A fejlesztés vezetõje Nagy Péter. Õ válaszolt a érdeklõdõk kérdéseire. Cégünk ez évben alakult. Gyémánt bányászaink Szlovákiában vésik a követ, menedzserünk pedig Németországban pókerezi el a fiúk által bányászott kincset. Létszám: egy szál pókermenedzser, egy deka programozó, 2 db 3D grafikus, egy kanál 2D grafikus, egy csipet dizájner és egy tál forgatókönyvíró. Mindenki öreg rókaként nyomja az ipart.
Edzsimünk már féléves, de úgy istenigazából júliusban markoltuk meg a szeneslapátot. A Cult történetérõl csak ennyit: "... Egyszer volt, hol nem volt, hogy egy messzi, messzi világban - amelynek neve legyen Cult - az emberek azzal szórakoztak, hogy ítélõbíróság elé hurcolászták a vallásos embereket. A nép szerint az istenek elhagyták Cult világát, bosszúból a nép meg jól elfelejtette õket. Nem úgy ám a papokat, meg egyéb szentfazékokat! Ezeket jó szórakozás volt kinyúvasztgatni. Szóval Te éppen egy ilyen vallásos emberkét játszol, aki mesterével együtt gombászni megy ki a templomjuktól két dombnyira elnyújtózó legelõre. Kisvártatva visszatértek és látjátok ám, hogy az egész templom földig van rombolva. Megszaporázzátok lépteiteket, - röpködnek a gombák kosaraitokból, - és mikor beléptek a kapun, látjátok, hogy szerzetes testvéreitek lefeküdtek pihenni, mert nagyon elfáradtak, miután a körülöttetek ugrabugráló, soha nem látott szörnyek kissé halálra marcangolták õket. Mestered hirtelen "zavart érez az erõben" :] és leszalad a pincébe. Sírva jön elõ, és nagy nehezen eldadogja, hogy eltûnt a hiperbrutál, póverful, Szent Ereklye, amely nagyon mágikus volt. Annyira fontos neki ez a szent ereklye, hogy megfeledkezik a finom, gõzölgõ gombalevesrõl, amit megfõztél, míg õkelme lent rohangált a pincében, és mivel Te már amúgy is befaltad majdnem az egészet, felkerekedtek, hogy megkeressétek az irtózatos hatalmú Szent Ereklyét." Egyedül fogsz kalandozni a játékban. Karaktergenerálás hál istennek lesz. Képességeket és szakértelmet választhatsz magadnak. Valós idejû lesz a harc, tehát a feléd hajított malteres vödör addig repül, míg meg nem nyomod a SPACE-t, csakúgy, mint a BélaGézában (Baldur's Gate). Nem lehet pörgetni a kamerát - lévén elõre renderelt a háttér - , lehet viszont zúmolni. (ráközelíteni madártávlatból a terepre) Egyenlõre nincs szerzõdésük kiadóval. [Hardwired]
Jellemzõk: alacsony polygonszámú – értsd: picike – modellek a karakter, NPC és szörnyábrázoláshoz mozgó fényforrások és táncoló árnyékok hardveresen gyorsított tûz, füst, villám és vízpára effektek extrém finom ZOOM és a motion blur (sietõ tárgyak körvonalait mossák) 3D tükrözõdések az épületek, tárgyak felületén 16 és 32 bites textúra optimizáció Felbontások 1600x1200-as magasságokig Elõre renderelt hátterek. Aktív idõjárás, váltakozó éjjelek-nappalok, Rywennya fantasy világát bearanyozó, elképesztõ globális 3D mágiaeffektek. 100 varázslat, 24 skill, PERK-ek tucatjai, 50 pálya és még sok más, talán Pöttyöskörmû Teknõsbéka Farm..vagy ilyesmi vár rátok
hát...
ha csinálnak vmi rendes storyt még jó is lehet,na meg ha 2 év múlva adják ki,mert ma még elmegy ez a grafika,de 1 év múlva is loller lesz ^^ majd meglássuk
"hiperbrutál, póverful, Szent Ereklye, amely nagyon mágikus volt."+ a "malteres vödör"
valamelyikõtök nem írna az oldalra valami élménybeszámolót, értékelést? ne adj isten tippeket? leírást? esetleg elküldenétek a teljes manualt?
10 perc játék után hát nem is tudom a Sacred után gyenge próbálkozás, de azért tetszik jók lettek a hangok. Grafikailag se a legjobb, de azért játszható. Valami katedrálisba mentem be ott volt egy lezárt láda úgy lehetett kinyitni, hogy átváltottam álomvilág módba (lenti kép amikor megnyílik a föld), akkor valami fura szellemek jöttek, kicsit olyan mint a soul reaver-ben. Van egy mestered akihez vissza lehet menni tölteni meg pofázni vele. A képekrõl ítélve változatos helyszínek lesznek benne. Mondom ez csak 10 perc játék után jött le.
Akkor majd irj még róla a valamit, mert eddig a képek alapján nagyon gyengécskének tûnik.
Szerintem meg a képek alapján egyáltalán nem tûnik gyengécskénet.
Azt írják róla máshol, hogy bár nincs multi, egész jó játék.
Na így 1.5 óra játék után ami lejött: Összetettebb mint a diablo2 viszont egyszerübb mint a baldurs gate2 valahol a 2 között van. Általában nincs a karakter teleszórva küldetésekkel 1 van + fõküldi de az az 1 sem bonyolult megmondják mit hol keress mit csinálj. Nekem elsöre bejön de rpgt csak 1-2 nap után lehet igazán megitélni.
Asszem a bal alsó sarokban az utolsó ikon (dreamworld)
egy idö után kezd monotonná válni ezálltal uncsi!
remélem jó kis játék .. mert az install az egyik legbosszantóbb amivel valaha találkoztam!!!
Hány cd-s?
1.... olyan is...
hehe legalabbis nagyon nagyon gyenge szerintem..
De azért kell neki kb 1800Mb szabad hely a "c"-n ha fel akarod telepíteni , hogy ba**ná meg aki kitalálta az ilyen balf**z installert! De az nem számít neki hogy a "d"-n ott van vagy 20Giga szabad hely . Tegnap majd egy órát szívtam a havernál mire fel tudtuk tenni. Ezt kivéve nekem nagyon tetszik a game,szép rajzolt hátterek egész jó effektek.a story-ból még sokat nem láttam ,jácctam vele kb fél órát.
skacok, megint megkérdem, nem akar valaki írni egy beszámolót a benyomásairól? szívesen kitenném az oldalra...
nekem ugyanez volt... 1- rohadt kicsomagolásával az elején... 2- a hibas helyigény és végül a legbosszantóbb..3 a kettes pontból kifakadóan install közben hibaüzenet hogy nem tudja másolni x filet helyhiány miatt.. de continue az nincs.. minek... elõrõl az egészet.. egyetlen ok amiért nem vágtam ki egybõl a játékot hogy elsõ játékuk és "közeli szomszédaink" hehe
Faxom kivan. Megcsinálok 3 questet , elugrom a faluba infokat gyüjtögetni , betérek a helyi krimóba , dumcsizok egyet a korcsmárosal erre ugykib**z a game hogy még a gép is restartolt.
Nekem csalódás volt...igyekeztem íjjász nõt fejlesztgetni, de kicsit bosszantó, hogyha meglövöm az enemy-t, az odateleportál hozzám és megüt:) Valamint nem pontosan értem, hogy a fireball miért öli meg a faluban lévö lényeket néha 1 lövésbõl, néha meg 10böl sem...(hagyom töltõdni) Ráadásul érdekes, hogy melee weap már az elején van 15-20as sebzéssel, de íjjat még nem találtam (1-3dam) persze erre jönnek módosítók (dead-eye) de akkor is...még mindig csak 5-6dam Amikor megkaptam egy quest-et, azt irta, ugy updatelõdött a map...namármost én nem találtam a játékban térképet...:) Szvsz a játék eddigi egyetlen pozitívuma a szép hátterek...a karakter az csak kicsit jobb, mint a tibiában
Jóak a képek a játékból. Nem lehet rossz játék... Ki a fejlesztõ? Német game ez is?
Megmondom õszintén ilyen szarsággal még nem találkoztam. Nem tudom feltenni. Összesen 3 gigás a rendszer partícióm, amibõl 1,3 giga szabad és nem is tudok már helyet felszabadítani. Gondoljátok csak el mennyire szitkozódnék, ha megvettem volna
ezt a hibát szvsz nem sokan követik el... 2gb, 49000 file, 8200 könyvtár! mi van?!? ez vicc... nem vagyok oda a fantasyért, de gondoltam adok 1 sanszot: tetszett a 'negatív-inkvizíció' dolog, meg ez az attunement-rendszer. este még kap pár órát, de eddig semmi nem tudott igazán megfogni belõle...
Éppen valami használható patchet szerettem volna játékhoz mivel engem is notóriusan kidobál a game, de látom hogy korai lenne még.... Valaki elárulná hol lehet a felbontást állítani, mert semmilyen lehetõséget nem találtam erre...de lehet hogy csak én vagyok a béna Ajánlanám inkább az Ascaron /Sacred gyártója-aki nem tudná/Port Royal 2-ét, elég jól el lehet vele szórakozni.Ja , valaki kérdezte miért van az hogy néha a lények egy ütésre, néha csak a tizedikre halnak meg.Valószínûnek találom hogy a critical hit százalékértéke a ludas.ha valami ptchrõl van infotok szeretettel várom!
Hát ez a játék nagyon gáz pedig én nem nagyon kritizálok semmi olyat ami kicsit is megfog hangulatilag
nekem is ez a gondom. már éppen megkedveltem volna 1-2 dolgot benne és kezdõdött a kidobós...
Fasza jatek. Attunementek fejlodese jo kis final 9es. Fejlodes lehetne valtozatosabb. Grafika oke. Sztori\hangulat\csaj dumája legjobb.Nem ritka hogy a fejemet fogom annyira sulyos nehany beszolasa. Aki nem igy gondolja az mind huje. Bee.
no kidobálós-paccsos téma: containerek (bõrszütyõ, ilyesmi) eldobásakor jelentkezik hogy mentéskor kiszór. paccsot jövõ hét elejére ígérnek. emilért cserébe küldenek 1 béta paccsot. konténerekkel amúgy is van egy rakás gond (amelyeket remélhetõleg mind orvosolni fognak a paccsban), úgyhogy aki nekiáll, ezeket egyelõre ne vegye fel. amúgy az elsõ 1-2 óra után szórakoztatóvá válik a gém, tényleg vannak poénok is, de aki meg szeretné nézni, inkább várjon a foltozásra. amúgy poén: a verziószám 1.05, ha csak _egy_ ember végigjátszotta kiadás elõtt akkor ezek a hibák nem lehetnének benne... béta-teszt nuku?
Sziasztok. nekem tetszik a game(persze csak ebben a szükös rpg felhozatalos idökben).már jol elhaladtam,de már nagyon kellene patch hozzá.a container eldobálás nem megy,utána simán kivág winbe.a betöltés nagyon lassu,percegig tölti be a mentett állást,ill a következö terepet. mágussal elég könnyü haladni,föleg ha megszerezted a flame blast,poison cloud,ice storm varikat.
no bevégeztem, egy kis összefoglaló a tapasztalatokról.
kezdjük a feketelevessel: -bugok. az a rohadt idegesítõ tárolósoktól az enyhén bosszantó átváltoztattatom-az-elemet-oszt-visszavált jellegûtõl a mókásig (pár tárgy tulajdonsága viccesen van kitöltve) terjednek. van elég sok, de a container problémáktól eltekintve semmi súlyos, bár 3x kivágott winbe pihenéskor. -a hangok elég szerények, tárgyak mozgatásánál nem mindig a megfelelõ szól (pl csörömpöl a könyv 8) - mondjuk utóbbi inkább a bug szekció -ok, low budget csoda, de az ember meglepõdik hogy se intro se outro se semmi (nem mintha nekem nagyon hiányoznának, de akkor is)... -kiegyenlítetlen a tárgyak aránya: van kb 15-20 féle ékkõ (amelyekbõl 2 kveszthez kell és nem, nem a tigrisszem, a többi csak eladni/gyûjteni jó), szemben a 3 fajta cipõvel 4féle köpennyel, 5-6 féle nyakbavalóval és max 10 gyûrûvel (kb számok). -kicsit bosszantó, hogy tárolóbigyókból nem lehet eladni, ládába átpakolni: elõször ki az inventoryba, majd ezután tovább -nem szeretek hölgykarakterrel játszani - bunkó macsó férfisoviniszta kamionsofõr egóm nem viseli jól 8) -idézet korábbi hozzászólásomból: "2gb, 49000 file, 8200 könyvtár! mi van?!? ez vicc..." -nagyobb helyszínt (jellemzõen kyallisart) jó sokáig töltöget -úgy általában érzõdik, hogy lehetett volna dolgozni rajta, pl az utolsóelõtti, nem kötelezõ helyszín, egyes tárgyakból a szerény választék, bugokból a bõséges választék stb nekem mind ezt sugallta. mondjuk az ilyesmi ált. nem a fejlesztõk, hanem a megjelenést sürgetõ kiadó bûne... -néha kicsit fura volt az angolság (nem mintha én profi lennék) -túl könnyû. ez nem az én játéktípusom, de még nekem is belefért volna egy nehezebb fokozat. ehhez a játékhoz tuti nem csinál senki csalást, a legnagyobb cheatek maguk az attunementek - nagyon brutális tápok. -teljesen lineáris játékmenet -kicsit eltolták a fejlõdést, az elején gyors, majd meglehetõsen lelassul, a vége felé megint megbolondul
folytassuk a fehérlevessel: -nagyon tetszett a fejlõdésrendszer advancement pointostúl, attunementestûl, mindenestûl -nem bonyolították agyon a játékot 300millió használhatatlan és kihasználatlan varázslattal, képességgel. a megszerezhetõ attunementek 90%a adott karakternek jól használható, velük remek kombinációk állíthatóak össze (persze vérzik néha az ember szíve, hogy pl a berserk nem kompatiblis a többivel, de hát kemény az élet 8) -nekem nagyon tetszettek a zenék, hangulatosak, pályához illõek -világ. ez az egész inkvizítor üldözi a vallásokat dolog nekem nagyon bevált, és a készítõk ki is hoztak belõle amit lehetett -jópofa, mókás párbeszédek (ishkai falu, haditábor, mme zoftig egzotikus háza 8) -dreamworld. ezzel az apró trükkel elérték a készítõk hogy 1 helyszínt 2x járjunk be (legalább), megnövelve a játékidõt és -élményt (bár láttunk már ilyesmit pl undying) -végre van a criticalnek gyakorlati haszna, nem csak dísznek van (nekem a végén asszem 48% volt, de ez fegyverfüggõ) -rengetegféle fegyver van és nekem úgy tûnt mind hatékony adott szinten, nincsenek csak dísznek valóak és nem is merülnek ki a kis/nagy kard/balta/kalapács/buzogány/íj választékban. jól is néznek ki -páncélból is van választék, bár hiányoltam a végén vmi ütõsebb light armort -a világ és lényei is érdekes, nem a szokásos ork/humán/elf/törp társaság. licsek, elementálok és zombik ugyan vannak, de ez utóbbiak felhasználása is ötletes -ha már nincsenek videók, elég kellemesek helyettük a diavetítések -jó sok attunement, nem számoltam meg de 40-50féle szvsz van
és végül a szürkeleves: -egyesek szidták a grafikát, mások dícsérték. az elején tényleg kicsit sok az ega-zöld fa és fû, de késõbb nagyon hangulatos, akár rá lehet azt is fogni hogy szép -azt megint döntse el mindenki maga, hogy hiányolja-e a kasztokat, a félfülû-néni-volt-a-nagyim-vasárnaponként-palacsinát-sütött-tolvaj-vagyok jellegû részletességet vagy értékeli hogy gyakorlatilag mindent kipróbálhat a játékban, nincs nagy kötöttség (a végére a négy tulajdonságból 3at kimaxoltam, 1 asszem a- lett). persze ez az újrajátszhatósági értéket csökkenti, az 1xi játékélményt viszont nagyban növeli -a varázsrendszer gyakorlatilag alig létezik, de én nem bántam az egyszerûséget. a varázslatok mind támadóak, valójában leginkább egyfajta specializát ranged forma. persze varázsmániákusoknak gondolom ez elég vékonyka
összességében: ha az ember vigyáz a (tényleg mocskosul idegesítõ) container bugokra vagy megvárja a paccsot, remekül elszórakozhat vele. a játék hangulatos és addiktív: én nem bírtam kivárni a paccsot úgyhogy kb egyharmadától újrakezdtem. lehet hogy késõbb is adok még egy lehetõséget: earth íjászom nagyon csúnya dolgokat mûvelt, nem nagyon volt kihívás 8). szóval ne higgyetek senkinek, jussatok el kyallisarig és ha ott sem tetszik akkor haggyátok abba...
bocs az estimeséért 8)
Épp ezért kell várni pár hetet, és nem türelmetlenül nekiesni. Én patch-csel fogom végigtolni! Minek annyit idegeskedni feleslegesen? :)
ha már ismered a hibát, semmi gond, simán kikerülhetõ. annyi tárolót és olyat veszel fel amire szükséged lesz...
Ok! Igaz! Én azért várok vele. Még nem viszem haza. Van úgy is egy rakat game mostanában, amit...
Sziasztok Tud valaki segiteni mert elakadtam Kyallisarban. A hellgatéban már voltam.és van még egypár küldi ami nem megy. az egyik a "Trick Jasper..." küldi pl.Visszavittem a gyereket hozzá,aztán eltüntek.A másik az elvesztett gyürü vagy mi amit a piac melleti ficko adott,hogy keressem meg a War camp-ban.De hol?senki nem tud ott rola. Más.A Lost Canyonban van egy kincses láda és nem tudok hozzáférni. Lehet ennyire LAMER lennék? Elöre is köszi Izem
Hali! A Lost Canyonos láda és a "Trick Jasper..." quest bug. Talán javítva lesz...
A gyûrû: a katonának van gyûrûje, eladná, de nem tudja, hogy mit is kérne érte... A War Camp-ben a Quartermaster megtudja mondani, hogy volt egy szerencse köve, amit elveszített... A Kyallisarban lévõ másik katona tudja, hogy mikor született a csávó, és a Madam (valami Z betûs :) )tudja, hogy milyen kõ kell neki. Azt vidd oda, és kész a quest...
Nagyon szépem köszönöm a gyors választ! De akkor mivel bugos nem is lehet tovább menni? izem
Hi még egy kérdés. A gladiátor aréna küldi:végigvertem mindenkit,azt mondja ficko,hogy már nincs ellenfelem.a küldit hol kell leadni? köszi izem
azt is mondja szvsz hogy menj vissza 1-2 hét múlva - mondjuk asszem a következõ arenabeli harc nem idõ inkább szintfüggõ.
Szasztok... Végigolvastam a hozzászólásokat.. Szerintem egész kira a gém.. Bár az elején elakadtam :) mivan ha nekem nincs álomvilág gombom??? na akkor mi a teendõ ? :)