Azért annyira nem picik a mostaniak:) A régi Corolla-nál igaz, hogy ez 20 cm-el rövidebb, de a régi 206-os Peugeot-nál 6 cm-el hosszabb és régi Fabia-nal is kb 8 cm-el rövidebb. De például a Fabia-nál nagyobb a mostani Fiesta, de az DS3 is az i20-ról nem is beszélve. Tény, hogy ennél kisebbek már ne legyenek, de régebben se voltak nagyobbak csak az Impreza meg az Evo:) Meg amúgy is, mikor jó az, ha nagy egy WRC?:D
Az én szemem Focusokhoz, Oktaviakhoz, Xsarakhoz szokott, a Fiesta, Fabia, DS3 max a JWRC-be indulhatott, VW is mennyivel jobban nézne ki Golfal, uram bocsá Schiroccoval! :D De mit mondjon Apám! Ő még látott élőben Quattro-t, S4-est, T16-ot, Mantában még ült is!
Amúgy igazatok van, a műsor tényleg jó, fényévekkel jobb mint pl. az F1, főleg hogy pár évvel ezelőtt még nem sok jót jósoltam neki.
A MINI WRC pont akkora mint az ezredfordulós Focus WRC, megaztán a Subarun meg a Mitsu-n kivül a többi "nagy" autó nem volt túl sikeres (Octavia, Hyundai, Seat, 307), de most már többet nem kötözködöm De valóban egy Scirocco WRC elég vad lenne:D
Pedig a bemutatkozás egyébként jó volt. Ha 2-3 évig még lett volna GrB vagy GrS(talán ott is használhatták volna), idővel lehet kapott volna turbót is ki tudja mi lett volna.
Nem, a Rovert. A cosworth lényegében "csak" megépítette a gépet, hátulról a Rover tömte a projektbe a pénzt. Amúgy szerintem nem baj, hogy nem volt ezen turbó, mint ahogy az a cikkben is olvasható a turbólyuk akkoriban nagy problémát okozott. A metro nem volt olyan erős de mivel nem volt turbó sokkal kezesebb volt a gép. Egyébként is, szívómotor rulz! :D
Nem megy rosszul, a gép pedig nagyon fasza, de annyira szánalmas, hogy "nagy" versenyzők egyszerűen nem tudják a heel-toe technikát használni. A helyében szégyelném magam és nem vágnám be a pedálkamerát.