Volt suzuki swift-em, lecseréltem opel astrára. a különbség a kettõ közt összehasonlíthatatlan. a suzukiban elég sokszor féltem fõleg ha gyorsan meg kellett állni. az astar kalaszissal hamarabb megáll. azóta az astrát lecseréltem S40 volvóra. a fék mégjobb az autó biztonságosabb. elég nagy összehasonlítási alappal rendelkezem.
Nagybetûvel írom a nevem. Retardál ám a jó kurv@ ... (remlém tudod mire gondolok) Ha gondolod privátba megadom a címem, eljössz és után röhöghetsz, okoskodhatsz, ha neked lesz igazad.
Jól van oppika, okos vagy. A topikot nem hagyom itt, mert a téma érdekes , de retardáltakra nem pocsékolom az idõmet, úgyhogy téged ignorállak.
Nem, te hiszed azt hogy mindent jobban tudsz. Nem úgy érzem, hanem LEMÉRTEM!!! Az általam mért 6 m az ócska Suzuki kilóméterórája által mutatott 50 km/h (biztos csal, úgyhogy valójában csak 20-al mentem, de még ez is kurva sok, mert ha ilyen magas sebersséggel lemennék az úról, akkor annyi lenne a kocsinak is és nekem is) szerint tötént. Nem értetlenkedek, nem vagyok biztos benne hogy megáll, hanem TUDOM! Ezekszerint eléd már kiszaladt egy kisgyerek és magyarázkodnod kellett az anyjának.
Nem vagy te egy kicsit paranoid? Amiket beírtam adatokat, azokta lemérték, de tucat más mérési eredményt be tudok linkelni. Szemben a hat méterrel, amit te úgy éreztél, nem pedig lemérted. Azt is tudod ugye, hogy a km-órád alapból csal felfelé?
Az egészben nem az a gáz, hogy itt értetlenkedsz, hanem hogy biztos vagy abban hogy a suzukid megáll 6m-en belül (illetve braveheart esetében 3m-en belül - loál), és te eszerint vezetsz. Majd ha az elsõ kisgyerek kiszalad eléd, akkor magyarázhatsz az anyjának a csodálatos fékútról...
Éppen most jöttem haza, esett az esõ, elõttem egy peugeot partner befélez, én meg vészfékezek a wagon r+-al, és 50 km/h-s sebességnél 3 m-en belül megálltam... igaz, befostam :) volt ám csikorgás! :)
Megunta a Suzukiját? Cserélje le újra! Lökhárító elöl-hátul színre legyen fújva! Az immobilájzer már benne van a 'slusszba' Sohasem fog csalódni a Wagon R+ -ba.
Beletettek ezer extrát, többet is mint akart Leverheti félgázon az egész Párizs-Dakart! A sok extrából kettõt is kiemel a sajtó: Forgatható kormánykerék, kinyitható ajtó.
Ebben már nem pótkerék van: olyan, mint egy airbus Jár hozzá egy felfújható full pót-WagonR+. Hegymenetbe nem szarozik, simán ez a nyerõ Ahogy tombol alatta a tizenhat lóerõ.
Sík terepen is odab*sz: gyûrõdik az aszfalt Ha gyorsan tolod feltépi a matchbox-terepasztalt. Kirándulás? Erre lett a 'kocsi?' kitalálva Utazhatsz bent négykézláb, guggolva vagy állva.
Ülés nincsen benne, ez már futurizmus Hogy is nézne az ki, hogy ül a turizmus? Hely van benne bõven, pótolja a házat Csak ne menj vele messzire mert százon eszik százat.
Két sajátossága még: az "izomerõ-szervó", Meg a klímarendszer: "ablakfüggõ thermo". A kesztyûtartójában van egy titkos button Aztat kell megnyomni ha lerohadsz az utton.
Akkor a mûszerfal kiírja hogy:"csocsi" Mert ebbõl az életben nem lesz már kocsi. Egy esélyed van még: a szupertitkos kódja De nehogy elhidd, hogy a problémád megóggya.
A hibamentesítõt aktiválnád vele Igen ám kistestvér, de hogyan írod bele? A WagonR+ -ban az a tuti üzlet Hogy van hozzá titkos kód, de nincsen billentyûzet.
Most aztán szarban vagy; nézel jobbra-balra Hirtelen új message jön a mûszerfalra: "Szeretnék neked egy jó tanácsot adni Indujjá el gyalog vagy itt fogsz megrohadni".
Ha WagonR+ -t vásárol számoljon a sokkal, A kockázatokkal és a mellékhatásokkal. Amióta gyártják rajta ül az átok Már a szlogen mögött nagy átk*rást látok.
Gazdaságos motor meg metálfény kaszni SUZUKI A MI AUTÓNK, meg is lehet b*szni!
tengelytáv mag hasonlók miatt nem is fordul úgy... ;-)
1, Akinek vékonynak tûnnek a gyári gumik (Ignisrõl beszélek, mert nekünk az van) Annak van egy jó ötletem:
Igaz, hogy az ABS-t illetve az Elektromos Szervót újra kell hangolni, de ez már más...
NEM azért veszünk Suzukit, mert nincs eszünk, vagy mert szegények vagyunk, de hál'istennek nem feltûnõ autó! Ez a mai világban nem egy utolsó szempont...:) 2, Nem szertjük MI SUZUKISOK, ha az asszony a mi kocsinkal megy el szórakozni:
Nna, EBBE raknék bele egy jó kis 150-200 lovas négyhengeres motorbicaj hajtómûvet (ha felfelé kilóg, nembaj), aztán hajrá
Szerintem egy 18 éves ember is tud már dönteni, megvna a saját véleménye, nevében is bentvan:nagykorú... Én is csak tegnap lettem 18, és nem kell máér pelenkázni (amúgy a szülinapomon elcsórták a 45k HUF-os bringám...)
eheheh,kanyarban nem a gravitációs erõ tartja az úton,hanem a surlódási,az meg akkor nagyobb,ha nagyobb a felület,gravitációs az allen véd,hogy fel ne repüljön az égbe,az meg azért nem esélyes,a kanyarban inkább a centrifugális erõ akarja oldalra kidobni a verdát,szal ne lolkodjunk már itt... 265ös gumi 4tehwin
Na jó, de te ha nem politizálsz, egész értelmes kölök vagy :D
Szerintem erõsen eltértetek a témától! A vékony guminak kisebb a felületi elllenállása,így pl. kevesebbet fogyaszt a kocsi.Vastag guminak jobb a tapadása,de itt nincs ilyenre túl nagy szükség.
Nézd, engem ott ismernek (jó értelemben), lehet tudni miket nyitottam. Te viszont nyitottál 37 témát, viszont semmilyen értelmes írásos emlék nem maradt fenn rólad, ebbõl azért lehet következtetni.
Te is ott tanultad a gyökérkedést? Mi van a #345-el? Megkérdeztem, hogy esetleg nem õ nyitotta-e? Nem szidtam senkit, de ahogy látom te sem panaszkodhatsz a gumiban nyitott szobáid számával
#345? Ne hõbörögj, nyugodj meg, ez csak egy topik. Nem késõ még beiratkozni egy iskolába, ott sok hasznos dolgot tanulhatsz, pédául fizikát és illemtant :D