Kurva vicces vagy te gazdag gyökér f@szfej!!! Örülj nem hogy te megteheted hogy ilyen kocsikkal szórakozhatsz, de aki nem teheti meg akkor azt azért ne nézd le. Világos?
Nem, de ne hasonlítsd össze egy "hajóval". Biztos vagyok benne, hogy a kategóriájában messze a legnagyobb utasterû a swift. Most, csak a kedvedért lemértem a helyet: Ha a vezetõülés teljesen hátratolt állapotban van, akkor az ülés eleje és a fékpedál között 55 cm a hely, mögötte (teljesen hátratolt vezetõülés), az ülés hátuljától a hátsó ülés elejéig pedig 30 cm. Na lehet méregetni a saját verdákat és összehasonlítani.
Meg a Baleno. A Baleno nekem tetszik külsõleg, belsõleg is elmegy ha nem úgy nézzük, hogy ez egy csúcs Suzuki hanem úgy, hogy egy sima autó. Motorikusan nemtom milyen a Baleno, de sajnos láttam a töréstesztjét...
Amiket írtam autókat azokban ültél már? Vagy mondjuk Skoda Superb-ben (Octaviaban), vagy Passatban vagy Volvo S60-ban? Mert azok az igazi közép, felsõ-közép autók.
Sztem a vásárlók elenyészõ része vesz azért magyar suzukit, mert ezzel a magyarországi gazdaságot javítja. Inkább azért vesznek Suzukit, mert más márkánál nem lehet túl sûrûn olyan akciókat látni, hogy "mûködésképtelen, roncs autóját 300e Ft-ért beszámítjuk", illetve hogy a piaci ár felett 2-300e Ft-al számítják be a használt suzukijukat ha újat vesznek. Szvsz a magyar vásárlók hihetetlen mértékben árérzékenyek, ha valamit vásárolnak nem a minõséget nézik elõször hanem az árat (lásd még példának a karácsonykor akciózott 15-20k-s házimozi rendszereket). Az hogy ennyi suzuki van az utakon, a marketingesek sikeres munkáját dícséri.
ezen töprengtem én is,sztem az egyetlen érv a swift mellett,hogy magyar és ezzel magyar munkahelyet teremtünk stb stb,ez esetben le a kalappal aki ilyesmi miatt vett swiftet,de ettõl még a swift nem lesz jó autó továbbra sem(se semelyik suzuki)
az ignist itthon gyártják?most azt csinálják esztergomban a swiftek helyett?
Mindjárt megtudjuk azt is a Suzukiról, hogy sok közép, felsõ-közép kategóriás autót is kenterbe ver helykínálat terén :) Egy Vectrában vagy Lagunában sem marad szerintem elég hely, ha az elsõ ülést teljesen hátratolja az ember. Vagy csak nekem jelenti azt az elég hely, hogy akár keresztbe is rakhatja az ember a lábát a hátsó ülésen ülve? Apámnak Twingoja van, belsõ terét tekintve tágasabb mint egy swift, mégis azt mondom rá, hogy háááát.... Az én autómban is azt mondom, hogy elõl ok a hely, de hátul már nem nagyon szívesen utaznék benne többszáz km-et, pedig több mint 4,5 m hosszú. Szóval óvatosan azzal az elég hely kifejezéssel :)
hát azért 186 és 164 között 8(!!!!!) centi különbség van!!!! És NEM férek el! Ugyanis a lábaim mint a trabiban! egyébként hogy örülj a 206-ban sem férek el ilyen kicsi autóknál csak a Corsa volt eddig amiben elférek. Az elférek alatt azt értem hogy nem kell nyomorognom, a fejemet fognom mert minden bukkanónál beverem.
Na ezt nem hiszem el, hogy nemfértél el. Én 186 magas vagyok és bõven lehet hátrébbtolni az ülést. Ráadásul ha teljesen hátravan tolva, akkor a hátulülõnek is marad elég hely, igaz ez a csomagtartó rovásársa megy.
Hali mindekinek! Végre egy jó fórum amin kiélhetem magam! Braveheart: BOLDOG SZÜLINAPOT!!!!
Egyébként egy Trabant 601s-em van. Csak hogy mindenki tisztán lásson. Eléggé sokféle verdát vezettem már (pl.:Mazda e220 TGK, Opel Astra, Kadett mindkettõ kombi, Toyota Hiace Extra Long) csak azért írtam le õket mert ezek fõlleg a Toyota nagy autók eléggé hosszúak és nincsen velük semmi gond mivel a többnyire diesel-ek kevesebbet vagy közel annyit esznek int egy suzuki ezért városban is jók. Helyigény nagyon nagy de aki tud vezetni annak van rutinja és egy kis helyre is berak egy nagy autót (persze ha befér), szóval fogyasztás, méret kilõve az érvek mellõl. Az ára. Hát igen ennyiért kapok egy Peugeot 206-ot vagy egy Opel Corsa-t. Akkor miért suzuki??????? Lehet, hogy nincs benne annyi extra de jobb. Ne vagyok egy alacson növésû gyerek (194cm) de a swiftben NEM férek el még teljesen hátratolt üléssel sem! DE! a Corsaban IGEN!!! Hát WoW! Még kisseb mint a swift! Swiftben (amikor érdeklõdtem egyszer (biztos bevertem a fejem!)) akkor még szervót sem lehetett bele kérni és egy jól felszerelt (1.3l el. abl., klíma, 3 ajt., cd stb...) 2.300.000Ft volt. Ugyanez a felszerelés 206-os esetében (metálfénnyel!!!) 2.600.000Ft!!! Akkor miért veszik??? Inkább választom a Trabant 601s-t mit egy suzuki! Valaki magyarázza meg miért jó! Köszike! Ui.:Bocs hogy ennyit írtam.
Én sem nagyon szívlelem a Suzukikat, fõleg a Swifteket nem. Szerintem minden porcikájukon látszik, hogy teljesen az olcsóságra mentek, mindenhol a lehetõ legkevesebb anyag van benne. A Swift egy tíz éves konstrukció, amin 10 év alatt semmit nem fejlesztettek, és régen sem állt a helyzet magaslatán. A biztonsági mutatója tényleg kb 0. Emlékszem, a KRESZ-oktatóm is gyakran hozta fel a Swiftet, mint negatív példát, szerinte a tanuló kocsik közül is ki kéne tiltani, azt hiszem taxi már nem is lehet. A motorja nem rossz, de a többi része... És tényleg van sok más alternatíva.
Jó, de egy XC-bõl kijön vagy 8 Swift ezt ne feledd...;)
Hmm...az autós topikban már leírtam, nekünk egy Volvo XC90 van, vezettem már nem 10 km-t én is...És semennyivel sem éreztem szarabbul magam a Swift-ben, csak azért mert Suzuki, sõt városban sokkal jobban használható, nem fogyaszt 15+literketet...átlátható, könnyû parkolni, és városban nem lehet annyival menni, hogy meghalj benne...hacsak nem jön valami faszkalap példának okául egy mazda B2500-al ezerrel beléd (nem célzás)....dehát a Volvoban is fenáll a sérülés veszélye ilyenkor...
Amikor lehetett kapni Skoda Feliciát, egy áron voltak, és mégis mindenki swiftet vett. Vagy bármikor dönthetett úgy a vásárló, hogy vesz egy két-három éves használt, de nagyságrendekkel biztonságosabb jobb azonos vagy nagyobb kategóriuájú autót. Szóval volt bõven alternatíva. Akinek meg olyan szerencsétlen az anyagi helyzete, hogy csak egy swiftet bír kifizetni az minek akar újautót venni. Akkor nem kell "urizálni". Több idõt nem akarok itt elvesztegetni, és tudni kell rólam, hogy még az is lehet hogy veszek egy swiftet pár év múlva (ilyen a csoró tanuló élete), de nem fogom magamnak behazudni hogy ez egy jó autó, bár el fog vinni A-ból B-be ha úgy adódik, attól még nem fogom tisztelni, mint autó, és ütni-vágni fogom, tudva hogy relatíve 'fillérekbe' kerül hozzá a bontot cucc.
Tényleg, magnum és Botond, megmondtátok a véleményeteket, lehet húzni...(ha mentek én is megyek)
Nem azért kéne bezárni hogy nekem legyen igazam, meg régi a látásmódom (ez hülyeség, hánnyál csak)hanem azért, mert hiába mond akárki akármit, ti eldöntöttétek hogy az össze suzuki szar és kész.
20 éve meg mindenkinek trabantja meg wartburgja volt, ennyire ne egyszerûsítsük le a dolgokat. Az emberek nem azért vesznek swiftet mert jó autó (bár nyilván van aki hisz ebben), hanem mert komoly marketing munka áll mögötte, és "agresszív árazás" (bár valójában nincs konkurense).
Haha... az még, hogy szívesen állnék az illetõ mellett, az ne mjelenti az t hogy meg akarom verni...na látod, én meg ettõl a " múlt idõkbõl ittragadt szemlélettõl" kell hánynom
fõleg miután írtam,hogy nekem volt is...igaz én nem vittem ki forgalomba,csak a határba,ahol a madár se jár(bár ha járna azzal még túl is éltem volna egy kickoct :-DDD)
hát igen,a legcélszerûbb ütközni,de néha nekimennek az embernek akármicsinál,nekem is nekem jöttek,mondjuk a megane elejét egy az egyben cserélni kellett,nekem meg csak a küszöb horpadt meg meg az ajtóm kicsit :-) verdát bármikor vehetsz másikat,de életet nem,ezért nem rizikózok mindenféle suzukikkal :-)