Naja, bár azért azt nem szabadelfelejteni, hogy mivel nekem is új Swift van, 1.3-as, és normál használat mellett, mivel a inkább teljesítményre van "kihegyezve" ez meg ugye a nyomaték kárára megy, tehát normál használat mellett egy picit azért gyengébb, szal csalóka az a 92LE. Bár Jelenleg meg vagyok elégedve, ha normálisan megyek, úgysem akarok mindenkit elõzgetni, vagy visszateszek 1-2-t, és megvan... Annyira nem vészes, mint ahogy egykét ujságban olvastam anno....
Az új SX4 Sedan meg nekem pl kifejezetten tetszik, mint ahogy a hatch-is...
figyelj nekem tök mind1, az itt felhozott példák 1.4-el mind lomha autók... a Suzuki meg 1.5-tõl/99LE/ gyártja az SX4-et.
és a Thalia, Honda City, Skoda Octavia 1,4-es 75 lovassal? Ez az 1,3-as 92 lovas... Golfokat, Focusokat 80 lovasok hajthatnak, és eek nehezebbek, ezekhez képest rakéta lenne még mindig a 92 LE, és alapmotor lenne, amitõl általában nem vár sokat az ember, ahhoz képest még mindig sokkal jobb
Igazán észrevehetnék, hogy a Suzuki mostmár remek utókat csinál. És az, hogy a legtöbb autóbalesetben Suzukis hal meg, valszeg azért van, mert a legtöbb embernek Suzukija van.
persze A5 fórumán egybõl fikázzák, szánalmas nagypofájú bagázs. De ha ez 2,8 milliótól indul, nem lesz jó ára. De miért nem teszik az 1,3-ast is bele? Olcsóbb, és az is elég lenne, ha már Fabia kombit adnak 1,2-es 60 lovassal... De azért tisztelem õket, hogy csak dinamikus autót adnak ki, ellentétben a VW-kkel...
olyan Honda City konkurensnek tûnik, de annál jobban néz ki.
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=629286&command=ugras&screenwidth=1024 VÁÁÁOOHHH :DDD, azért másfél milla... 5000km persze, van aki el is hiszi...
Tiszteletem Hölgyeim és Uraim! :)) Beleszerettem egy 1992-es Swift GTI-be! :) Erõsen tanakodom, hogy leteszem érte azt a 450000.-Ft-ot! Egy kis információt kérnék, hogy reális-e ez az összeg érte, mit fogyaszthat, vannak-e típushibák, illetve olyan dolog amire érdemes odafigyelni a megvétele elõtt! Elõre is köszönöm!! :) Hallottam, hogy nagyon morcos kis dög, tehát végrendeletet már írtam, azt nem kell a figyelmembe ajánlani! :)))
Itthon lesz a Suzuki WRC-központja
A Suzuki fokozatosan szórja az információ-morzsákat a rali-vb csúcskategóriájába történõ belépésérõl. A Finn Rallye-n azt árulták el, hogy a WRC csapat központja Magyarországon lesz.
A Neste Oil Rally Finland egyik szervizparkjában csípték el a Suzuki Motorsport vezetõjét, a pilótaként is villogtató, épp ezért Monster becenévre hallgató Nobuhiro Tajimát, aki megerõsítette, hogy a Suzuki most készülõ WRC csapatának Magyarországon lesz a központja. A japán márka egészen eddig az Ignis, majd a Swift Super 1600-as autókkal volt jelen a rali-világbajnokság junior kategóriájában, valamint az egyes nemzeti bajnokságokban, így Magyarországon is. A junior rali-vb-t 2004-ben megnyerték az Ignisszel, de hazánkban is ezt az autót vezeti a Super 1600 kategória korábbi bajnoka, és aktuális éllovasa. A márciusi Genfi Autószalonon azután bemutatták az SX4 alapjaira épített raliautót, amellyel már egyenesen a királykategóriában, a Xsara, Impreza és Focus WRC-k, valamint társaik ellen kívánnak harcba szállni.
Az SX4 WRC versenyautóról azután folyamatosan szivárogtatták ki az információkat. Az autószalon reflektorfényébe kiállított koncepcióról késõbb a mûszaki adatok is kiderültek: 2 literes, négyhengeres turbómotorja 320 lóerõs teljesítményre képes 4-5000-es fordulatszámon. Újonnan fejlesztett összkerékhajtási rendszere mechanikus elsõ és hátsó, valamint elektronikus középsõ differenciálmûvet vonultat fel, kormánykerékrõl kapcsolható szekvenciális váltója ötfokozatú. A versenyautó 4125 mm hosszú, 1770 mm széles és 1450 mm magas, aszfaltra 18 colos, murvára 15 colos kerekeket kap. A mûszaki adatok után bejelentették, hogy a 2007-es szezon második felében szállnak be a küzdelmekbe, majd mikor az FIA nyilvánosságra hozta, hogy a jövõ évi szezon mégsem két fél évadból áll, akkor a 2008-as bajnokság kezdetére tolták ki a bemutatkozást. Addig még sok idõ telik majd el, és nyilván az SX4 WRC további részleteire is fény derül, fõleg azért, mert Magyarországon lesz a WRC csapat központja is, addig is kedvcsinálóként a Suzukinál készítettek egy videót, ami ide kattintva érhetõ el.
Persze azér nemigy fog kinézni ez még csak egy kiszinezett concept art, de ha az uj swiftet vesszük alapul akkor jó kis kocsit dob piacra ami fogyni fog mint a cukor.
árizsban még csak tanulmányként láthatjuk a Splash néven emlegetett típust, bár a gyártó is beismeri, hogy ez az autó már igen közel áll a késõbbi szériagyártmányhoz.
Méretei alapján új típus leginkább az Ignis helyére pályázhat a Suzuki modellpalettáján. A két típus tengelytávja egyformán 2,36 méter, és a Splash 3,78 méteres hossza illetve 1,65 méteres magassága is csak néhány milliméterrel haladja meg az Ignis megfelelõ adatait. Az újdonság 1,78 méteres szélessége ugyanakkor jóval tágasabb belsõ teret ígér. A méretektõl eltekintve azonban nem is hasonlít egymásra a két autó. A Splash nem örökölte az Ignis ódivatú, terepjárókat idézõ arányait, inkább a Swiftre emlékeztet minimális hátsó túlnyúlásával és hosszú orrával, bár annál jóval magasabb, és jóval merészebb formavilágú. A tanulmány orrába egy új fejlesztésû 1,2 literes, 16 szelepes benzinmotor, és négysebességes automata váltó kerül, és a Suzuki szerint az autó öt személy szállítására is alkalmas.
A sajtóközleménybõl az is kiderül, hogy a Splasht afféle jolly jokernek szánják. Azt szeretnék, ha korosztálytól és életstílustól függetlenül szinte bárkinek megfelelne, akár városi használatra, akár hosszabb utazásokra, bár méretei, és várható teljesítménye alapján ez is csak egy újabb kisautónak tûnik a sok közül.
A suzuki kocsi szar de a gsx r jó de annál is van jobb
150 ló, fasza lesz. Vagány hot hatch. Ára inkább 4-4,2 misi lesz, hála hülye redszerünknek. 3,6-ot gondolkodás nélkül adnék érte :), túl olcsó lenne sztem
Õsszel mutatják be Európában a hazai gyártású Suzuki kisautójának legizgalmasabb változatát. A Swift Sport akár 150 lóerõ körüli teljesítményre is képes lehet. Hamarosan nálunk is bemutatkozik Japánban ugyan már jó ideje kapható a Suzuki Swift Sport, az Európába szánt változatot azonban csak a Párizsi Autószalonon láthatjuk majd. Az Esztergomban gyártott kisautó legizgalmasabb kivitele elsõsorban teljesítményben fog különbözni a japán változattól, az 1.6 literes 125 lóerõs szívómotort ugyanis a hírek szerint 150 lóerõ körülire erõsítik fel. Ennek megfelelõen a Swift Sport valóban képes lesz dinamikus haladásra, noha lesznek nála jóval erõsebb vetélytársak - például a Renault Clio RS, vagy az Opel Corsa OPC - is.
A Swift Sport mellett szól azonban, hogy a fenti konkurenseknél várhatóan lényegesen olcsóbb lesz. Az eddigi pletykák szerint bõ 3,6 millió forint körüli árcédulára számíthatunk a modellnél, ami a teljesítmény és a gazdag felszereltség fényében igazán baráti ár lenne. A végeredményre már szerencsére nem kell sokat várni, hiszen szeptember végén hivatalosan is leleplezik a legizgalmasabb Swift-et, ezután pedig már nem kell sokat várni, hogy nálunk is kapható legyen.
Már teszteli a Suzuki az SX4 WRC versenyautót, amellyel hamarosan a rali-világbajnokság küzdelmeiben vesznek részt. A versenygépet nem más, mint a Suzuki World Rally Team vezetõje, a "Monster" becenévre hallgató Nobuhiro Tajima vezette a gyár japán tesztpályáján, nem sokkal azután, hogy megnyerte a neves Pikes Peak Hill Climb hegyi autóversenyt. A 84. alkalommal megrendezett amerikai erõpróbán a Grand Vitara Hill Climb Special nevû szörnyeteggel indult, és 44 másodpercet vert közvetlen riválisaira. A fõnök ezután ült át a fejlesztés alatt álló SX4 WRC-be, amellyel sikeres tesztet zárt. A Suzuki ezzel egyidõben nyilvánosságra hozta az autó néhány adatát: 2525 mm-es tengelytávjával és 4125 mm-es hosszával a Skoda Fabia WRC mellett az SX4 lesz az egyik legrövidebb WRC autó. A Suzuki orrában 2 literes, turbós négyhengeres dolgozik, akárcsak a kategória többi képviselõjében, így ez a paraméter korántsem újdonság. A bemutató idõpontja viszont új: a Suzuki ugyanis eredetileg 2007 nyarára, a 2007 eleji félszezon után, a 2007-2008-as õszi-tavaszi idényre tervezte volna a premiert. Az FIA viszont a közelmúltban kihirdette a jövõ évi versenynaptárt, ami szerint mégsem állnak át a két féléves szezonra, az idény továbbra is januártól decemberig tart. 2007 januárjában azonban a Suzuki még nem állt volna készen az autóval és a csapattal, ezért csak 2008-tól vesznek részt a rali-világbajnokság csúcskategóriájának küzdelmeiben. Az FIA-tól azonban hamarosan megkaphatják a homologizációt az autóra, így elképzelhetõ, hogy tesztjelleggel néhány futamon már 2007-ben látható lesz a Suzuki WRC.
a5
Gyönyörû, és remélhetõleg jól fog menni, masszív jó kocsi!
Ja igen, GLX. Egyébként azon voltam kiakadva, hogy ennyi pénzért már ha a hátsó ablakemelõ nem is, de egy könnyûfémfelni, vagy a ködlámpa, már tényleg legyen alap. Japán autóról van szó, nem németrõl, akik a fullextrás, bõrös 99-es évjáratú 3-as bömösbõl is kispórolják a hátsóablak emelõt.
tekintve, hogy ezeket a felszereléseket keresi... ha meg mondjuk GLX-et akkor meg nem kell sírni, hogy ez+az nincs rajta, hisz nem is része a felszereltségnek... vagy én értettem félre valamit?
Megvolt életem elsõ SX4-es élménye, bár sajnos csak az anyóson. Igazából elõször nagy csalódás, mert haverék az elsõ szériát vették 3,5 millióért (nem 4WD), és se elektromos hátsó ablakemelõ, se könnyûfémfelni, se ködlámpa, sõõt, még a díszlécet (oldalvonalnak is szokták hívni mifelénk) sem rakták rá. Szóval már rossz vélemyénnyel ültem be. Menet közben fasza, bár azthittem kicsit magasabban fogunk ülni benne. Jól gyorsul, lehet huzatni, könnyû váltogatni. A futómû kb középbeállítás a sportos, és a terep közt. A nagyobb buckákat megérzi, de a kisebb fekvõrendõrökön akár 50-el is át lehet zúzni. Fogyasztásilag sem rossz a gép, de ezt a Suzukitól már meg lehetett szokni. Tér van benne, de csak ha nem nõtt a sofõr 190 fölé, mert akkor már igazán kényelmetlen lehet hátul. Negatívum még, hogy az ajándékba adott váltózár egyedül hanyattmenetben fogja a váltót. LOL.
Ami tetszett még benne, hogy beszállás után a slusszkulcs körül felgyullad egy ledsor, hogy hova kell tenni a kulcsot.
Hirtelen ennyi jutott eszembe. Egyébként összességében nem rossz kis autó, csak olyan mint egy zsiráf. Szép szép, elnézegeti az ember, de otthonra nem kéne, max ingyen :)
hát ja, mi sem akartunk bele cdt, hanem utólag mp3asat, csak glx-be nem volt cd nélküli :\ az elsõ darabok közül van a kicsike :P a felnit meg most tavasszal vettük, jó kis környezetbarát nokian gumival :)
amúgy bõven jó ez a sima cd is, úgysem megyek vele a világ végére, kibírom a cserélgetést, meg így sokkal szebb a középkonzol
Szép ebben a Pirosban is, nekem bejön, bár a saját is bejön, az gyöngyházsárga... Legfõképp a fekete ablakkeretek dobnak nagyot az autón sztem... Ja, meg elég gyakran látok pirosat fehér tetõvel, meg hasonlókat.... Pl a Swift feliratot úgy rakják fel, mint pl a Seat Aleánál, vagy hasonlók...
ezzel nem értek egyet mert más autókkat éppen úgy vezet mondjunk inkább azt hogy van normális és van hülye autós ! egy példa ma jöttem hazafelé swifttel (újabbik :)) kb 110-el és azt láttom hogy mögöttem egy kis matiz kidobja az indexet és elöz :) ! Én nem vagyok az a fajta ugyanmár egy matiz a ne elözzön meg sajna van sok ilyen! De ez béna csávó nyomta neki mint barom és nekem kellett lelassítanom 90-re hogy az idíóta ne a kamion alatt végezze ! Tehát maradjunk annyiban hogy van jó és rossz vezetõ autótól függetlenül !
ez van, valszeg próbált úgy írni mint én mert ismer, és az volt a cél hogy a nevemben írjon x y -t és beégessen itt a hülyeségeivel, de ha nem hiszed nézd meg a smart fórumba amik írva annak, az "opel omegámról", ja és 13 évesen már a 3. autóm van, yeeah