Sziasztok! Ma fel szerettem volna tolni a játékot újra,de az elsõ lemezen CRC hibát kaptam. Valaki szánjon már meg pls pm-ben egy hellyel ahonnét letõlthetõ még.(akár sms-es úton is) Kösz!
Nem jutott eszembe, de most már szerintem - ha eddig nem volt - tutti erõs közelharba, mert mandalorianokkal bulizott a harci körben és a mindenkori bajnok lett a karim, plusz egy normális egykezes, meg egy másik, rövidebb szintén egykezes lézerkard tulajdonosa, s így lett a duplakard. Úgyhog nem kell aggódnom.
Gondoltál már arra, hogy teszemazt közelharcban nyomjad le? Abban marha gyenge, hiába hadonászik. Ám amíg neked nincs emg a megfelelõ feat-ed, addig mindig hátrányban leszel lövöldözéssel egy közelharcos ellen.
Thanks! Végülis sikerült megoldanom: ide-oda rohangáltam és jött a droid aztán puff pár lövés után, meg én is dobtam rá gránátot... most már csapat tag. Nem tudom, hogy ezt is spoilerbe kellett volna-e írnom... ha igen, akkor sry.
Váhh! Az Onderon holdon, mikor visszamegyek az Eban Hawkra, hogy kell megölni azt a Sithet? Valami Visas-t. Nekem csak pisztolyom van, neki meg lézerkardja. Odajön a végén - általában akkor, mikor két-három vágás után meghalok - a droid, de kétlem, hogy õ tudna segíteni a harcban.
Akkor "sajnos" nem megfelelõen csináltad a dolgodat. Például mi van a védelem teljes kiiktatásával? Megtetted? Plusz meghatározó, hogy a kiszabadításra váró jedi mesterrel miként bánsz mikor elõször találkoztok és ki kéne szabadítani. Itt is lehet SOP-okat beszedni, plusz eléggé eltávolodni a nem éppen jó irányba.
Ja és az elsõ jedi mester akivel találkoztál, vele miként viselkedtél? Hagytad futni vagy végeztél vele?
Ja és nem felajánlás kérdése a dolog. Egyszerûen megtámad és te védekezel, majd kinyírod (mindegyikkel így lesz). Ezen múlik a dolog. Nem opcióként kerül bele egy diskurzusba. Ahogy az adott bolygón viselkedtél és amilyen módon végbevitted a cselekedeteidet az lesz a döntõ.
Ez nem lehet igaz majdnem full rosz, vagyok 2000 creditért beengedem a csáveszt koondába hogy kinyírja a csajt és még így is aszt mondja hogy gyere beszélgessünk mindent elmondok. És még így sincs benne olyan opció csak hogy a kötelék mért van mért zártatok ki mért szakítottatok el az erõtöl ,hol vannak a jedik blablabla.
Szóval kötelezõ koondában mindent gonosz módon csinálni. Ezekszerint az nem elég hogy megengedtem nekin hogy kinyírják a fõnököt. Megnézem és kiderül.
Talán azért, mert akkor jön elõ a lehetõség, ha ennek megfelelõen cselekszel, plusz az affinitásod is megfelelõ. Az adott jedi mesterek kinyírásához tehát fontos az is, hogy melyik oldalt szolgálod jelenleg (melyikhez áll közelebb a karaktered) és emellett az is fontos, mely megközelítésben végezted az adott bolygón a feladatot a jedi mester felkutatására. Mert mindenhol kétféle módon lehet ténykedni a felkutatás érdekében. Az egyik megoldás a jófiúk/lányok megoldása és élve maradnak a mesterek (már ha nem játszik közre valami kikerülhetetlen dolog), a másik a rosszaké (itt bizony halál lesz).
Ha a dantooine-on ölni vágysz, akkor talán ne akarj a településnek segíteni, hanem inkább az ellenlábasaik érdekeit szolgáld. Felkínálják számodra a lehetõséget és csak rajtad áll a dolog. Akkor lesz majd lehetõséged kinyírni az ottani jedi mestert. De ez igaz a többi helyszínre is. Ha a zsarnokság/kapzsiság/hatalomvágy oldaláról közelítesz a megoldáshoz, azaz a dúrvább és nem a békés megoldást választod a konfliktuskezelésre, ilyen szövetségeseket keresel, akkor ott ölni fogsz. Ahol szolgálsz és segítesz, ott nem fogsz ölni ha megfeszülsz akkor sem.
Ezt nem értem Dantooinon (vagy hogy is írják)na mindegy nem találok olyan opcíót ahol meg tudnám ölni pedig mindent megnéztem.Valamit ki hagytam?
Ezt nem értem Dantooinon (vagy hogy is írják)na mindegy nem találok olyan opcíót ahol meg tudnám ölni pedig mindent megnéztem.Valamit ki hagytam?
Csak a jövõben pls használd a spoilert rendesen a makróknál, mert én még játszok vele és nem tudom melyik odlalon kötök ki, de egy biztos: ha nem sötét oldal, akkor majd lesz olyan kari is, aki oda áll majd... ha fordítva, hát értelemszerûen lesz olyan, ami majd világosra. Szóval spoilerbe minden féle olyasmit, ami a végéhez tarozik. Elõre is thanks!
Jó hír. Majd azért én is indítok egy olyasféle karaktert, mint Calver, mert úgy néz ki, hogy ez a karim jó Jedi lesz. Vagy nem biztos, hogy olyan lopós, hazudós félét, de legalábbis sötét oldalra állót majd.
Amúgy írtam, hogy tudok picit angolul és a magyarosítással félig-meddig így megértem, de kell azért a végigjátszás. Most épp a Czerka mainframe-nél vagy minél tartok és beszéltem azzal a Chanóval, majd utamra engedett pénz vadászatban. Ám végig játszásban ez van:
A B2 lakómodulban meg is találjuk Chanót. Teccik neki a Czerka megfingatása, viszont nem akar benne részt venni, mivel kell neki a tõlük kapott pénz az Exchanges kölcsöne rendezése miatt. Ha kiváltjuk a 2.500 CR tartozását, akkor átadja azokat a dokumentumokat ('credentials'), melyeket látva B-4D4 kezes bárányként viselkedik majd. Ez bizony pics@ sok pénz, de ha elmegyünk a vén hattyúnyakhoz, akkor átadja a szükséges összeget.
Ha esetleg valaki még játszik vele, ne lássa... szóval ki is az a vén hattyúnyakú? lol...
adam te meg használd a spoilert rendesen -> lsd: makrók
Egyépként csak egy fajta befejezés van? Mert Szerintem olyan zavaros ez a befejezés! Fõleg nekem csak annyi volt hogy !!!!SPOILER!!!! Lezuhant az ében héja és utánna meg felvet és ami utánna jött az rejtéj.
MacIntyre continues, “We’ve also got Star Wars franchises like Knights of the Old Republic and Battle Front that we will not leave behind. It’s very important to us that we grow those franchises.” So the future of Str Wars includes new and old game-based IP as well as IP based on other spin-offs.
Ennyit tudok :)
Ok,türelemmel várom és kíváncsian. Vajon lesznek-e benne újítások? Pl, hogy most már automatikusan lehet majd különbözõ fajokkal menni, nem kell mod hozzá? Stb-stb hasonló kérdések.
multi crpg-ben? ugyanmár... Baldur's Gate 2-vel szórakoztunk egyszer így komával, de nem volt túl egészséges h "nem tudta a bal kéz mit csinál a jobb" - a csapat harcosát pl a mágus lazán kifüstölte, teljesen véletlenül és hasonló mókák, ugyanis nem tudtuk a másik mit akar csinálni...
Ok és thanks! Lehet, hogy kipróbálom... még egy dolog sajnálatos: hogy nincs multi része. Bár, az is kérdéses, hogy hogyan oldották volna meg a multit...mint pl a WoW és együtt mehettünk volna nyesi az ellent? Lehet.
huh, majdnem kihagytam a lényeget... mondtad h sajnálod h nem lehet twi'lekkel lenni, nos, lehet, bár csak az arcot változtatja meg... majd mindjárt meghesszelem és keresek vmi modot, találtam régebben jópárat...
lehet, késõbb még jópár karakter csatlakozik hozzátok (lásd banner, balról jobbra: Discipline a nyálgép, Atton, Handmaiden és Bao-Dur) akik között akkor váltassz nagyjából amikor akarsz... (ha épp vmi erõsen harcolós helyen vagy persze nem így fog menni.) szintkülönbségek nem lesznek attól függetlenül kit használsz, ugyannyi xp-t kap mindenki. meg persze +5%ot ha Kreire ronda pofáját el bírja viselni az ember a csapatban
Ja és nem tudom mennyire szereted AvP-t Calver, de szerintem tök jó lenne egy ugyanilyen kinézetû, grafikájú, elkészítésû szerepjáték AvP-ben.
Huhh, jól leírtad és hosszan. Én félig magyarosítással játszok, ami persze nem teljes, de jó, hogy van és félig angolul, amit meg persze nem teljesen értek, de simán eligazódok azért eddig. Nekem egy Jedi védelmezõm van és 8-dik szintû eddig, Kreia és Atton a társa... nem tudom, hogy váltogathatja-e társait a késöbbiekben, bár azt vettem ki, hogy igen... és milyen sûrûn? No nem baj... elhatároztam, ha esetleg Kreia meghal - el ne mond pls, hogy meghal-e, vagy sem, mertt úgy elrontod az egész játék örömöm -, akkor majd lehet, hogy bosszúból átállok a setét oldalra és én leszek a nagy gonosz. Indítottam egy nõi karit én is, már nem tudom milyen formában, de azt csak azért, mert eljén a Peragusnál szarakodtam és azt hittem, ha más kaszt más kari nem, akkor más cselekmény szál, de nem... majd talán egyszer végig szenvedem úgy is, egy nõi karival. Ja, amit hiányolok: a megannyi fajt, ami jelen volt pl Jedi Academyben is, itt nincs: Twi'lek meg miegyebek.... jó, történetünk során találkozunk velük, de, hogy a karaktereket meggyártani ilyen fajtára.... ezt picit sajnálom, hogy nem lehet. De ez nem annyira baj. Tetszik a játék eddig nagyon.
hát, érdekesen nyomtam végig... elõször végigküldtem vérgeci csaj karakterrel, szal lopj-csalj-hazudj technika, consular-marauderként, aztán kipróbáltam kicsit máshogy, de azt nem bírtam sokáig... 15ös szintig jófiú consular, felvettem weapon mastert, aztán vissza vérgecinek ezek után még nyomtam egy szintugy darksider guardian-marauder (v. weapon master? fene se emlékszik) csaj karival is (ami édes mert +2d6 sebzés fénykaszánál). mindig kétkezes harc, elsõ 2 karinál kétpengéjû, harmadiknál két egykezes fényfütykös, master flurry-vel... csapatnak Mira-t és Handmaident használtam - szedtem modot h mindig én választhassak, Discipline pofájától hányingerem volt, Hanharr meg bár tápolja a fõkarit és egy nagy dög, de nekem Mira többet ért és sokkal szimpatikusabb volt -, ebbõl Handmaiden soldier 6/guardian elosztásban, Mira pedig Scout 8/Sentinel-ként, 2 stukkerrel, mert utáltam ha hárman próbálnak levágni valakit... mit is mondhatnék, roppantul hatékony... fõkarimnak mindig tápoltam persuade mellett repair skilljét olyan 16ös értékig hogy ha szétszedek dolgokat alkatrészekké, akkor maxot kapja (20-on kapja a maxot, de 16-ról simán fel lehet odáig vinni), utána awareness-t hogy Mirát azonnal át tudjam nyomni yetivé. statok elosztásánál pedig CH 12 volt, IN 10, többi 14. (ha jól tévedek mindig) asszem elég szépen sikerült lefednem h hogy nyomtam végig
Aha, hát én itt is szenvedtem, de össze jött és elrendeztem a dolgokat, Ramana ott hagyta azt a csávót és elment élni életét. Te milyen oldalon játszottad végig? Én most világos és sötét között ingázok... nem tudom, hogy legyek-e sötét oldalon, mert olyan szemét mondatok, kérdések vannak. A szabályt meg midnent értettem pakaaznál és már tudom, hogy csak ott elején lehet a búnusz lapokat varriálni, csak valahogy nem jött jól ki a lépés és bosszantó volt, hogy az a muksó nyert sokszor.
20-at kell kihoznod, ennyi az alapszabály. ha túlléped vesztesz, ha megállsz és a másiknak több jött össze vesztessz. ott még baromi egyszerû nyerni imho, majd Dantooinon a csigafejnél fogsz megszenvedni vele
Ááá! Hogy lehet ebbe a Pazaakba nyerni? Értem én már nagyjából, de mégis vezstek... ha tartom, az a baj, mert olyankor az ellenfél megnyeri, ha nem tartom, akkor meg túllépem és õ nyer simán... nem lhet valahol beállítani, hogy ne a gép adja az én lapjaimat is, hanem én? Ugyanis a Twi'lek csajért, Ramanáért játszom és már sokadjára töltöm újra az állást, de mindig vesztek... ugyan néha egy-két szettet megnyerek, de a végén mindig a másik nyer :S.
Pls help!
Szerintem tavalyi :S... amúgy meg már tovább jutottam ismét, szal a lenti hsz-t nem kell figyelembe venni. Szépen haladok.
csõtök mikori a game ? év hó ? mert kénének ezek az infók hogy le tudjam tõteni
Idéznék a végigjátszásból:
"Mindegy, kis akciócsapatunk rendíthetetlenül folytatja útját a hajó legsötétebb bugyrába, vagyis az belép az üzemanyag csatornába és szépen visszaszambázik a Peragus állomásra. Itten dögivel lesznek aknák, de ami a lényeg, a folyosó közepén megtaláljuk T3-M4 droidunkat, akit hálásan üdvözlünk, s a közelében megtaláljuk azt az alkatrészt is, ami (emlékszünk?) a Hangárban az eddig kinyithatatlan ajtó kinyitásához kell...
No persze addig azért el is kell jutni, természetesen (?) a droidok még többen, még nagyobb vehemenciával támadnak. Persze sokra nem mennek. Ha nyitva az ajtó, már csak néhány újabb mikrobit kell hidegre tenni. "
Én a droid mellett nem találtam semmit az üzemanyag alagútban vagy hol :S és mikor odaértünk a hangárhoz, s már csak az a bizonyos ajtó választott el minket a hajótól, a droid füttyög, én megkérem, hogy lsssabban mondja el és közlöm Attonnal ,hogy a droid feltudja törni a cuccot a fenti részen valahol, vagy már nem is tudom.... kárhogy nem lehet visszakeresni a szöveget. Atton meg rábólint, hogy akkor ne gátoljam benne... én meg most ot kóválygok az állomáson...
"Mindegy, kis akciócsapatunk rendíthetetlenül folytatja útját a hajó legsötétebb bugyrába, vagyis az belép az üzemanyag csatornába és szépen visszaszambázik a Peragus állomásra. Itten dögivel lesznek aknák, de ami a lényeg, a folyosó közepén megtaláljuk T3-M4 droidunkat, akit hálásan üdvözlünk, s a közelében megtaláljuk azt az alkatrészt is, ami (emlékszünk?) a Hangárban az eddig kinyithatatlan ajtó kinyitásához kell...
No persze addig azért el is kell jutni, természetesen (?) a droidok még többen, még nagyobb vehemenciával támadnak. Persze sokra nem mennek. Ha nyitva az ajtó, már csak néhány újabb mikrobit kell hidegre tenni. "
Én a droid mellett nem találtam semmit az üzemanyag alagútban vagy hol :S és mikor odaértünk a hangárhoz, s már csak az a bizonyos ajtó választott el minket a hajótól, a droid füttyög, én megkérem, hogy lsssabban mondja el és közlöm Attonnal ,hogy a droid feltudja törni a cuccot a fenti részen valahol, vagy már nem is tudom.... kárhogy nem lehet visszakeresni a szöveget. Atton meg rábólint, hogy akkor ne gátoljam benne... én meg most ot kóválygok az állomáson...
Nem tudom, hogy már hallottatok-e róla, de már van egy 70%-os magyarítás a játékhoz: gamehun.uw.hu
Ez a csapat csupán 5 fõbõl áll, mégis most 1 hete újra elkezdték fordítani és gõzerõvel haladnak, szóval az sem kizárt hogy karácsonyra meg lesz a 100%-os magyarítás
Sikerült közben tovább jutnom midnenféle segítség nélkül!
Az a problémám, hogy elakadtam a Peragus vagy milyen nevû küldikében. Megjavítottam droidokkal a hajót, elvonszoltam magam egy álomásra, ott karim meggyógyult, scatlakozott hozzá egy Kreia tanácsos, meg vmi Han Solo féle fazon, Atton névvel... ide-oda mentem, javítottam, harcoltam, dokkolt egy hajó, amin full megpurcant mindenki, pár ilyen árnyék harcos féleség próbált keménykedni velem, de haza vágtam õket és most nemtom hogyan tovább :S....személyzeti résznél mennék tovább, de a blast door le van zárva, máshol meg nem látok tovább menési lehetõséget.
szerintem botrányos vége van a játéknak, kár hogy elég lassan dolgoznak a fiúk a javításon, mindettõl függetlenül nagy riszpekt nekik
Nem tudom, ki hogy van vele, nekem még új a hír http://www.gamestar.hu/kommentek.php?sid=25434
Hy all!
Nemrég kezdtem el játszani a játékkal é nagyon bejön. Leszedtem a magyarosítást, ami persze korántsem tökéletes még ,de így is szép munkát végeztek a fordítók és tudom, hogy még folytatni fogják... legalábbis szerintem, csak az angol tudásom nem annyira tökéletes, viszont így is elboldogulok a játékkal.
Csak gondoltam leírom, hogy tetszik. Még elején vagyok a Peragus, vagy mittoménminél... nem a sérült hajón, hanem már állomáson.
Srácok valaki nem tugyja megmondani, h mit kell beütni akkor amikor Nar Shadaa-n T3-vel kell a Hutt warehouseában egy forgóajtót kinyitni? elõre is köszi
mondhattam volna hogy várj türelmesen, majd egyszer megkapod, de nem igazán szeretem ha egy kis vérjedi csak a fényfütyi miatt nyom egy játékot, szóval ez így sokkal mókásabb volt - és milyen szépen szépen összejött! a nevemet meg tanuld meg leírni.
thx... Clavernek meg küldenék egy nagy ocsmány zöldkakit
majd menj elõször a dantooine-ra és akkor hamarabb lesz. majd össze kell rakni
ahha... ne szórakozz velem! az új játékosok könnyen bedõlnek mindennek! most jutott eszembe az is, hogy azoknál a cucckészítõ asztaloknál (xD) is lehet fejleszteni vmit a lightsaberen
igazából nem nagyon lehet választani. Férfi vagy nõ, 3 féle profession, képességek, meg 1-2 hasonló dolog, ami szerepjátékoknál szokás. Kb. 10-20 fej közül választhatsz.
én még egyik résszel se játszottam, szóval jó lenne ha nem röhögnétek bele a képembe lámát ordítozva...csak mert kérdezni szeretnék vmit: Mennyire pontosan lehet karaktert generálni? azaz, hogy lehet e mittomén 23213123 fejformát kialakítani stb?