WRC kocsikról pedig annyit, hogy az elsõ gyorsaságin ahol álltunhk, kurva közel voltunk a kocsikhoz, tõlünk 3-4 méterre mentek, el 1000-rel. És amikor egy kettõ jobban oda lépet, akkor kavisokkal el lettünk találva ám! Egyet meg is tartottam emlékba, mivel pont a tenyerembe eset... :D
Ha amatõr vagy akkor is kell egy homológ autó meg navigátor.Tehát az amatõr az aki elõször indul vagy nincs támogatója.Ugyi? Meg tudomásom szerint nem kell jelentkezni elõre az országos bajnokságba.Tehát nem amatõr aki csak egy versenyen indul.A H-csoport amatõr?
1. White may 2. MI VAGYUNK A JÓ ARCOK 3. Szellemek 4. Fórumozók fényképei 5. Logomûhely 6. Márkás ruhák 7. Lineage 2 - a MMORPG 8. A pontos idõ:22:15 9. Veszett jóóóóó csaj!! 10. Minden ami Rally
Tirabassi egy N-es Subaruban
Az elmúlt hétvégén rendezték Franciaországban a Rally Terre d'Auvergne-t, a murvabajnokság elsõ futamát. Az indulók között egy igazán ismerõs névre is bukkanhattunk: a tavalyi Junior világbajnok Brice Tirabassira.
A verseny programjában tíz gyorsasági szakasz szerepelt, és már a kezdetektõl a Subaru Impreza WRC-vel versenyzõ Jean-Marie Cuoq ragadta magához a vezetést. A célig majdnem két és fél perc elõnyt gyûjtött össze a második helyezett Tirabassi elõtt.
A tavaly még a világbajnokságon Renault-val sikert sikerre halmozó pilóta az év elején már szinte biztos volt benne, hogy idén egy utolsó fejlesztésû Subaru Impreza WRC-vel versenyezhet. Azonban a döntés végül nem õt, hanem a korábbi F1 pilótát, Stephane Sarrazint részesítette elõnyben. Tirabassi pedig, mivel hamarjában elköszönt a Renault Oreca-tól, és a helyét betöltötték, csapat nélkül maradt. Az idei szezonban egyelõre mindössze négy hazai murvás futam biztosított számára az N-es Subaruval.
Szintén benevezett a francia murvabajnokságba a korábbi belga bajnok Bernard Munster (Subaru Impreza Gr.A). Õ a jó kezdés után bukott, és végül 6 perc hátránnyal a negyedik helyen ért célba.
A Rally Terre d'Auvergne végeredménye: 1. Cuoq/Descamps - Subaru Impreza WRC 1h 31:44 2. Tirabassi/Gordon - Subaru Impreza STI Gr. N +2:28 3. Sambourg/Biet - Subaru Impreza WRC +3:16 4. Munster/Elst - Subaru Impreza Gr.A +6:09 5. Champeau/Baumel - Toyota Corolla WRC +6:45 6. Jacquot/Nouvion - Citroën Saxo Kitcar +6:54
Forrás: www.rallye-magazin.de
Wilks elégedett az Ignissel
Az újdonsült brit Suzuki pilóta, Wilks szerint az Igniseket kell majd megvernie annak, aki nyerni akar Görögországban. A pilóta az után tette kijelentését, hogy egyike volt azon négy versenyzõnek, aki Walesben majd Spanyolországban próbálgathatta a JWRC határait. Bár a fejlesztések most elsõsorban az aszfaltra koncentrálnak, az autó igen jól viselkedik laza talajon is.
„Nagyon bátorító volt a teszt, olyan beállításokat találtunk, amikkel maximálisan elégedett vagyok. Ez volt az elsõ murvás tesztem az Ignissel, de felülmúlta minden várakozásom. Az autó nagyon stabil a kanyarokban, szerintem igen nehéz lesz murván megverni.” Wilks elsõ murvás rallyjára az elsõ brit bajnokin kerül majd sor.
A Super 1600 VB szabályai szerint egy gyártó tízszer , illetve tíz helyen módosíthat egy eredetileg homologizált modellen: ezen lehetõségeket „errata”-nak vagy „joker”-nek nevezik. A Peugeot az idei évet már csak három jokerrel kezdte.
A fejlesztés most a WRC csapatnak is dolgozó Michel Nandan vezetõ mérnök kezébe került, aki 2004 ápr 1-vel további két lehetõséget „elhasznált”. A Peugeot pilóták mostantól új elsõ és hátsó futómûvel nyomulhatnak, amit elõször a Lyon-Charbonnieres Rally-n próbál majd ki Cedric Robert és Bryan Bouffier. Az utolsó jokert valószínûleg nyáron, a motorfejlesztési program lezárultával használja majd ki a Peugeot.
Forrás: World Rally News
Ennyi faszságot még nem láttam. Mondom végre egy rallys topig. Elkezdem olvasni az elejétõl és nem jutok a végére, mert rángat az ideg a Suzukis vitától. A Suzuki 1 kalap szar. Errõl nem kell vitatkozni. (Indoklás a Suzuki topigban) Miskolcon én is ott leszek, az egyszer biztos
Értem ezalatt a magyar utakon tömkelegével megjelenõ hulladékokat, és nem a versenyautókat.
Csak egy ötlet: ezeket a cikkeket, szerintem jobb lenne belinkelni, és csak pár sort róla leírni. Aki akarja úgy is elolvassa, aki meg nem, az minek jön ide. Jobb lenne az összképe a topignak.(szerintem)
Asi: - Nagyészt a már megszokott pályákon fog zajlani a küzdelem, ami talán elõny, hisz régebbrõl ismerõsek a szakaszok. Remélem, jól fogok szerepelni, nagy a várakozás, mivel sok dolgot változtattunk az autón, és még nem tudjuk, mi is lett belõle. Jó lesz összemérni az erõnket a többiekkel.
Az új, rudabányai szakasz tetszik, jó pálya, ahogy a sátai is, az meg ráadásul hosszú is. A Sajókaza - Felsõnyárád szerintem nem a legjobb ötlet, mivel 5 km az egész, ráadásul a teszt is azon van kijelölve, csak fordítva, jól fel lesz hordva a pálya sóderral, sárral. Abban is erõsen reménykedek, hogy a tavalyi prológ után idén már mûködõ fékkel tudunk körözni a salakon."
Haza értem a prológról. A szervezés szar volt, egyébként minden más állat. Sorrend: 1. TURI TAMÁS 2. BENIK BALÁZS 3. SZABÓ GERGÕ 4. ASI (ez már nem biztos) A többire nem emlékszem
szerintem király volt!!!!!!!!! és a mai elõadás sem volt rossz!!!!!!!! a motoros kiállítás és a cross motoros bemutató!!!!!
Elsõ szakasz nem hivatalos végeredmény: Turi, Kerék 36:33,1 Spitzmüller, Bajor +1:09,1 Ifj. Angyalfi, Kazár +1:14,9 Szabó, Kerék +1:18,0 Asi, Nándi +1:23,9 Benik, Doromby +1:36,9
Forrás: Benik Motorsport
nagyon fasza volt a tegnapi nap, mi a 3. szakaszná álltunk, voltunk. Reggel egy kis szervízpark, kurva nagy élmlny, Az esõ pedig nagyon kellett, mert igy nem volt unalmasfutam!!! Baleset, baleset hátán, kicsuszások ezerrel, soha nem voltam még ilyen jó rallyn!!! naggyon király volt!!! Szabó Gergõék mikor eljöttek kocsikban a riasztó megszólalat.
A rally minõsítése: , mert a rendezés nagy fos volt. Apropó rendezõ verekedett, egy emberrel!!! :DD kúl volt, megérdemelte a hapsi!
Halálos baleset Svájcban A svájci ob második, hétvégi futamán a 31 éves Sebastien Bühlmann és navigátora, Pierre-Alain Bühler mûszaki hibás autója lesodródott az útról és egy fának ütközött. A pilóta életét már nem tudták megmenteni. A mellette utazó versenyzõ kisebb sérülésekkel megúszta az esetet. A viadalt a tragédia miatt hét gyorsasági szakasz után félbeszakították. (MTI)
Mit szóltok a Balesethez amikor a két LADA összement?
Ha vki lemaradt volna : 2004-es Katalán rali végeredménye: 1. M Martin Ford Focus 3:40:43,8 2. M Grönholm Peugeot 307 WRC + 00:23,2 3. C Sainz Citroën Xsara + 00:37,7 4. S Sarrazin Subaru Impreza + 02:50,4 5. P Solberg Subaru Impreza + 03:06,7 6. D Sola Mitsubishi WRC + 03:55,7 7. G Galli Mitsubishi Lancer + 04:05,9 8. M Hirvonen Subaru Impreza + 04:31,7 9. T Gardemeister Skoda Fabia + 04:37,6 10. N Vouilloz Peugeot 206 WRC + 04:45,0
Ja ez lemaradt =
A világbajnokság állása: Pilóták: 1. S Loeb 108 pont 2. P Solberg 82 pont 3. M Martin 79 pont 4. C Sainz 73 pont 5. M Grönholm 62 pont 6. F Duval 47 pont 7. M Hirvonen 24 pont 8. H Rovanperä 20 pont 9. J Tuohino 16 pont 10. F Loix 9 pont
Konstruktõrök: 1. Citroën 184 pont 2. Ford 137 pont 3. Subaru 117 pont 4. Peugeot 93 pont 5. Mitsubishi 17 pont