kreditért, add oda nekik, és mondank róla egy infó blablabla, ezután pedig beszélgetsz attonnal, és a végén jedivé teheted. a taxihoz én sem tudom hol van sry :D
és a Taxi-hoz hol találom az energiaforrást ? :) [Nar Shaddaa]
Ez valószínûleg helytálló elképzelés! Az viszont még mindig nem értem, hogy már jedi-t csinálhatnék Bao-Dur-ból vagyis max.-on van nála a befolyásom! De pajzsot mégsem akar csinálni??? Ez nem igaz! Lehet hogy igazad van azoktól akik használták magyarítással együtt én eddig ezt hallottam! Nos ez érdekes! Tudom, hogy a küldi szövege is ezt írja, de nálam akkor sem stimmel! Én ugyanis az egész Telos-t bejártam, de ott nem találkoztam a helyi rosszarcokon kívül senkivel! A felszínre pedig visszatérni ugye nem lehet!!!! (Ja egyébként a TBE jutalom: Megszökött bûnözök küldirõl van szó.)
Bao-Durt valoszinuleg a karja miatt "alkottak meg" ugy a kedves fejlesztok, hogy ne viselhessen kopenyt, de ez inkabb csak egy tipp, mas logikus ervem nem lenne a dologra. A modok meg nem vertek nalam tonkre a magyaritast, csak ha a mod valami uj szoveget ad hozza a jatekhoz, akkor az ertelemszeruen nem magyarul fog megjelenni. A ket szokott urgevel emlekeim szerint valahol a Telos felszinen akadhatsz ossze, az uzemanyag probleman pedig majd a Nar-Shaddaan tudsz segiteni, ha lerendezted a Goto problemat.
Huh, ez tényleg kimerítõ volt! Lássuk csak elõröl. Ez a mod nem rossz ötlet de azt hiszem nem fogom használni, legalább is ebben a végigjátszásban nem. Úgy hallottam a modok hazavágják a magyarítást azt pedig nem szeretném! Egyébként Disciple-vel kapcsolatban teljesen igazad van! Bár én elkezdtem tápolni tényleg nem lesz belõle semmi! És még hülye is, de nem baj, bár egy ideig gondolkodtam rajta, most már biztos, hogy úgy sem fogom a csapatba rakni! Abból a szempontból viszont hogy Hópihe milyen jól használható lenne ez a tag alternatívának tényleg (rossz) vicc! Mirával kapcsolatban azért kérdeznék. Miután én magyarul játszom a játékot legalább ezekkel legyek tisztában. A mesteri sebességre és bátorságra gondoltál? És táp pisztolyokat hol lehet találni vagy venni??? Nekem eléggé gyengusok vannak! Én egyébként Atton-t gondoltam elsõre lõfegyveres jedi-nek miután Ö is eléggé magas ügyességgel rendelkezik. De elfogadom, hogy Mira jobb választás. Alapvetõen én is a közelharcos szétütjük a szádat a fénykardunkkal felállásra voksoltam, eddig be is jött, de ki tudja! Visas-nál én eddig nem tapasztaltam hogy gyenge lenne, igaz nem a legnagyobb az életereje de azért tud darálni! A bugot amit írtál én észre sem vettem, csak azt tûnt fel hogy kevés erõpontja. Ez tényleg elég furcsa! De legalább rájöttem hogy lehet Bao-Dur-ból jedit csinálni! Bár úgy látom tényleg jól sejtettem hogy nem érdemes. Egyébként nem teljesen értem, hogy miért nem lehet köntösbe bujtatni??? Kreira? Hát igen, Ö erõs de hát ez nem véletlen! Ha nem lenne ilyen beszólok mindenért típus a tápolásairt cserébe még bírnám is. Nem beszélve arról hogy az összeesés azért nála sem olyan egyszerû. Hát ez van! Na a küldivel kapcsolatban olyan szépen fogalmaztál, hogy bocsi de egy szót sem értek belõle!!! Kicsit kevésbé költõien is eltudnád mondani? Én nem vitatom az illetõ úriember elhivatottságát, sõt nagyra is értékelem! Csak épp a megfelelõ nyelvtudás híján nem tudok vele mit kezdeni! Ja és majd elfelejtem van több magyar nyelvû végigjátszás is! Én jelenleg háromról tudok amibõl kettõ eléggé sekélyes és szinte ugyanaz. A harmadik zseniális és rettentõen részletes is, de sajnos kb. a játék felénél félbemaradt! Nagyon köszi az újabb segítséget! (Remélem az én szövegmennyiségemmel is megvan elégedve! )
azt hogy lehet megcsinálni a játékban, hogy tudjál bastilával beszélni? mert amikor revant nõnek és lightnak állítom be a játék elején, akkor carth jön telos után, és ha sötétnek és nõnek, akkor bastila lesz egy holokronban, és azt hogy lehet hogy carth helyébe bastila legyen? ott akkor úgy, hogy revan férfi és light?
te jó ember :D most akkor nõi karakterrel fogom végigtolni, mert eddig azért toltam mindig férfivel, mert handmaiden, csak férfivel jött :D
hát... kap extra AC-t, tehát túlélõképességei javulnak - ellenben Jedivé válás kinyírja a pusztakezes harci képességeit (külön fejlõdnek a featek Jedi és Tech Spec. kasztban ugyanis, nem pedig összeadódnak), szóval max fénykaszával lesz képes ellenfeleket fûbe harapásra késztetni, és azzal sem a legjobban - legalábbis Handmaidenhez képest semmiképpen. ja és Bao-Dur nem képes használni Jedi Robeokat, ami elég kellemetlen, mert páncélban meg nem képes a karakter erõhasználatra...
Mirat már leírták h Nar Shaddan jön - ha a bizonyos felezõvonal felett vagy, tehát jófiúság felé huzol v. semleges vagy, õt kapod, ha a másik oldalon állsz akkor pedig egy kifejezetten mókás perzsaszõnyeget (aki mellesleg elképesztõen fel tudja tápolni a fõkaraktert és kellemes mértékû pusztítást is tud végezni, cserébe viszont számomra kicsit túl könnyen fûbe harap). Én is nõi karakterrel nyomultam hímnemû létemre, de szerencsére Hópihéhez van egy mod h õt kapd, amit érdemes is fellõni, lévén a másik választás Disciple aki... nem is tudom hogy mondjam... maradjunk annyiban, h bár a BioWare csak az elsõ részt fejlesztette, tutira átment a KotOR 2es csapatba az az illetõ aki annakidején a BG2ben Anomen-t alkotta és globálba a hihetetlenül idegesítõ NPCkért felelõs, pusztán azért hogy megcsinálja Disciple-t. röviden és tömören: Disciple az a karakter akit a legjobb lett volna a saját köldökzsinórjával megfojtani véleményem szerint. én kb mikor elõször játszottam és megkaptam õt, nemes egyszerûséggel újrakezdtem az egészet az elejétõl, megfelelõ moddal h Handmaident kapjam. na meg ha Jedivé akarod változtatni, Consular lesz belõle... 10-es bölcsességgel. nem csak idegesítõ, hihetetlenül gyenge is hozzá...
btw Mira elég érdekesen válik az egyik legerõsebb karakterré... ugyebár szegény kislánynak vannak az egész játékban a lehetõ legrosszabb statjai (Kreiránál 84 pont van szétosztva, nála 73...) viszont van egy kedves Precise Shot nevû képessége, ha 8-as szintre felviszed Scoutként akkor hármason, ami eléggé morbid módon az egyik legtáposabb képesség a játékban. summázva: iszonyatos extra sebzés pisztolyokkal, fényfütyi által is kivédhetetlenül. megfelelõ fegyverekkel - 2 táp pisztollyal - Mira el tud pusztítani egy csapatnyi Jedit pusztán annyival h csúnyán néz rájuk. rakd ki neki a Master Speedet és mellé a Master Valort, és kapsz egy olyan karaktert aki nem csak mindent bedarál, hanem tápolja is a csapatot. (sebzõ erõket nem is éri meg nagyon kitápolni nála, fõleg mert Sentinelként képtelen olyan mókás dolgokat csinálni mint egy Consular, lévén az ellenfelek meg fogják dobni a mentõdobást). és még egy ok amikért érdemes egyik karakterbõl lõfegyveres yetit csinálni: emlékeim szerint, ha egyszerre három karakter egy ellenfelet üt, akadályozzák egymást - legalábbis KotOR elsõ részében még biztosan így volt.
na még egy kicsit karakterekrõl: Visas jó is lehetne... de sajnos szegény nem az. õ az egyetlen Jedi akinek nincs meg egy igen fontos featje (Force Sensitive), ami miatt bizony 40 forceot veszít. valószínûleg bug, de még ha ez meg is lenne, akkor is igen gyenge a lelkem véleményem szerint...
Kreira pedig... nos, gusztustalanul erõs, én ettõl függetlenül gyûlölöm. legjobb statok, elképesztõen feltápolja a fõkaraktert, valamint még Consular is mindehhez - viszont én nem tûrök meg egy olyat karit a csapatomban aki bármelyik pillanatban összeeshet és meghalhat már csak a kora miatt, fehér botot használ és még labdákkal bûvészkedni se tud karhiány okán.
és még a küldikrõl: a két illetékest ha jól emlékszem amikor palacsintásat játszottál Teloson - értsd: szétkented az ûrhajót a felszínén - azután nemsokkal találtad meg és szeletelted fel, a másik küldirõl pedig... halvány lila gõzöm sincs. sztem sosem csináltam meg. magyar nyelvû végigjátszás meg sztem egyáltalán nem is létezik - Dan Simpson (az angol nyelvû írója) egy türelmes figura, én hamarabb rágnám le mindkét lábam minthogy begépeljek egy durván 800.000 karakterbõl álló végigjátszást. (mondom mindezt miután alkottam egy kisregény méretû hozzászólást...)
Attont cipeld el a Nar-Shaddaa menekult szektoraba, anelkul soha nem tudsz jedit csinalni belole. Amugy itt egy mod, amivel noi karakter eseten is Handmaiden csatlakozik a csapathoz.
Igen, tudom hogy Hópihe nem áll be a csapatba nõi karinál. Ezért vagyok kiakadva!!! Nõi karinál is megadhatták volna ezt a lehetõséget! Bár akkor meg úgy is mindenki Öt választotta volna! Én most épp Atton-nal vagyok érdekes szituban! Megmentettem egy tagot és ezzel Bao-Dur-nál teljesen bevágódtam, és már lehetett is jedit csinálni belõle. Õszintén szólva nem tudom megéri-e? Még így is hihetetlenül gyenge, hiába lett védelmezõ, aki elvileg a közelharcban überburtál miután túl kevés az életereje simán leverik! De Atton-nal még mindig nem jutottam semmire! A pazzak-os trükköt már megtanította, de ezen kívül nem hajlandó semmire!
Bocsi, nem Mirára gondoltam, hanem természetesen kedves kis vak útitársnõnkre...
Hópihe csak akkor áll be a csapatba, ha férfi karaktert indítasz, nõi karakterrel csak semleges témákról lehet vele beszélni. Dantooineon majd lesz helyette egy másik, férfi karkter, akit viszont férfi karakterrel nem lehet választani -kénytelen leszel végigjátszani mégegyszer:-) Én is ezt tettem, mert kíváncsi voltam a velük folyó beszélgetésre, illetve befolyásolásuk mikéntjére. Nõ lévén én is nõi karaktert indítottam elõször, mégpedig dark karaktert; nekem is az a tapasztalatom, hogy Mira - a másik, férfi karakterrel történõ végigjátszásnál pedig Mira és Hópihe a legjobb útitársak - eszméletlen szemét karaktereket neveltem ki belõlük, nekem így sajna túl könnyû is lett a játék - hárman hat fénykarddal és a dark erõkkel nem állt meg elõttünk senki..
Mira a Nar-Shaddaa utan all be a csapatba, ha light karakterrel vagy. A telosi uzemanyag kerdeset szinten a Nar-Shaddaan tudod megoldani, kerdezd rola a huttot.
Konkrétan nem arra az ajtóra gondoltam, hanem ahol a guberálók holtesteit meg lehet találni, csak akkor nem jutott eszembe a nevük... Szerintem majd ha visszakapom a cd-t az egészet újratelepítem, és kész (Habár most Dantooinon túl jutottam :D)
Köszike! Atton-nal kapcsolatban ez nagyon hasznos info volt! Hópihe (akarom mondja Haindmaiden) és Mira a legjobbak??? Hát nem tudom, nekem Mira még nincs a csapatban, nem is tudom mikor áll be. Hópihérõl meg lemaradtam amit eléggé sérelmeztem is! Én nõi karival nyomom és így ö nem csatlakozott. Ez eléggé szemétség! Miért nem úgy csinálták meg hogy az ember választhasson!!! És Visas? Én vele eléggé megvagyok elégedve! Vele és a Banyával hármasban úgy megyek elõre mint kés a vajban! Egyébként Bao-Dur-ral kapcsolatban az újrajátszás tényleg jó ötlet, csak sajna akkorra sem leszek perfekt angol hogy a Faq-ot amit belinkeltél használni tudjam! Egyébként magyar nyelvû végigjátszás létezik ami a játékot és befolyásrendszert ilyen mélyen taglalja??? Tényleg a két tagot akit még a Telos-on kereset a hadnagy és az orom elõtt menekültek el hogy és hol lehet elkapni? Nekem azóta is aktív az a küldi! Na meg az új üzemanyagforrás is. Azzal is mit lehet csinálni?
szeritnem a gizka oldaláról szedjál le minden fixet, de amúgy jorrannél tényleg zárva kell lennie az ajtónak és ha rámész, akkor kell jönni egy beszélgetésnek vele az ajtón túl, majd ha úgy alakítod a beszédet, akkor kinyitja, vagy ha eze ka fixek sem oldják meg a gondodat, akkor valami hiperszar warez verziód lehet és én akkor azt tanácsolom, vagy vedd meg, vagy töltsd le valahol máshonnan
Most jöttem el A Citidel Állomásról, de már most látom, hogy megint nagyon BUG-os lesz a játék, esetleg valahol végigvihetetlen. Teloson több dolod nem stimmelt.
PL:
A Czerka irodában egyáltalán nem támadtak meg a zsoldosok. Nem volt ott a Czerka irodában az a két fazon, akiket a TSF keres. Opo Chano-nál is hiányzik az a rész mikor közbeszólok, hogy megjavítom, (Mikor visszavizem a Droidot a hangárból) meg ilyesmi... Mellékküldetés: Mikor a Twilek megkér, hogy hozzam vissza a csaját, DS-en lehetõség van rá, hogy könyebb módon intézzünk, szóljunk Luxa-nak, de errõl egyáltalán nem lehet beszélni vele.
Múltor is hasonló volt, azért is kezdtem úra. Akkor is Teloson már volt egy két apró pici bug, azonban Dantooinet már nem tudtam mecsinálni mer az ajtó zárva van, ahol megtaláljuk Joorrant is. És ezzel Game Over volt. Attól tartok, most is hasonló lessz a felállás. Konkrétan nem ugyanezek a BUG-ok voltak akkor, de akkor is voltak.
Utánna töröltem minden módot és újrakezdtem, de így is... Mi lehet a gond? Volt már ilyen valakinél?
(Mielõtt valaki erre fogná: eredeti :D Korábban tökéletesen végtudtam játszani)
Én a HK-47es és Mandalore keménységre esküszök, a feeling odatesz :)
Attonból rohadtegyszerû jedit faragni, pusztán mászkálni kell Nar Shadda-n Refuge Quarterben, ahol dumálni kezd veled pár arc... utána beszélsz Attonal, és bingó, van egy Jedi... Sentineled. robbanótöltetet passzolom, fogalmam sincs már róla. Mandalore-ról asszem csak csapattagként, de vele nem mész túl sokra, õ nem lehet jedi. amugy legjobb csapattagok imho Handmaiden és Mira. Handmaiden egy közelharcos gyilkológép Jedi Guardianként, Mira-t meg feltolod 8as szintre scoutként, majd csinálsz belõle egy szép kis Jedi Sentinelt, adsz neki két pisztolyt, és a legyet is lelövi egy szélviharban.