Most olvastam hogy a Suzuki 200 beszállítójából 55 magyar.És hogy kevés magyar gyártó tud megfelelni a Suzuki követelményeinek. Meg azt is olvastam hogy felfuttatják a termelést,csomó új típus lesz.
Ennek a mondatnak nevezett akárminek amit írtál nincs értelme. Elõször tanulj meg írni és utána oktass itt engem. Nemtudom milyen nagyképernyõs arcról beszélsz, szerintem egy példát nemtudnál mondani, de én jónéhány hozzászólást tudok mutatni amiben kurv@ lenézõ vagy.
nem, nem vagyok ideges, csak osztod itt az észt, linkeled a fotókat, és azt se tudod mit teszel be, másoknak meg tanácsokat adsz, hogy nézzenek körül jobban, mikor te nem nézel körül.
elméletileg olyan 50ezer suzuki megy ki évek óta,nagyrészt euba,egyszer volt is botrány,hogy kevesebb euból származó alkatrész van benne,és ezért jogtalanul vették igénybe az eus vámmentességet,és akkor is több 10ezer autóról van szó,na de azok hol vannak?én elég sokat járok az eu elég sok tagországába,de nem látom õket sehol,se swift,se wagon r+,se ignis,max egy tucat
magnum te meg baszott nagy tévedésbe vagy a japán és a magyar ignis kérdésében. ha van nekem egy .de-re végzõdõ domain-em, ami szexoldalként üzemel, akkor azon csak német kurvák szerepelhetnek? a kép amit belinkeltél, az elsõ a MAGYAR a második a JAPÁN ignis. de ajánlom, hogy nézd meg ezt az oldalt, bal oldalt van egy menü, a Hungary product = a magyar gyártás, a Japan product = a japán gyártású ignis.
egyébként én is olvasgatom mindig az ilyen suzuki beszámolókat és a fele EUba megy,de én se tudom hova,mert nem látom sehol max 1-2t elvétve,de az nem évi 30-40ezer
ennyit tudsz,meg a nevedet,de azt is csak betûzve kiscsávó
"Idén 89 ezer autó eladását tûzte ki célul a Suzuki, ebbõl 36 ezret belföldön. Ezek közül 14 ezer Ignis, 10 ezer Wagon R+ illetve 12 ezer az áprilisig gyártott Swift lenne. "
szal néhány azért csak van külföldön:)
Pedig Hollandiában nyomatják a Magyar Ignis reklámot, aho la várba hozza egy helikopter. Mondjuk útakon én sem :D
Kézpénzért eladni nem könnyû! (2 ajtós 1000 swiftrõl beszélek) Beszámítattni egy másik Suzukiba viszont jóval többet ad a Suzuki kereskedõ, mint egy másik tipusnál UGYANAZON feltételekkel! Tehát egy VW,Pözsó,Renault nem ad annyit saját tipusáért mint a Suzuki!
Tényleg ennyire értelmetlen vagy? Elég rég óta azt mondom, hogy jó az értéktartása/kicsi az értékvesztése. Crem mondja azt, hogy suzukit csak nagy buktával lehet eladni, és mindezt a kereskedõk akcióihoz viszonyítva állítja. Légyszives többször ne köss belém, hanem olvasd el mit írnak mások.
Pff, egy oldalról linkeltem be õket, méghozzá innen: http://www.suzuki.co.jp/dom4/estimate/frame.htm (látom nem tudsz legördíteni egy oldalt) A .jp japán domainre utal....
Hogy a kereskedõ mennyit ad érte, az az õ dolga. Nem látunk bele a költségvetésébe. Én a használt piacról beszéltem, ahol a suzuki jól tartja az árát (hasonló pszichés okokból, mint mondjuk a VW). Tehát ne a kereskedõhöz viszonyíts, mert akkor minden autó bukta. Van hogy az újautó dealer 400e-ért beszámít egy lerohadt kispolszkit, szerinted az mérvadó?
Szerintem a Japánban gyártott Ignis jobban néz ki, a hazainál, bár az utastér nem.
Nem hiszem, mert én általánosítottam, te meg úgy írtad, mint suzuki-specialitást. A suzukinak igen jó az értékállósága, szóval nem igaz hogy nagy buktával lehet csak eladni.
Kapható még Grand Vitara $17,849.00-ért, Vitara V6 $16,649.00-ért, valamint a nálunk Lianaként ismert modell Aerio Sedan és Aerio SX néven $13,349.00-ért, 2,3 literes 155 lóerõs motorral.
De ez logikus nem? Használtautót elég sokszor áron felül számítanak be, hiszen nála veszel újautót, aminek a hasznából bõven tudja kompenzálni ezt a többletet. Meg aztán õ is drágábban tudja eladni a használtat, mint egy magánszemély.