Remélem a tényleg jó optimalizáltság azért marad :)
Az Epic megvásárolta a Reality engine-t
Játékipar - 2005-05-13 01:55:00
Szépen, csendben várunk az éjszakai Xbox 360 bemutatóra - ennek örömére még eme késõi órán is van kedvünk híreket kifelé pakolni. Itt van például az Epic érdekes lépése: az Unreal-motor gazdái egy huszáros mozdulattal szõröstül-bõröstül felvásárolták az Artificial Studios Reality engine-jét, és ezzel párhuzamosan a cég alapítóját, Tim Johnsont is megszerezték maguknak - az úr azonnal munkába áll az UE3 csapatban. A Reality engine szemrevaló darab (volt), ergo az Epic részérõl valószínûleg inkább a konkurencia "kivásárlásáról" (és némi tálentum-gyûjtésrõl) van szó. Nem mond semmit a Reality engine neve? Látogasd meg az AS honlapját, és csodáld meg a képeket - a screenshotok között ott figyel néhány, az ígéretes City of Metronome-ból származó kép is. Mit is szoktak mondani a kis halacska és nagy halacska viszonyáról? [ EZT a csontdurva effektekkel telepkolt videót mindenképpen érdemes megnézni...]
info: 576.hu
Akkor ezekszerint nagyon über graf engine-t akanak összehozni.
Azért a bemuatatott képeken is ott van az a sokak által kritizált csillogás ami szerintem nagyon fasza. És bejönni látszik amit mondok.
na azé a D3-at nem kéne összehasonlita az U3-mal... sztem egetverõ lesz a külömbség...
inkább a Far Cry-jal kéne összehasonlitani... a HL2 meg nem alkalmas az összehasonlitásra,mert 1 értelmû,h a HL 2 azért enyhén szolva gyorsabb :)
Sztem egy game élvezhetõ medium-ban is, aki ultra highban akar nyomulni az meg vegyen vasat egy vagyonért :P
doom3-at 512mbos kártyára trevezték mer csak azon megy az ultra high...ezt carmack mondta....
Hat azert nem mindegy, hogy igy fut vagy ugy :) Annyi biztos, hogy a keszitok szerint (ok csak tudjak..) a mostani csucskategorian nem lesz jatszhato fullon.
Csaszar azert kicsit mas szitu, a doom3-t eredetileg gf3-re meg rad8500-ra mereteztek. De meg azokon se suhan nagyon. Az u3-t pedig egy meg nem is letezo hw-hez. Es meg hozza kell tenni, a d3 kesett 2 evet, az u3 meg nem biztos, hogy fog.
nyugi x800,6800 meg egybek suhanni fog rajta meglesz az optimalizálva meg egyebek doom3nál is sirtak rittak az emberek azt nesze suhan mint a szél egy mostani alsó közép kategóriás karin
A Hardware igénnyel kapcsolatban, azt meg kell említeni, hogy, egy GF6800-as kari, már mostanában is megfizethetõ, amikorra kijön ezzel az engine készített game, mondjuk az UNREAL 3 addigra már fõleg nem lesz elérhetetlen ez a VGA. Nyilván nem csak a VGA számít de addigra már sokkal több gamernek lesz a birtokában olyan vas amin így vagy úgy játszhatóan fog futni az ezzel az engine-elkészített game. Mivel az engine már úgy néz ki teljesen készen van nyilván csak a hardwareigény az akadálya annak, hogy megjelenjen egy ezzel a motorral hajtott game a közeljövõben, mert úgy sem vennék meg annyian mint esetleg jövõre amikor már átlagos gépnek fog számítani egy olyan amin elfut.
Nagyon durvak a videok. Osszehasonlitani barmi jelenlegi engine-el teljesen ertelmetlen. Lemos mindent a szinrol ha kijon. Hw igeny az egekben, azt mondjak 6800ultra kb 20-30 fps-re eleg.. De ezert cserebe kapunk is vmit, lasd 4-es video.
Uj moviek a hardvájeden.
Az újdonság az lesz, hogy a Source Engine DX7 tõl DX9 ig tartalmaz efekteket, az Unreal Engine 3.0 pedig csak DX9 re fog épülni. Meg aztán a soha nem látott részletesség stb...
Mondjuk azert az eleg durvan nevetseges ferdites amit azzal az osszehasonlito keppel csinaltak. Mert ennyi erovel u3-t is benyomhatnak 320*200-ban lowest textura/geometriaval.
Bar hozzateszem, rendes kepekkel is eleg durvan meggyozo lenne az osszehasonlitas. Igy csak annyi pluszt ernek el vele, hogy lejaratjak az u2-t.
Hát nem is tudom, sztem akárhogy is állítgatnánk a felbontást az Unreal Engine 1 és 2 textúrái akkor is homályosak lennének, és meg sem közelítenék az Unreal Engine 3 részletességét.
UT2004 Bajnokság indul a Game Klub keretein belül( okt15). Kaja +Pia+ Jó hangulat. Könnyen megközelíthetõ helyszín. Várunk mindenkit. Jelentkezés és információ : www.pcmagus.hu, e-mail : [email protected]
Beyond3D talked to Epic Games´ Tim Sweeney about the upcoming Unreal Engine 3. “...Off-the-shelf 32-bit Windows can only tractably access 2GB of user RAM per process. UT2003, which shipped in 2002, installed more than 2GB of data for the game, though at that time it was never all loaded into memory at once. It doesn't exactly take a leap of faith to see scenarios in 2005-2006 where a single game level or visible scene will require >2GB RAM at full detail...”
Ok minden gondom megoldódott. Megy neten meg minden. Meg betuttam angolra állítani. Azér köszi!!
Megoldódott a gondom szerencsére. Csak most németül van fent. Hogy kell angolra állítani? Játékon bekük vagy kívül én nemtom
Nekem dvdn van meg és valahogy mindig amikor fölinstallálom vmi hibát jelez ki, de a fájlai rendesen felinstallálódnak. És megcrackelem meg minden és ha elindítom íme: Your cd key appears to be invalid. You will need reinstall the game and enter your cd key to fix this program. A naggyát letom fordítani de nemtom mit ekzdjek vele. Szntem a cd a hibás
Ahm. Heló. Már biztos elhangzott korábban, de az unrael tournament 2004het honnét töltsek le valamit, hogy elinduljon a jatek, mertha elindítom vmi cd key dolgot ír ki. Más jatekoknál is lehet valahonnan letölteni másoltaknál ilyen fix fájlokat meg ezeket. Megköszönném ha adnátok egy linket
Azt ígérik hogy 2006-ban kijön az elsõ Unreal 3.0-as engine-re épülõ game. Addigra már a Gef7 meg az uj ATI is a boltokban lesz:P Prociból meg nem 2 gigás lesz az átlag PC gamer gépében hanem 6:)
Hát emberek...kész vagyok. A commodore64 se volt rossz:)Aztán annak idején, mikor a super nintendomat nyúztam, csak álmodni mertem ilyen részletességrõl.A PSX idején már felcsillant a remény, a Nintendo64-tõl elaléltam, mondtam: ez a csúcs. Aztán vettem egy PC-t:) Mindig az aktuális persze a leglélegzetelállítóbb, de ez az Unreal engine, ennél nem kell jobb.Bár nem láttunk ugye belõle sokmindent, a minõség se az igazi, de ezt megveszem:)