az MSN em és mailemet is felnyomták, de megváltoztattam a jelszót, a baj egy cetli lehetett ami az asztalomon volt mikor itt voltak 1 páran
hi all! nagy baj van, most szólt nekem egy haverom hogy autós forumokba mér irkélom én az sg n hogy nekem milyen autóm van volt lesz, ezt 1sem én írtam, én eddig a 18wheels of steel:pedal to the metal fórumoban voltam csak, de sokminden igaz belõle amik itt vannak, imádom a japcsikat, úútálom a friccket és a franciákat, valóban suzuki ignisünk van, és elõtte swift volt, de nincs betervezve mondeóra cserélés, bár naon szertem azt a mértet és a swift sedant is, azokért amikért le van írva, de mind sztornó, hát de akkor bekapcscolódok a témába mert suzukink van
Na, látom itt is hamarosan nagy közszeretetre teszel szert :) Én csak annyit mondok. Folytasd csak ezt a kamikaze autózást, már úgyis valaki várja a vesédet.
azt ahogy ülsz benne, nekem naon ment az 1.3 as a 835 kilójával meg a 69 lóval, van benne lábtré elõl hátul (a 2 méteres unokatesóm megj1zte mikor hátul ült: ebbe akkora lábtér van hogy kényelmesen elfér a lábam, ritka)elõl nyilván elfér minden láb, ja és van csomagtér is azér, ez nagy dolog, és a suzukiknál nem sûrû én naon szerettem, lehet nyírni mint álat
arraól nem tehetünk ha márkatársanink nem tudnak vezetni, én még sosem voltam baleset közeli helyeztben sem, pedig nyírom a gépet, de nem lehet kinyírni, ezért van az hogy mi ilyen vadul vezetünk, mert bírja a gép
Nekem is Ignis-em van , szeretem nagyon , mert jól megy /99-LE/ , van elég hely benne és a szervízköltsége is minimális....
......egyedül a futómûvét cserélném igényesebbre........SOKKAL igényesebbre.
ne vegye senki magára, fõleg így hogy nekem semmi bajom a suzukisokkal, de sajnos rengeteg swiftes úgy érzi hogy bizonyítania kell a többi autós elõtt. (lehetséges hogy pont a folytonos lenézés miatt) De egyszerûen versenypályának nézik a közutakat. Nem tagadom hogy nekem is elég "vad" a vezetési stílusom, de én legalább tisztában vagyok az autóm képességeivel. Sokan mások ezt elfelejtik és úgy szlalomoznak a kétsávos úton az ezres stock swift-jükkel, mintha sportfutómû lenne rajta. Múltkor is majdnem nekem csúszott vmi 17 éves kis köcsög.
1épként meg tök mind1, elõttem át nem megy át az úton senki, ki nem engedek enkit autóbejáróról vagy akárhonnan, és besávolok mindenki elé, de be nem engedem ha kicsi ha nagy ennyi, terhát tök mind1 nincs kímélet ;)
ha elolvasnád ignissel nyomom, meg omegával is szoktam DE: volt az omega, aztán a swift(1.újató) aztán van az ignis(2.újonnan vett autó) és ha miden igaz le lesz cserélve egy használat mondeóra ;)
méret: smart roadszar 3427mm fortwo vagy mi 2500mm ignis 3770 mm
Jaja.. A múltkor egy régi Wartbourg-on volt, ott szarakodott elõttem. Legszívesebben kimentem volna a szemközti sávba, és rádudáltam volna, csak nem volt elég hely...
a legjobb a régi swift sedan, imádom, imádtam. az az ülésmód, yeah, meg annak volt csomagtartója is, de abba ahogy ültél az nagyon olyan nagyon lent tuti volt, és hátul is micsoda lábtér
2 apróság amit meg lehet oldani: piros mûszervilágítás fém kilincsek (és ha 2 küllõs kormány, akkor kicserélni egy törött 3 vagy 4 küllõs kormányára)
meg ami nem megoldható: egy emberibben kinézõ fûtésszabályzó izé
de ígyis naon jó, mert kinyírhatalan, megy mint az ökör és az ülésmód...
hi all, bekapcsolódnék a témába mert 4 éve suzuki pörög alattam és soha semmi gond nem volt véle, tehát sztem jó autó, az ignis a 93 lóval megy mint a b@rom, húz mint az ök*r, van benne hely (csag csomagtartó kéne) egy nyírható mindere jó autó
az autómentõs barátomnak mikor +lett, modom megmutatom neki, csak szegény nem tutta hogy nyílik a motorháztetõ, mert csak defekthez meg benzinkifogyáshoz jár ki suzukiho ;)
nem én csináltam de azóta már készült több is ! de itt nem akarok tovább offolni akit érdekel nézze meg itt : Adobe photoshop topic(BDW)
lehet hogy ezt photoshop topicba kéne de hát még is suzuki :D na szóval a bdw photoshopos barátaim feltuningolták golták a swiftünket :D (rendszámot is cseréltek :D)
Ui: gondolom õ is azt hitte, hogy ha nem kell a másik "szemébe nézni", akkor itt mindent megengedhet. Talán nem is tudja, hogy lakáscímre pontosan vissza lehet keresni.
Honnan tudod, hogy mennyivel szállt be? 3 év alatt lehet törleszteni egy autó részleteit. Mellesleg beszámításnál, ha ugyanoda adja be, levonódnak a részletek, és annyival kevesebbért veszik be az autót.
hát ja. Tegyük hozzá hogy itt azért drága hogy ott olcsó legyen. Csesszék meg!
Persze logikus hogy összeomlana a gazdaságuk a hatalmas távolságok miatt, ha ott is nõne a benzinár, de hát akkoris, észre se vesszük és belõlünk élnek.
hozzászokhattunk hogy a legvadabb gépeket mindig csak a tengerentúlon nyúzhatják, nálunk fentarthatatlan a legtöbb amerikába szánt vas.
aki nem látta volna még it az új suzuki, amit kizárólag az USA-ba szántak..sajnos. Pedig ilyenek rohangálnának itt nálunk is, rögtön mindenkinek megváltozna a véleménye a suzukikról. néhány kép:
lol! mire kifizeted a részleteket az ignisre, kezdheted elõlrõl az sx4-el. de nagy marha vagy
Nah én most vettem egy SX4-et. 200Km- után nem sok véleményt tudok mondani még. Egyenlõre fülig ér a szám!:)
Az ár érték vitához csak annyit szeretnék hozzáfûzni, hogy: 3.4 milla lenne a zsebemben akkor nem biztos, hogy a Suzuki melett döntenék. DE! Mivel egy 3 éves ignist(tök alap 73eKm, tetejét leöntötték kromofággal:( ) a mai katalógus ára szerint jó, ha 1 millára értékelik a katalógus alapján. Persze hibátlan kevés kilométerrel! Én ezért 1.47m-ot kaptam!!!!!!!!!! És semmi csalás nem volt a Géringer részérõl!! Tehát nem volt beépítve a nagyobb vételár a havi törlesztésbe!!! Nekem számított az a közel 500.000.-ft plusz!:))
Hát ennyi!:D
Jahh, mondom, én teljesen meg vagyok vele elégedve, egyedüli kisebb probléma, hogy nem valami nagy a csomagtér enyhénszólva sem :D De végülis nem is van használva állandóan, ha meg valami nagyobbat kell vinni, csak 2-en megyünk :D
kisautók közül fiatalon egyértelmûen a Swiftet választanám , családosan pedig egyszerûen nem választanék szívem szerint kisautót, ha tehetném, alsó-közép kombit minimum, ha nem tehetném, akkor is ilyet vennék, csak kicsit használtan :), vagy pl. Astra Classic II kombi
persze lehet hogy van jobb választás az SX4-nél, pl. Ford Fusion, Honda Jazz, Opel Meriva, de az is biztos, hogy van rosszabb vétel is pl. sztem VW Polo. Úgyhogy nem kell leírni, és az SX4 inkább fiatalos, hobbiautószerûség, de a RAV4 is ilyesmi nagyobb kategóriában, azt se szidta senki magas ára miatt
Ezzel én is teljesen egyetértek... Nem a hibát kell keresni, mert ez "csak" egy Suzuki, igenis az, és azok az idõk elmúltak, hogy amin fennvan az S logó, az sz**... Azt viszont el kell fogadni, hogy igenis (amennyire lehet ezért az árért) szépek, jók, és hát itthon piacvezetõ...
ismered az én érdeklõdési körömet? baszki, te magad mondtad, hogy qrva nagy, sokat fogyaszt, és qrva drága. Én elmondtam, hogy ez összeférhetetlen. Egy nagyobb autó, akkor az nem lehet 2,3 millió pl., amikor a Swift 5 ajtós 2,2. És nem is fogyaszthat annyit, mint a Swift. Nézzük SX4 1,5 GS 3,7 millió. Automata klíma, ülésfûtés, alufelni, oldal és függönylégzsák, stb. Ennyi pénzért egy teljesen csupasz 75 lovas Golfot kapsz. Azaz picivel nagyobb, de gyengébb, és kb. olyan felszereltségû, mint az alap SX4, + ott az 1 millió Ft különbség. Nagy jóindulattal felfoghatjuk csak a VW presztízsének ezt az árkülönbséget. De akkor marad az, hogy teljesen korrekt azn ár. Mellesleg a természetjáró modell 4,2-4,3 milliós áráért, mond meg hol kapsz ennyiért olyan 4x4-es autót, amiben elférsz??
Ebbe az árkategóriába szerinem komolyabb a volkswagen vagy ford esetleg egy opel. Ami még nem tetszik benne az az 1.6-os motor ereje. Rendesen megpróbálgattuk a tesztautót, de nem az igazi. Van egy 1.6-os mondeonk és ahhoz képest gyengécskének éreztük, pedig az már 6 éves.
Ezen nem sértõdik meg senki, legalábbis én, de mi az, hogy komolyabb márka? Miért a Suzuki komolytalan? Most nem rád értem, de van egykét ismerõsöm, és állandóan az megy, hogy hogy vehettük meg ezt, meg hasonlók, meg hogy szar az egész, csak nem tom, hogy mivel támasztaná alá... Mert neki nem volt, meg hogy az volt egy 80-as évekbeli konstrukciónál, az nem jelenti azt, hogy olyan is marad... Ja, nekünk egy új Swift van, 1.3 as 5-ajtós, és teljesen megy vagyunk vele elégedve eddíg... semmi probléma, vagy hasonló...
Mi is megnéztük, és ki is próbáltuk az sx4-et, mert a suzukinkat le akarjuk cserélni (4 éves, swift), a fullosat nézegettük és azt is próbáltuk ki. Magával az autóval meg voltunk elégedve, de amit elkérnek érte 4,2M Ft, egy kicsit sokaljuk. Ennyi pénzbõl már egy "autót" is lehet kapni. Nehogy megsértõdjön ezen itt valaki, mi is suzukit nyúzunk, de ennyi pénzért akkor már inkább valami komolyabb márkába ül az ember.
Az jó mert nekem 7 alatt nem áll meg "Ignis 1.3 glx " !
Egyébként bemész bármelyik Suzuki kereskedésbe és tuti van tesztvezetésük, most minden márkakereskedõ a SX4-et preferálja, sokan túl vehemensen is/ráfeledve, hogy van Ignis-ünk, Swift-ünk.../ sztem 100% ki tudod próbálni, és TE döntsd el, ne ilyen fórumkommentekre adj!
én vezetem minden nap :) mivel megfontolt "uras" vezetõ vagyok, nekem az 1.5 éppen optimális...Fogyasztásról és a regékrõl annyit, hogy 1150kiló az autó súlya, tehát nemtom miért várják az emberek, hogy 4.5-el elmenjen... A alsó hangon 7liter is hülyeség, a sebességhatárokat betartva, értelem vezetési stílusban simán 6alatt voltam. A kijelzõ 90-nél percekig mutatott pl 4.7-et is, bár erre azért nem adok... 188cm vagyok és 115kiló, mégis elférek benne simán még hátul is. Magas a hasa, tehát rossz úton-földúton bátrabb az ember vele. Ja a cégnél 1.5 GS van, tehát plafon felszereltség> fasza...
hogy megéri-e, hát nemtom 2.698.000-ról indul, én szívesebben vennék ilyet GLX CD-ben mondjuk 3.298.000-ért mint Méganét, esetleg vmi rosszhírû 307-es verziót,... Bár ez egyéni vélemény. Egy dolgot ne felejtsen el az okos jónép: Új autó. Minden más konkurense idõsebb konsturkció, pl a G astra 8éves jött le a tervezõasztalról... Ezt nem kell elfelejteni, amikor autóba fektet az ember. ÁMEN
LouiS: 6 - 6.5 az átlag, de ha többet járok városon kívül, akkor úgy 5.5 - 6
DJ Bee18: Nem sértõdök meg attól, amit írtál - inkább fiatal korodra és a tapasztalatlanságod terhére írom a dolgot - márha valódiak a megadott adataid. Az SX4 pedig tényleg drága - most még -, ahhoz képest, amit tényleg tud (vagy nem tud). De hogy egy autó "drága", az nem csak az árcédulát jelenti - ottvannak még a járulékos költségek is (üzembehelyezés drágább, súlyadó többe kerül, fogyasztás, egyebek...). Te csak kiemeltél egy-két dolgot a hozzászólásomból, de valószínûleg nem láttál a sorok mögé.
Szerintem sokan mások, akik jobban figyelik az autópiacot, biztos tudnának több más márkát(típust mondani a 2.7milla környékén, amelyek jobban megérik mindezek tekintetében, mint az SX4.
(Megjegyzem: az SX4 "természetjáró" változatok 4-5millás árában is lehetne találni igazi terepjárókat is. Elismerem, senkinek sem kötelessége (vagy képessége) a sorok mögé látni, de attól még nem kell valakit leugatni a véleménye miatt.
Baszki már bocs, hát te magad mondtad hogy qrva nagy (de hogy az miért negatívum??) És nagyobb autó 100 lovas motorral mit vársz?? Hogy fogyasszon 7 liternél kevesebbet, és adják el 2,2-2,3 millióért??? Más kategória, nem a Swifté...
Na mivel ma el kellett mennem szervízbe, megnéztem közelebbrõl az SX4-est. Hát... Külsõre elég jól néz ki, tetszeni tetszik, leszámítva, hogy: - qrva nagy (1130-1380 kg - ez utóbbi a fullextrás "természetjáró modell" 1.9L DDiS diesel-motorral) és kicsivel több, mint 4 méter hosszú - sokat eszik (minimum kb. 7 liter/100km - 1.5L motorral). A legtöbbet az 1.6L VVT motoros, automata váltóval fogyaszt: 10 liter/100km !!! - a csomagtartója (270 l) alapban nem sokkal nagyobb az Ignis-énél (255 l), inkább magasabb, az ülések döntögetésével/hajtogatásával 625 illetve 1045 literesre növelhetõ - és szokás szerint az alapváltozatban (GC) szinte semmi extra sincs. Egyedül az elektromos szervókormány és magasságban állítható kormányoszlop van és külön még plusz 250 ezerért klímát is raknak bele. - qrva drága. A "semmisincsbenne" változat alapára: 2.698.000 Ft + metálfénnyel: 2.768.000
Asszem jó lesz még egy ideig az Ignis-em...
Már kezdtem elhinni hogy így viszik a mi autónkat,de mint megtudtuk gonoszok nem alszanak ! Hány tolvaj kell hetven Suzuki Swift kerekeinek ellopásához?