Nem bírok ezzel a játékkal... Pedig anno még az Earth 2140 et is végigjátszottam. Az 50-el is sokat nyomultam, de ez kifogott rajtam. A hírhedt LC "The Prisoners" pályán vagyok, és nem tudok mit kezdeni. Easyn játszom, mégis olyan hevesen támadnak, hogy nem jutok el a támadásig, csak védekezem. De mivel több helyre kell egyszerre figyelni, ezért elõbb utóbb mindig elõfordul, hogy nem veszek észre egy rohadt ED tüzérségi egységet, és szétlövi a teljes arcvonalamat. Mivel elég nagyot sebez, ezért ez pillanatok alatt bekövetkezik. A Twin Tornyok pedig drágák és baromi lassan készülnek, ráadásul sokszor leszedik õket az ellen vadászgépei ereszkedés közben.
Kíváncsi lettem volna az UCS-re meg az új Alien fajra, de azt hiszem, sosem fogok eljutni a hadjárataikig. Skirmisht csak a hadjáratok után akartam játszani, de így az sem fog összejönni. Egyszerûen flusztrálóan nehéz a játék,még a legkönnyebb fokozaton is, és ez nagyon nem jó (a Homeworld 2-t is ez torpedózte meg). A sebzésrendszer nincs rendesen megcsinálva, bizonyos fegyverekkel rengeteg idõbe telik kilõne egy egységet, másfajtával 2s alatt. Ami túl gyors. Általában az akció is túl gyors. Szépen elvérzett ez a játék a megfelelõ kiegyensúlyozás hiánya okán. Kár, mert a grafika mindent üt, ami csak eddig ebben a mûfajban megjelent. Az egységek nagyon szépek (leszámítva a nyominger LC egységeket, de azok már az elõzõ részben is irtó hülyén festettek), a környezet is. Nemtudom, szerintem valami átok ül a Topware-on, hogy sosem tudnak elsõrangú játékot csinálni, és mindig csak egy kicsivel csúsznak le róla.
Hát kezdjük ott hogy a homeworld 2ben nincs nehézségfi fokozat választás :D
Ha megfelelõen gyûjtögettél sima ügy volt a gém....
Már a német verzió megjelenésekor is iszónyúan balansztalan volt a gém, reméltük, hogy azért tart ilyen soká kiadni az angolt, mert ezt kijavítják.... hát nem... :(
Kipróbáltam skirmishben az UCSt és az Alieneket. Ezekkel az alienekkel tényleg nincs minden rendben, úgy söpörtem el velük az ellen ED bázisát mint a pinty. A "bányászati módszerük is a legleleményesebb".
Azonban a legjobban az UCS tetszett. Messze a leghangulatosabb banda. Nem akármilyen élmény, amikor két teleporterrel odateleportálok az ellenfél bázisára 12db Silver One MkIII-at, és a terminátorszerû figurán keze helyén egyfolytában dörögnek a gépfegyverek. Vagy amikor a gépágyús kazuárokkal beállítok. Talán ez a leghangulatosabb az egész játékban. Az X-ray gun is jó ötlet, a végére már egy fatálra való ellenséges jármûvet szoktam irányítani miattuk. Persze nekik is megvannak a hibáik. A Jaguar és a Lion energiafegyverkkel felfegyverezve nevetséges kártokat tesznek az ellenséges épületekben. Konkrétan lövik vagy 3 percig ugyanazt az épületet, amit az ED tankjai 4 lövésbõl leszednek. Tök érthehetlen. Továbbá nagy kár, hogy az UCS-nál a lángszórót csak másodlagos fegyverként lehet felszerelni, és egyedül a Jaguarokra. Jók lettek volna mondjuk a lángszóróval rohangáló Spiderek. Mindenesetre a játéknak nagy szüksége lenne egy patchre. Annál is inkább, mert messze a legszebb RTS amit valaha is láttam, és a király moduláris egységrendszer meg a kutatási rendszer nagyon érdekessé teszi.
Ellenben valaki árulja már el, hogy a háromféle motor között mi különbség van. Elvileg ugyebár a sima engine az alap motor, semmi bónuszt nem ad. A Powerful engine elvileg az egység pajzsgenerátorát is ellátja energiával, azaz itt visszatöltõdik a pajzs. A fast engine-nél pedig pajzsvisszatöltés helyett extranagy sebesség van. Igen ám, de én nem észleltem sebességbeli különbséget az eltérõ motorral szerelt megegyezõ típusú egységek között. Továbbá van még két kérésem: a: Ha a kutatási fán ki lehet fejleszteni a Classic armor mkI-et, akkor defaultból mi kerül az egységekre, úgy értem amíg nem fejleszted ki a Classic armor mkI-et? b: Ha mondjuk X-ray gun mkI van a robotomra szerelve, és miközben vele grasszálok a pályán(tehát mikor már le van gyártva), kifejlesztem az X-ray mkII-t, akkor õ automatikusan megkapja azt?
Nálam a speed érezhetõen gyorsította a jaguárokat de hamar leálltam vele és inkább powerfullt használtam
asszem a speed ugy van hogy ha egy csapatba tobbfele egyseget raksz akkro mindegyik felveszi a leglassabb sebesseget akarhol is van, de lehet ezt kilehet kapcsolni valahol, pasz :D fejlesztesek nem updatelodnek a mar legyartott egysegekre :((
Nincs valakinek mentése az LC hadjárat után? Úgy értem akkor, amikor már elérhetõ az UCS.
a bevezetõ zenét nem lehetne vhogyan megszerezni? esetleg nincs benne a játék fájljai között vmilyen hangformátumban?
nagyon bejön lol
Hát szerintem meg az a leggyengébb része a gémnek, kifejezetten utálom, nade ízlések és pofook... (hallanád németül...(ugyanis én leszdtem még anno a német verziót, és ott németül énekelték a menüdalt) hát attól kikészültem :DDD)
megpróbáltam a játékot de már az elsõ pályán nem mentem tovább mert meguntam a lassú játékmenet miatt lol
Van valaki aki még nyomja a játékot? Össze kellene dobni egy partyt egy multi meccsre legalább 4 emberrel, akinek van kedve irjon, a szervert vállalom majd én.
Szerintem fasza játék, nekem bejött, örülök, hogy nem játszottam anno az elõdjeivel, mert akkor biztos én is lehúznám, hogy visszalépés az elõdhöz képest meg ilyenek. Ha végigvittem akkor bizti megveszem a 2150-et, oszt kijáccom azt is. Hát igen.. elég erõltetett, egy két rész benne, bár nekem bejön ez a nehézség ami a kampányban van. Én normálon jáccok vele, de az ED uccsó pályája "all against one", rajtam is kifogott eleinte. Már sokan kérdeztétek, hogy kell ezt a pályát végigtolni, most leírom az én taktikám mi volt: Én már az eljén szartam a tankokra, megvettem a repcsis zsoldost, õ az elején feltartóztatott szinte mindenkit, közben azt a kis "zsebpénzt" amit az eljén adnak, két storage, egy ammocenter, meg még két bányászra költöttem. Sunyiba a támadások alatt felkûttem õket északra az ércbányához, és még a lámpákat is kikapcsoltam addig, mert pont éccaka volt. Volt, hogy ezek a rohadt iti-k, kifigyelték sunyi próbálkozásomat de addig rájukkûttem a zsoldost, így egy darabig meg volt oldva a probléma. Abból kis pízbõl ami eleinte jött, abból elkezdtem gyártani a kis repcsiket ilyen kombinációban: Laser+Chemical armor+önjavító kütyü. Ez meg is hozta gyümölcsét, szinte az egész pízemet rájuk költöttem, de megérte, mert utána elálltam a kanyont ahol átjönnek a tetvek, és kész. Utána bekóstoltam a béz-jüket, hát az nagy szívás volt. Az ottani vulkán belsejében lévõ épületeket csak earthquake egységekkel sikerült kifüstölni, laseres repcsikkel bevédve õket, mert az épületeik nagy része a rakétákat eltéríti(még az atomraksit is), a laserfegyverek meg ionok nem hatnak rájuk, hát maradt a jól bevált ólom. Az LC bézt hagytam a végire, de az már gyerekjáték volt a monszták után. Még csak most kezdtem el az LC kampányt, de még még mindig nem hûlt ki bennem a vágy, hogy végigtoljam a játékot, mert a hibái ellenére nagyon hangulatos tud lenni. A UCS-kre kiváncsi vagyok, hogy mit tudnak. Amúgy tényleg durva az alienek erõfölénye, bár megfelelõ egységeket gyártva azért meg lehet õket is szopatni. Összességében: Vegyes érzelmeket kelthet a játék a hardcore stratégiák kedvelõinek, vagyis azoknak akik a "legyártok 500 egységet, 1 perc alatt, oszt lerohanom az egész térképet". Ez itt is érvényesül, de csak nagyon ritkán, köszönhetõen a fegyver+páncél kombinációknak. Szerintem jó játék, reméljük kijavítják a hibáit, vagy egy peccs, vagy egy folytatás formájában.
Boldog Új Esztendõt Kivánok Mindenkinek.
hi! én még csak most kezdtem el gémelni, s nagyon megtetszett a játék. rengeteg kérdésem van, úgyhogy ha nem zavar, küldjétek már el az msn-címeteket, s hagy tegyek már fel egy-két kérdést, oks? kösz: keshy
Hali!
Tudja valaki hogyan lehet a "GATE" vagyis az átjárót a megfelelõ írányba állítani? csak mert nálam csak fügõleges állásba lehet megépíteni!
Hy, van aki másoltba nyomja és esetleg futtatás segítséget tud nyújtani?