Attól hogy valaminek van mellékhatása az ember még használhatja! Ott van pl a monitor köztudott hogy nem használ a szemnek még is napi 14-15 órákat bámulom :) Valamint ha a kovácshoz hoznak alapanyagokat és a tárgy nem úgy sikerül ahogy az illetõ szeretné akkor is használni fogja a cuccost ha van egy kis mellékhatása legalább is addig amíg nem szed össze egy újabb tárgyhoz alapanyagokat :) (ez fõleg egy jobb fegyver esetén igaz) Természetesen nem erõltetem rád a dolgot, ha a fejlesztõk olvassák a fórumot lehet hogy õket érdekelni fogja egy ilyen lehetõség, bár valószínú hogy nem csak a fegyver de a program készítõk is csuklanának egy sikertelen tárgykészítés után :)
Amúgy a varázslatok sikertelensége esetén is jöhetnek létre káros hatások, bár ezt sok rendszerben nem használják!
De találkoztam progiban átkozott gyûrûvel is amit nem néztem meg elõtte és felvettem, na onnét kezdve ragaszkodtunk egymáshoz :))
Alapanyag elvesztésrõl pedig annyit, hogy nem kell teljeskörûnek lenni, de ha van kockázat az emberek sokkal jobban megbecsülik a dolgaikat, valamint a mesterek tudását is! Sõt esetleg ösztönzõleg hathat a mesterek re is, hogy minél jobban képezzék magukat. Esetleg belekombinálható hogy a mester kártérítést fizessen az alapanyagok után, mondjuk az érté 30-60%-áig függõen attól hogy mennyire volt értékes a tárgy.
Mostanaban nem dolgozok annyit, bar szeretnek. Talan hamarosan ujra beindulnak a dolgok :-)
Lehet, hogy nem mindenhol fogalmaztam erthetöen, de meg en is atolvasom nehanyszor nehany nap mulva es uj ötleteket rakok hozza, illetve javitom, ami esetleg erthetetlen.
Igazad van, azt kifelejtettem, pedig gondoltam ra, csak aztan elfelejtettem beleirni.
Az anyagok elvesztese nem jo dolog. Legalábbis a nehezen beszerezhetöeke. A sima alapanyag persze könnyebben potolhato.
A büntetes beleepitese szerintem nem igazan jo, mert senki nem venne meg, maximum az NPC-nek lehetne eladni, de az örökös körforgast okozna. Sosem hasznalna senki az itemet, csak lootolna es utana ujra eladna.
A tervezettnel gyengebb bonuszok, az jo ötlet. Majd beleirom.
A szintnel nagyobb item kiserletezese is jo. Majd gondolkodom rajta :-)
Na végigloholtam az írásodon Hunnenkoenig Alapvetõen jó dolgok vannak benne, de egy dolog számomra hiányzik belõle :) (igaz ez majdnem minden játékból hiányzik szerintem) Mégpedig az hogy még a legnagyobb mesterek is hibáznak néha, hol kisebbet hol nagyobbat ami vagy a tárgy teljes használhatatlanságát (alapanyagok elvesztése) jelenti, vagy csak részleges sikert (nem olyan lesz a tárgy mint amilyenek szerették volna) vagyis szerintem kellene bele x% rontási esély amit 3 részre osztanánk: 1. alap anyagok tönkremennek no item, 2. az eszköz elkészül de korlátozottabb képességekkel mint amire tervezték 3. az eszköz elkészül de mondjuk lesz valami nem várt kellemetlen tulajdonsága is (mellékhatás) pl.: egy fegyver esetén ha egymás után 2 túlütést csinálunk vele x sebzést okoz a használónak stb. Természetesen a készítõ képességeinek fejlesztésével ennek %-os arány a csökkenhetne Egy másik dolog. Szerintem szintnél nagyobb eszköz készítésére való kísérletet is meg kellene engedni a készítõnek de x nagyságrenddel nagyobb rontási eséllyel és persze ebben az esetben az alapanyagok elvesztésének lehetõsége illetve a káros mellékhatás létrejöttének lehetõsége is nagyobb lenne. (Remélem nem írtam nagy marhaságokat)
Ja, az nem minusz jel, csak felsorolas lett volna :-)
Opera alatt megy így nem szükséges javítanod :) így már én is eltudom olvasni
A leirásnak még csak az elején tartok de van egy kis gondom a hosszabb magyarázatok Mozila alatt nem olvashatók végig nem tudom másnak volt hasonló gondja mindenesetre kiirom ha tudod javitsd pls elõre is thx
Ha felvettük a szabó szakmát is: Ezen a szinten kapunk 1 féle egyszerü díszítést. (szintenként 1 új) (Különbözö palástok, bélések, tolldíszek sisakra etc.) A díszítések a megjelenést és ez által a karizmát befolyásolják a szint szerint.
Elértük a 10. szintet: Ettöl a szinttöl kapunk a 20 szintig (a fenti rendszerhez hasonloan) -1 féle magasabb szintü pajzsot -1 féle magasabb szintü vállapot -1 féle magasabb szintü páncélkesztyüt -1 féle magasabb szintü alkarvédöt -1 féle magasabb szintü páncélsisakot -1 féle magasabb szintü combvédöt -1 féle magasabb szintü mellvértet nem +1 ?
Le a kalappal Emlékszem,mikor még 1-2x beszéltünk telefonon, szinte mingdig dolgoztál,mostanra rendesen megáltozhatott a helyzet,azért egy ilyen nem két perc összedobni:))) Nekem tetszenek az ötletek,de még nem látok át mindent teljesen,miként is mûködne-ez persze nem a te hibád
látom jól elvoltál vele :) csak 1 javaslatom lenne most hirtelen: a dísziítés szerintem csak a szépséget(karizmát) növelje.A karizma meg jó arra pl, hogy olcsóbban vegyünk, ill magasabb áron adjunk el tárgyakat.
Elkezdtem atirni HTML-be! Igy sokkal jobban tudom rendszerezni es az egyes reszeket magyarazni. A magyarazatra szorulo szavaknal felugrik egy kis ablak, benne egy szöveggel. Igy jobban meg tudom tartani a strukturat es nem kell sok szöveget atolvasni, mig elersz a lenyeghez :-)
Azonkivül kepekkel is tudom egy kicsit magyarazni (bar eleg gagyik, percek alatt összedobva)
Majd felteszem a szerverre es belinkelem ide, meg elküldöm a linket mailben is :-)
egy régi hozzászólásra válaszolva: énnekem pl a hack and slash gamék szinte eggyáltalán nem jönnek be... pl Dio II-vel kb 2 hónapig birtam úgy játszani, hogy élveztem, nem tovább... okai: 1. kevés küldetés 2. egy idõ után unalmassá váló játékmenet 3. semmi új dolog szinte, csak "nézd, nekem jobb cuccom van", meg "fúdebénavaggy" stb.
Nincs kifogásunk ellene... elvégre a Te ötleteid :) Csak akkor vagy küldd el mailben is nekünk ([email protected]), vagy tedd ide be a fórumba a címét. Már esszük a kefét
* ha sTERNKERN-éknek
hehe, szivesen kirakom majd valahova, ha a sTERNKER-eknek nincs ellene kifogasuk.
Igazan szolva meg sosem csinaltam ilyet, szoval nem tudom, hogyan szokott egy valodi koncept ilyesmihez kinezni, de megprobalok erthetöen fogalmazni es tagolni.
Mivel en sem ismerem a jatekot, igy csak altalanossagban irok es formulak ilyesmik nincsenek benne, mivel ugye a balance-ot majd nekik kell megtalalni :-)
Szoval ne varjatok valami profi csodara, csak egy leirasra, hogy en hogyan kepzelem el a craftingot egy jatekban :-)
Na ja, csatlakozom az elöttem szólóhoz :) Feltehetnéd olyan helyre ahol mi is megnézhetnék, hárha meg lehet kritizálni azt is , vagy esetleg mis hozzá tudnánk járulni egy két tippel és ötlettel a dooghoz. Persze csak ha nem félted tõlünk. De ha nem akarod megosztani a nagy tömegekkel azt is megértem :)
Nnnna, jöttem tartani a hátam. Még mindig nem megy. Mivel nem rajtam múlik, nem is ígérgetek. Nem elfelejtve lett, csak közben még a létért is küzdeni kell sajnos. Amit amúgy ott találni fogtok, az egy pár concept-art, világ nagybani leírása, apróságok, A jövõ hétre ígért screen-shotok még mindig reálisnak tûnnek. A hírverés amúgy télleg korai volt, de szerintem amint kézzelfogható dolgok feltûnnek, csak megnézi majd az is, aki rossz kedvvel hagyja itt a fórumot, mondván ez is csak kamu :P Azóta emelkedett a csapatlétszám, fõleg a világ tervezõi és megalkotói környékén. Az ötletek lassan papírra vethetõ, képlettel leírható dolgokká alakulnak. :P Mi meg tovább ütjük a vasat... csao
Brühühü...meg mindig semmi :-)
Még most is:) Azért egy INdex lapot odavághatnának addig is, hogy mindjárt jövünk vagy valami:)))
De a non-profit cégek ált alapítványok vagy kutatás fejlesztésre létrehozott társaságok (amiket két nagyobb cég társulásként hozott össze, hogy a kutatási eredményeket megkapják). Nem a profit termelés a célja!!!! Mivel külsõ forrásból mindig pumpálnak bele pénzt és nem az a célja, hogy a költségvetése pozitív legyen... Ha bevételt vissza is forgatják attól még profitot termel az a ég és mindjárt nem non-profit:)
A non-profit cég nem azt jelenti, h nem termel profitot, hanem, hogy nem osztja ki a bevételt osztaléknak, hanem teljesen visszafordítja fejlesztésre. Vannak óriási tõzsde-cápa non-profit cégek, milliárdos bevételekkel.
De csak kukacoskodom.. :)
hehe, en egy PHP-s SWG oldalon dolgozok most es elöbb a sajat gepen tesztelem, utana megy a szerverre.
Multkor az istennek nem tudtam, miert veszi be a valtoztatast az itthoni gepen, de a szerveren nem. Egy fel ora szenvedes utan rajöttem, hogy a backup fajlt töltögettem a szerverre, az aktualis helyett :-)
Ja, egyebkent, ha tarhely kell, akkor tudok adni, mert nekem van 300MB MySQL-el, PHP-val CGI-vel.
van 250 szabad emailcimem is sajat postafiokkal es atiranyitassal is, de a domain a www.honositasok.com, szoval az email az [email protected] lenne. Ha gondoljatok, hogy kell, szoljatok :-)
Csatlakozom az elöttem szolohoz minimum 5x menteni mert ki tudja ugye(Sterni jo hogy itt vagy!!!)A MUNKA HALAD
Már tûkön ülve várjuk :) Mi már semmit nem merünk 5 helynél kevesebbre elmenteni. Ez mondjuk néha zavaró is tud lenni, amikor a legutolsó változatot keressük :P Nah, vissza kódolni.
Fu basszus, nagyon megijedtem tegnap. A Norton Utilities valamit bekavart es egy rendszerösszeomlasom volt. Azt hittem elvesztettem a crafting concept szöveget, mert ugy nezett ki, hogy formatalni kell a merevlemezt es hülye fejemmel a C:\-n mentettem :-) Eleg tetemes anyag, ugyhogy nem lett volna jo ujra irni :-)
Hala az nagy Bill Gates-nek ( ) az XP-n van egy "repair" funkcio es igy sikerült megmentenem es mashova elmentenem :-)
Mivel ez a funkcio azert csak összeganyolja a rendszert, igy ujra formataztam a lemezt, szoval holnap tudok csak ujra dolgozni rajta, de legkesöbb hetvegen küldöm az anyagot.
az meg lesz, tuti. :) amint meglessz a báta, kûggyetem emailt nekem jelszóval is accal :) u.i: sztem se foglalkozzatok a károgásokkal, inkább azt nézzétek, mennyien bevannak/bevagyunk zsongva már attól is, hogy LEHET, hogy lesz 1 magyar on-line rpg :)
Uff, Péntek óta megint annyi mindent összeírkáltatok, hogy az már fergeteg :) Béta nincs, alfa nincs. Nem is lesz még egy darabig. A szkepticizmusotokkal együtt tudok élni, látom, hogy mennyit kell tudnia egy programozónak, hogy valami hasonlót alkothasson, mint napjaink eladható stuffjai. Mindazonáltal nem érdekel senki károgása, van célunk és el is érjük. Most sem pénzért csinálom, és ha befuccsol a dolog, még mindig mehet nonprofitba, nem érdekel :P Egyszóval... lehet várni rá, de ne csapjunk annyira a lovak közé. Most beszéltem a web-esünkkel, szerda reggelre ígéri legkésõbb az oldal megnyitását. Csapatlétszám : növekszik. Bár, meg kell mondjam megértem, hogy puszira és vágyálmokra senki nem hajlandó segíteni nekünk, kivéve persze a lelkes külsõsöket (aka:Hunnenkoenig:P). Ja, egy hozzáfûzés DonSmith : 5en lazán össze lehetett lopkodni egy Win3.11et :))) Nekünk nincs ilyen szerencsénk.. nem illeszthet be az ember egy map-ot a "jó öreg" HL2 alá ;) Amint meglesz a szponzor.. (és ha ez csak mínõség kérdése, akkor elõbb, vagy utóbb lesz), a pénz szagára többen fognak gyûlni ez tuti. Hogy a végén ki marad és mennyien leszünk az már más tészta. Csak drukkoljatok nekünk, ennyit kérünk, köszi :)
Szerintem tök fölösleges azon vitatkozni hogy elkészül vagy sem! Az idõ majd eldönti!!! Az is tök mindegy hogy ez egy ál hír vagy sem mivel ha mást nem is de azt elérték hogy egykét õrült ember, köztük én is, tök belelkesedik tõle és egy forumon egymást csesztetik . Ami a mail címeket és az homepagt illeti. Én sem szivesen adom ki a mail cimem, inkább olyat adok eg amire lehet irogatni és nem fog állandóan villogni a levelem jött ikon a gépemen és ha van kedvem meg idõm a meló melett akkor majd elolvasom a másikat. Homepage meg ha indul, akkor ugy is kiírják ide :) Ami a kis létszámú fejlesztõgárdát illeti nézzük meg a Microsoftot (nem szivesen hozom fel példának mert utállom õket), de a 3.11 készítésekor nem voltak sokkal többen 5 embernél. Ha egy cég felkarolja a projektet mert jónak találja akkor pedig lehet, hogy ad a saját embereibõl erõforásokat a projekt meggyorsítására. Szóval én is várom a progit de az idõ majd eldönti hogy lesz e mit tesztelni vagy sem. Amúgy nincs túl nagy tapasztalatom a MMORPG tesztelésében de jópár gamet végignyomtam és jópár progit teszteltem, tesztelek és fogok tesztelni is azthiszem. Ha tudok segíteni szívesen teszem, feltéve ha majd igényt tartanak rá a fejlesztõk.
Bucser: lehet hogy nem voltunk az SZU tagja, de nem is voltunk tõle független :))
Én végigvittem mind2 játékot vagy 20x ugyhogy ismerem a +/- tulajdonságait :))
A bizonyítékot meg majd meglátjuk 2 hét múlva, ha minden jól megy :))
Csak egy kis igazítás:) Magyarország SCsehország Szlovákia Horváthország soha nem volt a SZU tagja:))) Csak a VSZ-é:))) De igaz nagyon erõs volt a moszkvai iskola (így hívják a SZU-ból származó oktatási rendszert) matematika fizika Kémia és egyéb reáltudományok szempontjából. És itt nem a hozzáértésrõl van szó, hanem a bizonyítékokról:) És azért Reunion elég régen készült és ha megnézed IG 1 nagyon hasonlított rá... csak pofásabb lett és nem indirekt volt a csaták irányítása (mondjuk nem is fért el 2-3 lemezen:))
Nemtudom mennyire ismeritek az Imperium Galactika készitõi.
De õk például mikor megycsinálták a ReUnion-t, akkor voltak max 10-en. Az IG 1. részét csinálták kb. 20-an, és csak a 2. részt csinálták 30 fõ fölötti létszámmal és biztos hátterû kiadóval :))
A Haegemonia pedig egyértelmûen mutatja hogy a kb 50 fõs group hogyan tudott egy közel tökéletes gamét csinálni, mely versenybe száll a Sierra gondozásában kiadott HomeWorld 2-vel, melyen kb 200-an dolgoztak :))
Tehát ennyit a létszámról és a magyarok hozzáértésérõl :))
Nem árt tudni, hogy a világ legjobb programozói a volt Szovietunió tagállamaiból kerül ki (Csef, Szlovák, Horváth, Ukrán, Orosz, és nem utolsó sorban a Magyar) és a legsikeresebb gamék fejlesztõi között jócskán található az elõbbi náció tagjaiból a fontosabb poziciókban (design, story, programozás, grafika, zene) :))
Hát, én optimista vagyok, a legjobbakat remélem :) Szóval csak hajrá!
MOST IS ÉPPEN A MUNKA HALAD!!! Sajna nem sok idönk van igy.De a saját forumot közben intézik nekünk jövöhétre.Hunnenkoenig:Köszönöm a többiek nevében a munkálkodásaidat(e-mail-ed jön majd mostanság olvazsd el , a többit akkor).A munka jol halad.Tudom már várjátok a képeket és egy kis elözetest.Lessz is de idö kell hozzá minimum másfél két hét.Éppen ezért nam akarunk NEM TÖKÉLETES képeket felrakni.De annyit mondhatok megéri várni akit érdekel engem lenyügözött már most(nem kis munka).A csapat egyelöre 5 fös de ez még bövül mostanság majd.Mihelyt müködik a weboldalunk rögtön értesitek mindenkit.Elörre is köszönöm a türelmeteket.
Hmm...meg mindig nem kaptam telefont... De meg emailt sem... :-)
Mindenesetre a crafting koncept mar eleg jol halad. Szerintem a jövö heten el tudom küldeni. Addig talán jelentkeztek, mert mar nagyon kivancsi vagyok, mit akartok tölem! :-)
lehet, hogy halott ügy, de azért szerintem még lehetne próbékozni vele, háztha több embernek bejön majd, mert szerintem a WOW és ennek a stílusa nem lesz ugyanolyan. Az emberek stílusa is igen-igen változó. Én pl 100%, hogy szeretném tesztelni majd a gamét.
Erre nem írok semmit jó???? Csak gondolj bele mennyibe kerül egy game fejlesztése... Pénzt meg csak akkor kapn ak ha cég is van agép mögött.. És egy céghez meg e-mailt regelni... Nézd meg az ifh.firstones.com -ot.... Egy non-profit project. A készítõknek mégis saját honlapjuk forumuk és weboldaluk valamint e-mail-ük van.... Addig vágyálom ez a játék amíg nem láttam képet róla..... És egy weboldalt valamint egy céges e-mailt....
Freemail: 1. Minek fizetni érte, ha lehet ingyen is. 2. örülj neki, hogy még ezt a pénzt is a játékra költik )vagy nem :P) . grafik: oks, akkor visszvontam rólad, de sokan így vannak vele.
Én nem a grafikára való kihegyezésrõl beszélek!!!
HAnem arról, hogy (már bocs a fejlesztõktõl a szkepticizmusomért) 2 ember írogat a fórumra mint fejlesztõ, egy konkrét dolgot nem mondanak van egy 403 hibát adó honlapcím és egy FREEMAIL-es e-mail cím.... Egyetlen képet nem láttam a gamerol ami azért legalább biztos van ha 1 héten belül kész egy techdemo.......
Nem érdekel a grafika, mert most is Driver 1-el játszom és az EOB 3-al csak SZKEPTIKUS vagyok...
én már azért is kipróbálnám, mert magyar. szerintem a grafika nem minden, nem kell mindent aszerint megítélni. lehget marha jó grafikája 1 játéknak,de ha dög unalom az egész, akkor nem ér semmit, viszont lehet egy játék akár szöveges is, ha a játékélménye nagyon jó. én pl valahogy az L2-nél jobban élveztem egy másik szöveges gamét.
VAzzzzzz Még képet sem láttatok a játékból tervek és vágyak vannak megfogalmazva és már alfa meg béta tesztre jelentkeztek???? Elõször valami képet meg konkrétumot kéne adni a game-ról.. Ha olyan jól állnak vele biztosan nem félnek attól, hogy valaki lenyúlja az 5letüket....
Vamp: Nekem már volt alkalmam pár játékot tezstelni, s eddig mindenki elégedett volt vele (a tesztelési srtílusommal :))