Sajnos elég rövid, ám annál érdekesebb minivideók érkeztek a Brothers in Arms-ból. Véleményem szerint ez lesz az a játék, amit megint úgy fogunk sokan végigtolni, hogy fel sem állunk a monitor elõl. Eszméletlen profi a grafika, a hanghatások, és egyáltalán az egész összehangja. Feltétlenül nézzétek meg a videjókat:
Hát engem a videó egyáltalán nem gyõzött meg. Vagy egyszemélyes ramboid volt az illetõ vagy már megint el lehet felejteni a taktikázást. A múvi felénél jutott elõször rszébe, hogy kéne használni a társait is, errõl ennyit ...
Nekem tetszik amit láttam,kivéve ezeket a fehér-vörös köröket az ellenfelek fölött.Remélem tényleg ki lehet majd kapcsolni,mert agyonvág mindenféle hangulatot,vagy realitást...
Elég durva "baki" van 3:00 nál Garand-ban még van 7 skuló erre szépen rátáraz...
Ezt a hatalmas tudnivalót amit a játékkal kapcsolatban közöltél mindenkivel nem lehetett volna 1 hozzászólásba besûríteni?! Most látom hogy nemrég regisztráltad magad... kell a hozzászólások számának növelése ugye.
(Filefront) Barny közlegény érkezik jobbról: Mivel mostanában nem volt túl sok info a Brothers in Arms c. Gearbox játékról, ezért a Filefront egy hosszabb interjút készített a készítõkkel, ebbõl szemezgetünk most. Hol és mikor játszódik a Brothers in Arms? A játék Baker õrmester és a csapatának valós történetébõl nyolc napot dolgoz fel, mely idõben az Európa elleni invázió során játszódik. Bakert és embereit irányítod valós csatamezõkön, mint pl. "Dead Man's Corner", "Purple Heart Lane", "Exit 4" és a "Hill 30".
Mit tett a fejlesztõcsapat annak érdekében, hogy történelmileg pontos játékot készítsetek? A játék eredetiségét sokan segítették, rengeteg ember és szervezet. Elõször is vannak a csatamezõk. Hogy ezeket reprodukálhassuk, több alkalommal elutaztunk Normandiába, hogy felmérjük a terepet és digitálisan rögzítsük az épületeket, utakat, partokat, hidakat, stb. Ezeket a fotókat összevetettük a hivatalos térképekkel és fotókkal, melyeket az amerikai hadsereg készített 1944-ben (utóbbiakat hosszas erõfeszítések árán az Amerikai Nemzeti Archívumból ástuk elõ). Emellett szemtanúkkal és veteránokkal konzultáltunk. A fegyvereket és felszereléseket is valós források alapján reprodukáltuk. A csapat megszállta az Amerikai Fegyverzeti Múzeumot, ahol Dr. Atwater, a múzeum kurátora mutatta be nekünk az összes fegyvert, melyet a normandiai hadjárat során használtak. Így sikerült megalkotnunk a valóságos kinézetét, mûködését, hangját a fegyvereknek. Megszámlálhatatlan múzeum segített nekünk emellett, többek között a Patton Múzeum, Francia Nemzeti Múzem, múzeumok Normandiában, stb. A harcról... a Gearbox egy hivatásos tanácsadót alkalmazott, egy aktív állományban lévõ katonát, John Antal ezredest, õ többek között kadétokat képzett ki West Pointban és több könyvet írt, emellett gyakorlott történész. Õ tartott nekünk elõadásokat különbözõ harci manõverekrõl és harcmodorokról.
A II. világháborúban rendszeresített felszerelések többsége elérhetõ lesz a játék során, illetve találkozhatunk különleges fegyverekkel? A fegyverek és felszerelések nem tartalmazzák a teljes II. világháborús arzenált, vagyis csak az ekkor rendszerben lévõ és használatos fegyverekkel, felszerelésekkel találkozhatsz.
A moddolással foglalkozó emberek nagy részét teszik ki egy játék közösségének. Mit tesztek azért, hogy támogassátok õket? A fejlesztés után esedékes tennivalókról késõbb beszélnék.
Mikor számíthatunk a játék megjelenésére? Tervek demóval kapcsolatban? A játék jövõ év elején lesz elérhetõ, pillanatnyilag február tûnik a legvalószínûbb megjelenési idõpontnak, de pontos dátumot majd késõbb mondunk. Úgy vélem, hogy lesz egy demo az Xboxos változathoz, talán lesz PS2-höz és valamiféle korlátozott beta teszttel számolunk a PC verzió esetén. A PC-s demo megjelenésérõl még nem tudjuk, hogy a játék kiadása elõtt, vagy után lesz-e elérhetõ.